Catie
Black Bird of the Sky
|
|
Geplaatst: wo maart 23, 2011 19:47
Eve wordt nu meegetrokken door April, de ironie van rollen omkeren. Als ze binnen zijn legt Jared Valeria op een tafel en roept Elizabeth. Davy bemoeit zich ermee door te vragen wat er gebeurd is en ze haalt een hand door haar haren heen.
"We weten het niet," zegt ze dan, "April en ik waren er niet bij toen het gebeurde."
Ze verzwijgt maar dat er met haar ook iets is gebeurd. Het gevoel alsof ze werd gekust is nog steeds niet weg en ze probeert haar gedachtes naar Valeria te zetten. Ze wilt er niet aan denken.Elizabeth Ze wordt afgeleid door een schreeuwende stem en even kijkt ze naar buiten toe. De avondklok al allang ingegaan en ze weet eigenlijk wel tafereel ze voor zich gaat krijgen. Elegant en zwijgzaam loopt ze naar de groep toe waar het geschreeuw vandaan komt. Eén van de vrouwen ligt op tafel en ze bloedt overduidelijk. Ze gebaart naar het meisje achter haar en spreekt haar snel toe in hun taal om de spullen te gaan halen. Dan kijkt ze het groepje aan.
"Is er niemand van jullie die begreep dat de avondklok er met een reden is? Dat het buiten gevaarlijk is? Of dachten jullie allemaal dat je onverslaanbaar bent?" spreekt ze hun kwaad toe.
Het is zo typisch dat ze niet luisterden, de groepen wilden altijd weten wat er buiten gebeurde en dan raakten ze gewond en dan was het niet hun schuld. Het meisje komt terug met de benodigheden en Elizabeth loopt dichter naar de tafel toe.
"Hou haar stil," zegt ze tegen de jongeman (Jared) die erbij staat.
Zonder wat te zeggen doet ze het shirt/blouse van Valeria omhoog en bekijkt de wond even grondig. Dan begint ze met het schoonmaken en desinfecteren van de wond. Ze gebruikt verschillende dingen en uiteindelijk hecht ze de wond en legt ze er een stevig verband om.
"Ze heeft rust nodig, laat haar de rest van de nacht slapen," zegt ze wat koud, "Als ze koorts krijgt of gaat ijlen komt er iemand naar mij toe."Eve heeft geen idee wat ze moet doen of moet zeggen. De woorden avondklok doen geen belletje bij haar rinkelen en beschaamd kijkt ze naar de grond. Waarom wist ze niet dat er een avondklok was? Had ze het niet gehoord of was het puur toeval. Als Elizabeth dan zegt dat ze moet slapen kijkt ze Jared aan.
"Kun je haar naar onze slaapkamer tillen? Dan let ik wel op haar," zegt ze dan zachtjes.OOC:: Serieus, ga alsjeblieft ijlen XD Dat lijkt me zo leuk :')