Noah TaylorNoah geniet in alle 'rust' van zijn thee als Flynn het duidelijk niet op prijs stelt als Noah enkele suggesties maakt over Sophia. Sam haar standje maakt dan ook geen enkele indruk. Hij haalt even flauw grijnzend zijn schouders op richt zijn aandacht dan weer op Flynn. Om net zo snel weer terug naar Sam te kijken. Wat was dat nou? Dat was niet aardig. Dus Flynn was een lastpak, nou en! Haar laatste opmerking over anders zijn. Og al persoonlijk opvattend ebt zijn grijns wat weg en stopt hij zijn pesterijen naar Flynn.Â
De meisjes kletsen wat af en ook Sam mengt zich in het gesprek. Noah zelf snijdt ondertussen beheerst een plakje taart af en legt deze op een bordje.
"Uhu" humt hij instemmend op Sam haar bijt gestaar terwijl hij nog flink wat extra slagroom op zijn gebakje spuit. Klaar! Tevreden kijkt hij naar zijn gebakje en schuift hij het vervolgens liefdevol naar Sam. Hij zal haar wel even voeren. Midden in haar gesprek duwt hij het gebakje tegen haar mond aan en laat hij met een tevreden grijns weer los. Het was die extra slagroom zo waard.
"Dat was voor Flynn" verklaart hij zijn actie "
Omdat Flynn zelf niet het lef heeft het te doen, doe ik het voor hem." Hij likt even zijn vinger af en pakt een servet om zijn handen slagroom vrij te maken "
Ik kan je wel aan" er volgt een nuchtere schouderophaal.Â
Nu pas richt hij zijn aandacht weer op Flynn door een kers tegen zijn hoofd te gooien.
"En ik heb niet drie vriendinnetjes" hij pruilt en port dan Jarrod
"Je vergeet Jarrod, 3,5" roept hij verontwaardigd. Met een zelfvoldane grijns reikt bij nu Sam een servet toe
"Liefje"begint hij net zo zoetjes als zij daarstraks
"Je hebt een beetje geknoeid". Â Hmm, maar even serieus. Over welke drie had Flynn het dan, had hij zo in de rouw gezeten dat hij iets over het hoofd zag.