Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 14:27 

Afbeelding

Vanessa kijkt - enigszins gekalmeerd - zijdelings om wanneer nog iemand zich bij hun voegt. Met haar armpjes nog steeds over elkaar heen gevouwen, gunt ze Levi geen blik meer waardig, maar richt ze zich op de man die net is aan komen zetten. Een man van klasse, en die wel weet hoe het moet! Geen onnodige aanrakingen, een fatsoenlijke verschijning - de eerste die ze er tot nu toe nog als verzorgd uit vindt zien -, en iemand die vraagt of alles in orde is!
Terwijl ze Levi net negeerde, werpt ze hem nu nog een pfuh-gezichtje toe.

"Ik ben Vanessa." stelt ze zich automatisch eerst voor met een glimlachje - die Altair weet tenminste hoe hij met mensen om moet gaan! Hij bespringt je niet en vraagt niet je naam 'omdat dat wel eens nodig zou kunnen zijn om haar aan te geven. RIGHT. Stomme Levi, stomme vieze Levi.
"Nee, het is helemaal niet in orde." brengt ze vervolgens uit. "De mensen hier hebben geen fatsoen. Hij daar, hij-" knikt ze overtuigend naar Levi toe. "Hij bespringt me, om vervolgens mij onbeleefd te noemen en wil mij vervolgens aangeven voor het geval ik hem aan zou vallen. Wathelemaalnergensopslaat!" Ze kijkt Altair met grote oogjes aan.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 16:39 

Signe Skarsgard

Signe schrikt als de deur gelijk wordt opengedaan. Ze wringt wat met haar handen en trekt haar shirtje wat verder naar beneden.

"Oh.. Euh – bedankt." zegt ze zacht en ze zet een stap naar binnen. Opeens vraagt ze zichzelf af wat ze hier eigenlijk doet en of deze mensen haar niet raar vinden? Zij zien er hartstikke netjes uit, hebben prachtige kleren aan en zij... Signe schraapt haar keel en vraagt: "Dus... Nu de brug kapot is, is er geen enkele manier om van of naar het eiland te komen?"
Ze is te zenuwachtig om het antwoord van Myrna af te wachten en begint verder te ratelen: "Dat is geweldig, weet u! Ge-wel-dig! Nu kan ik me lekker ontspannen, gewoon fijn wandelen of een boek lezen, gewoon ontspannen! Ja! Ja toch? Het is toch echt zo?"

Lichtelijk buiten adem kijkt ze Myrna verwachtingsvol aan.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 17:45 

Afbeelding

Het glimlachje keert terug als Vanessa zegt dat het zijn zaken niet zijn, waarna ze zich alsnog voorstelt als Vanessa. Wel, oké. Hierna beaamt ze dat het wel genoeg geweest is. Levi vraagt zich af of ze ooit eens rustig is - relaxt is. Hij wilt haar net vragen hoe ze haar leven in godsvresdesnaam goed leeft, als ze overal al zo om strest, als de advocaat er ineens bij komt. Levi heeft hem wel vaker gezien - hij zag er wel OK uit, en het was altijd grappig om te zien hoe hij het zweet liet uitbreken op de gezichten van die rijke zakenmannen. Dit keer is de advocaat echter niet grappig D: Want hij kijkt hem, lieve Levi, vol wantrouwen aan, waarna hij vraagt of alles in orde is. En dan zegt hij zijn naam - Altair.

"Alles is-" probeert Levi te zeggen, MAAR DAN DOET VANESSA HAAR MOND OPEN! En ze begint te raaskallen over dat hij haar besprongen zou hebben, en wat niet! Met zijn wenkbrauwen zó hoog opgetrokken dat ze bijna verdwijnen in zijn haar, kijkt hij van Vanessa naar Altair.

"Is dit een soort grapje?" vraagt Levi, als Vanessa uitgesproken is. Hij richt zijn aandacht op Altair. "Ik heb mijn hand op haar schouder gelegd. Wist ik veel dat ze door zou flippen omdat ze smetvrees tot de dertigste macht heeft." Hij snuift, en slaat zijn armen over elkaar. "Ik ben Levi, trouwens." Hij steekt zijn hand uit naar Altair, waarna hij eraan toevoegt: "zie je dit? Handen schudden? Doe dat bij haar, en dan zie je wat er gebeurt."

