Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 07, 2012 17:17 

Afbeelding
Chloe Jenkins

Als Rich Chloe bedankt grijnst ze vrolijk naar hem. Ondertussen luistert ze naar zijn uitleg. Als hij daarna een boom markeert en haarzelf, Jenny en Samson roept geeft ze meteen antwoord: 'Goed, laten we gaan.' Ze loopt langzaam naar Rich toe als ineens Lola boos begint te schreeuwen dat niemand haar ooit serieus neemt. 'Geez, zo een late reactie heb ik nog nooit gehad,' denkt ze bij zichzelf. Lola is ondertussen al weggegerend en Samson is ondertussen ook bij Rich aangekomen en kiijkt Lola wat beduusd na. 'En dan zeggen ze dat Slytherins gestoord zijn,' mompelt ze in zichzelf. Chloe wacht ongeduldig tot de anderen ook in beweging komen. Hoe sneller ze beginnen, hoe sneller ze ervan af zijn!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 09, 2012 13:14 

Afbeelding

Opeens herkent Lola de plek waar ze is. Ze is weer op de plek bij de waterval! Ze loopt terug naar het tentenkamp. Lola hoort opeens de mensen uit haar groep praten. Ze rent ernaar toe. Opeens bedenkt ze zich en sluipt ze om de groep heen. Terwijl niemand haar ziet sluipt ze naar het bosje wat het dichtstbij het groepje staat. Ze gaat erin zitten. Dan maakt ze opeens vreselijke geluiden, die ook wel van een beledigde Hippogrief afkomstig zouden kunnen zijn. Dan springt Lola uit haar bosje en lacht ze. Ze loopt weer mee met de groep. Ze is blij dat ze niet te ver het bos in is gerend.

Eppur si muove

En toch beweegt (Galileo Galilei)

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 14, 2012 15:11 

Noah Baker

Als Noah merkt dat de groep gaat vertrekken staat hij op en sloft mee. Als hij Richard de boom ziet markeren vind hij het jammer dat hij dat niet deed, maar dan bedenkt hij dat als hij dat deed dat niet zo goed zo gaan. Hij hoort opeens wat rare geluiden en schrikt zich dood als hij opeens die Parker uit de bosjes ziet springen. Ze lacht, maar Noah schrok zo dat hij nog steeds een beetje afstand houd.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 19, 2012 20:25 

Afbeelding

Danny trekt haar wenkbrauwen op als ze de uitbarsting van Lola ziet en hoort.
Wat moest dit nou weer voorstellen? Het lijkt wel of dat meisje een tweede persoonlijkheid heeft. Danny vind dat ze zich behoorlijk aanstelt en een beetje kinderachtig doet.
Vooral als ze wegrent en daarna enge geluiden vanuit een bosje begint te maken.
Lola komt weer tevoorschijn. Danny ziet dat ze gehuild heeft. Dat vind Danny heel erg vervelend. Ze gaat naast Lola lopen en zegt zachtjes tegen haar, zodat ze rest het niet hoort, 'gaat het een beetje?'

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 21, 2012 8:17 

"Ja het gaat wel, bedankt." zegt Lola. Lola loopt mee met het groepje en is erg stil. Ze laat zelfs de eekhoorntjes met rust. Opeens voelt ze iets uit haar broekzak glijden. "Nee! Mijn mobieltje! Die vind ik nooit meer terug, hij is even groen als het gras..." zegt Lola teleurgesteld. "Ook wel stom om hem mee te nemen tijdens een wandeltocht. Stom van mij." Opeens ziet Lola iets glinsteren. "Mijn mobieltje! Oh gelukkig, ik ben hem niet kwijt!" zegt ze, en ze stopt haar mobieltje gauw in haar broekzak en knoopt deze dicht.

Eppur si muove

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 26, 2012 20:56 

Afbeelding

De groep is nog niet echt opgeschoten met de wandeltocht. Chloe begitn zich een beetje te vervelen. Ineens komt er uit het dichstbijzijnde bosje een raar geluid. net alsof een kat haarballen uitkotst. Als Lola uit het bosje springt trekt ze langzaam een wenkbrauw op. 'Dat kind is gestoord', denkt ze bij zichzelf. ' Dat zij haar afdeling nog niet in het diepe dal van geen punten heef gestoord.' mompelt ze . Daarna begint Lola te rommelen met een mobieltje. 'Mochten ze dat wel meenemen?' denkt ze ineens.

Chloe loopt alvast door en markeert de volgende boom. 'Een beetje de vaart erin,' denkt ze bij zichzelf, 'Anders komen we nooit weg .'

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 19, 2012 15:28 

Afbeelding
    Richard McClair

Rich probeert alle chaos maar te negeren. Het is wel duidelijk dat de groep een goede leiding nodig heeft, anders waren ze zo iedereen kwijt. Dus hij besteedt enkel aandacht aan de onruststokers om te kijken of ze nog bij de groep zijn en houdt zich verder maar een beetje afzijdig. Maar dan rent Lola weg, waarna ze niet veel later weer opduikt uit de bosjes. Richard wil haar aanspreken, maar Danielle is al met Lola bezig, dus wacht hij maar tot de twee Griffoendors klaar zijn met praten. Zo beleefd is hij nog wel. Omdat het meisjes zijn.

Dan begint Lola hysterisch te doen over een mobieltje. Rich kan het niet langer laten om zich ermee te bemoeien. "Waarom heb je een telefoon bij je? Die dingen werken niet op Zweinstein en ik neem aan dat je hier ook geen bereik hebt. We zitten in Rusland." Merkt hij fronsend op. Nouja, misschien was Lola gehecht aan haar Dreuzel spullen, Rich heeft geen idee.

Hij is blij als Chloe de volgende boom markeert. Eindelijk iemand die iets nuttigs doet. "Gelijk heb je, Chloe." Zegt hij met een speelse glimlach. Hij gaat wat dichter bij haar lopen en wuift even afwezig naar Samson. "Duke, hou je afdelingsmaatjes eens in de gaten, oké? Ik heb wel wat beters te doen dan Griffoendor babysitter spelen."

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 19, 2012 17:04 

Afbeelding

Lola loopt een beetje door als ze Richard tegen haar hoort praten. "Ja sorry, maar ik heb mijn mobieltje gekregen van mijn dreuzelopa die net die dag dat we hierheen gingen is overleden. Ik ontving een brief waarin dat stond, en daarom heb ik hem bij me, het is het enige wat ik nog van hem heb. zegt ze. Ze schaamt zich een beetje dat ze zo veel vertelt over zichzelf. Als het kon had ze het teruggedraaid. "En trouwens, dit ding heeft overal bereik, ik heb hem betoverd, dus dan kan ik gewoon smsen, als je weet wat dat is." voegt ze eraan toe met een ondeugende glimlach en met een glinstering in haar ogen.

Ze loopt weer door als ze Chloe de bomen ziet markeren en Richard er naartoe ziet lopen. Ze luistert aandachtig en hoort alles wat Richard zegt. Lola loopt naar de twee toe. Ze denkt 'Volgens mij is er eentje verliefd!' en ze kijkt naar Richard. "Hoezo babysitten? Deze hele groep is denk ik wel oud en verstandig genoeg om voor zichzelf te zorgen hoor!" Ze gaat weer een beetje terug naar het midden van de groep en richt zich op hen. "Het spijt me dat ik zo kinderachtig deed vandaag. Ik hoop dat jullie het begrijpen, ik denk de hele tijd aan mijn opa, en daardoor word ik heel raar. Ik probeer me nu niet te verdedigen hoor, ik wil alleen dat jullie snappen waarom ik zulk dom gedrag vertoonde."

Eppur si muove

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr jun 22, 2012 20:02 

Afbeelding
    Samson Ogden Duke

Dus Lola is ervandoor? Samson fronst en vraagt zich enigszins af of dit geen probleem zal vormen. Ze moeten samen blijven, en het zag ernaar uit dat Lola best overstuur was. Dadelijk is ze tegen een boom aangerend en ligt ze nu ergens tussen de de planten. Maar nope - Samson heeft hier nog geen minuut over nagedacht, of Lola verschijnt weer doodleuk uit de bosjes. En dat niet alleen - ze maakt er allerlei geluiden bij ook. Samson kan alleen zijn wenkbrauw ophalen. Als Noah dan daadwerkelijk geschrokken blijkt te zijn van Lola's streken~, laat Samson een zucht ontsnappen.

... en vervolgens grist Lola een mobiele telefoon van de grond. Want ja - het ding is knalgroen. Net als het gras. Samson weet niet eens hoe hij daarop moet reageren, zo verbijsterd is hij. Chloe probeert de vaart erin te houden en moedigt de groep aan om door te lopen, maar om eerlijk te zijn is Samson te gefascineerd met Lola en haar excentrieke gedragingen.

Het is McClair die er iets van zegt. Hij wijst haar erop een mobieltje het meest nutteloze is dat ze nu zou kunnen gebruiken, want 1) ze heeft er niets aan op Hogwarts aangezien elektronica daar niet werkt, en 2) ze zitten in the middle of nowhere momenteel. Bovendien, als ze in gevaar zouden zijn, wie moet ze bellen? "Hi moeder, ik zit ergens, en we worden aangevallen door iets. Kbye."? Samson houdt er niet van om het met McClair eens te zijn, maar het lijkt erop dat de Slytherin één van de enige personen met een goed stel hersenen is hier.

Een verontwaardigde gezichtsuitdrukking verschijnt op Samson's gezicht als McClair hem vertelt om 'zijn afdelingsgenoten in de gaten te houden'. "Niemand vroeg je om op iemand te letten, McClair. Loop jij maar gewoon door, dan komt het allemaal wel goed." Lola mag dan wel volslagen bizar zijn, maar Samson zou haar any day verkiezen boven McClair en zijn arrogantie. McClair is bovendien naast Chloe gaan lopen en probeert duidelijk charmant te doen met dat lachje en dat hoofd en alles. Het werkt op Samson's zenuwen - hij heeft weinig behoefte aan een klef Slytherin stel, ugh.

Lola, ondertussen, vertelt een verhaal over hoe ze de telefoon heeft behekst zodat het overal bereik heeft, zodat ze 'overal kan sms'en'. Samson kan nu moeilijk met zijn ogen rollen na de uitspraak van solidariteit van zojuist. Ze begint vervolgens McClair aan te spreken op zijn babysit-opmerking en zegt dat haar gedachten bij haar opa zijn en dat ze daarom zo raar doet. Oh.

"Gecondoleerd," zegt Samson dan maar, bij gebrek aan iets beters. Hij heeft een donkerbruin vermoeden dat McClair minder sympathiek zal zijn, en daarom versnelt Samson zijn pas zodat hij naast de Slytherin loopt. Zo kan hij hem een beetje in check~ houden. "Misschien moet je in de toekomst niet zo'n ass zijn," mompelt Samson op een ietwat neerbuigende manier. "Dus wees vanaf nu maar gewoon stil, hah?"

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 12, 2012 14:08 

Afbeelding

Achter haar hoort ze Rich iets tegen zeggen Lola over het mobieltje. Als hij daarna dichterbij haar gaat lopen en zegt dat ze gelijk heeft kijkt ze verschrikt op. Ze moet echt beter gaan opletten. Ze grijnst terug en zegt: 'Naja, anders staan we hier morgen nog met al de drama die sommige van onze klasgenoten veroorzaken.' Ze markeert rustig de volgende boom terwijl Rich iets tegen Samson zegt over Lola.' Ondertussen vertelt Lola over de reden van haar gedrag. Iets met een dode opa ofzo. 'Nou, uhm gecondoleerd.' zegt ze tegen Lola. Het liefst had ze Lola de rest van de reis genegeerd, maar het is wel beleefd om iets te zeggen. 'Het is in ieder geval beter dan beterschap te zeggen,' denkt ze bij zichzelf. Dan komt Samson iets dichter bij Rich lopen om te zeggen dat hij maar beter stil kan zijn. Chloe besluit op dat moment dat ze niet in hun discussie gaat meedoen. 'Ik heb op dit moment geen zin in Gryff/Slyth ruzies, denkt ze bij zichzelf. 'Teveel hoofdpijn krijg je ervan.'

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 20, 2012 11:11 

Afbeelding

Lola loopt door 'Nou, ehm, bedankt...' zegt ze een beetje van haar wijs. Ze rent naar voren om daar te kijken of er dieren aan komen en er gevaar dreigt. De kust is veilig. Ze hebben al 20 km gelopen en Lola krijgt kramp aan haar kuiten. Ze heeft een paar goede blaren, omdat het even heeft geregend. Ze loopt door en zakt tegen een boom aan. 'Zullen we terug naar het kamp? Het begint al een beetje donker te worden.' vraagt ze nieuwsgierig wachtend op antwoord. Opeens voelt ze iets warms tegen haar hand aan. Ze kan niet vaststellen wat het is, want ze heeft haar ogen dicht en ze heeft geen zin om ze open te doen.

Lola staat op en loopt weer naar de groep, opeens ziet ze degene op wie ze verliefd is. Hij loopt langs haar heen, waarbij zijn hand per ongeluk tegen haar hand aankwam. Blijkbaar heeft hij het niet in de gaten, maar Lola begint de kriebels te krijgen. Ze is gek op hem. Ze loopt een beetje te dagdromen als ze opeens struikelt over een grote tak. Ze schrikt op terwijl ze valt. Opeens ligt Lola op de grond. Bewusteloos.

Eppur si muove

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 23, 2012 14:12 

Afbeelding

Eindelijk begon de hele groep wat in gang te komen. Nu ja het is wat je noemt in gang komen, het ene na het andere gebeurd en om de een of andere reden heeft het altijd iets met Lola te maken. Amelia beslist zich er niet te veel van aan te trekken en geniet van de kleine dingetjes rond haar. Een mooi bloemetje hier een vogeltje dat van tak tot tak vliegt en vrolijk zijn liedje zingt. Dat zijn de dingen die haar kunnen schelen en blij maken.

Toch begint ze zich wel steeds meer te ergeren aan Lola, zelfs al heeft je mobieltje zo een sterke connectie met je opa, het meenemen is gewoon dom. Je kan het hier langs geen kanten gebruiken en de kans dat je het verliest is groot , dus waarom iets van zo grote emotionele waarde meenemen ?

Even later valt Lola dan nog zelf op de grond ook. Wat heeft die toch denkt Amelia bij haar zelf. Ze blijft even staan bij Lola aangezien die niet op staat. Amelia fronst, Lola was dus blijkbaar flauwgevallen. Hoe kan je flauwvallen van zo een zachte val ? Toch knielt ze neer naast Lola. "Genoeg met al dat onnozel gedoe Lola" schudt ze Lola heen en weer. Zo zou ze toch wakker moeten worden en dan konden ze eindelijk terug keren naar het kamp.

"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 08, 2012 13:50 

Afbeelding
Gryffindor.

Door het feit dat Seth even helemaal overdonderd was door de reis die ze hadden ondernomen was hij een beetje achterop geraakt. Hij was vrolijk en blij. Geen school, geen lessen, alleen maar fun de komende drie dagen. Ja, hier had Seth ontzettend naar uitgekeken. Het feit dat de andere leerlingen uit hetzelfde jaar ook meegingen, kon hem niet echt deren. Zolang er maar sprake was van actie, zou het allemaal goed komen. Met zijn notitieboekje nog steeds in zijn hand en verbaasd wat er allemaal te zien was hier, schetste hij enkele omringende bomen.
Gelukkig voor hem keek hij net op van zijn notitieboek toen Seth iemand een boom zag markeren. Het was blijkbaar tijd voor een wandeling. Vrolijk propte hij zijn boekje en veer in zijn rugzak, na deze eerst vijf minuten te hebben gezocht. Zwiepte deze in een grote zwaai over zijn schouder en volgden uiteindelijk de rest. Seth had het zelf niet door maar hij had blijkbaar langer getreuzeld bij het kamp dan verwacht. Hierdoor zag hij de anderen niet meer door de bomen. In plaats van slim te zijn en terug te gaan naar het kamp, liep hij zomaar door. Iemand van de groep was slim genoeg om enkele bomen te markeren waardoor hij de groep kon blijven volgen en deze na een tijdje terug vond.

"Hé! Jullie waren net snel weg." Zijn blik viel op Amelia die Lola door elkaar schudde. "Wat heeft die nu weer?" Ongeduld was duidelijk herkenbaar in zijn stem. Seth was niet alleen impulsief in zijn daden maar ook in zijn woorden. Nadenken over de gevolgen van iets stond niet op zijn lijstje, als er gevolgen waren zou hij die wel voelen. Maar goed, hier was hij dan weer. Had na een hele poos uiteindelijk de groep terug gevonden. "Trouwens! Wie had de bomen gemarkeerd? Dat was het slimste idee ooit." Seth keek naar de gezichten van zijn medestudenten. Stiekem hopend dat hij nu geen Zwadderaar had gecomplimenteerd. Nee hoor, Seth had geen vooroordelen. Hij ging gewoon af op zijn eigen ervaringen doorheen al de jaren op Hogwarts. Of dat maakte hij zichzelf toch wijs.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 14, 2012 0:58 

Afbeelding

Jenny

Het begint langzaam donker te worden nadat ze een tijdje hebben gewandeld in het bos. Ze waren nog geen enkel wezen tegen gekomen, maar dat vond Jenny niet erg. Ze wordt afgeleid door het feit dat Lola besluit om over een of andere tak te struikelen. Jenny is hierdoor geïrriteerd, want zij was de klassenoudste en verantwoordelijk voor de groep, als de professor er niet was. Ze stapt nonchalant over Jenny heen en legt twee vingers op haar keel. "Ze leeft nog," vertelt ze de rest op een sarcastische toon.

Jenny recht haar rug en pakt een speciaal boekje uit haar tas om te kijken wat ze moeten doen in een situatie van nood. Niet dat dit nou zo noodzakelijk was in haar ogen, want het was Lola immers maar. Ze laat haar wijsvinger over een paragraaf met betrekking tot medische noodgevallen glijden. "Okay, iemand moet haar dragen richting de professor," geeft ze aan. "Het lijkt mij verstandig als dat twee mannen zijn. Alhoewel er zich niet bepaald sterke jongens in ons midden bevinden." Ze kijkt hen uitdagend aan.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 16, 2012 17:00 

ooc: En Seth voelt zich aangesproken, waardoor ik dus nog eens zal posten. *pokes* Nog mensen die zich aangesproken voelen en willen posten? ^^

Afbeelding
Gryffindor.

De sarcasme die heerste in Jenny haar stem terwijl ze even bevestigde dat Lola nog leefde was overduidelijk maar begrijpelijk. Het feit dat juist Jenny dit zei irriteerde Seth echter. Lola was misschien een beetje vreemd en een aandachtstrekker maar een Zwadderaar had nu eenmaal niet het recht om zo over haar te spreken. Hij trok één wenkbrauw op en keek Jenny even vuil aan. Nah, take that.

Plots haalde ze een boek uit haar tas en begon aan hen voor te lezen wat ze nu moesten doen wist Seth dat ze gelijk had. Het zou verloren energie zijn mocht hij zich nu met alle kracht ineens gaan verzetten tegen haar gewoon omdat ze een Zwadderaar was. Daarom liet hij het maar hoe het was en luisterde gedwee naar haar.
Enkele kraken achter hem in het bos trok zijn aandacht. Een beetje uit zijn concentratie draaide hij zich om en liep naar de struik toe om te gaan kijken waarvan het geluid afkomstig was. Hoe je het ook draaide of keerde, elk klein onbenullig dingetje wat zijn aandacht trok vond Seth interessant. Maar lang kreeg hij niet om erover na te denken. Dit omdat zijn aandacht terug werd opgeëist door Jenny die begon over het feit dat er zich geen sterke mannen onder hen bevonden. Seth rechte zijn rug en grijnsde. Hij zou ze eens laten zien hoe sterk hij was. Seth had energie voor tien, was niet snel moe, had uithoudingsvermogen en wou haar graag laten zien dat je hem niet moets onderschatten. "Ik zal haar wel helpen dragen, nog een vrijwilliger om te komen helpen? Trouwens," Zijn blik viel op Jenny. "We moeten haar richting de professor krijgen, maar weet jij welke weg we heen moeten?" Voor hem was het bos overal hetzelfde.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: