Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 41  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 05, 2011 19:13 

Pfoeeeee! @@ Mijn Donovan-post is bijna af. Morgen maak ik mijn Damienpost zodat ons topicje weer omhoog wordt gekickt ^^..

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 07, 2011 9:57 

Sander, zeurkous @@.

Lacrimosa schreef:
Pfoeeeee! @@ Mijn Donovan-post is bijna af. Morgen maak ik mijn Damienpost zodat ons topicje weer omhoog wordt gekickt ^^..

Als dit gebeurd is, komen Nathan en Joseph eraan. :')

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo dec 07, 2011 15:30 

ik pak jullie gewoon terug, moet je maar niet om posts zeuren @@ whehe :P

Maar timeskip is prima plan btw, even 'officieel' via dit kanaal ;) Dan krijgt iedereen een waterindeafgelopentweewekengebeurde-postje en dan kunnen we verder :')

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 07, 2011 16:13 

Ben nu even extreem druk - zal zsm Lizpostje maken. Suze introduceer ik wel na de timeskip ^^

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 10, 2011 12:53 

ATTENTIE ATTENTIE

Liever Sado'ers.

Binnenkort zullen de patronussen van onze geestelijke kindertjes nodig zijn in de RPG. Willen jullie al eens nadenken over het dier dat het beste bij je personage past? (: Bovendien heeft alles en iedereen een bannertje in Sado, dus... De patronussen krijgen ook de eer, vandaar :').
De handige Harry's mogen zelf hun diertje bewerken. Graag zelfs. Dan zoeken we samen een manier zodat 'ie mooi past tussen de rest van de bannertjes (:.

Laatst bijgewerkt door Lacrimosa op za dec 10, 2011 14:05, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 10, 2011 12:54 

En ze zijn mooi :love:

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 10, 2011 13:13 

Wil je binnenkort ergens ook een keertje een Susannahbanner maken? :) Hoeft niet binnen no time hoor, ik wacht even tot de timeskip.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 10, 2011 13:24 

Afbeelding

Afbeelding

Zo :').

En als alle Sado patronussen aanwezig zijn, lijkt het net een tragische versie van Beestenbos is Boos xO

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 10, 2011 18:29 

Reflex schreef:
En ze zijn mooi :love:

HOE WEET MARLON AL DAT ZE MOOI ZIJN EN HEB IK ZE NOG NIET GEZIEN TERWIJL HET MIJN HIPPE HIPPE HIIIIIIPPE IDEE WAS? D:

Maar ik post vanavond laat. En anders morgenochtend, maar ik gok op vanavond laat (maar ik moet zo naar theater).

Overigens claim ik pinguin als patronus voor Nathan en vos als patronus voor Joseph. Dat je het weet. DAG!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 10, 2011 19:03 

@Nielsje

Wist je dat jouw patronusjes mijn eerste (en enige) probeelsels waren? @@ Ik heb wel een boss'ige vos, maar de pinguïn is nogal deprimerend. Daar moet nog een oplossing gezocht voor worden.

Afbeelding

Banner-opmaak is nog onbepaald. Maar deze vos wordt het. Of je het nu wil of niet @@.

Anyway:

Donovan: een adelaar, of een arend. Of een of andere angry bird. Je snapt het plaatje wel.
Damien: een kameleon. Of een vogelbekdier.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 10, 2011 19:57 

Charlie schreef:

HOE WEET MARLON AL DAT ZE MOOI ZIJN EN HEB IK ZE NOG NIET GEZIEN TERWIJL HET MIJN HIPPE HIPPE HIIIIIIPPE IDEE WAS? D:

Omdat ik gisteravond nog laat online was :') Maar wel een hip idee heur @@

Ennnn Mairi's patronus is een zebra. Amy kan 'm niet, maar als ze 'm wel zou kunnen dan zou het een wezel zijn (en geen hyena :')) en Rodrick heeft een beeldige Picardische Herder als patronus (just: gooooogle) :')

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: zo dec 11, 2011 11:19 

Elisabeth is een tijger, na lang denkwerk.
Helena hoogstwaarschijnlijk een wilde kat, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
*claim*

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 11, 2011 11:24 

Olivier schreef:
Hij wist wie hij moest hebben. Zijn omschrijving was duidelijk geweest. Kort voordat de begrafenis was begonnen waren een vrouw en een man samen aan komen lopen. De vrouw had nogal gemaakt happy family gespeeld – zoiets doorzag hij tegenwoordig al snel – en ze hadden plaatsgenomen aan de rechterkant. Sindsdien was hij ze geen moment uit het oog verloren.

Gaat dat over Joseph en Elisabeth, Sander? En zoja, wie heeft de MM nu geImperiood? Of ben ik dom en gaat het totaal niet over hen? xD (Daarna maak ik een post).

Ik vind de gebeurtenis-op-de-begrafenis trouwens wel hip. Drama, maar niet teveel wandgezwaai en onnodig veel actie, dat is ook es fijn xD.

EN JUF BJA DAT BANNERTJE IS SUPERHIP DIE VOS IS AWESOOOOOOME! :')

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: zo dec 11, 2011 11:27 

Ja, daar twijfelde ik ook over maar ik denk eerder dat het over Kyla en Phillip gaat?

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo dec 11, 2011 12:15 

Het gaat idd over Kyla en Philip ja ;) Vandaar dat Kyla Philip nu ook kwijt is :O

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 613 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: