Lacrimosa schreef:
Wat een schoon lijstje! Maar Cecilia mag je ook bij de blauwtjes plaatsen. Ik weet dat ik haar inderdaad eerst bij de fulls had geplaatst, maar ik was al dat oranje nogal beu. Vandaar ._.
Done :') Maar maakt dat Eleonora dan niet een Full? Want zij is toch de dochter, right? Van twee wizards? Of ben ik nu dom? :')
Iets anders.
Ik heb eens even nagedacht over het 'mainverhaal'. (Ja, ik heb echt een enorm slechte studiedag vandaag, valt het op?). En ik recaputuleer even:
Citaat:
Dus. Sado wordt gezuiverd. Door niemand minder dan een Mysterieuze Man en een Mysterieuze Vrouw die aan het hoofd lijken te staan. Of dat ook daadwerkelijk het geval is, dat is nog maar de vraag. Na een heuze Death Eaters-invasie op de bruiloft (met de dood van Dorothy en de Ceremoniemeester als gevolg), werd er ook heel impulsief een huis in brand gestoken. De voornaamste reden hier kan zijn om de aanwezige Mudjes uit te roeien - ook al is dat met de nodige 'extra' mensen (waaronder Fulls en Halfs) best roekeloos. Het uiteindelijke doel van de brand blijft alsnog gissen en verder onduidelijk.
Wat wel duidelijk is, is de zuiveringspogingen die erop volgen. Marin Drew dood. En als laatste ook nog eens de hoogsteigen Burgemeester zelve. Sado is niet veilig meer. Vraag blijft: staan de MM en de MV aan het hoofd van de zuiveringscampagne? Of zijn ze een separate groep en staan ze los van de Death Eaters? Zijn beide groepen dan als het ware bondgenoten-door-het-lot?
Met de val van Voldemort lijkt de rust te zijn wedergekerd in Tovenaartjesland, maar de zuivering in Sado blijft echter niet uit. MM en MV hebben plannen. En ook de Death Eaters zitten niet stil. Oppassen geblazen dus.
Dit is het toch zo ongeveer he? Want de vragen die ik dan maar als 'algemene vragen' heb neergetypt, zijn voornamelijk zaken die voor mij onduidelijk zijn. Maar dat is misschien net de bedoeling :'). Ik stoot nu wel een beetje op een 'probleem'. Het is te zeggen.
Ik mis wat tegenactie. Misschien staat dat nog op de planning, maargoed. Ik wil heel gaarne een "tegenkamp" opperen. Geheel ook op mysterieuze wijze, maar die duidelijk als doel hebben: te weten komen wie er aan het hoofd van de zuiveringsacties staat en die 'onderuit' halen. Een ware Auror-praktijk bijna. Goed, bon. Om maar te zeggen/vragen: is dat een fijn idee? Dat er (geheel op eigen tempo) een soort van 'good side' is? Die de 'bad side' mainly wil ontmaskeren (en daarna ook vermoorden - je pense.)?
Want al onze hippe individuele personages reageren natuurlijk wel als ze worden aangevallen, maar ik denk niet dat er echt al een alliantie gevormd is onderling om de daders te pakken te krijgen?
Daartoe, enkele banner-requests voor Lacrimosa:
- Jeremy Brewers (grijs)
- Mystieke Vent (groen)
ZO. :')