Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2012 13:13 

Afbeelding
    Emma Bell

Emma neemt langzaamaan wat meer afstand van het groepje maar houdt ze nauwlettend in de gaten. Wanneer Dexter eindelijk aanstalten maakt om weg te lopen en even later in het huis verdwijnt, loopt Emma snel weer terug naar de twee die net bij Dexter stonden, Tyler en Jessie.

"Heey.. Hi." glimlacht ze, terwijl ze zo nu en dan richting het huis kijkt. "Ik zou jullie graag een rondleiding willen geven hier, maar ik heb nog zo veel dingen om te regelen.." Ze kijkt de twee vriendelijk aan.
"Zou een van jullie me niet kunnen helpen, perhaps?" Het was niet alsof ze op het moment veel te doen hadden, right? Buiten hun koffer uitpakken. "See.. Ik wil graag een feestje voor jullie organiseren, maar nou weet ik nog niet precies hoe ik het wil invullen." legt ze uit. Om een geslaagd feestje te organiseren, moest je je doelgroep nu eenmaal goed kennen. En dat was op dit moment niet het geval, nog niet.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2012 14:01 

Afbeelding

Christian kijkt langs Tess heen naar het groepje mensen die nog steeds in gesprek zijn. Blijkbaar is er iets mis met de waterleidingen en hebben ze een lokale klusjesman ingehuurd.

Dan valt zijn blik op twee jongens verderop die verdacht tegen elkaar aan staan. Dit kan je niet menen. Nee. Hij gaat Matt vermoorden. Hij gaat hem levend fileren. Hij heeft zich ingeschreven in een huis met een homoseksueel koppeltje. Dat was altijd taboe tijdens zijn opvoeding, zijn vader had homo’s beschreven als wezens van een ander planeet. Zodra Christian oogcontact maakt met de bruinharige jongen wendt hij zijn blik weer af. Waar was hij in vredesnaam aan begonnen, denkt Christian ontdaan. Als hij dan ook nog eens opvangt dat ze een extra ‘gaye’ taart gaan bakken, kijkt hij weer naar Tess.

”Ik ga me koffer naar binnen brengen” zegt hij doodserieus. Op dat moment besluit de klusjesman ook maar naar binnen te gaan en werpt hij Christian een glimlach toe. Christian reageert er niet op maar volgt hem wel. Hij beent zich de trap op , loopt naar zijn kamer en gooit de koffer naast zijn jas op bed. Gelukkig heeft hij een wastafeltje. Hij draait de kraan stevig open, maar merkt dan dat er niks uit komt. O ja, natuurlijk. Hij was vergeten dat er problemen zijn met de waterleidingen. Hij opent zijn koffer en een grijns verschijnt rond zijn lippen. Een fles whisky van Parker’s Heritage ligt verstopt tussen zijn sokken. Gelukkig was de fles niet kapot gevallen op de grond. Hij grijpt naar de fles, draait de dop los en neemt een flinke teug. Heerlijk! Christian sluit even zijn ogen en geniet van de smaak.

Laatst bijgewerkt door Apollo op ma maart 12, 2012 21:17, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2012 20:38 

Afbeelding
Tyler Ashby

Oké, dus geen gunst. Whatever, nothing daddy's creditcard can't buy. 'Kunnen we hier dan ergens geld uit de muur halen?' vraagt hij met een frons. 'Ik heb het niet zo op met tonnen cash in m'n zak rond te lopen.' Misschien kennen ze het fenomeen niet in een verlaten hol als Daisyville, maar in de stad waren/zijn pickpocketers zeker geen uitzondering. En de gewoonte van alles met de kredietkaart te betalen zit er nu eenmaal ingebakken.

'Ik hoop dat dat water snel in orde is,' zucht hij dan, tegen niemand in het bijzonder. Een warme douche is onmisbaar. On the other hand, als hij daardoor bij iemand anders -let's say Emma- zou kunnen gaan douchen. Niet echt een groot probleem. Er verschijnt een grijnsje op zijn gezicht bij die gedachte. Die andere vrouw van de bakkerij was ook niet mis om naar te kijken, maar zij blijkt al een kind te hebben en seriously, daar heeft Tyler momenteel nog helemaal geen behoefte aan. Dan was er nog Jessie, maar om met haar meer dan een paar dagen -wat zegt hij nu? Minuten! door te brengen, zou hij doof moeten worden. Haar gestuiter maakt hem gek. Dus misschien zou blind dan ook wel nodig zijn -maar dan verloor ze ook meteen het voordeel van haar niet onaangename uiterlijk.

En de vrouwelijke schone vervoegt zich weer bij hem. He got lucky! Ze vraagt om zijn hulp. Niet iets wat Tyler normaal gezien zou doen -er bestaan bedienden om klusjes op te knappen- maar hey, hij moet toch op de één of andere manier hier mensen leren kennen? Hij tovert zijn charmantste glimlach tevoorschijn. 'Sure, ik help je wel,' hij kijkt even zijlings naar Jessie en hoopt echt dat hij hierdoor niet de hele namiddag met haar zal moeten doorbrengen. Dat kan zijn vermoeide geest op dit moment niet aan -hij zit nog in reismodus, wat inhoudt dat zijn hoofd zo leeg en rustig mogelijk wil zijn. 'Wat zei je ook alweer dat je naam was?'

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di maart 13, 2012 12:19 

Afbeelding
Matthew

Matthew trekt zich van het bankje los en kijkt even naar zijn fiets die nogal op een onhandige manier tegen een boom staat. Pf, er is toch niemand die dit ding gaat pikken. Daar zijn de bewoners veel te lief voor. Als hij ooit gepikt wordt, dan gaat ie meteen kunnen kijken naar de nieuwe. =O Hij vertrouwt ze niet. Hmpf.

Hij gaat zich meer mengen in het volk, voordat ze gaan denken dat hij de asociale zak is van het dorp- dat is hij niet, dat is Dexter (a) - en laat zijn handen in zijn broekzakken glijden om er een beetje nochalant uit te zien.
Matt slaat zijn ogen op als Dex een hand opsteekt naar Liv. Nuja, zolang ze maar niet innig gaan knuffelen zoals daarnet met die knul. X.X Vooral niet jaloers ingesteld hoor.
Matt slaat zijn blik op als hij Emma hoort zeggen dat ze een feestje wil organiseren voor de nieuwe inwoners, nadat ze bezig was dat ze vaak bezig is met evenementen. Feestjes zijn altijd leuk! Hij blikt opzij naar Liv. Misschien kan hij dan wel een dansje met haar doen. <3
één of andere jongen, Matt weet de naam niet, toont aan dat hij haar wil helpen. Hm, behulpzaam is hij wel.
'Misschien moeten we allemaal maar een beetje helpen? We komen vast zo op héél leuke ideetjes.'

Dan hoort hij de spottende woorden van Justin over hun evenementen.
'En waarom ben jij hier in godsnaam komen wonen als je toch alles gaat afkraken?' Matt trekt grote ogen als het er uit ligt voor hij het goed en wel beseft.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di maart 13, 2012 15:42 

Afbeelding
    Emma Bell

Ah! Kijk eens aan! Meteen een vrijwilliger. Die krijgt meteen een pluspuntje op haar lijstje. "Mooi! Dankje." glimlacht ze.
"Oh, ik ben Emma, Emma Bell." Ze steekt vriendelijk haar hand naar hem uit. Het stukje 'Daisyviller met hart en ziel' laat ze voor deze keer maar weg. "En wat was jouw naam ook alweer?"

Emma moet - zoals wel vaker, wanneer anderen het ongevraagd nodig lijken te vinden om zich ermee te bemoeien - op haar lip bijten wanneer Matthew voorstelt dat ze 'gewoon even allemaal een beetje helpen'. Dit was Emma's gebied en daar werd ze niet graag door anderen in gestuurd. Dat was haar taak, hoe lief en onschuldig haar medebewoners het ook bedoelden, niemand nam haar taak van haar over.
"Oh maak je maar geen zorgen, dear, ik heb al heel veel ideeën. Deze charmante jongeman hier zal me in zijn eentje wel kunnen helpen, ik heb zo goed als alles al geregeld." brengt ze er dan op haar allervriendelijkst uit.

Gelukkig lijkt Justin dan wat te zeggen waarbij Matt zich een beetje op z'n teentjes getrapt voelt en reageert hij daar al op. Mooie afleiding. Bovendien boeit het Emma niks wat Justin of ieder ander van de nieuwelingen over Daisyville denkt, nog niet. Ze weten immers nog helemaal niet hoe leuk het hier is en wat voor fantastische evenementen ze hier hebben! Daar kunnen hun ook niks aan doen, niet hun fout. Ze zullen er snel genoeg achter komen dat ze zich hier heel erg zullen vermaken, daar gelooft Emma in.

"Kijk.." richt ze zich dan weer op Tyler. "Ik heb veel ervaring met het organiseren van evenementen en feestjes hier in Daisyville, ik heb dan ook al een hele hoop dingen helemaal uitgedacht. Maar hoe zien jullie feestjes er bijvoorbeeld uit? Misschien dat ik daar nog iets mee kan." duikt ze meteen in het onderwerp.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2012 19:47 

Afbeelding
Tyler Ashby

Tyler lacht even nerveus als er al een klein conflict ontstaat tussen Matthew en Justin over de evenementen. Right, hij is het dan wel eens over het hele taarten bakken, maar toch, hij is tenminste zo intelligent om die gedachten voor zichzelf te houden. De buurtbewoners doen aardig en dat willen ze liefst zo houden, aangezien hun huis een stort is en het water misschien wel niet zal werken. Blije, vriendelijke buren zijn dan waarschijnlijk onmisbaar. En zolang hij het kan, zal hij ze dus te vriend houden met een fake glimlach en verbloemende woorden. Iets wat Justin nog wel van hem kan leren.

Zijn blonde godin stelt zich voor als Emma Bell. Tyler in vanbinnen teleurgesteld, wat een vreselijk doordeweekse naam. Hij had van haar toch een specialere naam verwacht, zoals Mereanna of Misty Gaia of whatever. Maar Emma is zo normaal. Achja, het is zeker niet voor niets het platteland? Hij glimlacht gewoon liefjes naar haar, pakt haar uitstekende hand aan, schudt die en stelt zichzelf voor: 'Tyler Ashby.' Die glimlach verbreedt nog wat als ze naar hem verwijst als charmant.

En al snel krijgt hij ook weer haar volle aandacht. Blijkbaar is het ook wel haar intentie om hem als enige uit te nodigen op haar voorbereidingsnamiddagje, als ze alle hulp van Matthew -of een ander- afwijst. Nice, dit gaat de goede kant op. Zolang het maar niet te gemakkelijk gaat, de uitdaging moet er ook nog zijn. Tyler fronst even, misschien kennen plattelandsmeisjes het hele concept van hard-to-get zijn/spelen wel niet?

'Oh, feestjes waar ik vandaan kom, waren nogal...' Tyler pauzeert even. Hij wil de juiste omschrijving vinden. Feestjes waar hij naartoe ging, waren altijd completely out of control: er werd altijd drugs gedeald en als je daar niet aan deed, moest je op z'n minst straalbezopen zijn om de avond door te geraken. Feestjes waar hij vandaan komt zijn een en al seks, drugs en rock 'n roll drum 'n bass. Maar dat gaat hij niet zeggen. 'Nogal wild,' besluit hij. 'Het draaide altijd gewoon om luide muziek, rijkelijk vloeiende drank en schoon volk.' Zo, dat is niet ver naast de waarheid en het klinkt niet eens zo slecht. Dat had hij goed weten te verwoorden, als zegt hij het zelf. 'Misschien is het wel niet zo slecht ons eerst te laten kennismaken met hoe het er hier in Daisyville aan toe gaat. Dan verrassen wij jullie later wel eens met een feestje op onze maat.'

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di maart 13, 2012 22:58 

Afbeelding
    Jamie Winsten

Kennelijk is er geen water in het huis? Jamie wilt net zijn mond opendoen om te vragen hoe dat nou allemaal zit, als Justin al in actie springt. Hij houdt Jessie vast en eist een antwoord. Niet lang daarna komt er nóg een inwoner aanlopen - iemand die zich voorstelt als Billy. Justin noemt ongeveer de namen van iedereen die er staat, en Jamie knikt beleefd als Billy's ogen over hem heen glijden. Er komt dan nog een andere man aan, maar die stelt zich niet voor, en dan gaat Emma ene Dexter halen om het water te fixen? Jamie blaast een beetje adem uit en probeert de namen te onthouden, maar dan laat de man die eerder zo geagiteerd heen en weer liep zijn koffer op de grond kletteren. Hierdoor worden al zijn spullen de straat in gegooid.

Tess helpt hem met het oprapen van zijn spullen, en Jamie wilt aanstalten maken om ook een handje te helpen, maar dan wordt de zwarte koffer alweer dichtgeklapt en schijnen Tess en Christian (zo heet 'ie kennelijk) in een privé gesprek te zitten, al is het nog zeer gemakkelijk om al hun woorden op te pikken. Hoe dan ook, Dexter de Klusjesman komt er al aan, en Jessie geeft hem een visitekaartje, en Liv schreeuwt nog meer tegen Colin, en Ryce is stil, en Tyler doet heel lief tegen Dexter, omdat die hen klaarblijkelijk moet redden van een Waterloos Bestaan.

Er wordt gesproken over evenementen en Justin (die intussen weer dicht tegen Jamie aan staat) maakt een opmerking over het bakken van taarten. Jamie's gezicht licht op. "Hey, geen sarcasme als je het over mijn taarten hebt. Ik ben een uitstekende bakker," zegt hij met een grijns. Jamie heeft niet door dat er nogal onvriendelijke gedachten voor Christian's hoofd heen suizen, dus hij lacht bemoedigend naar Christian voordat die het huis betreedt.

Emma vraagt aan Tyler en Jessie of ze willen helpen met een feest dat georganiseerd zal worden. Jamie schuifelt een beetje naar voren - hij vindt organisatorische taken doorgaans erg leuk om te doen. Plus, het zou een goede manier zijn om te rest beter te leren kennen! Echter, net op het moment dat Jamie zijn hulp wil bieden aan Emma en co, maakt de Eierjongen een onvriendelijk-klinkende opmerking naar Justin toe. "Hey hey," zegt hij, op een nogal sussende toon. "Justin kraakte niets af - het is gewoon allemaal erg nieuw. Denk je niet dat het beter zou zijn als je jezelf, uh, minder aanvallend opstelde?" Ondanks het feit dat Jamie zich een tikkeltje defensief voelt, klinkt zijn stem erg beheerst en vriendelijk. Ondertussen vertelt Tyler over feestjes, en Jamie haakt in door te zeggen: "Justin en ik willen ook graag helpen met het feest." Jamie is zich er bewust van dat Justin waarschijnlijk niet staat te springen om te helpen, MAAR, ze moeten een goede indruk maken! Iedereen moet zien hoe lief en behulpzaam Justin kan zijn. Dus.

Hij glimlacht naar Emma. "Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch?" Het enthousiasme druipt zowat van zijn ogen, en hij is alweer half vergeten wat Matthew zei.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2012 23:14 

Afbeelding

Justin kan het niet laten om opnieuw met zijn ogen te rollen als hij de opmerking van Jamie hoort. Hij geeft zijn vriend een liefdevolle por in zijn zij. "Ik heb niets tegen je taarten." Antwoordt hij. Tyler en Emma blijven over evenementen en feesten praten, maar Justin raakt een beetje gefrustreerd wanneer Matthew tegen hem uitvalt. Oh, meneer Ei ging zijn dorp verdedigen. "Jij moet leren fietsen, voordat je je mond weer tegen mij open trekt. Ik had je gewoon moeten laten liggen." Reageert hij fel. Zo.

Jamie komt er ook tussen, die het voor hem op neemt. Justin moet zijn best doen om hem geen kus op zijn wang te geven, of iets dergelijks. Ze waren hier pas net en hij wil absoluut geen verkeerde indruk wekken over hun relatie, ondanks dat de meesten waarschijnlijk al hun oordeel klaar hadden liggen. Nu is hij dat zelf gewend, maar hij weet niet hoe Jamie er mee om zal gaan. De ander had immers nooit eerder iets met een jongen gehad en, voor zover Justin weet, alleen maar interesse getoond in meisjes. Homofobie zou dus hard aan kunnen komen. Toch pakt hij Jamie's hand vast. Dat konden zelfs vrienden doen, toch?

Hij port de ander opnieuw als hij zowel zichzelf als Justin opgeeft voor één of ander feest dat ze aan het plannen zijn. Justin is niet zo van de feestjes. Hij blijft liever veilig thuis, met een boek of een film of gewoon met Jamie. Maar hij wil ook geen totale spelbreker zijn, dus hij houdt zijn mond. Hij zal Jamie er later wel op aanspreken, wanneer ze eindelijk alleen waren. Het feit dat het hele dorp om hun nieuwe huis verzameld staat, zorgt er niet echt voor dat hij zich prettig voelt. Hij moet zijn spullen nog uitpakken en zijn kleding organiseren!

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: wo maart 14, 2012 0:04 

Afbeelding

Christian stopt zijn fles whisky na een slok in de kast. Alcohol was altijd een manier geweest om zijn problemen te verwerken. Hij was weliswaar geen alcoholist, maar zonder een glas whisky zou zijn leven er anders uit zien. Hij ruimt vliegensvlug de rest van zijn kleding op en ploft dan op het bed.

De matras is hard, maar daar kan hij wel aan wennen. Hij klaagt niet gauw. Toen ze bij de politieacademie op trainingskamp waren had hij matrassen ervaart die van hout leken te zijn.

Zijn vader had hem bijna gedwongen naar de academie toe te gaan. Aangezien zijn familiehistorie uit vele mannelijke politieagenten bestond. Christian staat op en loopt naar de kast. Hij pakt weer de fles whisky, neemt een slok en zet hem weer terug. Hij wilt niet aan zijn vader denken. De laatste blik van zijn vader staat in zijn geheugen gegriefd. Hij was enorm teleurgesteld geweest na het laatste incident.

Christian stapt zijn kamer uit en gooit de deur zachtjes dicht. Hij beent zich de trap af en loopt naar buiten. Het homoseksuele koppeltje Barbie en Ken staan er nog steeds, samen met een blondine en nog twee jongens. Hij neemt plaats in een stoel op de veranda en zucht. Hij zou er het beste maar van moeten maken. Zijn vader is er nu niet en eigenlijk is hij daar hartstikke tevreden mee. Geen enkel persoon meer die over zijn schouder meekijkt en hem bekritiseert.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo maart 14, 2012 12:54 

Afbeelding
    Emma Bell

Emma kijkt Tyler afwachtend aan wanneer hij even lijkt te denken over hoe hij hun feestjes moest omschrijven. "Wild?" herhaalt ze nieuwsgierig. Geïnteresseerd luistert ze verder naar wat hij allemaal vertelt.
In haar hoofd houdt ze al haar notities bij: wild, luide muziek (waarom zouden mensen luide muziek willen hebben, for god's sake?), rijkelijk vloeiende drank en schoon volk. "Nou, dat laatste zit wel goed hier! Wij hebben alleen maar schoon volk." Emma heeft geen flauw idee dat hij het heeft over sexy volk, zij vat het als Daisyviller automatisch op als 'prettig volk: mensen met een schoon hart en een gezellige babbel.' =D

Er verschijnt meteen weer een brede glimlach op haar gezicht wanneer Tyler zegt dat ze anders gewoon een typisch Daisyville-feestje kunnen doen. Zie je nou wel dat dat ook prima was! Niks mis mee! Maar toch moet en zal ze deze keer ietsjes anders uit moeten pakken, om Dexter wat te bewijzen. Ja.

Emma kijkt verschrikt om wanneer de twee er opeens ook bij staan. Jamie en Justin. Haar automatische vriendelijke lachje verschijnt op haar gezicht. Deze keer moet ze echter moeite doen om hem niet af te laten zwakken. Helpen met het feest? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd? Damnit, waarom moest hij dat nou zeggen! Dat was precies waar Daisyville voor stond, daar kon ze niks tegenin brengen!
Emma knikt dan ook overtuigend richting de overenthousiaste Jamie. "Dat is waar het allemaal om gaat! Meer zielen, meer vreugd." knikt ze. "Kom er maar bij."

"Dus.. Wij doen hier vaak leuke evenementen, meestal met een thema, waarbij het voorop staat dat mensen prettig met elkaar kunnen socializen.. Nu zei jullie vriend hier dat jullie meestal.. wilde feestjes hebben, hebben jullie daar wat aan toe te voegen?" vraagt ze. "Well, we hebben een apart Rodeo-evenement, maar misschien dat ik nog wel wat kan regelen."

HOE MEER ZIELEN HOE MEER VREUGD 1 typische uitspraak in Daisyville; wel eens gebruikt als strijdkreet 2 het motto van Daisyville 3 een levenswijze van Daisyville.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 13:05 

Afbeelding

Ook Jessie haar neus steekt nieuwsgierig iets omhoog als de organisatie van een feestje ter sprake komt. Ze weerhoudt zich ervan om zich ook als vrijwilliger aan te bieden. Niet omdat ze door heeft dat Tyler haar aanwezigheid niet op prijs stelt, maar omdat ze zich heeft voorgenomen het wat rustiger aan te doen. “Ik ga eerst mijn koffer uitpakken. Tot vanavond dan maar” glimlacht ze vertwijfeld.

Op de veranda is inmiddels Christian gaan zitten. Jessie vindt Christian een beetje eng, maar je mag niet zomaar over iemand oordelen. Wat stijfjes neemt ze ook plaats op een stoel op de veranda. “Hii” glimlacht ze zwakjes, ze plukt wat aan haar haren “Lekker weertje he” Meest ongemakkelijke gesprek ever! Misschien moest ze toch maar haar koffer uitpakken en kijken of de kraan al gemaakt werd.

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 20:28 

Afbeelding

Christian luistert half mee terwijl ze het over feestjes en evenementen hebben. De laatste keer dat hij op een feest was, was de vrijgezellenfeest van Matt. Het was een geslaagde feest geweest en dat betekent wat als het uit zijn mond komt. Vrienden van Matt hadden een stripper geregeld en enorm veel drank. Matt had speciaal voor hem de allerbeste whisky gekocht. Christian glimlacht even terwijl hij eraan terug denkt.

Ondertussen voegt zich een meid bij hem. Ze neemt naast hem plaats op een stoel en begroet hem. Christian knikt haar toe en staart haar nieuwsgierig aan. Dan vraagt ze naar het weer. Christian merkt dat ze deze situatie ongemakkelijk vindt. Hij kijkt naar de helderblauwe hemel en ziet dat de zon fel schijnt. Het was inderdaad lekker weer. ”Ja, het is lekker weer” zegt hij. Christian doet zijn best om niet bot over te komen. Hij is hier bovendien om dingen te veranderen aan zichzelf. Hij steekt zijn hand naar haar uit en stelt zich voor. ”Christian”.

Laatst bijgewerkt door Apollo op wo maart 21, 2012 0:10, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma maart 19, 2012 19:41 

Afbeelding
Matthew

Matthew kijkt opzij naar Emma als die wel héél subtiel duidelijk maakt dat niemand moet gaan helpen. Alleen die nieuwe knul blijkbaar. Ook goed.
Matt slaat verveeld zijn armen over elkaar terwijl het wel lijkt dat iedereen met iedereen overeen komt. Maar Matt weet wel beter. Alles is slechts schijn.
Zo van die perfecte beleefdheid zodat ze allemaal nette dingen over elkaar denken en geen slechte eerste indruk hebben gemaakt.
Matt trekt een gezicht als hij de reactie hoort van Justin. Ok, die gozer is officieel een kwal.
Hij trekt zijn fiets los van de boom en kruipt er op. 'Ik heb nog werk te doen.'
Ontzet beent hij er van door.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di maart 20, 2012 19:44 

Afbeelding

Chaos. Drama. Zoals verwacht is zo'n beetje elke nieuwe bewoner van Daisyville ontzettend luidruchtig. Geïrriteerd focust hij zich maar op Collin. Ondeugend of niet, ze konden goed met elkaar overweg. Bovendien luisterde de jongen meestal wel naar Ryce en wist hij precies hoe ver hij kon gaan. Het stoute trok hem juist wel aan. Het kind vond grotendeels van de dorpbewoners niet interessant genoeg om ernaar te luisteren. Hij deed waar hij zin in had. Er waren weinig mensen die dat deden.

"We gaan later klimmen, oké? Ik kan je nog nieuwe trucs leren.'' Ryce knipoogt naar de jongen en aait hem even over zijn bol.

Meneer Ochtendhumeur? Ergernis straalt van hem af. Als blikken konden doden had Justin's - wat blijkbaar zijn naam was- vriend zijn begrafenis kunnen gaan regelen.

"Ik ben Ryce, ja.'' bevestigd hij ijzig. Veroordelend glijden zijn ogen over het koppel. Het feit dat het twee mannen waren was nog niet eens zo erg, maar wat een walgelijk figuur, die Justin. Zijn manier van praten, doen; zijn commentaar. Het geluid van zijn stem maakte het er allemaal niet veel beter op.

"Niet de vriendelijkste, neem ik aan? Mij meteen een ontzettend komische nickname geven zonder mij te kennen?'' Ryce glimlacht spottend. "Je bent goed in eerste indrukken. Ik hoor niemand lachen.''

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 20, 2012 20:28 

Afbeelding
Tyler Ashby

'Perfect,' glimlacht hij als Emma zegt dat er alleen maar schoon volk in Daisyville woont. Dan mag hij dus nog duizend meisjes verwachten die even mooi of mooier zijn dan Emma zelf. Daisyville begint al wat aangenamer te klinken, hoewel hij zich wel afvraagt waar al dat schone volk zich dan nu verstopt. Achja, misschien hebben ze gisteren ook wel lang gefeest en ligt iedereen nog in zijn bed.

Justin en Jamie nodigen zichzelf uit, net zoals Matthew ook had gedaan. Deze keer wijst Emma hen echter niet af. Jammer dan. Hij zou toch moeten met die twee in een huis samen leven, dan kan hij even goed de namiddag ook al met hen doorbrengen en hen wat beter leren kennen.

En dan komt Emma af met een rodeo-event. Wacht, wat heeft dat met "wild" te maken? Hij kijkt even naar Emma en gaat er dan vanuit dat hij het fout begrepen moet hebben. Misschien wil ze gewoon weten of rodeo een goed thema is voor vanavond? 'Eh, ik heb geen verstand van thema-feestjes,' zegt hij dan, nog steeds een beetje verward. Feestjes hebben altijd toch gewoon het thema 'plezier maken'? Hij hoopt erg hard dat hij zich niet zal moeten verkleden in een cowboy ofzo.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: