Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 41  Volgende

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 19:21 

Afbeelding

Matt staat ook op van het bed en rekt zich uit. "Nou, stiekem heb ik ook geen idee hoe die beesten klinken. Als we in het bos zijn, kunnen we vast wel wat inspiratie opdoen." Zegt hij, terwijl hij even ongegeneerd aan zijn buik krabt. Het boeit hem niet wat Flor ervan denkt. Het jeukte gewoon!

Na het krabben loopt hij naar de opening van de tent. Dan bedenkt hij zich... "We kunnen er beter aan de andere kant uitgaan, dan ziet niemand ons namelijk." Hij loopt dus naar de andere kant toe. Als hij Flor passeert, pakt hij haar bij haar arm en sleurt hij haar mee.

Samen lopen ze richting het bos. Hun klasgenoten bij het kampvuur hebben ze niet meer gezien. Na een tijdje doelloos rond te hebben gelopen, komen ze bij een open plek uit. Matt zakt neer op de grond en kijkt Flor aan. "Dit wordt onze basis. Vanaf hier kunnen we alles in de gaten houden en dus makkelijk dierengeluiden oppikken die we na kunnen bootsen."

Hij rekt zich nogmaals uit en gaat op de koude grond liggen. "Dus... Wat verwacht jij allemaal van deze leuke survivaltrip?" Ja, het gesprek moet toch opgestart worden. Daarna kan hij doorgaan naar de interessantere vragen.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 19:37 

Afbeelding
    Florence Gravois

Flor fronst haar wenkbrauwen maar heeft tegelijkertijd toch ook een glimlach op haar gezicht als ze Matt zo aan zijn buik ziet krabben. Right. Enigszins nog wel cute. Op de één of andere vreemde manier dan. En dan wordt ze naar de achterkant van hun tent gesleept, omdat ze dan zogezegd minder zouden opvallen. Like anyone would care wat zij in het bos gaan doen.

Even kijkt Flor bedenkelijk als Matt verkondigt dat ze op hun basis zijn aangekomen. Like, er is helemaal niets, enkel bos en een vuile grond. Met een zucht zet ze zich dan toch maar naast hem neer op de grond. Straks zijn haar kleren toch met een simpele spreuk weer zo goed als proper, dus wat maakt het uit. 'Misschien bestaan die wezens wel echt en moeten we zelfs helemaal geen inspiratie opdoen,' grijnst ze dan richting Matt. 'Maar dan mag jij me wel redden, aangezien jij me naar hier hebt meegesleept.'

Matt legt zich al snel helemaal neer. Eerst heeft ze geen zin om zich op de koude grond te leggen, maar wanneer ze haar blik even op de sterrenhemel heeft gericht, besluit ze al snel dat ze er naar wil kijken. 'Hmm, ik weet het niet, we hebben vandaag niet bijster veel survival gedaan,' zegt ze. 'Het lijkt eerder gewoon een uitstapje tijdens de vakantie met vrienden ofzo. Kijk, daar is de grote beer.' Ze wijst naar het pannetje. Het is het enige sterrenbeeld dat ze echt goed kan herkennen. Astronomie is nooit haar beste vak geweest, hoewel ze het wel leuk vindt.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 19:49 

Afbeelding+

"Ik geloof er niet zo in dat de wezens bestaan. Doortje was alleen maar paniek aan het zaaien, zodat niemand het bos meer in zou durven. Als ze toch hun neus laten zien, zal ik je wel redden hoor!" Matt is namelijk een echte heer. Nog steeds.

Hij moet wel een beetje lachen als Flor dan de grote beer spot. "In ieder geval een wild beest gesignaleerd." Zegt hij, half gapend. Na deze dag is hij helemaal gesloopt. Het tent opzetten, het kampvuur, de drank, de andere bezigheden... Het is allemaal wel heel veel voor hem. "Ik denk dat het echte survivaldeel nog moet komen. Maxime stuurt ons niet voor niks hier naartoe. Maar ik denk dat het belangrijkste is, dat we hier allemaal als dikke vriendjes vandaan komen." Matt heeft er echter niet veel vertrouwen in dat dat gaat lukken, op deze so called survivaltrip.

Tot nu toe heeft hij nog geen dierengeluiden gehoord. Niet dat hij het erg vindt, zo hier midden in het bos liggen is niet bepaald de meest verkeerde tijdsbesteding.

"Je bent er wel goed onderuit gekomen, bij spin the bottle," zegt hij dan, uiteindelijk maar. Flor was een van de enigen die niet aan iemands (Shawn's) lippen gehangen heeft. "Je mag nu vol trots zeggen dat je de enige in de klas bent die Shawn niet gezoend heeft."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 20:15 

Afbeelding

"Ik wil geen vrienden zijn."

Dat zijn de magische Shawn/Enora woorden. Want kort daarna voelt hij haar lippen op die van hem. De kus duurt even - maar als ze eenmaal van elkaar loskomen, heeft Shawn een grijns op zijn gezicht. "Geen vrienden dus," zegt hij bevestigend. Het is dan pas dat hij zich realiseert dat het 1) donker is, en dat ze 2) zich in de JUNGLE bevinden en dat er 3) ongetwijfeld allerlei beesten rondsluipen. "Laten we maar terug lopen, hm?" Met zijn rechterhand pakt hij Enora's hand vast, en laat zijn vingers vrijuit in die van haar verweven. Hij werpt haar nog een goofy lach toe, en dan beginnen ze met lopen.

"Duuuus, skippen we het hele oncomfortabele 'welk label plakken we hierop'-gedeelte? Kan ik mezelf je vriendje noemen, of moet ik eerst nog door brandende hoepels springen? Of met een leeuw worstelen? Ik doe het zo!" Wat natuurlijk niet zo is. Want zo'n grote held is Shawn nou ook weer niet. Maar het gaat om het idee.

[...]

"En hallo iedereen!" Shawn zwaait met zijn vrije hand vrolijk naar het groepje dat nog om het vuurtje zit.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 20:22 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea weet eigenlijk niet hoe ze moet reageren op Enora's opmerkingen over Shawn, dus zegt ze maar niets. Vooral omdat het lastig gaat zijn om hem te verdedigen terwijl Enora blijkbaar niet eens weet wat 'de situatie' is.
En Lea heeft ook nogal wat dubbelzinnige gevoelens over 'de situatie'. Afwezig spant en ontspant ze haar rechterhand in een vuist. Hij doet nog steeds zeer van eerder vandaag, toen ze haar vuist in de muur geramd had.

Eigenlijk is Lea nog steeds kwaad op Shawn wegens zijn gedrag, en ze is ook kwaad dat ze het gevoel heeft dat ze daar niet eens eerlijk over kan zijn, omdat ze zich eerder vandaag nog als een bitch gedragen heeft en hun vriendschap niet nog meer op het spel durft te zetten.

Nu komen echter plotseling twee mensen randomly bij het kampvuur staan, die zich voorstellen als Adam en Aurelie. Erg leuk hoor, maar wtf doen ze hier? Lea wordt kort afgeleid door Shawn en Enora, die zich uit de voeten maken om het een of ander - hopelijk omdat Shawn haar gaat vertellen wat het hele drama is - maar richt zich dan weer op de nieuwelingen.

Adam steekt een sigaret op. "Hey, mag ik er ook één?" vraagt Lea. Yup, ze is schaamteloos. Ze kijkt nu ook Aurelie aan. "En mag ik vragen wat jullie hier doen? Het is niet iedere dag dat er plotseling 2 vreemde mensen in de wildernis zonder enige uitleg je kamp binnen komen lopen." Ze vraagt maar niet of ze via apparaten zijn gekomen of wat dan ook, want je weet maar nooit of het niet gewoon een stelletje vreemde Muggles zijn.

Op datzelfde moment komen Shawn en Enora het kamp weer binnen. Hand in hand. Lea trekt een wenkbrauw op. Ze vindt dit nogal vreemd, gezien het feit dat a) Enora een half uur geleden Thomas nog stond af te lebberen en b) Shawn iedereen af stond te lebberen, maar ja. Waar zij blij van worden, denkt ze dan maar, terwijl ze haar in-de-verdediging-springen-voor-Casey-gevoelens (en dus haar ga-Shawn-afzeiken-ook-al-verdient-hij-dat-niet-gevoelens) onderdrukt. "Hi there! Jij bent plotseling vrolijk."

were mine.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 20:40 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Thomas spreekt Dorian ook bemoedigende woorden toe (op een betere manier dan Adrian, maar die is daar gewoon niet zo goed in). Adrian knikt dus maar bij wijze van instemmend gedrag bij Thomas' woorden. Dorian lijkt zichzelf weer te zijn en heeft het over slapen en over vlotten. Adrian heeft net geslapen, dus die heeft nog niet echt behoefte aan het feit dat hij weer alle scandulouse praktijken moet missen.
"Dat over die vlotten klinkt goed," stemt hij maar in. "Maar ik ga nog even naar buiten. Slaap, eh, lekker alvast."
Hij knikt beide naar Thomas en Dorian, tilt de tentflap op en stapt uit hun onderdak.

Daar bij het kampvuur gaat Adrian zitten. Hij warmt zijn handen even aan het uvur en kijkt eens onschuldig om zich heen. Hij fronst als hij ineens twee meisjes ziet die hij niet kent. Dit was... onverwachts. Hij grijnst even charmant naar beide.
"Hoi. Ik ben Adrian."
'Dit is weer een meevaller.'
"Waar, eh, komen jullie zo ineens vandaan?" vraagt hij daarna, niet wetend dat Lea even eerder een soortgelijke vraag heeft gesteld. Hij draait zich om als Lea iemand begroet - Shawn. Met Enora. Hand in hand. Adrian fronst. Maar... Enora had toch iets met Thomas, of zo?

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 20:52 

Afbeelding

Enora kijkt Shawn met een lachje aan wanneer hij zijn vingers met die van haar verweeft, waarna ze onderhand maar eens terug lopen naar de rest.
"Well, je zou eerst daarmee kunnen beginnen, vervolgens zouden een aantal serenades ook niet mis zijn. Misschien dat je dan ook nog.." Enora kijkt hem plagerig aan. "Boyfriend." knipoogt ze.

Met een vrolijk lachje op haar lippen, komen ze uiteindelijk terug bij het kamp aan. Ze moet even grijnzen wanneer Shawn vrolijk zwaait naar de rest die nog bij het vuurtje zitten. Ze glimlacht eventjes naar Lea wanneer die Shawns vrolijkheid ook opmerkt.
"Vergeet al hetgeen dat ik eerder over hem gezegd heb." zegt ze dan ook, well, expres om Shawn te plagen dat ze net nog over hem geroddeld hebben. Ze kijkt hem zoetjes aan, waarna ze zijn haar opmerkt, verward van al z'n frustraties van zojuist. Met een grijnsje gaat ze dan ook met haar hand door zijn haar heen zodat het in ieder geval weer een beetje zit. Straks gingen mensen nog rare dingen denken.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 21:20 

Afbeelding

Nieuwsgierig kijkt Shawn van Enora naar Chris en Lea, als blijkt dat er iets over hem gezegd is. En uit de context kan Shawn halen dat het vast weinig positiefs was. "Wat dan? Wat is er gezegd? Hmm?" Maar waarschijnlijk gaat niemand het vertellen. Girl-code, and all that. Oh, gedoe. Over codes gesproken. Matt zal hem vermoorden. Matt zal hem in stukjes hakken, en begraven in de wildernis. Shawn tuurt om zich heen, maar hij kan zijn beste vriend nergens bekennen.

Enora houdt zich vervolgens bezig met zijn haar, wat Shawn helemaal niet erg vindt. Braafjes houdt hij zijn hoofd stil, terwijl ze zijn haar enigszins weer in model probeert te krijgen. "Dankje," zegt hij met een lachje. Hij drukt een kusje op haar wang. "Je weet hoe belangrijk mijn haar voor me is."

Maar het knaagt ondertussen wel aan hem dat Matt straks boos op hem zal worden D: Net of hij niet genoeg drama heeft. Maar aan de andere kant... Misschien zal Matt het wel snappen. Shawn krijgt dus een ideetje. Hij loopt (met Enora) richting Lea en Christine, en gaat ergens tegenover hen zitten. Hij let verder niet meer op The New Girls, want 1) Enora zal dat vast niet op prijs stellen en 2) Adrian praat al tegen ze. En daarnaast, voor hetzelfde geldt zijn ze zwervers hun geld willen stelen of zo. Ze hebben per slot van rekening niet gezegd wie ze precies waren.

"Ladies," zegt hij, op een haast samenzweerderige manier. "Ik heb een probleem. Umm, zoals jullie wel weten, zal Matt dit..." gaat hij dichter bij Enora zitten en slaat zijn arm om haar heen. "... niet erg op prijs stellen. Maar maar, hij is helemaal in de wolken voor Flor, dus zo erg zal het niet zijn, toch?" Hij haalt zijn schouders op. "Toch?"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 22:32 

Afbeelding
Amanda "Adam'' Moreau

En ja hoor, de eerste die een sigaret wilt bietsen is al binnen. Adam reikt een sigaret uit en maakt oogcontact met de overige mensen als teken dat zij ook mogen pakken. Haar blik blijft even hangen bij een onschuldig uitziend meisje met bruin haar. "Voor alles is een eerste keer.'' Het is meer een algemene opmerking.