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 18:36 

Afbeelding

Het meisje vraagt haar of de enige uitweg de brug is. Myrna zucht. Nu komen de vragen over wie er gaat betalen voor het verblijf, het eten en alle andere dingen. Net als ze de vraag wil beantwoorden, begint het meisje enthousiast te praten over het feit dat ze hier mag blijven. Myrna fronst.

"Er is inderdaad geen enkele andere manier om van het eiland af te komen. Mag ik vragen waarom u zo blij bent?" vraagt ze, terwijl ze de kopjes met heet water vult. "Suiker en melk?"

Ze roert twee schepjes suiker en een scheutje melk door haar eigen kopje heen, terwijl ze gaat zitten en de vrouw uitnodigt tegenover haar te gaan zitten.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 18:54 

Afbeelding

"Zie ik eruit alsof ik een grapje maak?" brengt ze verontwaardigt uit. "Ja, nou en. Dan hoefde je nog niet zo vies te doen met je stomme viezige weetjes. Jij bent onbeleefd." herhaalt ze dat laatste nog een keer.

Ohhhh, en in plaats van z'n verontschuldigingen aan te bieden, gaat hij doodleuk verder! Argh. Ze kijkt hem niet-zo-vriendelijk aan. Als blikken konden doden, dan lag Levi nu vast te creperen. "Ik zou maar oppassen hoor Altair, hij heeft net zijn duim afgelebberd." Pfuh. "Geen idee hoe prettig andere mensen dat dan wel vinden, hoor." Ze vouwt haar armen weer over elkaar heen.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 19:11 

Afbeelding

Lucas kijkt ongelovig op naar Chelsea. Ze weet niet waar hij het over heeft? Hoe kan dat nu? En dan noemt ze deze prachtige Puya Berteroniana een 'Puya-dinges'.
"Het is de Puya Berteroniana. En hij is heel zeldzaam!", zegt hij een beetje verontwaardigd. Dan verzacht zijn blik. Ach ja, niet iedereen is zo'n nerd als hij. En mooie mensen hoeven niet per se slim te zijn - hoewel onderzoek heeft uitgewezen dat fysiek aantrekkelijke mensen gemiddeld hoger scoren op intelligentietests. Maar er zijn altijd uitzonderingen.
Plotseling wordt Lucas zich weer pijnlijk bewust van het feit dat hij met een meisje staat te praten. En nog een knap meisje ook.
"Sorry d-dat was een b-beetje b-bot van me.", stottert hij onbeholpen.
Zenuwachtig schuifelt hij wat met zijn in sandalen gestoken voeten - zonder sokken hoor, zo erg is hij nu ook weer niet - heen en weer. Na zijn onbeleefde uitval van net durft hij Chelsea nauwelijks aan te kijken. Even verderop staat een groepje ruzií«nde mensen - tenminste, dat ze ruzie hebben leidt Lucas af aan de dreigende lichaamshouding en het hoge volume dat ze produceren.
Uiteraard komt Meneer Knapper, Ouder & Zelfverzekerder er meteen weer bij om de zaak te sussen. Tss. Die man wond vast alle vrouwen om zijn vinger. Enzo.
Lucas werpt een steelse blik op Chelsea. Zou hij?
"K-kan ik je m-misschien trakteren op w-wat drinken ofzo? Om h-het goed te m-maken dat ik zo st-tom deed?"
Oh hemel, hij heeft het echt gevraagd. Met een kop als een boei staart hij naar Chelsea's voeten. Naar naar ogen is nu te eng.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 19:31 

Afbeelding
Altair Forbes

Altair schudt met zijn hoofd wanneer Vanessa uitlegt dat die vent haar zomaar besprongen heeft en dan vertelt dat die gast ook nog eens haar aan wilt geven. Wat een creep / asshole. xO "Dat is inderdaad niet in orde," begint hij, maar dan komt meneer Zedendelinquent ertussen en zegt dat Vanessa smetvrees heeft en daardoor zo reageerde.

