Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 41  Volgende

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 13:34 

Olivier schreef:
Oke, even n snelle reactie op n paar dingen, vergeef me als ik dingen vergeet, ik heb deze week mn derde (en laatste) deadline voor mijn bacheloreindproject ;)

- Ik had idd t idee om een tegenbeweging te beginnen, wou t daar nog met jullie over hebben want de plannen zijn nog vaag daarvoor. iig 'stoom' ik Kyla een beetje klaar om zoiets te beginnen > ze doet research naar allerlei mysteries en haar man is er nu ook nog eens bij betrokken. En er komt nog een oorzaak binnenkort die haar de knoop zal doen doorhakken om in actie te komen.
Als dr andere mensen ook zoiets willen beginnen: leuk! dan laten we ze op 1 of andere manier samenkomen.
Als locatie voor de geheime organisatie stem ik voor de kaasfabriek @@

Ik spreek je nog. @@ (maar na mijn examens probably)

En haha, die .gif @ Deb. XD Geniaal. Kaasfabriek.. that has been ages! Ö

En verder: doen Melinda en Nienna eigenlijk nog mee of .. wat? :') (Of heb ik iets gemist)

BYE. *gaat verder met post-productie*

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 13:38 

Sowieso de kaasfabriek! :D Wat een nostalgie. Misschien spookt Wills geest er misschien wel rond? :')

En Niels, ik heb een voorlopig patronusbannertje dat je kan gebruiken, dan kan je verder :').

En zowel Melina als Niinza heb ik al eeuwen niet meer gezien op HPF, dus de kans dat die personages terug komen, lijkt me miniem. Daarnaast hebben ze maar één of twee keer gepost. Dus ik vrees ervoor.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 13:44 

Lacrimosa schreef:
Sowieso de kaasfabriek! :D Wat een nostalgie. Misschien spookt Wills geest er misschien wel rond? :')

En Niels, ik heb een voorlopig patronusbannertje dat je kan gebruiken, dan kan je verder :').

En zowel Melina als Niinza heb ik al eeuwen niet meer gezien op HPF, dus de kans dat die personages terug komen, lijkt me miniem. Daarnaast hebben ze maar één of twee keer gepost. Dus ik vrees ervoor.

Oja. Niinza, niet Nienna xD. Whatever. OKE! Dan kunnen die personages gedood worden @@.

Enfin. Drop dat bannertje maar eens als het past. En dan maak ik zo snel mogelijk een postje. :')

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 14:04 

Afbeelding

Nog helemaal niet het definitieve bannertje en louter een probeersel :') en bovendien heeft Marlon nog een hippere pinguïn voor me ver-patronust. Maar dan kan jij in ieder geval even verder. Sander is beter in het verzinnen van kleurcodes, maar misschien kan je voorlopig even #8A82A0 gebruiken?
Donovans post en een poging voor de patronusbanners zullen waarschijnlijk voor vanavond zijn!

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 18:54 

Lacrimosa schreef:
Afbeelding

Nog helemaal niet het definitieve bannertje en louter een probeersel :') en bovendien heeft Marlon nog een hippere pinguïn voor me ver-patronust. Maar dan kan jij in ieder geval even verder. Sander is beter in het verzinnen van kleurcodes, maar misschien kan je voorlopig even #8A82A0 gebruiken?
Donovans post en een poging voor de patronusbanners zullen waarschijnlijk voor vanavond zijn!

Ooh, maar ik vind dit bannertje al heel awesome hoor stiekem. DANKJEWEL! Ik probeer echt mijn best te doen om zo snel mogelijk te posten - maarja, examens enzo. Ik probeer morgen in mijn pauze een postje te maken :'). En dat zal een Nathan-Jeremy-Joseph-Patronus-postje worden. Je pense. Enfin.

Trouwens, juf Bja. Onze mening over Filiberke als zijnde Jommeke's-stiekeme-homo-vriendje, is zoooo true:

Afbeelding

Plak daar een paars rolkraagje en rood vestje boven..