Adam neemt nog een haaltje en besluit de zaken wat te verhelderen. "Ik denk dat ik genoeg zeg als ik vertel dat ik door Maxime gestuurd ben. Een nieuwe aanwinst voor de school, of zoiets.'' Zwijgend bestudeerd ze het vuur. "Zo niet,'' gaat ze verder terwijl ze weer opkijkt. "dan zit ik hier verkeerd.''

"Hey Shawn, en aangenaam Adrian.''

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 22:56 

Afbeelding
Lea Bennett

Enora zegt dat Lea maar alles moet vergeten wat ze zonet over Shawn gezegd heeft. Juist. Het zal wel. Dan vindt Noor het blijkbaar ook nog eens nodig om door zijn haar heen te gaan, waarop Shawn haar op haar wang kust. Ja, dit zit Lea niet lekker. @@ Ze zegt echter niets.

Adam geeft haar een cigaret aan. "Dankje," zegt Lea. Dan noemt Adam Maxime, dus Lea neemt aan dat ze blijkbaar geen Muggle is. Nonchalant steekt ze haar sigaret aan met haar wand (ze heeft geen aansteker bij zich en hey, that's what magic's for).

"Ik ben Lea, trouwens." Lea neemt een trekje van haar sigaret. "Dus... ben je een uitwisselingsstudent, of wat?" Ondertussen kijkt ze ook naar die andere, Aurelie, die tot nu toe nauwelijks een woord uitgebracht heeft en nogal verlegen lijkt. Een beetje zoals Cam. Cute.

were mine.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 22:59 

Afbeelding

Christine blijft zwijgend bij Lea en Enora aan het kampvuur zitten wanneer Enora een antwoord geeft. Het blijft toch awkward voelen en eerlijk gezegd weet ze niet wat ze moet antwoorden hierop. Niet veel later neemt Shawn haar mee. Nieuwsgierig kijkt ze het tweetal aan tot ze uit het zicht zijn, maar dan wordt haar aandacht getrokken door twee nieuwe meisjes en vergeet ze Shawn en Enora helemaal. Ze stellen zich voor, maar meer dan een zachte “hoi” komt er niet over Christines lippen. In verlegenheid heerst ze zwaar. Zwijgend en erg geconcentreerd kijkt ze toe hoe Adam zich bij hen installeert en de sigarettenrook uitblaast, die zijn eigen aparte vormen aanneemt vooraleer te verdwijnen. Lea vraagt er vervolgens doodleuk ook een. Christine bijt zachtjes op haar onderlip en kijkt terug naar het vuur net wanneer Shawn en Enora terugkomen. Hand in hand.

Nee, Christine vat het helemaal niet meer. Maar hey, ze is langs één kant al opgelucht dat Enora en Shawn mekaar dan toch hebben gevonden, al is het maar dat ze dan de zekerheid heeft dat Enora haar niet zou haten om wat er net gebeurd was. Christine is naïef, ja, heeft nooit naar Mean Girls gekeken en dus geen ervaring met hoe meisjes eventueel kúnnen zijn.

Dus ze glimlacht maar even welgemeend naar Shawn, én Enora. Dan kijkt ze zwijgend terug naar Aurélie en Adam. Vooral naar Adam. Al weet Christine niet echt waarom. Ze zou het tweetal iets willen vragen, maar kan niet meteen bedenken wat.

Aarzelend blijft ze naar het uitgestoken pakje sigaretten van Adam kijken. Kort kijkt ze haar aan, niet geheel wetend hoe haar in te schatten. Toch neemt ze na een korte tijd eentje uit het pakje.

“Dank je…” zegt ze gesmoord terwijl ze haar en de sigaret afwisselend kort bekijkt, ronddraait in haar vingers en dan met behulp van wat smeulend hout aansteekt terwijl ze luistert naar de klare uitleg van Adam. Kan er dan niet een bepaald ander iemand ook gestuurd worden? schiet er door haar hoofd heen.

“Wat trek je je Matts mening nu aan? Je doet toch gewoon wat je wilt?” antwoordt ze Shawn op zijn vraag waarna ze een trekje neemt. Klein. Maar wel een zoals het moet. De smaak is toch even wennen.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 23:00 

Afbeelding
    Camille Byron

Cam is ondertussen half in slaap gevallen op Lea's schouder. Haar vraag komt wel binnen, maar ze is te ver weg om er echt op te kunnen reageren. Daarbij wil ze haar ogen dicht houden. Het spel interesseert haar niet en ze heeft geen behoefte om iedereen elkaar af te zien lebberen. Het was gewoon gĂŞnant.

Langzaam opent ze haar ogen als de geur van sigaretten rook bij haar door dringt. Wat? Wie rookte er nu? Was dat geen Muggle ding? Het is al redelijk donker en Cam's ogen moeten even focussen. Dan kijkt ze omhoog naar de twee nieuwe meisjes. Ze knippert verdwaasd met haar ogen. Waar kwamen die ineens vandaan? Onbewust kruipt ze wat dichter tegen Lea aan.

Één van de meisjes heeft het over Maxime en Camille vertrouwt de twee al iets meer nu ze door krijgt dat ze op Beauxbatons thuis horen. Oh. Juist. Ze krabbelt wat onhandig overeind en steekt haar hand uit naar het meisje met de bruine haren. "Ik ben Camille, maar iedereen noemt me Cam." Ze glimlacht wat verlegen, terwijl ze onbewust de kleding van het meisje bestudeert. En, hey, was Lea nu aan het roken?

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 23:14 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea kijkt even verbaasd naar Christine, die ook een sigaret van Adam aanneemt. "Zo Christine, eerst alcohol, nu sigaretten, je wordt nog eens een echte badass," grijnst ze. Ze neemt weer een haal van haar sigaret en realiseert zich nu pas, terwijl Christine reageert, dat Shawn iets gevraagd had over Matt.

"Shawn, natuurlijk gaat het erg zijn. Je hebt de bro-code gebroken. Ook al heeft hij Flor" - blijkbaar heeft hij Flor, al is dit ook nieuws voor Lea - "het gaat om het principe. Met andere woorden: you're so screwed." En nope, Lea heeft geen medelijden met hem. Niet als hij aanpapt met Enora terwijl Casey freaking zwanger is.

Ondertussen komt Camille weer half tot leven. "HĂ©, ben jij ook weer wakker?" Cam is duidelijk nog niet helemaal wakker, want ze kruipt wat dichter tegen Lea aan. Lea heeft even een inwendig 'aww'-moment, maar doet verder niets. Haar arm, die al de hele tijd om Cams schouders geslagen was, houdt ze daar.

were mine.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 23:30 

Afbeelding
Amanda "Adam'' Moreau

Adam steekt haar hand uit en drukt de hand van het slaapdronken meisje stevig. Ze glimlacht. "Lekker geslapen, Cam? Ik ben Adam.''

Zuchtend laat ze zich terug zakken, pakt met haar vrije hand wat takjes van de grond en gooit ze bij het vuur. "Yes ma'am.'' Haar ogen blijven op de vlammen gericht. "Oorspronkelijk kom ik van Durmstrang.'' Verder wilt ze er niet echt iets over zeggen. De school hield zijn geheimen achter slot en grendel en dat respecteerde ze.

Lea maakt een opmerking over Christine die haar vooroordelen over haar onschuld aardig bevestigen.

"Zijn jullie together?'' vraagt ze spontaan, knikkend naar Lea's arm om Cam's schouder. Misschien vriendschappelijk, maar je weet het maar nooit. Daarbij was dit een goed moment om erachter te komen of deze mensen last hadden van homofobie.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 23:48 

Afbeelding
    Camille Byron

Cam knippert wat verbaasd met haar ogen als het meisje zich voorstelt als Adam. Had ze dat nu goed gehoord? Nouja, ze vroeg er wel naar als ze wat wakkerder was.. Wat wankelend laat ze zich weer zakken. Pas als ze Adam's vraag hoort, is ze zich bewust van Lea's arm om haar shouder. Cam voelt zich vuurrood worden en ze hoopt vurig dat het niet zo opvalt door het licht van het vuur. Damn.

Ze bijt op haar lip en schudt haar hoofd. Een zenuwachtig lachje ontsnapt aan haar lippen. Nee, Lea had waarschijnlijk nog steeds een crush op Casey en was helemaal oblivious over het feit dat Cam al jaren om haar heen hing in de hoop dat ze het licht ooit eens zou zien. En, dear God, ze moesten vannacht samen in dat kleine tentje slapen..

It's always darkest before the dawn.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: