Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jun 30, 2011 0:13 

Vanaf 3 juli tot en met 9 juli zit ik in Berlijn.
Sleep Maximus dus gerust mee!

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 19:23 

San Riddle schreef:
MissMyrna schreef:
Wordt het niet eens tijd om een bestemming te gaan kiezen? Misschien moeten wie die even aangereikt krijgen? *kijkt naar Alice*

Eens! Ik denk dat de RPG dan weer een stuk actiever zal worden. Zelf zou ik het heel jammer vinden als de RPG zou moeten stoppen, want het idee is echt EPIC!

Omdat ik zelf niet echt een keuze kan maken en het hele kaart gedoe faalt, wil ik jullie vragen om op je favoriete locatie te stemmen voor de eerste bestemming. Het is voor mij lastiger geworden omdat ineens het kompas werd geïntroduceerd en ik dat niet gepland had.

Ik heb dus een poll opgezet, waardoor jullie op een bestemming kunnen stemmen. Ik heb het op een klein aantal keuzes gehouden, anders loopt het straks heel erg uiteen. Ik zal straks even een post plaatsen met een beschrijving van de verschillende werelden.

Cheers, Alice.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 20:31 

Poll Werelden (Uitleg): Ja, ik heb een hele hoop gejat van Kingdom Hearts voor deze RPG, omdat ik lui ben. Dus de namen zijn ook allemaal © Kingdom Hearts. Oké.. Niet dat ik claim dat ik het allemaal geniaal zelf heb bedacht.

Afbeelding

Ook wel bekend als het Honderd Bunderbos. Het bos waar Winnie the Pooh en zijn vrienden wonen. Een rustige plek waar iedereen zichzelf kan zijn. Genoeg bomen en honing voor iedereen! Natuurlijk wordt er wel eens ruzie gemaakt, maar als het erop aan komt, staat iedereen voor elkaar klaar. Een sfeervol bos met gastvrije, plushe inwoners, die misschien zonder het te weten het wapen van Disney vlak onder hun neus hebben liggen.

Kaart

------

Afbeelding

Het thuisfront van de piraten. Het is al niet erg veilig om hier alleen maar rond te lopen. Van alle kanten kunnen er kogels langs je heen vliegen en er wordt ook aardig gegooid met andere voorwerpen. Voor je het weet, ben je je hoed kwijt. Of je kleren. Ahum. Het is vooral nuttig te weten dat je er niet vanuit moet gaan dat er ook maar iemand nuchter is in Port Royal. Verder worden er bergen geld uitgegeven aan vrouwen en drank. Het zou niet moeilijk geweest zijn om hier iets te verstoppen, zonder dat iemand het opmerkt. Maar misschien hebben de plunderende piraten het voorwerp al lang in handen gekregen. Jack en Barbossa kunnen nog van pas komen in deze chaotische omgeving.

Kaart

-----

Afbeelding

Neverland, de wereld van Peter Pan. Eigenlijk legt de kaart genoeg uit, maar het is een fantasiewereld waarin kinderen niet ouder worden. Verder is het schip van Captain Hook er te vinden, de Mermain Lagoon en natuurlijk het Indian Camp. Er zijn genoeg inwoners te vinden, waaronder The Lost Boys en Tick-Tock the Croc. Omdat Neverland redelijk groot is, is er genoeg kans om er iets te vinden. Misschien alleen aanwijzingen, maar omdat Peter Pan één van de wat oudere Disney creaties is, zou hetgeen wat ze zoeken zich hier ook wel kunnen bevinden.

Kaart

-----

Afbeelding

Deep Jungle, de jungle waar Tarzan opgroeide tussen de apen en andere wilde dieren. Veel menselijk bewijs is er echter niet, enkel de boomhut van Tarzan. Verder is het een enorme, uitgestrekte jungle, vol met gevaarlijke, wilde dieren. Maar misschien is het wel de juiste tactiek om iets waardevols te verstoppen voor heel wat jaren.

-----

Afbeelding

Wonderland, de wereld waar Alice terecht komt, als ze door The Rabbit Hole valt. De wereld zit vol met vreemde personages en locaties. Toch is er nooit echt een gevoel van vrede in Wonderland te vinden. Er wordt constant over kleine dingen gevochten en het is niet altijd veilig om er rond te lopen. Iedereen kan een verrader zijn, dus naar aanwijzingen zoeken, moeten de spelers zelf gaan doen.. Misschien kan Mad Hatter van pas komen als ze hier op zoek gaan.

Kaart

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 23:16 

Ik stem op de jungle! Kan Kronk lekker een gesprek aanknopen met gevaarlijke wilde dieren :')

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 23:39 

Pottergirl schreef:
Ik stem op de jungle! Kan Kronk lekker een gesprek aanknopen met gevaarlijke wilde dieren :')

Ik zie het al helemaal voor me xD

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 15:03 

People, waarom stemt iedereen op iets anders? T^T

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 16:45 

Ik heb dan wel gestemd op Neverland, maar eigenlijk maakt het me niet uit, haha. Met Gaston kan ik eigenlijk in alle werelden wel een kant op ^^

Verder wil ik nog even melden dat ik vanaf vrijdag tot 22 juli op vakantie ben. Officieel hebben we daar wel internet, dus ik zal zeker proberen de RPG bij te houden, maar je weet nooit wat er kan gebeuren dus ik meld het maar even.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 19:12 

Ik heb natuurlijk gestemd op Neverland aangezien Tink daar vandaan komt.

Daarnaast lijkt het me goed om een deadline in te stellen voor het stemmen.
Klinkt tot uiterlijk volgende week woensdag acceptabel? Dan kunnen vanaf dan wat vaart achter de verhaallijn zetten. Het staat nu echt op een laag pitje...

Oh en ik ben op vakantie van 27 juli tot 15 augustus

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 06, 2011 21:38 

Ik heb er nog over gedacht of er een deadline moest komen, maar omdat sommige mensen afwezig zijn, heb ik het maar gelaten. Als er nu een bestemming 3 stemmen heeft, gaan we daar heen. En er zijn er nu 2 met 2 stemmen *hint*

Vakantieplanning:

Katrijn: 3 t/m 9 juli
San: 8 t/m 22 juli
Myrna: 27 juli t/m 15 augustus
Nadine: 21 t/m 28 juli
Manouk: 16 juli t/m 7 augustus
Agenia: 17 t/m 24 juli

Laatst bijgewerkt door Alice op ma jul 18, 2011 15:16, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 21:37 

Ik ben op vakantie van 21 tot 28 juli!

Ik weet eigenlijk niet eens meer wat ik gestemd heb xD Wonderland geloof ik. Maar goed, met Meg kan ik overal wel wat denk ik :)

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 10, 2011 23:19 

Poll uitslag:

100 Acre Wood (Winnie the Pooh) 11% [ 1 ]
Port Royal (Pirates of the Caribbean) 22% [ 2 ]
Neverland (Peter Pan) 33% [ 3 ]
Deep Jungle (Tarzan) 11% [ 1 ]
Wonderland (Alice in Wonderland) 22% [ 2 ]

We gaan dus naar Neverland! We kunnen dus weer actief worden ^^" Ik post morgen of vannacht wel even met Maleficent ofzo.. Tenzij iemand anders zich geroepen voelt? Misschien kan Tinkerbell ze onbewust naar Neverland leiden? Ik zie het wel ^^

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 12, 2011 17:24 

Ik ben weg van 16 juli t/m 7 augustus.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 12, 2011 18:39 

Ik ben er van 17 juli tot 24 juli op uit!

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 15:24 

Mededeling:

Ik weet dat veel mensen nu op vakantie zijn of bijna gaan enzo, maar ik ben echt dringend op zoek naar een mede-leider, of in ieder geval leuke ideeën voor de RPG, zodat hij niet vast loopt. Ik ben hier heel erg bang voor na de ramp van Ars Moriendi, zeker omdat dit verhaal nog slechter uitgewerkt is dan AM.

Nu hebben we een heleboel spelers, dus het moet lukken om hier een levendige een awesome RPG van te maken, maar ik voel me de laatste tijd wat geblokkeerd. Ik zou graag jullie ideeën willenhoren lezen.

Alice.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 16:28 

Kunnen we anders niet doen dat er een soort van leider is bij de slechterikken, die Alice, kan laten functioneren.
Nu we bijvoorbeeld naar Neverland gaan, kunnen we kapitein Haak centraliseren in het verhaal. Hij kan bijvoorbeeld iets willen te pakken krijgen van de goede personages? En neemt contact op met de slechterikken die samen een plan beramen op het voorwerp in hun macht te krijgen zonder medeweten van de goede personages.

Is maar een kleine gedachtengang. ^^"

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: