Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 41  Volgende

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 21:30 

Mooi lijstje nu hoor :) Wel handig ook.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 21:36 

Lacrimosa schreef:
Wat een schoon lijstje! Maar Cecilia mag je ook bij de blauwtjes plaatsen. Ik weet dat ik haar inderdaad eerst bij de fulls had geplaatst, maar ik was al dat oranje nogal beu. Vandaar ._.

Done :') Maar maakt dat Eleonora dan niet een Full? Want zij is toch de dochter, right? Van twee wizards? Of ben ik nu dom? :')

Iets anders.

Ik heb eens even nagedacht over het 'mainverhaal'. (Ja, ik heb echt een enorm slechte studiedag vandaag, valt het op?). En ik recaputuleer even:

Citaat:
Dus. Sado wordt gezuiverd. Door niemand minder dan een Mysterieuze Man en een Mysterieuze Vrouw die aan het hoofd lijken te staan. Of dat ook daadwerkelijk het geval is, dat is nog maar de vraag. Na een heuze Death Eaters-invasie op de bruiloft (met de dood van Dorothy en de Ceremoniemeester als gevolg), werd er ook heel impulsief een huis in brand gestoken. De voornaamste reden hier kan zijn om de aanwezige Mudjes uit te roeien - ook al is dat met de nodige 'extra' mensen (waaronder Fulls en Halfs) best roekeloos. Het uiteindelijke doel van de brand blijft alsnog gissen en verder onduidelijk.

Wat wel duidelijk is, is de zuiveringspogingen die erop volgen. Marin Drew dood. En als laatste ook nog eens de hoogsteigen Burgemeester zelve. Sado is niet veilig meer. Vraag blijft: staan de MM en de MV aan het hoofd van de zuiveringscampagne? Of zijn ze een separate groep en staan ze los van de Death Eaters? Zijn beide groepen dan als het ware bondgenoten-door-het-lot?

Met de val van Voldemort lijkt de rust te zijn wedergekerd in Tovenaartjesland, maar de zuivering in Sado blijft echter niet uit. MM en MV hebben plannen. En ook de Death Eaters zitten niet stil. Oppassen geblazen dus.

Dit is het toch zo ongeveer he? Want de vragen die ik dan maar als 'algemene vragen' heb neergetypt, zijn voornamelijk zaken die voor mij onduidelijk zijn. Maar dat is misschien net de bedoeling :'). Ik stoot nu wel een beetje op een 'probleem'. Het is te zeggen.

Ik mis wat tegenactie. Misschien staat dat nog op de planning, maargoed. Ik wil heel gaarne een "tegenkamp" opperen. Geheel ook op mysterieuze wijze, maar die duidelijk als doel hebben: te weten komen wie er aan het hoofd van de zuiveringsacties staat en die 'onderuit' halen. Een ware Auror-praktijk bijna. Goed, bon. Om maar te zeggen/vragen: is dat een fijn idee? Dat er (geheel op eigen tempo) een soort van 'good side' is? Die de 'bad side' mainly wil ontmaskeren (en daarna ook vermoorden - je pense.)?

Want al onze hippe individuele personages reageren natuurlijk wel als ze worden aangevallen, maar ik denk niet dat er echt al een alliantie gevormd is onderling om de daders te pakken te krijgen?

Daartoe, enkele banner-requests voor Lacrimosa:

• Jeremy Brewers (grijs)
  • Mystieke Vent (groen)

ZO. :')

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 21:52 

Omg Charl xD

Well, er zijn echt MANY subplotjes bezig inmiddels geloof ik. Dus op zich komt het wel goed hoor denk ik. En zo'n tegengroep vormt zich vanzelf.. Als er nog meer mensen worden aangevallen/dood gaan. Tenminste. Neem ik aan xD

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 21:56 

Arianna schreef:
Omg Charl xD

Well, er zijn echt MANY subplotjes bezig inmiddels geloof ik. Dus op zich komt het wel goed hoor denk ik. En zo'n tegengroep vormt zich vanzelf.. Als er nog meer mensen worden aangevallen/dood gaan. Tenminste. Neem ik aan xD

Jaja, maar de subplotjes zijn op het niveau van familieverbanden, intriges, geheimen bladiebla. Met dat 'tegenkamp' is het meer op het niveau van het 'hoofdverhaal' lijkt me :'). Want als we verderblijven met 'lala complotten tegen de mudbloodjes, die moeten allemaal dood en laten we daarvoor de gekste en vreemdste situaties verzinnen zoals brandende huizen' dan wordt het een beetje te 'eentonig' (hoe awesome het ook is xD.)

En dat 'tegenkamp' vormt zich inderdaad vanzelf wel. Maar het lijkt me fijn om daarvoor ook iemand 'aan het hoofd' te zetten. Maar maar - misschien moet je je daar maar niks van aantrekken en doe ik het lekker zelf met een heel mysterieus personage @@.

MAAR DUS. Het klopt wel wat ik had getypt he? Als summiere samenvatting van het alles? De band tussen MM/MV en DE's enzo? Blabla?

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 22:24 

Well, ik ben geen DE, geen MV/MM en geen Sander, so I have no clue :') Ik denk hetzelfde als jij eigenlijk.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 22:35 

Ik las eerst Jeremy Brewer, maar toen viel me die S er achter pas op. En ik zat 'ik heb iets gemist xOO' voor mijn beeldscherm. Maar dat terzijde. xD Ben benieuwd wie dat moet gaan zijn. @@

Onduidelijkheid over wat er werkelijk gaande is en wat de verbanden zijn, is nog wel de bedoeling. (zou het ook niet té anti-Sado zijn om al precies te weten wat er gaande is? xD)

Daarnaast begreep ik volgens mij van Sander, maar correct me if I'm wrong, dat er een begin is van de tegenactie. Maar ik vind tegenactie ook wel een goed idee verder, heur. Maar ik weet niet wat het plan van Sander is daarin (of het al aan het ontstaan is dus @@). xD Maar ik denk niet dat het erg is als dat van twee kanten uit ontstaat? :')

En die discussie over het kind van twee halfbloods heb ik ook al meerdere keren gevoerd. Deb vindt dat het dan geen full is, ik wel en Sanders mening weet ik niet meer. Die van Bea ook niet, maar ik weet niet of ik die wist. @@ Want daar liep ik met Mairi ook tegen aan en op Debs advies is ze dus halfblood, ondanks dat ze uit twee wizards komt. xD

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 22:38 

Afbeelding

Afbeelding

Pfoe, ik denk dat er wel een duistere kant achter Liz schuilt, hoor @@. Geen enkel personage van mij is echt volledig kosjer, maar... Dat ga ik nog niet verklappen, natuurlijk (;.

Ik ben wel benieuwd wie zich allemaal echt in het verzet zou meedoen xD. Vast de Mystieke Vent? :') Ik vind het trouwens wel prachtig dat je echt de naam Jeremy Brewers gaat gebruiken. Hmm, die naam doet me wel denken aan Mairi. De echte meneer Brouwers zou trouwens echt niet met al die Sado-onzin opgezet zijn. En zeker niet met namen als Joseph Balcome, pfoehoe.

Het fullblood-debat: ik dacht dat je enkel een fullblood was als je familie bestaat uit enkele generaties van fullbloods?

Laatst bijgewerkt door Lacrimosa op wo jan 04, 2012 22:39, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 22:39 

Je bent alleen full als je familie ook full is volgens mij. Want Harry is ook half, terwijl allebei zijn ouders wizards zijn. James is wel full, maar Lily is mud en daarom is Harry half ^^

Want Liz is ook half omdat haar papa en mama allebei half waren. Anders is Liz full xD

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 22:43 

In Mairi's geval is het dat haar moeder een full is en haar vader een zoon van een half en een full. :') Maar het maakt me uiteindelijk weinig uit, ik vroeg het me gewoon toen af en hier wordt er daardoor dus weer tegen aan gelopen xD

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 22:45 

Dan ga ik binnekort maar es met Sander praten vooraleer ik begin met plannen smeden :')

@Bja: W00T. Dat was snel :'). Haha, ja, ik vind Jeremy Brewers te hip om niet te doen. De gelijkenis is ook gewoon treffend natuuriljk. Ook al krijgt ie maar een minieme rol. Enfin. Dankje voor de snelle banners!

En hmm, ja, dan is dingske inderdaad een Full. Ik dacht: 'twee wizards, dus Full.' Maar ik leun nu wel bij de Half-kant aan. Dat maakt het meeste sense.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 22:49 

En volgens mij wilde Joost ook een 'anti-terreur' beweging starten? xD Of heb ik dat nou mis...

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 22:52 

Oh! En... Begrijp ik uit Liz' post dat er bedacht is dat daar het gala gaat plaats vinden? xD

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 23:00 

Reflex schreef:
En volgens mij wilde Joost ook een 'anti-terreur' beweging starten? xD Of heb ik dat nou mis...

Daarom dat ik het even aanhaalde :'). Omdat dit me inderdaad een logische reactie lijkt uit het hele gebeuren, maar als iedereen een individueel plan bedenkt wordt het wat te chaotisch en teveel-op-één lijkt me. Vandaar. GOED GOED. Plannen maken dus :').

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 23:01 

Oui. Door Sander en mij ^^ Dus als we allemaal heel enthousiast posten dan MOET Sander ook posten *puh* Anders neemt Liz de hele pub over.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 23:08 

HAHAHA. Juf Bja, dat je personage in Roadtrip Vanity heet <3. (Ik zag onlangs een miniatuur-maar-toch-ook-niet-zo-mini-versie van 'm in een hele hippe winkel. Ik wou 'm bijna kopen, maar ik dacht dat het net iets te loos was.)

(Damien is zwaar Vanity Smurf.)

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 613 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: