Noah TaylorEn dan verlaat Samantha arroganter dan ooit weer de sloep. Flynn zegt haar gedag terwijl Noah even afkeurend zijn hoofd weg draait
"Dat mocht ze willen" doelt hij op de prinsessen opmerking. Waar sloeg dit nou op? Zijn blik gaat even naar Flynn. Misschien was het gewoon Flynn zijn aanwezigheid, of ze was nog steeds boos. Met een deukje in zijn ego kijkt hij toe hoe ze gezellig begint te doen met Chase.
"Ik denk niet dat ze het geplaag zal waarderen. Ze ziet het denk ik niet eens als geplaag maar als een misdaad" hij glimlacht flauwtjes Oke, en ook al was Sam onuitstaanbaar...Ze was op bepaalde momenten ook onweerstaanbaar. Nog net iets te om haar tot vijand te bombarderen. Hij tilt even een wenkbauw op als Flynn wil gaan peddelen. Hij pakt de peddel uit zijn hand "
We gaan niet roeien" lacht hij. Hij was geen bemanningslid, hij was prins tssk.
"De zeemeerminnen nemen ons mee in de stroming" verklaart hij.
En dan komen Thomas en Rose hand in hand aangelopen. Onbewust trekt hij heel even kort zijn neus op voor hij aan de kant schuift om Rose en Thomas bij hun in de sloep te laten. Want ja, hij kent Thomas. Thomas is veel minder vrij in het openbaar. Hij wenkt vervolgens ook Sophia, waarvan ik nu even bepaal dat die ook nog op het schip staat.
"Kom, er is nog een plekje" wenkt hij haar glimlachend. Zijn ogen twinkelen even. Spontaan schuift hij op zodat er plek ontstaat tussen hem en Flynn.
Met een brede glimlach laat hij zijn blik weer op de twee tortelduifjes vallen. De ongemakkelijkheid is te voelen. Zijn glimlach ebt wat over naar een lichte grijns.
"Oh kom op. Het is niet zo dat we allemaal nog nooit iemand hebben betrapt in een zoensessie." hij haalt even zijn schouders op en grinnikt
"Ik heb Thomas zelfs al meer dan eens met al zijn vorige vriendinnetjes betrapt." Hij knipoogt even naar Thomas
"Thomas kan heus wel wat hebben. Zo onschuldig is hij nou ook weer niet" lacht hij luchtig. Als iedereen zit begint de sloep richting het eiland te varen. "
Nu we toch zelf de hutten kunnen verdelen..Thomas, jij wilt wel een hut delen met Flynn en mij toch?" De meisjes hadden een eigen hut, dat is een regel die hij niet zomaar durft te verbreken. Zijn vader zou het nooit toestaan.
Chase AlessiaGezeldschap. Chase kijkt op en glimlacht als hij ziet dat Samantha in de sloep stapt. Zijn blik gaat even naar de sloep met de jongelui ernaast. Hij wil dan ook beleefd antwoorden dat ze best bij haar vrienden mag zitten en niet uit medelijden bij hem hoeft te zitten als hij haar blik vangt. Ooh. Aaahh. Foute boel. Hij schraapt even zijn keel die wat droog is geworden. Wees volwassen en denk om je manieren.
"Dankje" hij schrikt bijna van hoe zakelijk dat eruit komt. Hij kan het wel. Als ze naast hem heeft plaatsgevonden lacht hij charmant naar haar terug. Waardoor hij alsnog de fout in gaat.
"Je mag anders ook wel bij je leeftijdsgenootjes gaan zitten" probeert hij
"dat geeft niet" En het woord leeftijdsgenootjes kiest hij niet voor niets. Zijn blik glijdt even kort over Sam heen, ze is zo.... Jong. Hij scheurt zijn blik los en hij is getrouwd..soort van. Maar het is ook te lang geleden dat hij een beetje aandacht heeft gekregen. Ongemakkelijk werpt hij nog een blik richting het eiland en kijkt dan weer glimlachend om naar Samantha.