Dan steekt Zedendelinquent ook nog eens zijn hand uit. Altair kijkt er met een vies gezicht naar en neemt hem niet aan. Vanessa praat weer verder maar Altair doet een stap naar de man toe en slaat zijn armen over elkaar. "Luister eens, als ze niet wilt dat je haar aanraakt, moet je dat niet doen. Maakt niet uit waarom, punt uit. Dat moet je respecteren. Dus laat haar verder met rust."

Hij draait zich weer naar Vanessa en laat weer zijn typische glimlach zien. "Als u wilt, kunt u vertegenwoordiging zoeken bij mijn firma, Lex Magica, om er voor te zorgen dat hij u niet meer... lastig valt."

were mine.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 19:52 

Afbeelding

Dustin heeft zich net verdiept in een heftige liefdes roman, waarbij de grote liefde van de hoofdpersoon vreemd gaat met zijn best friend en...Oow het is zo triest. Hij gaat zelfs zo in het verhaal op dat de waterkranen even worden opengezet, terwijl hij z'n dekbed gebruikt als tissue gezien het feit hij geen tissues in de buurt heeft staan.

Net wanneer hij het boek naar zo'n anderhalf uur lezen wil weg leggen weerklinkt er een enorme knal, Dustin gooit z'n boek nogal achteloos over z'n schouder heen om direct daarna met een sprintje naar buiten te gaan. 'Wie heeft ons aangevallen, moeten we onderduiken..Hey de brug is weg, dat word een eind zwemmen zeg' brengt gewoon zo even uit.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 20:10 

ooc: excuses voor de afwezigheid! had het ineens onverwacht druk op school, sorry!

Afbeelding

Alexis was even weggezonken in haar eigen gedachten en had het de vraag van Vanessa maar amper verstaan. Voordat ze kon reageren, komt er een man (Levi) bij hen staan en er ontstaat een ware discussie. Als zich er dan ook nog eens een gladjanus van een advocaat bij komt staan, is Alexis weer klaar wakker en met beide benen op de grond. Waar heeft Vanessa het over? Levi besprong haar helemaal niet, hij legde een hand op haar schouder? Dit is belachelijk!

"Pardon, hij besprong je? Hij legde een hand op je schouder, dat is alles! Ik zou het ook niet prettig vinden om meteen betast te worden, maar dit gaat wel heel ver.." Beschuldigend kijkt ze naar Vanessa, dit had ze niet van haar verwacht, ook al kende ze haar nog maar een paar minuten. Dan kijkt ze naar de advocaat. Wat een glad mannetje, meteen zijn 'diensten' aanbieden. En wat een tandpasta-glimlach, jukkie.
Om Vanessa nog wat meer op de stang te jagen en om Altair bewust te negeren, richt ze zich tot Levi, die nog steeds zijn hand heeft uitgestoken, de hand die Altair weigerde aan te pakken.
"Hoi, ik ben Alexis," zegt ze met een grijns, waarna ze de uitgestoken hand van Levi pakt. "Ik heb net gesport dus misschien zit er nog wat zweet op mijn hand, hoop dat je dat niet erg vind.." vervolgt ze met een grijns. Mensen met smetvrees kunnen haar soms zó irriteren. Het zijn maar wat bacterií«n, come on! Als je daar al panisch om moet gaan doen..

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 21:35 

Afbeelding

Signe glimlacht als ze hoort dat de brug inderdaad de enige weg is, maar als de vrouw aan haar vraagt waarom ze daar zo blij om is, begint ze te stammelen. "Oh, ik... euh – ik ben gewoon heel erg aan vakantie toe. Ja. Even lekker niks doen. Bijkomen van mijn – euh, baan enzo. Snap je?"

Ze kon het gewoon niet vertellen, nog niet. En trouwens, zo kon deze vrouw helemaal niet. Dadelijk ging ze het rondvertellen aan iedereen die ze maar tegenkwam, zodat ze even lekker konden lachen. Signe kijkt Myrna even aan als ze vraagt wat ze in haar thee wilt, maar kijkt heel snel weer weg. Zenuwachtig kijkt ze om zich heen. Moet ze hier nou echt thee gaan zitten drinken met een onbekende? Ze voelt zich een beetje gedwongen. Myrna bedoelt het vast niet verkeerd maar toch. Haar ogen beginnen te tranen en ze haalt oppervlakkig adem.

"Sorry. Ik euh – voel me niet zo goed. Moet naar buiten." brengt ze opeens uit en ze spurt het kantoortje van Myrna uit. Ze sprint de hal door, naar buiten en knalt pardoes tegen iemand (= Dustin) aan. Ook dat nog! "Sorry!" Ze haalt even diep adem en voelt zich alweer rustiger worden. Ze moest zich niet zo druk maken; ze was hier ook gekomen om nieuwe mensen te leren kennen en als ze zo doorgaat kan ze dat wel vergeten.

Signe besluit even te blijven staan en luistert naar de jongen. "Ga je echt dat hele eind zwemmen? Wil jij zo graag terug naar de echte wereld?" vraagt ze hem verbaasd. Dat kon ze zich echt niet voorstellen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 21:45 

Afbeelding

Vanessa kijkt toe hoe Levi zijn hand naar Altair uitsteekt. Haar wenkbrauwen schieten even iets omhoog, maar wanneer Altair met een vies gezicht Levi's hand niet aanneemt, gaat haar neusje voldaan weer wat hooghartig omhoog.
Nieuwsgierig leunt ze wat naar voren wanneer hij een stap dichter bij Levi zet. Hmm.. Misschien dat een kalme manier inderdaad meer nut zou hebben om hem duidelijk te maken dat ze het niet zo prettig vond.. Maar hij raakte haar eerst aan! Pfuh.
Oh, en dan leek die aardige Alexis opeens iets te willen zeggen. Vanessa kijkt haar verontwaardigt aan. "IK," Adem in... en adem uit, Vanessa.. " Ik.vind.het.niet.prettig.als.mensen.aan.me.zitten!" Ze vouwt haar armen als het mogelijk is nog wat verder over elkaar heen.

Net wanneer ze met een glimlachje op Altairs voorstel wil reageren, wordt haar aandacht echter weer getrokken door Alexis en Levi. Neeee... omg, eww! Ze krijgt er meteen de kriebels van.
OMG... Denk Vanessa, denk... Heb je haar aangeraakt? Heb je haar een hand gegeven? Hoe dicht heb je net bij haar gestaan?
Ademhalingsoefeningen.. In en uit in en uit.. Iets met je neus en je mond.. Wat was het nou ook alweer? Arghh, ze krijgt er zo'n vreselijke kippenvel van! Focus op iets anders Vanessa.. FOCUS!

Snel zet ze een stap dichter bij Altair. Met grote hulpeloze oogjes kijkt ze hem aan. Ze waren absoluut niet aardig tegen haar aan het doen! FOCUS Vanessa! "Oh, dat verzoek.. Ja.. Dat is mooi.. Maar misschien dat als ik dat niet doe, dat ze me dan gewoon niet meer lastig vallen. Maar misschien ook niet. Ik kan hier helemaal niet tegen. Hoorde je wat ze zij? Ik word er helemaal misselijk van! Oh, niet dat dat u natuurlijk wat aan gaat.." ze hapt even snel naar adem en glimlacht eventjes verontschuldigend, woops ^^" "Euhm.. Heeft u een visitekaartje anders?" Dan kan ze zich daarna zo snel mogelijk uit de voeten maken hier. Ze krijgt er de kriebels van.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo maart 02, 2011 22:35 

Afbeelding

"˜Ehh, nog niet zo heel lang, twee weekjes ongeveer. En jij?' antwoordt ze Ackley. Christal weet niet echt hoe ze moet reageren als hij over de jungle begint te vertellen en dat hij verder niemand kent. Ze vindt het best wel sneu voor hem dat hij dus eigenlijk maar de helft meekrijgt van wat er hier allemaal op het eiland te doen is. Daar moet dan maar verandering in komen.

"˜Ja, ik ben wel eens in de jungle geweest, maar ik prefereer toch het strand, denk ik.' Ze kijkt nog even naar de bomen. "˜Maar we kunnen er best nog een keer heen gaan, we hebben toch alle tijd nu de brug ingestort is.' Dat voegt ze er even met een glimlachje aan toe om Ackley niet te willen teleurstellen.

Ze loopt het huisje binnen en kijkt nieuwsgierig om zich heen. Dit zou haar wel kunnen bevallen! En wat een prachtig uitzicht! Ze loopt naar het raam toe en kijkt naar de jungle.
"˜Wat een tof huisje heb je, en dan vooral het uitzicht!' Ze kijkt weer naar Ackley die haar vraagt of ze wat koude Pompoensap wilt. "˜Ja, graag, lijkt me heerlijk nu.'

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 11:41 

Afbeelding

'Val me niet aan, ik ben nog te jong om te sterven' brengt hij uit naar een klein gilletje te hebben uitgeslagen. Wanneer hij zich omdraait en in de ogen van Signe kijkt verschijnt er even een schaapachtig grijnsje op z'n gezicht. 'Ohw euh, is niet erg' zegt hij haar en vervolgens luistert naar haar vraag.

'Nou ik was niet van plan om alleen te zwemmen, maar ja de brug is weg dus moeten we op een andere manier weer terug zien te komen en zwemmen is dan een perfecte actieve optie' zegt Dustin waarbij hij even glimlacht, zijn blik voor zo'n drie seconden op het water vestigt en dan weer terug naar Signe kijkt 'en iedereen heeft hier vast ook familie, dus word het des te logischer om weer terug te gaan. Want anders is het gewoon zeker dat ze dan verdriet gaan hebben, je weet wel met heel veel tranen, gesnotter en tissues' vervolgt hij.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 18:06 

Afbeelding

'Ik zit hier nu drie weekjes. Het bevalt me prima, ik ben al helemaal geaard.' Ackley loopt naar de glazen, die op een kastje in de hoek van de kamer staat, en met een zwaai van zijn wand vullen de glazen zich met ijskoud Pompoensap. 'Alsjeblieft!' zegt hij vriendelijk en kijk Chelsea met een glimlach aan. 'Neem een kussen!' Ackley loopt naar de grote schuifdeur aan het einde van zijn kamertjes en gaat in kleermakerszit op een kussen zitten. Ackley prefereerd kussen in plaats van stoelen, dat zit veel fijner! 'Ik zit hier altijd als ik mediteer en het te koud of te donker is in de jungle.' Dromerig kijkt hij even naar buiten, maar richt zijn aandacht dan weer op Christal. 'Maar vertel, hoe is jouw leven? En wat betekend je naam eigenlijk? Wist je trouwens dat je naam vormt tot wie je bent? Of in ieder geval erg veel zegt over je persoonlijkheid?'

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 03, 2011 18:17 

Afbeelding

Signe kan het niet helpen en moet ontzettend lachen om wat Dustin allemaal zegt. Wat kon die jongen overdrijven, zeg! Als ze is uitgelachen zegt ze bot "Ik denk dat de helft van ons helemaal niet gemist wordt. Zoiets heb ik eens gelezen in een onderzoek ofzo."
Ze kijkt hem even aan en voegt er dan snel aan toe: "Maar jou zullen ze vast wel missen. Zo te zien ben je een hele sprankelende persoonlijkheid."

Haar blik dwaalt even aan naar daar waar ooit de brug was en ze voelt hoe haar shirtje weer omhoog kruipt. Dat was waar ook. Signe kijkt Dustin even aan en vraagt hem dan "Weet jij misschien of je hier ergens kleding kan kopen? En, dit klinkt misschien raar, maar zou je me daar misschien mee kunnen helpen? Het is alweer een tijdje geleden en ik weet niet precies wat in de mode is..."
Ze kijkt even naar Dustin en zijn kleding en slikt. Misschien had ze eerst naar zijn kleding moeten kijken voordat ze hem meevroeg.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 149 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: