Noah TaylorRose haar eerste woorden gaan wat langs hem heen, maar ze weet hem kort daarna met succes uit zijn trans te halen. Haar zachte aanraking op zijn arm doet zijn spieren direct ontspannen. Hij scheurt zijn blik los van Dominic en laat zich al gewillig een stukje mee trekken door Rose. En dan is er nog Samantha, die liever lijkt dan ooit. Die pakt zijn hand vast en wil hem al richting de bar sleuren. Verward kijkt hij van het ene meisje naar de anderen.
"Mja.." antwoord hij twijfelend nu hij zich letterlijk tussen de twee in begeeft. Uiteindelijk kiest hij voor de bar en dus Samantha, omdat dat inderdaad de meest logische plek is om wat ijs te vinden. Toch wil hij ook Rose niet zomaar laten ontglippen en dus pakt hij haar hand en sleurt hij die ook mee richting de bar. Daar laat hij beide meiden los
"Jaja" mompelt hij nog een beetje nors als Sam zegt dat hij zijn excuses later maar moet aanbieden. Nu hij op een ruime afstand is van Dominic wrijft hij even pijnlijk over zijn kaak die nu begint te tintelen.
"Het wordt vast blauw, het begint te kloppen" prutteld hij nu zielig. Met een zucht drukt hij een ijsblokje tegen zijn kaak aan en laat hij zijn blik even over de twee gaan. Straks zou er alsnog een gevecht plaatsvinden, alleen dan exclusief Noah. Een ware catfight. Hij grinnikt even om zijn eigen gedachte en haalt dan lichtjes zijn schouders op
"binnenpretje" verklaart hij zichzelf. Hij zucht nog eens diep en laat zijn blik even over het strand gaan. Er is wat rook te zien, tafels met veel eten, stoeltjes en muziek. BBQ!
"Ik denk dat ik me maar even ga omkleden voor het strandfeest." glimlacht hij flauwtjes, want dit is ongemakkelijk. Hij laat de resterende ijsblokjes subtiel over hun rug gaan voor hij de benen neemt.
[...]
Met wat meer kleding aan dan daarstraks begeeft hij zich weer zijn hut uit. Hij opent even zijn mond in een half gaap gebaar en voelt nog eens met een zuur gezicht aan zijn kaak. Au =( Van de buffet tafels pakt hij wat salade om mee te beginnen en laat hij zich vervolgens in een zitzak zakken.