Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 41  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 0:45 

Afbeelding

Enora voegt zich met Shawn bij de rest. Ze glimlacht gemeend terug wanneer Christine dat ook richting hun doet. Ze kijkt dan ook op wanneer Shawn opeens iets aan de dames lijkt te willen vragen. Over Matt. Matt en zijn issues. Soms is Matt net een vrouw, zo met al zijn issues.

Enora knikt bij de woorden van Christine. "Ja, het zou hem toch niks uit moeten maken?" voegt ze er zelf dan ook aan toe. Lea lijkt er echter anders over te denken. "Nee, Matt moet zich gewoon niet zo aanstellen. Waar gaat hij moeilijk over doen, seriously?" werpt ze dan ook tegen. Hij heeft zich al op een ander meisje geworden en zou het allemaal gewoon los moeten laten.

"Denk je echt dat hij er een serieus probleem van gaat maken?" vraagt ze hem dan ook. "Misschien dat je het hem op een voorzichtige manier moet vertellen? Hij is heel prikkelbaar, soms.. af en toe.. bijna altijd." Ze kijkt hem met een glimlachje aan. "Het ergste wat er kan gebeuren is dat hij je levend zal villen, I guess. Maar dat moet je er maar voor over hebben dan." Ze kijkt hem eventjes plagerig aan waarna ze wat dichter tegen hem aan kruipt.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 6:06 

Afbeelding

Nog geen twee minuten later komt een jongen, genaamd Shawn, zich voorstellen en ze glimlacht even simpel naar hem. Haar hand lijkt echter wel gelijmd aan de zijne, maar gelukkig laat hij haar dan toch los en gaat een eindje lopen met een meisje met bruin haar. Ze ziet er echter niet al te blij uit. Adam gaat haar tent opzetten en Aurelie kijkt haar even bewonderswaardigend na.
Ze had nog nooit een tent opgezet in haar hele leven, terwijl ze wel deel uitmaakt van een muggle stad. Ach ze was gewoon niet zo'n kampeerder. Als Adam dan een paar seconden later weer naast haar komt zitten, met een sigaret, kijkt ze een beetje onbegrijpend naar haar als ze vraagt of Aurelie bang is voor insecten.

"Insecten zijn denk ik eerder bang van mij dan ik voor hen," zegt ze bedachtzaam. "Maar alsnog bedankt."

Aurelie glimlacht naar Adam terwijl haar ogen de rook bestuderen. Eigenlijk mag ze haar nu al, zo rebels. Aurelie was dat totaal niet en dat waardeerde ze dus wel in anderen. Ze wordt echter uit haar concentratie ontwaakt door Adrian, die zichzelf voorstelt.

"Aurelie," zegt ze met een zwaaitje en dan komen de vragen over wat ze hier komen doen en waar ze vandaan komen. Adam beantwoord de eerste vraag al en ze denkt even na over haar eigen antwoord. "Ik kom uit een kleine stad in het noorden van Frankrijk. Daar is een kleinere magische school in de buurt, maar lang niet zo ontwikkeld als Beauxbatons natuurlijk. Na al het lesmatriaal te hebben geleerd ben ik gevraagd door madame Malemour alsnog naar Beauxbatons te komen, om mezelf voor te bereiden op een geavanceerde heler opleiding."

Eigenlijk is ze zich totaal onbewust van hoe opschepperig dat wel niet eens zou kunnen overkomen. Aurelie is namelijk totaal het tegenovergestelde van arrogant. Haar ogen richten zich op Lea. "Wist je dat Lea trouwens 'delicate' betekent? Het is een prachtige naam."

Maar dan komen Shawn en Enora weer terug en dat is blijkbaar een drama voor een jongen genaamd Matt. Ze zou zich zo niet opeens kunnen bedenken wat er dan mis zou zijn? Ze waren toch gewoon gaan praten? Het hele homo-gesprek ontgaat Aurelie, terwijl ze in gedachten verzonken zit. Opeens bedenkt ze zich iets.

"Adam, zou jij misschien je tent willen delen? Ik heb geen survival skills, namelijk."

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 10:24 

Afbeelding
Lea Bennett

Blijkbaar komt Adam van Durmstrang. Dat is interessant. En vreemd, want Adam spreekt wel vloeiend Frans. Voordat Lea er echter nog meer over na kan denken vraagt Adam of Lea en Cam together zijn. Als in- together together? Naast haar zit Cam in reactie op die vraag ook nerveus te doen, wat Lea ook nogal vreemd vindt.

"Nope," zegt ze uiteindelijk. "Gewoon vrienden. Maar wel beste vrienden," voegt ze er aan toe, en ze geeft Cam weer een kus op haar wang. Dat is nou eenmaal hoe Lea haar affectie toont, zo is ze vaak met haar vrienden, dus betekent nog niet dat ze 'together' zijn. Toch?

Anyway, Lea vindt dat de zaak daarmee afgedaan is, dus ze kijkt weer naar Enora, die reageert op Lea's opmerking van net. "Natuurlijk stelt Matt zich aan. Het is Matt." Kom op zeg. "Dus ja, ik denk dat hij er wel een big deal van gaat maken."

Ondertussen zegt Aurelie ook weer iets - dit keer een heel verhaal over waarom ze alsnog naar Beauxbatons komt, en dat ze blijkbaar een geavanceerde heler opleiding wilt gaan doen. "Oeh, dus je hebt ambitie. I approve."

Dan maakt Aurelie een opmerking over haar naam. "Nee, dat wist ik nog niet. Dankje," reageert Lea. 'Delicate'? Dat is dan nog een verwachting die mijn ouders van me hadden die ik niet waar gemaakt heb, denkt ze even bitter. De greep van haar arm om Cams schouders wordt even steviger, maar dan ontspant ze zich weer. Aurelie's vraag aan Adam mist ze.

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 14:48 

Afbeelding

Adam stelt zich aan hem voor, en Shawn knikt vriendelijk naar haar. Ze ziet eruit als een aardig persoon, dus dat is een goede aanwinst. Die komt kennelijk van Durmstrang. Shawn's wenkbrauwen gaan een beetje omhoog als hij dat hoort - het is nogal algemeen bekend dat mensen van Durmstrang onprettig zijn. Maar misschien is dat een fout stereotype. Shawn houdt echter wel in zijn achterhoofd dat hij Adam misschien niet helemaal vertrouwen kan. Het andere meisje, wiens naam Shawn nu al vergeten is (hij noemt haar gewoon Einstein in gedachten omdat ze beweert zo slim te zijn) begint een heel verhaal te vertellen over dat ze eigenlijk belachelijk slim is, en dus haar kennis wil vergroten op Beauxbatons. Nou. Dat zal vast lukken, met alle muzieklessen en gymlessen en therapiesessies =']

Adam deelt dan ook doodleuk sigaretjes rond - en Lea en Christine accepteren ze. Wow, wait, Christine? Shawn tuurt met een blik van afkeuren naar Chris - sinds wanneer rookt zij? Van Lea wist hij het al, maar Chris? Vooral als Lea zegt dat Christine misschien wel een echte badass wordt, gaan Shawn's wenkbrauwen omhoog. Maar omdat het niet echt zijn zaken zijn wat Chris wel of niet doet (zolang het maar niet TE extreem is), houdt hij wijselijk zijn mond. En stiekem ook een beetje omdat Enora het niet zal appreciëren als Shawn zich teveel bemoeit met Christine.

Dan komen alle reacties op wat Matt wel of niet zal doen. En ze komen allemaal op hetzelfde neer: Matt zal kwaad worden. Of hij zich nu aanstelt of niet, is verder naast het punt. Want Shawn heeft geen zin in ruzie met zijn beste vriend. Hij zucht dan ook miserabel als Enora zegt dat hij er wat voor over moet hebben. Ja, dit gaat niet goed komen. In ieder geval niet gauw. Er verschijnt echter wel een flauw grijnsje als Noor dichter tegen hem aan kruipt. Matt zal zich inderdaad maar niet moeten aanstellen. Het is toch niet zo dat hij nog gevoelens voor Enora heeft?

En dan vraagt Adam aan Lea/Cam of ze "together" zijn. Wat op zich geen rare vraag is, want Lea en Cam zitten altijd... aan elkaar vast. Als ze samen zijn dan. Maar Shawn weet wel beter - er is no chance dat Lea gay is. Cam wordt helemaal rood als reactie op Adam's vraag, en dat zorgt ervoor dat Shawn een beetje moet grinniken. Cam toch =']

"Zeg," Shawn kijkt naar Adam - want hij heeft een hele dringende vraag. "Jij heet Adam, toch? Maar dat is geen meisjesnaam. Dus- hoe zit dat?" Misschien een beetje brutaal om te vragen (dadelijk zit er een heel emo verhaal achter over dat haar ouders altijd al een jongen wilden of iets dergelijks), maar als je Adam heet en je hebt vrouwelijke geslachtsorganen, zul je zo'n vraag wel vaker gehoord hebben.

Hoe 'gezellig' Shawn dit trouwens vindt - zo zitten praten met de groep - wilt hij eigenlijk met Enora naar zijn tent. To make out. Maar Naomi slaapt, en het lijkt Shawn geen goed idee om Enora en Naomi met elkaar te confronteren. Dus gaat Shawn dit moment maar gebruiken om de twee nieuwelingen (Adam + Einstein) wegwijs te maken in de ingewikkelde wereld van BB. "Jullie twee," hij knikt naar Adam en Einstein, en gebaart dat ze moeten luisteren. "Ik zal jullie eens uitleggen hoe het zit hier." Hij wijst om te beginnen naar de tent van Thomas en Dorian en zegt: "Iedereen in die tent, moet je niet vertrouwen. Wat ze ook zeggen. En... Oh, dat is mijn tent. En daar zit Naomi in. En als ik jullie was, zou ik haar niet in de weg lopen. Want dan bindt ze jullie vast aan een quidditch-paal. En daar," Hij wijst naar waar Aimée staat in haar zwemkleren (als het goed is) "zien jullie Aimée. En dat is een beetje hetzelfde verhaal als Naomi, I suppose. Behalve dat Naomi preutser is. Umm, en ja, ik denk dat Matt en Flor in hun tent zitten?" Wat niet zo is, maar dat weet Shawn niet. "Matt is mijn beste vriend. Oh, en normaal mag je niet eens met iemand van het tegenovergestelde geslacht in een tent. Maar Naomi en ik hebben geruild zodat Flor en Matt samen konden." Zodat ook meteen alle verwarring over hem en Naomi weg is ='] Hij heeft verder geen benul van dat Adam en Naomi gerelateerd zijn, natuurlijk. "En de rest hebben jullie ontmoet."

Ziezooo =D

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 16:35 

Afbeelding

Christine kijkt Lea een beetje verbaasd aan wanneer die zich tot haar richt, dat is tot nu toe nog niet veel gebeurd. Haar grijns doet haar wat rood aanlopen en naar het kampvuur kijken, alsof ze zich toch een beetje schaamt, of zo. Ze kijkt eens naar het staafje tussen haar vingers.

“Dit is eigenlijk niet mijn allereerste keer. Het gebeurt gewoon zelden…” zegt ze, zachtjes, zodat je het alleen maar kunt horen als je ook effectief probeert te luisteren naar wat ze zegt. Maar meer zegt ze er ook niet over. OK, dit was misschien de tweede keer. Na een heel tijdje. Maar Christine snapt de verbazing dus wel, ergens. Ze kijkt eens op naar Shawn, die haar duidelijk afkeurende blikken zit toe te werpen. Met toch een beetje schaamte omdat ze zich blijkbaar toch niet voordoet zoals mensen haar kennen, wendt ze haar gezicht van hem af. Het is ook nooit goed blijkbaar. Maar hey, ze doet wat ze wilt. Dus neemt ze nog een trekje.

Ondertussen doet Shawn zijn zegje over hun klasgenoten. Wanneer de naam van Naomi valt, krimpt ze toch een beetje in mekaar en wiebelt ze wat heen en weer. Niet dat ze dit schooljaar dat nog maar twee dagen bezig is (waar is de logica) eigenlijk al last van haar gehad heeft, maar wat niet is kan nog komen. Niet waar? Ze zucht eens. Het wordt toch maar eens tijd om je naam te zeggen, denk je niet?

“Mijn naam is Christine, trouwens… Ik had me nog niet voorgesteld.” zegt ze in de richting van Aurélie en Adam.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 18:02 

Ceasar Madson

Met een smakt ploft Ceasar hard op de grond. Een pijnscheut gaat er door zijn hoofd. Verschijnselen ging hem niet goed af, dat was een feit. Hij staat op en kijkt om zich heen en overal om hem heen is jungle. Ceasar probeert het vuil nog van zijn shirt te vegen maar tevergeefs. Hij ziet in de verte een vuurtje. Dat moet het zijn.

Als hij eenmaal bij het vuur is aankomen ziet hij allemaal jongens en meisjes er gezellig omheen zitten en verderop staan wat tentjes. "Goedenavond allemaal! Ik neem aan dat jullie van Beauxbatons komen omdat jullie de enige mensen zijn in de jungle" zegt Ceasar tewijl hij de groep rond kijkt. "Ik ben Ceasar trouwens en kom jullie vergezellen, als jullie dat niet erg vinden!" zegt hij met een glimlach en doet niet moeilijk en gaat zitten bij de rest.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 18:07 

Afbeelding

Enora luistert aandachtig naar wat de nieuwe meisjes te vertellen hebben. Okay, de ene scheen nogal een ijverige studiebol te zijn. Die hadden ze maar weinig in de groep zitten, op Dorian na dan. Het ergste wat er dan zou kunnen gebeuren, is een debat tussen die twee.
Haar aandacht gaat dan ook naar Adam toe, Shawn stelt haar een redelijk logische vraag in haar ogen en ze is dan ook wel benieuwd naar het antwoord er op. Shawn begint daarna vast even uit te leggen hoe iedereen een beetje in elkaar zit enzeau.

Ze schudt dan ook even met een grijnsje haar hoofd wanneer Shawn zegt dat ze Dorian en Thomas maar beter niet kunnen vertrouwen. Silly. Oh, en nu weten ze natuurlijk ook meteen welke tent van hem is, sure Shawn, dat was ook echt nodig - nah, zo erg zal Enora het ook weer niet opvatten.

"Ohja, en ik ben Enora." stelt Enora zich na Christine voor, wanneer ze beseft dat ze ze wel begroet had maar zich nog niet had voorgesteld, net op het moment wanneer er nog een nieuwe zich bij hun komt voegen, een jongen deze keer. "Oh hi, kom er gezellig bij joh." begroet ze hem dan ook, wanneer hij er al gewoon bij gaat zitten.
"Het wordt er wel drukker en gezelliger op, eh?" glimlacht ze tegen niemand in het bijzonder. En aangezien Shawn de moeite heeft gedaan om wat vragen aan de meisjes te stellen, zal zij dat wel voor hem doen met Ceasar. "Adam en Aurelie zijn ook nieuw. Waar kom jij vandaan?" vraagt ze hem dan ook.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 19:13 

Afbeelding
Amanda "Adam'' Moreau

Adam tilt haar hoofd lichtelijk naar de zijkant als ze Cam's nerveuze reactie opmerkt. Dat was vrij.. opvallend. "Okay.'' Lea geeft haar beste vriendin een kus op haar wang. Zonder er verder nog over door te gaan inhaleert ze van haar sigaret en trekt uiteindelijk haar ogen van Camille af.

Aurelie is schijnbaar hoog intelligent, wat cool is, als ze zich maar niet betweterig ging gedragen. Goede discussies en intelligente gesprekken zijn leuk, maar met een koppige know-it-all zou ze alleen maar gek worden. Als het meisje haar ineens vraagt om een tent te delen kijkt ze verbaasd op.

"Eh.. Ja, is goed.'' Adam zendt haar een glimlach. De brandende sigaret drukt ze in de grond uit, waarna Shawn haar aandacht opeist. Een vrij persoonlijke vraag, maar ze had het vaker gehoord. "Ik voel me niet helemaal thuis in het vrouwelijke lichaam,'' geeft ze toe. "Biologisch ben ik een meisje, maar ik voel me zowel man als vrouw.'' Adam recht haar rug. "Bovendien heet ik voluit Amanda, maar het voelt niet als iets wat van mij is. Daarbij.. is het een afschuwelijke naam.''

Aandachtig luistert ze naar de Beauxbatons-informatie-tour. Haar ogen zijn gericht op de grond waar ze wat willekeurige woorden in de grond schrijft. Zodra Naomi's naam valt, grijnst ze geamuseerd.

"Bedankt voor de nuttige uitleg, Shawn.'' Als het stille meisje zich officieel voorstelt als Christine (Lea had haar naam voorheen gezegd), kijkt ze haar even aan. "Christine, je bent schattig.'' zegt ze doodleuk. En dan voegt er zich een Romein bij de groep.

"Ola.''

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 19:31 

Afbeelding

Wow. Ineens gaat alles in een niet bij te houden tempo. Voor Aimée goed en wel iemand heeft kunnen uitschelden, staan er twee meisjes voor hun neus. Ze snuift even en haalt haar wenkbrauwen op. De een vertelde over haar vorige school en blabla, heler, blabla. Zij was vast een soort nieuwe Christine ofzo.

Het andere meisje trok echter Aimée's aandacht. Ze neemt het meisje, of in hoeverre je haar een meisje kon noemen, aandachtig op. Adam? Een meisje dat Adam heette? Dan vertelt Adam dat ze zich eigenlijk zowel man als vrouw voelt.

Voor het eerst sinds lange tijd voelt Aimée iets anders dan haat en irritatie. Ze voelt een soort- medelijden? Het liefst zou ze die Adam een knuffel geven, maar terwijl ze een stap zet bedankt ze zich. Dat zou er zo raar uitzien.

Dan verschijnt er nog iemand ten tonele, een jongen. Okee, het werd druk. Te druk. Aimée's hersens moesten even afkoelen. Haar plotselinge 'aaaw' gevoel was iets nieuws. Shawns hartelijke beschrijving van haar en Naomi negeert ze maar even. Ze schraapt haar keel en blaft naar de groep: "hallo, gaat er nog iemand mee zwemmen of niet?"

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 19:34 

Afbeelding

Ceasar bekijkt alle mensen die bij het vuur zitten. Er zitten behoorlijk mooie dames tussen maar iedereen ziet er ook wel relaxt uit. Deze eerste minuten bevallen hem al beter dan al die tijd op zijn oude schoool. Zo te horen van een van de mooie dames blijkt Ceasar niet de enige te zijn.

Ceasar focust zich weer op Enora. "Ik kom uit België. Daar heb ik op een schooltje gezeten maar dat was niks. Ik was daar niet zo geliefd en ik wou meer van de wereld zien. En zo te zien" hij kijkt naar het oerwoud achter hem "komt dat hier wel goed! In een flink gezelschap zijn jullie hier. Is het nog te overleven in de jungle?" vraagt hij aan Enora. Het kampvuur warmt zijn gezicht.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 19:51 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Nou ja, wat er ook tussen Enora, Thomas en Shawn gaat gebeuren, Adrian richt zijn aandacht liever op de twee nieuwe aanwinsten. Eéntje heet Adam, uit wie Shawn meteen een heel verhaal trekt. Adrian luistert maar half mee terwijl hij zich naar de andere draait, Aurelie. Adrian draait zich al weer weg als ze over haar ambities begint. Dat is iets wat Adrian absoluut niet heeft. Het is zoiets als toekomstplannen - heeft hij ook niet. Er komt ook ineens een andere jongen. Hij stelt zich voor als Ceasar.
"Haj. Ik ben Adrian," groet Adrian hem.

Dan verschijnt Aimée weer ten tonele. Of er iemand mee gaat zwemmen. Adrian staat zo snel als het licht op. Hij wil wel weg hier, het is er nogal druk. Ondanks de gevaren waar Dorian iedereen op heeft gewezen, wil Adrian toch zwemmen.
"Ik!"
Hij grijnst even naar Aimée en besluit niet naar zijn tent te gaan. Hij zwemt wel in zijn korte broek, aangezien hij niet een preek van Thomas of Dorian wil ontvangen.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 20:03 

Afbeelding
    Florence Gravois

Ze lacht even bij de gedachte aan de grote beer als wild dier. En plots stelt ze zich alle sterrenbeelden voor alsof ze echt leven. Dat zou pas voor opschudding zorgen. Heel even maar denkt ze erover, want dan focust ze alweer op Matt die het over de survival heeft. 'Achja, echt aan teambuilding hebben we toch nog niet gedaan,' zegt ze dan. 'En het ziet er ook niet naar uit dat we hier als een team zullen vertrekken. Integendeel zelfs.'

Ze laat haar blik zijlings op Matt vallen en kijkt hem twijfelend aan, zeker wanneer hij het dan over zoenen heeft. Dan wel over zoenen met Shawn, maar toch. Ze is nog niet vergeten wat er enkele uren? geleden is gebeurd. Was het al wel zo lang? 'Zelfs jij hebt met hem mogen zoenen,' glimlacht ze dan, om toch niet een te lange stilte te laten vallen. 'Straks twijfel ik nog aan mijn zelfbeeld als hij liever nog begint aan de jongens dan mij.' Ze weet dat obviously no big deal was voor Matt en Shawn, aangezien ze best friends zijn and all, maar hey, wat moest ze anders zeggen?

'Matt-' ze had net de neiging het hele ik-ben-verliefd-op-je-debacle van eerder weer aan te kaarten, maar bedenkt zich op tijd. Ze weet niet wat ze er van denkt, ze weet niet wat ze voelt, dus wat zou het dan voor nut hebben er weer over te beginnen? Ze bijt op haar lip, maar kan niets bedenken om in de plaats te zeggen, waardoor zijn naam maar tussen hen in blijft hangen, zonder een verder vervolg erop.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 20:15 

Afbeelding

Enora luistert naar de uitleg van Adam. Okay, dat was een open en eerlijk antwoord. Ze besluit er echter niet op te reageren, simpelweg omdat ze niet weet wat er over te zeggen valt.
Ze kijkt op naar Aimee wanneer die vraagt of er nog iemand mee gaat zwemmen. Hmm, nee, Enora zat hier wel goed zo, lekker warm en lekker met Shawn. En de rest. "Nee sorry Aimee, ik ben net lekker opgewarmd." Bovendien gaat Adrian al mee, dus dat kwam wel in orde.

The new guy schijnt uit Belgie te komen, waar hij niet al te geliefd was blijkbaar. Well, hier was ook niet iedereen even geliefd bij elkaar. "De jungle is tot nu toe wel te overleven. Volgens mij hebben we het nog wel redelijk luxe hier. Het is echter lastiger om elkaar een beetje te overleven."

Enora glimlacht even en slaat vervolgens even kort een hand voor haar mond wanneer ze moet gapen. Het was dan ook een vermoeiende dag geweest. Of nouja, ze had ook wel zin om zich gewoon even af te zonderen. Met Shawn dan.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 20:23 

Afbeelding

"Volgens mij gaat iedereen hier vandaan als vijanden." Zegt Matt, terwijl hij ondertussen bezig is met grassprietjes uit de grond plukken. De omgeving om hem heen begint redelijk kaal te worden. Iedere keer als hij een flink aantal sprietjes in zijn hand heeft, gooit hij ze randomly in de lucht, alsof hij ze in de steelpan wil mikken.

Af en toe kijkt hij wat opzij, maar het kost hem moeite om Flor niet te lang recht in de ogen aan te kijken. Of om sowieso te lang haar kant op te kijken. Ook hij zit nog steeds met het gebeuren van enkele uren geleden in zijn hoofd. De drank zit nog steeds goed in zijn systeem. Hij luistert aandachtig naar wat Flor te vertellen heeft over het onderwerp 'zoenen met Shawn'. In zijn gedachte komt een bepaalde gebeurtenis van jaren geleden weer naar boven... "Om eerlijk te zijn, was Shawn mijn eerste zoen. Als onschuldige 11 jarige jochies waren we nieuwsgierig waar iedereen nou zo enthousiast over was. Maar dat tel ik nooit mee. Conclusie: Shawn'll kiss anyone. Als het spel nog langer had geduurd, had hij vast ook aan jouw lippen gehangen." Niet dat Matt dat goedgekeurd zou hebben, maar alsnog. Het is niet gebeurd en daar is hij maar wat blij om.

Dan zegt Flor zijn naam. Zo... Uit het niets enzo. "Hmm?" Er komt echter geen vervolg op. Hij gaat iets meer rechtop zitten en komt dan tot de conclusie dat zijn gezicht en die van Flor wel héél erg dicht bij elkaar zijn... Spontaan wordt hij overweldigd door een nu-of-nooit-gevoel en de afstand wordt steeds kleiner....

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 20:49 

Afbeelding

Shawn kijkt met half dichtgeknepen ogen naar Adam als ze haar verhaal vertelt. Kijk eens aan - dat is iets nieuws. Zou ze op jongens vallen of...? Hoewel hij enorm nieuwsgierig is, lijkt het hem niet erg handig om te vragen. Niet alleen weet hij niet hoe persoonlijk die vraag is voor Adam (ook al komt ze wel erg 'open' over), maar daarnaast zal iedereen waarschijnlijk aannemen dat hij bedoelt: 'hey, Adam, zou je een keer met mij willen gaan?' En dat is niet wat hij bedoelt (op dit moment), dus. Hij houdt maar zijn mond dicht, en zit lief te zijn met Enora.

"Ah, alright," reageert hij dan maar simpel op Adam.

Er verschijnt dan een andere jongen die zich voorstelt als Ceasar. Die zegt dat hij op een school in België zat, maar dat hij zijn grenzen wilde verbreden. Of zo. Ondertussen zit Aimée nog te blèren dat ze wilt zwemmen, en Adrian stemt daarmee in. Ja, pft, Shawn zit nu zo knus met Noor. En daarnaast, Dorian heeft hem een beetje bang gemaakt voor het meer. Hij wilt niet dat één of ander beest zijn dingdong eraf bijt. Dus hij blijft veilig op het land, voor zolang het donker is.

"Ik zou toch zeggen dat het team-builden prima gaat," zegt hij zachtjes tegen Enora, als reactie op haar opmerking over het elkaar-overleven. "En..." Hij gaapt, rekt zich uitgebreid uit, en als hij weer normaal zit, klemt hij beide armen om Enora heen. "Ik ben moeeee," klaagt hij, met zijn hoofd op haar schouder. "Ik wil slapen. Ben jij niet moe?"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: