Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 50  Volgende

Wie is het meest dramatische personage?
Poll eindigt op za jun 25, 2011 18:16
Aimée 0%  0%  [ 0 ]
Naomi 29%  29%  [ 2 ]
Christine 0%  0%  [ 0 ]
Cam 0%  0%  [ 0 ]
Lea 0%  0%  [ 0 ]
Flor 0%  0%  [ 0 ]
Enora 0%  0%  [ 0 ]
Adrian 0%  0%  [ 0 ]
Matt 14%  14%  [ 1 ]
Shawn 57%  57%  [ 4 ]
Dorian 0%  0%  [ 0 ]
Thomas 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 22:20 

Afbeelding

Enora kijkt even op wanneer Thomas bij haar stopt. Goeiemorgen." glimlacht ze dan ook terug, waarna ze hem even nakijkt. Hij voegt zich bij Naomi en Flor. Achja, de bitches moest je niet boos maken.

"Het is overal net een gevaarlijk oorlogsgebied, je moet je nergens alleen bevinden." knipoogt ze naar Dorian wanneer die zegt dat ze snel klaar is. "Stel je voor dat ik Naomi tegen zou komen in de common room. Brr." ze glimlacht eventjes flauwtjes.
"Hey Aimée!" glimlacht ze wanneer die zich ook bij haar voegt. "Oh ik heb me prima vermaakt." ze knikt eventjes richting Naomi. "Volgens mij heb ik Naomi een flinke klap weten te geven." vervolgt ze wat zachter, waarna ze met een glimlachje wat op haar brood begint te smeren. "Zelfs Dorian heeft haar flink boos weten te maken."

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 22:22 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Ze spreken af om later in de eetzaal samen te komen. Eigenlijk klinkt dat Adrian niet zo gek in de oren, want hij voelt zich niet schoon, that's for sure. Ze gaan ieder zijn/haar eigen weg op en Adrian gaat naar de douches. Hij doucht vlug en probeert dan met veel moeite een klit uit zijn krullende haar te krijgen. Tenslotte met drie ontwarringspreuken lijkt het er wat beter op. Met schone kleren gaat hij tenslotte ook naar beneden.

Eenmaal in de eetzaal zijn Enora en Dorian er al. Aimée heeft zich ook bij hun gevoegd. Adrian loopt op ze af. Adrian gaat naast Dorian zitten.
"Moggí»h."
Hij pakt wat random voedsel en kijkt naar Aimée en Enora.
"Waar hebben ze het over? Alle schandalen van gisteravond?" vraagt hij met een lachje aan Dorian.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 22:33 

Afbeelding

Aimée's glimlach wordt groter en groter als ze hoort wat Enora zegt. Iedereen is tegen Naomi! Geweldig! Als ze dan hoort dat zelfs Dorian haar boos heeft gemaakt, gaat ze anders zitten, zodat ze niet meer met haar rug naar hem zit. "Oja, wat heb je precies gedaan?"

"Ehm, Noor?" Vraagt ze dan zachtjes aan haar vriendin. "Heb ik nog iets geks uitgespookt? En mijn date?" Ze had Shawn nog niet zien zitten, maar ze zou hem vandaag in ieder geval heeeel hard negeren. Sukkel, puh.

"Goeiemorgen, Adrian, goed geslapen?" Begroet ze de jongen. Eigenlijk is ze te lief bezig. Te weinig haat enzo. Ze moet straks maar weer wat eerstejaars pesten, ofzo.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 22:35 

Afbeelding

Het is inderdaad een oorlogsgebied. Naomi en co zitten even verderop en Aimee voegt zich op dat moment bij hun. "Hoi" glimlacht hij wat terughoudend terug als Aimee hem min of meer begroet. Nou verruilt hij bijna de ene Queen bee Bitch voor de andere. Naomi voor Aimee. Hij kan dan ook opgelucht adem halen als ook Adrian zich bij hem voegt. Aah, goed volk. "Hey!" hij neemt even een hap van zijn boterham en luisterd naar het gesprek tussen de twee meiden. "Ze moest even afkoelen" schouderschokt hij alsof het de gewoonste zaak van de wereld is "Ik heb mijn drankje over haar heen gegooid" Hij knikt instemmend "Ik vrees voor mijn leven nu." Hehe, misschien zat daar wel een kern van waarheid in.

Hij slikt zijn brood door en knikt "Ja, en dat waren er heel wat. Hoe gauw was jij wel niet onder zeil?" hij grijnst "je hebt echt alles gemist." Met een voorzichtig hoofdknikje knikt hij richting Naomi. "Naomi was nogal dronken, net zoals bijna iedereen, en werd vreselijk irritant en luidruchting" Hij moet spontaan aan Shawn denken, waar was die eigenlijk? Hmm nevermind. "En volgens mij hebben we nu ruzie." hij neemt een hap zijn boterham en kijkt Adrian veelbetekend aan "En ook met Thomas. Die vertoont nogal veel haantjes gedrag rondom Enora en nouja..we waren het niet helemaal eens." Hij blaast even wat in zijn thee "Wat heb ik toch eigenlijk een topavond gehad" concludeert hij dan lachend "Wat was het ook alweer...ohja het werd mijn sociale ondergang. Hmm"

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma maart 14, 2011 23:59 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Adrian kijkt naar Aimée die hem opmerkelijk vrolijk begroet. Hij kijkt haar zoetjes aan.
"Als een roos, afgezien van het feit dat jij niet naast me lag."
Hij kijkt weer naar Dorian, want Adrian gaat ervan uit dat Aimée en Enora weer alle roddels van de afgelopen avond moeten bespreken.

Gelukkig begint Dorian algemeen het verhaal van de avond te vertellen, en langzaam komen certain things terug in Adrians geheugen. Adrian lacht met Dorian mee over de sociale ondergang.
"Dat is nogal gefaald."

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 0:43 

Afbeelding

Christine ligt heerlijk te slapen, knus genesteld tegen Alex. Bewust. In tegenstelling tot de meeste van haar andere klasgenoten, zal ze niet echt last hebben van hoofdpijn, kleffe bekken of nadorst. Ze heeft voor de vrede maar toegelaten aan Shawn dat hij bij haar en Alex op de zitzak de nacht mocht doorbrengen, aangezien iedereen momenteel een hekel aan hem lijkt te hebben of zo. En hij moet toch ergens liggen. En Christine is gewoon een goed kind. Dat hij met zijn hoofd op haar schoot ligt, heeft ze niet gemerkt.

Christine wordt wakker wanneer ze een licht tikje in haar gezicht voelt en een best wel OK klinkende zangstem hoort. Ze opent haar ogen en kijkt Alex even aan. Dan kijkt ze naar het gewicht op haar benen en ziet dat het Shawn is. Ah, wel... Maakt niet uit. Niks aan de hand.

"Goeiemorgen," zegt ze tegen beide jongens terwijl ze haar armen uitrekkend in de lucht steekt. Ze tikt met een vinger tegen Shawns hoofd.
"Wakker worden!" zegt ze, al even zangerig als Alex, en helemaal niet luid. Maar het zal voor Shawn wel klinken alsof hij op een druk vliegveld staat. Ze kijkt Shawn even aan, hij ziet er slecht uit trouwens, en vraagt zich af of de ruzie van gisteren í¼berhaupt ook een oorzaak had. Buiten de drank gerekend dan. Maar ze zal er niet naar vragen omdat dat hoogstwaarschijnlijk de reden ook wel is.
"Hoe laat is het?" vraagt ze aan niemand in het bijzonder. Ze wist dat de deur om 8 uur terug open zou zijn en bijna iedereen was al pleite. Ze hoopt dat ze nog wat tijd heeft om op zijn minst het hoognodige op te frissen en haar spullen in de bibliotheek op te halen.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 1:03 

Afbeelding

BAMMMM. Shawn's handen vliegen naar zijn hoofd, nadat Alex hem met een kussen gemept heeft. Hij heeft niet zo goed door wat er aan de hand is - hij weet alleen dat hij een gonzende hoofdpijn heeft. Als Alex dan ook nog eens half zingt, half zegt dat er opgestaan moet worden, laat Shawn een duidelijk hoorbare kreun horen. Kennelijk vindt Christine het ook nodig om geluid te maken. Kan men niet stil zijn tegenwoordig? D:

"Mmmmh! Ben al wakker..." zegt hij zachtjes - vooral om zijn eigen hoofd te beschermen tegen, wel, geluid. Hij rolt ongemakkelijk van Christine's benen af, en belandt met een 'thud' op de grond. De grond die eigenlijk best koel en koud aanvoelt. Shawn drukt zijn hoofd tegen de gesteende vloer, maar het helpt niet. Natuurlijk niet. De gedachte dat hij straks op twee benen moet gaan staan, is letterlijk misselijkmakend. Teveel gedronken? Mhh. Misschien.

Christine vraagt hoe laat het is. Pff, Shawn zou niet eens weten welk jaar het is, als je 't 'm vragen zou! Hij geeft daarom geen antwoord, en geeft zichzelf een missie: opstaan. Hoppa. Kom op. Je kunt het. Je bent Shawn: populairste en knapste en meest awesome jongen op Beauxbatons. En Quidditch captain. Nadat hij zichzelf ervan heeft overtuigd dat hij zijn maaginhoud best binnen kan houden, waagt hij het erop. Met een lome beweging gaat Shawn op zijn twee benen staan. Het is dan pas dat hij opmerkt dat zijn schoenen weg zijn, eveneens als één van zijn sokken.

"Waar zijn-" Oeps. Shawn draait zich weg van Alex en Chris, en voelt zijn maaginhoud met de nodige geluiden etc., naar buiten komen. Bleegh. Vies. Bah. Op zijn handen en knieí«n kijkt hij met een walgend gezicht naar het plasje alcohol dat een volledige trip door zijn lichaam gemaakt heeft. "Ik ruim het wel op," mompelt hij op een zo laag mogelijk volume. Na wat zoeken vindt hij zijn wand in zijn achter broekzak. Hij zwaait er even wat klungelig mee, en weet de rotzooi op te ruimen. God, hij is echt niet op zijn A-game vandaag.

In een snelle beweging draait Shawn zich weer om, en gaat zitten op de grond terwijl hij naar het A/C tweetal kijkt. Zijn hoofd is weer ietsjes helderder, en hij weet wat er gebeuren moet. Het eerste is nogal voor de hand liggend: advies vragen bij zijn homies. En twee daarvan staan nu recht voor zijn neus : D

"Ik moet jullie dringend spreken," zegt hij dan, terwijl hij zowel Chris als Alex doordringend aankijkt, vanuit zijn plekje op de vloer. Hij moet omhoog kijken, maar in ieder geval hoeft hij nu nog niet te staan. "Het is privé. Dus als we even weg kunnen van hier? Ik heb jullie echt heel erg nodig." En dat is ook zo.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 16:40 

Afbeelding

Alex maakt alvast aanstalten om het lokaal uit te sluipen, maar Shawn doet nogal sloom. Geschrokken deinst hij achteruit als Shawns maag het nodig vindt om zijn inhoud de wijde wereld in te sturen. Het ergste aan braaksel is de geur, zo oordeelt Alex. Ondanks zijn eigen smetvrees is hij niet echt van plan om ook maar iets van de rommel op te ruimen. De huiselven zullen dit wel met alle plezier opruimen of het blijft gewoon het hele schooljaar liggen: ook een optie.

Alex probeert opnieuw naar buiten te sneaken, maar Shawn houdt hem ineens met een bloedserieus gezicht tegen. En als Shawn met zo'n gezicht je aanstaart, dan weet je dat er toch wel iets ergs aan de hand is. Alex vroeg zich af wat er precies aan de hand is: heeft hij een van zijn vrouwelijke aanbidders verloren, of is hij helemaal door zijn voorraad haarproducten heen?

"Wat is er, Shawn?",
brengt hij aarzelend uit, als zijn mattie ook nog eens het woord 'erg' gebruikt. Misschien, denkt Alex, is hij wel gay. Komt hij nu voor ons uit de kast en is mijn enige concurrent in de strijd om Christine wel hélemaal uitgeschakeld. De wereld zou een gelukkigere plaats zijn, ongetwijfeld.

Nadenkend kijkt Alex door de deuropening de gang in. Een privéplaats... "Misschien kunnen we naar het hok van de concií«rge gaan?", stelt hij voor. In het hok probeert de concií«rge zoveel mogelijk zooi te dumpen dat professoren ooit in beslag hebben genomen. Daarnaast is het ook soms een ontmoetingsplaats voor amoureuze gelegenheden. Maar dat heeft Alex van horen zeggen, want met amoureuze gelegenheden heeft hij zich nog niet echt kunnen bezighouden.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 17:34 

Afbeelding

"Hey." Enora glimlacht naar Adrian wanneer die erbij komt zitten, waarna haar aandacht al gauw weer door Aimee wordt opgeí«ist. Ze schudt even bedenkelijk haar hoofd. "Ik herinner me alleen nog dat je heel wat drank hebt gedronken en haast heel de avond uitbundig hebt staan dansen." stelt ze haar gerust. "Shawn heeft alleen maar hele erge ruzie gehad met Matt en heeft zich toen op Thomas geworpen, die hem een flinke klap gaf." Oh wat een roddels allemaal :')

"Ach, ik denk dat je wel veilig bent hoor Dorian." komt ze terug op het onderwerp dat Dorians leven gevaar zou lopen, dankzij Naomi. "Er zijn genoeg mensen tegen Naomi, bovendien kan Aimee nog veel harder schreeuwen en bijten enzo." grijnst ze grappend, terwijl ze wat te drinken neemt en wat meer vaart achter haar ontbijt zet.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 20:50 

Afbeelding

Christine slaat een hand voor haar ogen en hoofd en wrijft even met een "˜Natuurlijk, waarom ook niet?'-blik over haar gefronst voorhoofd, wanneer Shawn zijn penetrante maaginhoud eruit gooit. Opeens vindt Christine elk hoekje van het lokaal interessanter om te bekijken dan de plek waarmee Shawn de vloer gedecoreerd heeft.

Shawn weet Christines aandacht echter weer te trekken wanneer hij zegt hen dringend te willen spreken. Ze fronst kort haar wenkbrauwen. Zou de uitbarsting van gisteren dan toch een oorzaak buiten de alcohol gehad hebben?

Christine knikt instemmend met Alex' voorstel. Ze wandelt alvast met hen verder.
"Heeft dit te maken met je uitbarsting gisteren?" Christine is eigenlijk wel benieuwd wat hem zo van slag gemaakt heeft dat hij het tegen hen zeggen wil. Hij is misschien wel helemaal ten einde raad omdat hij na het verslijten van alle meisjes nog steeds niet zijn ware gevonden heeft. OK. Neen, die was gemeen. Ook al keurt Christine het niet goed.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 22:36 

Afbeelding

Zowel Alex als Christine stemmen ermee in om hem aan te horen, en ze schijnen allebei ook benieuwd te zijn naar wat er aan de hand is. Per slot van rekening is Shawn niet het type dat elke dag serieus om advies komt vragen. "Ik zeg het zo," beantwoordt hij Alex's vraag. Shawn kijkt een beetje geniepig om zich heen. "Niemand mag het horen." En zo wandelt het drietal dus een beetje rond, tot ze bij het hok van de concií«rge aankomen. Eenmaal binnen, worden ze enkel verlicht door een toorts met vlammen. Shawn gaat zitten op een oude doos waarvan hij niet wilt weten wat erin zit, en kijkt Alex en Chris in alle ernst aan.

"Umm, thanks voor het komen," zegt hij eerst, met een enigszins onheilspellende toon in zijn stem. "Ik weet dat jullie liever een douche zouden nemen en willen ontbijten. Ik zou dat ook liever willen. Maar om heel eerlijk te zijn weet ik even niet wat ik moet doen. En jullie zijn like, de beste mensen om advies bij te vragen. Plus, er is variatie! Jij bent een jongen," hij wijst naar Alex (alsof het niet duidelijk was over wie hij het had =')), en kijkt dan naar Chris "en jij een meisje. Dus we hebben mooi alle perspectieven hier."

Een korte (en voor Shawn's gevoel ongemakkelijke) stilte volgt. Hij kucht statig, en besluit dat het handiger is om naar zijn schoenveters te kijken. "Dus, umm, jullie weten dat ik afgelopen zomer bij Case heb gelogeerd?" Zijn hoofd gaat kort omhoog, waarbij hij ze vragend aankijkt. "Of misschien ook niet. Maar dat is dus wel zo geweest. En laten we het erop houden dat het één en ander gebeurd is, toen." Dat is wel genoeg detail - ze kunnen de puntjes vast zelf invullen voor wát er gebeurd is.

"Anyway, gister op het feestje, zag ik-" Shawn komt tot een hakkelige stilte. Moet hij vertellen dat hij Casey en Lea zag zoenen? Het was waarschijnlijk een drunk experiment, dus het is niet echt waardig om genoemd te worden. Daarnaast, het probleem dat Shawn op tafel wil leggen, is veel groter. "Ik hoorde dat-" Maar ja, hoe zeg je dat? Hij kan het zelf nauwelijks vatten. Gefrustreerd haalt hij beide handen door zijn haren, waarna hij Christine en Alex terneergeslagen aankijkt. "Case is zwanger." En hij hoeft er niet aan toe te voegen van wie, want dat is logisch.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 23:10 

Afbeelding

Matt heeft heerlijk gedoucht en voelt zich gelijk een stuk beter. Het enige waar hij nu alleen nog aan kan denken is... ONTBIJT! Vrolijk loopt hij dus naar de eetzaal. Als hij door de deur heen kijkt, ziet hij gelijk de persoon die hij gisteren nog het meest gemist had. Flor. Ze zit helaas wel in dezelfde zaal als de mensen waar Matt op dit moment totaal geen zin in heeft. Waarom moest Enora nou persé op deze school zitten? En Dorian? En Thomas? Agh, in ieder geval zit Shawn niet in de hal.

Langzaam loopt Matt naar de tafel toe waar al zijn jaargenoten zitten. Om niet te veel aandacht naar zich toe te trekken, gaat hij stilletjes naast Flor zitten en hij laadt gelijk zijn bord vol met allerlei lekker eten. "Goedemorgen," mompelt hij, bijna onverstaanbaar. De enige persoon aan deze tafel die op mag rotten van Matt is Thomas. Naomi mag blijven zitten.

Laatst bijgewerkt door Blijerd op wo maart 16, 2011 11:20, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 0:17 

Afbeelding

Christine volgt de heren zwijgend naar het hok van de concií«rge. Ze hoopt vurig dat niemand hen daar ziet binnen- of buitenwandelen. Want het hok had een zekere reputatie die niet bij Christine past. Zeker niet met drie!

Christine leunt wat met haar armen over elkaar met haar rug tegen een muur terwijl ze naar Shawn luistert. Hij begint erg verontschuldigend en radeloos te klinken en Christine begint stilaan te beseffen dat het duizend procent menens is. Haar aandacht wordt alleen maar meer aangewakkerd. Toch kan ze een Like, duh, het is niet zo zichtbaar, maar tuurlijk ben ik een meisje!–gedachte niet onderdrukken.

Christine wist niets van het logeerpartijtje bij Casey. Maar ze is al niet meer verwonderd wanneer Shawn zegt dat er meer gebeurd is dan enkel slapen. Daarvoor heeft ze dat al te vaak van dat soort nieuws waarin Shawn betrokken was gehoord. Ze moet moeite doen om een afkeurende blik te verdringen. Normaal moet ze helemaal niets weten van type jongens a la Shawn. Haar vriendschap met hem is voor haar op veel momenten dan ook één groot mysterie.

Shawn komt to the point. Et sérieux, Christine weet niet wat reageren. Met openhangende mond van verbazing kijkt ze hem aan. Een ongemakkelijke stilte overheerst.
"Dude, wtf..." brengt ze geschokt uit. "Ben je nog altijd dronken of...?" Christine kijkt hem verbaasd aan. Shawn ziet er doodserieus uit. Vooral dood. Maar ook serieus.

"Maar, maar... Maar hoe? Ik-" OK, Christine weet heus wel hóe. Ze schudt verward haar hoofd.
"Wat ga je ermee doen?" vraagt ze hem, "Heb je er al met haar over gepraat?" Christine ziet het al helemaal voor zich: bijna 16, en zwanger van een nietsbetekenende quickie. OK, OK, geen quickie. Een serieuze relatie. Dan nog. Dat kind vliegt eruit! Van welk geld zou ze het moeten betalen? Christine wil al tonnen en tonnen adviezen en "˜als ik zwanger zou zijn...'-meningen geven. Maar daar wacht ze nog even mee tot Shawn iets heeft gezegd.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 11:44 

Afbeelding

Ah twee bekende gezichten, alhoewel hun woorden als een trompet klinken in haar oren. Ze geeft Flor een halve knuffel, aangezien ze geen energie voor meer heeft. Na een hap van haar gebakken ei, kijkt ze op.

"Flor, iedereen was zo dronken. Natuurlijk moest Shawn drama creeí«ren, alhoewel ik die bitch Enora eindelijk heb gegeven wat ze verdiende en Dorian mag afgemaakt worden," mompelt ze.

En daar is Matt! Die mompelt ook maar wat. Hij was in ieder geval niet meer de vijand.

"Zometeen dat rare vak. Serieus, moeten we liedjes gaan zingen ofzo? Ew." merkt ze op.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 20:22 

Florence Gravois

Florence glimlacht liefjes naar Thomas wanneer die erbij komt zitten. Damn, ze kan haast niet geloven dat ze dit schooljaar enkel nog maar gym gehad heeft. 'Welke les bedoel je?' vraagt ze dan ook aan Naomi. Ze heeft helemaal de tijd niet genomen het lessenrooster goed te bekijken. 'Dus ik had er sowieso wel willen bij zijn,' antwoordt ze dan nog op Thomas. Zaken waarvan mensen zeggen dat je het niet zou willen weten zijn net de dingen die meisjes als Flor wél willen zien.

Dan komt Matt naast haar zitten en plots kan het haar helemaal niet meer schelen wat ze gemist heeft. 'Mattie, goedemorgen!' begroet ze hem vrolijk. Ze heeft geen flauw idee van de vernieuwde verhoudingen sinds gisteren en kijkt verbaasd wanneer Matt niet zijn gelukkige zelf lijkt te zijn. 'Wat scheelt er?' vraagt ze dan serieuzer en stiller, zodat niet meteen de hele zaal hoeft mee te luisteren. 'Wat heb ik in godsnaam gemist?' vraagt ze verward, als ze ook de blikken van de kant van Aimée, Enora en company opvangt. Blijkbaar is er heel wat gebeurd.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 744 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: