Het is inderdaad een oorlogsgebied. Naomi en co zitten even verderop en Aimee voegt zich op dat moment bij hun. "Hoi" glimlacht hij wat terughoudend terug als Aimee hem min of meer begroet. Nou verruilt hij bijna de ene Queen bee Bitch voor de andere. Naomi voor Aimee. Hij kan dan ook opgelucht adem halen als ook Adrian zich bij hem voegt. Aah, goed volk. "Hey!" hij neemt even een hap van zijn boterham en luisterd naar het gesprek tussen de twee meiden. "Ze moest even afkoelen" schouderschokt hij alsof het de gewoonste zaak van de wereld is "Ik heb mijn drankje over haar heen gegooid" Hij knikt instemmend "Ik vrees voor mijn leven nu." Hehe, misschien zat daar wel een kern van waarheid in.
Hij slikt zijn brood door en knikt "Ja, en dat waren er heel wat. Hoe gauw was jij wel niet onder zeil?" hij grijnst "je hebt echt alles gemist." Met een voorzichtig hoofdknikje knikt hij richting Naomi. "Naomi was nogal dronken, net zoals bijna iedereen, en werd vreselijk irritant en luidruchting" Hij moet spontaan aan Shawn denken, waar was die eigenlijk? Hmm nevermind. "En volgens mij hebben we nu ruzie." hij neemt een hap zijn boterham en kijkt Adrian veelbetekend aan "En ook met Thomas. Die vertoont nogal veel haantjes gedrag rondom Enora en nouja..we waren het niet helemaal eens." Hij blaast even wat in zijn thee "Wat heb ik toch eigenlijk een topavond gehad" concludeert hij dan lachend "Wat was het ook alweer...ohja het werd mijn sociale ondergang. Hmm"