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 21:05 

Afbeelding

Hier is 'ie dan :'). Moet er iets aangepast worden? Kleur? Lettertype? Compositie? Effect? Laat maar iets weten ^^ en als iedereen het met deze versie min of meer eens is, dan weet je ongeveer waar je je kan aan verwachten. Ik sla deze sowieso op als PSD, dus veranderingen zijn geen probleem!

@Niels

Wie, buiten mij, heeft in dit topic boodschap aan Filiberkes voorkeur? xD Maar haha! Ik kwam dit plaatje ook tegen op Tumblr. Vast een mutual friend ofzo @@ Uit welke strip komt dit, trouwens? Want ik heb ook nog een hoop zwart-witalbums

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 11, 2012 20:16 

Suzes antwoord aan de balie gevraagd... (a)

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 16:08 

Lacrimosa schreef:

@Niels

Wie, buiten mij, heeft in dit topic boodschap aan Filiberkes voorkeur? xD Maar haha! Ik kwam dit plaatje ook tegen op Tumblr. Vast een mutual friend ofzo @@ Uit welke strip komt dit, trouwens? Want ik heb ook nog een hoop zwart-witalbums

Haha, niemand. Maar ik had geen zin om in je KC-topic te posten ofzo. Maarja :'). Het klopt wel helemaal nu vind ik :'). Geen idee trouwens, ik heb er ook nog een hoop maar mijn obsessie is niet zo overdreven dat ikg elijk weet uit welke strip dat komt xD.

Examens zijn gedaan. Ik ga op de trein een Nathan/Joseph/meer-postje maken. Hopelijk dus vanavond gepost. Sorry voor het lange wachten. Om het goed te maken:

Afbeelding

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 16:14 

Ik zie bij RPG 'Charlie' staan, dus ik :'D Is het in het OOC @@ xD
Maar dan wachten we nog wel even in spanning af of zo :')

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 17:19 

Ga zsm posten :D

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 18:23 

Maar niet boos worden als ik toch pas morgen post. Excuus. Ikdoeechtmijnbest.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 18:33 

Afbeelding

Ik zag de naam 'Charel' en ik werd weer een beetje te hoopvol @@. Ons blij maken met een dode vismus xO. Last van inspiratieloosheid in de trein? :')

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 18:38 

Lacrimosa schreef:
Ik zag de naam 'Charel' en ik werd weer een beetje te hoopvol @@. Ons blij maken met een dode vismus xO. Last van inspiratieloosheid in de trein? :')

Ik vind een 'samenvattingspost' (als zijnde: na een hop) best lastig schrijven :/ Daarbij ben ik nogal doodop. Ik heb een aanzet geschreven in de trein, maar het lukte niet dus toen heb ik gephotoshopt. MAAR IK GA ECHT MIJN BEST DOEN HOOR.

En die Murphy moet niet zo kijken. Phu.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 18:45 

Hmm, dan ben jij kinda de enige die een samenvattingspost gaat doen xD. Nuja, met Nathans nieuwe baan is dat natuurlijk wel handig :'). Maar zolang je in ieder geval dit weekend post, ben ik tevreden. Ik vergeef het je @@.

Ik ga trouwens proberen minder personages in een één post te dumpen (dacht dat Sander hier een voorstander van wat? xD). Dan halen we we misschien wel echt met het einde van het bal ook het einde van het topic :cool: .

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 15:04 

Met 14 geldige stemmen op 'Beste RPG', denk ik dat het in de handtas is @@. (Als iedereen tenminste gestemd heeft van ons he @@).

Ik ga nu mijn muur afwassen, want die is eerder wit dan rood.
Dan ga ik me douchen.
Dan schrijf ik een Nathan post.

Maar niemand gelooft mij vast nog, dus, we'll see.. :')

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 613 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: