Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 29, 2012 21:19 

Kan de volgende gebeurtenis plaats gaan vinden..? Nu ligt het wel heel erg stil en de personages kunnen niet echt verder, omdat niemand weet wat er te wachten staat...

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 02, 2012 17:05 

Hier ben ik het ook best wel mee eens. Als we weten wat de volgende stap is, kunnen we weer verder. Nu blijft iedereen een beetje steken.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 09, 2012 16:38 

Hoi everyoneee. Mijn laptop is kapot en ik ga over 5 weekjes emigreren en ik werk ook full-time, dus ik heb eigenlijk voor HPF even niet zoveel tijd. Geen nood, ik post af en toe en ik ben binnen no time weer actief! [/algemene mededeling bij alle RPG's]

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: wo jun 06, 2012 23:46 

Even een topic bump om mijn instemming met wat de rest zegt aan te geven. ;) Ik zou het erg jammer vinden als deze RPG dood zou lopen.

were mine.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: wo jun 06, 2012 23:55 

Doe ik ook even mee. =) Ik ben nu eerst mijn post bij The Other Side of the World af aan het maken en dan wilde ik een post plaatsen bij de Wrath of Gods. Ik wilde die klap die we gehoord zouden hebben een beetje voorbij laten gaan. Er wordt amper op gereageerd; mijn interpretatie daarvan is dat het ook niet iets van de goden is.
Ik post gewoon straks en als iemand anders een ander idee heeft, zeg het maar en dan pas ik mijn post daarna gewoon aan.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: do jul 05, 2012 20:09 

De RPG is sowieso best wel dood nu, maar just in case: ik ben van 7 juli t/m 28 juli op vakantie en internetloos. (De laatste week heb ik waarschijnlijk wel internet, maar zal alsnog niet veel online zijn.) Mocht de RPG in de komende 3 weken plotseling weer mysterieus tot leven komen, sleep Kate gerust mee.

were mine.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: