Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 50  Volgende

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 16, 2012 9:11 

Afbeelding

Aan de ene kant begrijpt Emma het wantrouwen dat de groep opeens uitstraalt, maar dit had ze niet verwacht. Dankbaar werpt ze een blik op de jongen die de aandacht van haar afleid. Op haar hoede volgt ze de rest van het gesprek, maar dat is al vrij snel over. Nu wist ze nog vrijwel niets over de groep...

[...]

Na een flink aantal uren op dat paard heeft Emma er genoeg van - ze was nog steeds niet gewend aan het paardrijden en het paard schijnt haar ook niet zo aardig te vinden... Eindelijk bereiken ze Cinn en Emma is dan ook blij als Caleigh kamers gaat regelen in een herberg. Met opluchting ziet ze dat dit een andere herberg is dan die waar ze een aantal weken terug gewond binnen werd gebracht.

Ze glimlacht terug naar Mel en hoort dat ze iets roept over een meidenkamer. Luc en Julius gaan er vandoor met een sleutel en dan zijn er nog de stelletjes... Emma kijkt rond en begrijpt dat die meidenkamer dan voor haar, Mel en Isra bedoeld is. Isra schijnt niet zo heel enthousiast te zijn, maar het leek haar eigenlijk wel leuk.

"Kom, dan gaan we de bedden verdelen!"

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di okt 16, 2012 20:11 

Afbeelding

Mels glimlach vergroot zich tot een lach als Emma gelukkig wel enthousiast reageert. Straks had ze met haar stomme idee nog een eenpersoons kamer uiteindelijk ergens anders in de stad moeten zoeken..

Niet veel later loopt Mel in een goed humeur, met haar tas over haar schouder, de trap op. Af en toe kijkt ze opzij naar Emma en ze blijft maar glimlachen.

"Ik vind het echt leuk!" Zegt ze tegen Emma.

Ja Cinn zou zeker gezellig worden. En wie weet zouden ze ook nog echt een sleutel gaan vinden. Zo snel als dat de gedachte in haar opflitst, staat Mel geschrokken stil. Gelukkig is dit ook voor de deur waar ze moet zijn, zodat het iets minder opvalt, maar het duurt een paar seconden voordat ze de sleutel in het slot steekt.

Caleigh had haar heel duidelijk gemaakt dat ze er met niemand over mocht praten.. En zeker niet met Emma.. Ze begreep het zeker wel, maar ze mocht Emma graag..

Mel slikt, produceert iets van een glimlach en opent dan de deur.

"Welk bed wil je?" Vraagt ze dan.

Afbeelding

Eric volgt Caleigh met zijn ogen als ze naar binnen loopt. De plagende toon in haar stem bij haar laatste woorden doen hem glimlachen. Zo goed als de hele groep is ondertussen naar binnen verdwenen en op zijn gemak loopt hij met de twee paarden de stal in. Als hij ze heeft weggezet en de spullen heeft gepakt loopt hij de herberg in. Aan de bar ziet hij Julius zitten met een glas drinken. Niet dat Eric anders wel bij hem was gaan zitten om een praatje te houden, maar nu helemaal niet. Hij wilde naar boven om te zien waar Caleigh voor had gekozen.

Boven loopt hij door naar het nummer wat hij op de sleutel van de kamer had zien staan. Als hij de deur van de kamer opent, ziet hij tot zijn genoegen ook de kamer van de badkamer op een kier staan en hoort hij water lopen. Achter hem draait hij de deur op slot, trapt zijn schoenen uit, zet in het langslopen in de richting van de badkamer de spullen neer op de grond en duwt de deur van de badkamer dan verder open.

Hij blijft even in de deuropening staan en zijn ogen worden donkerder als hij haar onder de douche ziet staan. Dan glimlacht hij en doet een stap verder de badkamer in. Eric trekt zijn shirt over zijn hoofd uit.

"Ik ben blij dat ik geen beloftes heb gedaan, die ik zeker niet waar kan maken.." Zegt hij en zijn stem klinkt wat hees. Hij glimlacht licht en komt naast de douche staan. "Ik weet niet eens of ik de kamer nog wel uit wil, voor welke reden dan ook.."

Hij trekt zijn broek uit en stapt dan bij haar onder de douche.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di okt 16, 2012 20:54 

Afbeelding

Caleigh is wat in gedachten verzonken terwijl ze naar de geluiden in de andere kamer probeert te luisteren. Ze probeert de meeste gedachtes in haar hoofd te ordenen en andere probeert ze te verbannen. Ze wilt niet herinnerd worden aan de laatste keer dat ze met iemand was. De gedachte alleen al maakt haar bang. Als ze dan plotseling voetstappen in de andere kamer hoort verstijfd ze even. Maar terwijl de voetstappen richting de deur komen lukt het haar om de herinneringen weg te drukken en als ze ziet wie de deur verder openduwt ontspant haar lichaam. Het kon niemand anders zijn dan Eric. Als hij zijn shirt uitdoet en verder de badkamer instapt glimlacht ze licht. Terwijl hij naar de douche loopt blijft ze hem aankijken en bij zijn woorden ontstaat er een wat grotere glimlach.

"Zelfs als je de kamer niet uit wilt zal er toch een moment komen dat je eruit moet," zegt ze zachtjes als hij bij haar onder de douche stapt, "ik ben in ieder geval niet van plan om de rest van mijn leven in één kamer te blijven... Maar misschien mag je wel met me mee als ik deze kamer uitga."

Met een wat plagende blik kijkt ze hem aan. De opmerking had absoluut niets met de toekomst te maken omdat Caleigh geen idee heeft hoe het zou gaan lopen, maar is puur ingespeeld op het moment. Ze laat haar hand zachtjes over zijn wang glijden en duwt dan zachtjes een kus op zijn lippen. Ze wist niet zeker waar het vandaan kwam, maar elke keer als hij haar kuste of andersom voelde ze een brandend verlangen naar meer.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 17, 2012 19:18 

Afbeelding

Samen met Mel loopt Emma de trap op en ook zij heeft een brede glimlach op haar gezicht. Mel’s goede humeur slaat op haar over en Emma is benieuwd wat ze in Cinn allemaal gingen beleven. Het zou zonder twijfel leuker worden dan de vorige keer dat ze in de stad was.

Net als Emma aan Mel wil vragen of ze al plannen heeft voor de rest van de dag, staat deze plotseling stil en trekt er een frons over haar gezicht. Schrik slaat om haar hart. Mel was tot nu toe de enige die haar normaal behandelde en dadelijk werd ze ziek of zo! Maar Mel doet al snel alsof er niets aan de hand is.

”Oh, ik neem deze wel.” zegt ze terwijl ze haar spullen op het dichtstbijzijnde bed neergooit.
”Ik ben benieuwd of Isra ons nog gezelschap komt houden. Volgens mij was ze net niet erg blij met ons,” grapt Emma tegen Mel. Ze twijfelt of ze moet vragen of alles wel goed gaat, maar er leek nu opeens niets meer aan de hand te zijn. Misschien moest ze Mel wat nauwlettender in de gaten gaan houden…

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 18, 2012 9:16 

Afbeelding

Benicio knikt bij Jessa's plan, hijst zijn tas nog wat beter op zijn schouder en loopt achter Jessa aan naar boven. Hij maakt de deur open en loopt naar binnen. Hij gooit zijn tas naast het bed en kijkt hoe Jessa haar weg naar de badkamer vindt, waarna ze met een glimlach terug loopt. Het ontgaat hem niet hoe ze met haar haren speelt en hij blaast zijn adem uit terwijl hij semi-nonchalant naar haar toe loopt.

'Een bad, he?' zegt hij, als hij vlak voor haar staat. Hij legt zijn handen op haar heupen en duwt haar zacht tegen zich aan. 'Klinkt goed.' Hij drukt een zoen op Jessa's lippen.

Afbeelding

Isra heeft met enige tegenzin geaccepteerd dat ze op de 'meidenkamer' zou moeten bivakkeren. Emma en Mel lopen al kletsend de trap op en Isra besluit dat er weinig anders op zit dan ze te volgen. Met haar tas over haar schouder loopt ze achter hen aan. Als de twee de kamer in zijn gelopen staat de deur nog open. Terwijl Isra richting de openstaande deur loopt, hoort ze Emma praten. Volgens mij was ze niet erg blij met ons. Isra blijft even stilstaan en twijfelt of ze nog wel naar binnen moet gaan. Dan kraakt ze haar nek, balt haar vuisten en ontspant ze weer, en loopt de kamer binnen. Daar gooit ze haar tas op het enige nog niet geclaimde bed. Ze kijkt Mel en Emma niet aan.

'Ik ben weg op het moment dat jullie beginnen met het invlechten van elkaars haar,' gromt ze hun kant op.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do okt 18, 2012 10:24 

Afbeelding

Onmiddellijk kust Jessa Benicio terug. Even schrikt ze van haar eigen enthousiasme. Sinds wanneer toonde zij zoveel initiatief? Deze kant kende ze totaal niet bij zichzelf. Iets meer dan een maand geleden durfde ze nog net aan met hem te praten. Door het reizen en het continu samen zijn was alles in sneltreinvaart gegaan. Maar toch, heel erg vindt ze het niet. Het voelt goed en veilig en Benicio zal de enige persoon zijn die deze kant van haar kent.

Ze maakt zich los uit zijn handen. "Ik zal het bad dan maar laten vollopen." zegt ze met een kleine glimlach en zo gezegd, zo gedaan. Ze buigt zich over het bad heen en draait de kraan open. Als ze een fijne temperatuur gevonden heeft, begint ze haar jurk los te maken.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr okt 19, 2012 9:12 

Afbeelding

De seconde dat hij zijn gedachten terug laat flitsen door de opmerking van Caleigh is misschien in zijn ogen te lezen, maar als ze een zoen op zijn lippen duwt, herpakt Eric zich snel door zijn hand op haar achterhoofd te leggen en de zachte kus te beantwoorden met een meer dwingende passievolle. Zijn vrije hand glijdt via haar middenrif naar haar heupen en automatisch trekt hij haar dichter naar zich toe.

Met een versnelde ademhaling weet hij zich uiteindelijk los te maken van haar lippen om die van hem te verplaatsen op haar kaak, achter haar oor en in haar nek.

"Je laat me mijn verstand verliezen, schone Furie." Gromt hij met rauwe stem in haar haren, om vervolgens zijn spoor van zoenen op haar hals en schouders te vervolgen.

O ja, dit was lust waar hij zich in dreigde te verliezen. Maar hoewel hij de mogelijke consequenties daarvan maar al te goed kende, kon hij er niet mee stoppen.

Afbeelding

Mel volgt Emma met haar blik als ze haar spullen op het bed zet. Als Emma haar weer aankijkt en over Isra begint wordt haar glimlach breder. Nog voordat Mel echter kan reageren stapt ook Isra de kamer in. De glimlach verdwijnt als Isra gromt over harenvlechten. Misschien had ze Isra wel te veel gedwongen voor deze kamerindeling..

"Nee.." Stamelt Mel. Ze wilde Isra graag beter leren kennen, maar elke keer als ze Isra sprak, bedenkt Mel zich plotseling, werd ze alleen maar onzekerder van haar. "Ik kan niet eens haren vlechten.." Mompelt ze en schudt haar hoofd.

Mel haalt een keer diep adem.

"Nee," Zegt ze dan met zekerdere stem. "Ik wil niet dat je weggaat om ons. Ik wil juist dat iedereen zichzelf kan zijn. Dus zelfs als ik haren zou kunnen vlechten en je dat ongemakkelijk laat voelen, zou ik dat dus niet doen.."

Als ze de woorden heeft uitgesproken, kijkt ze weer naar Emma en glimlacht dan weer.

"Ik denk vooral aan eten en drank.. Niet aan haren kammen en nagels lakken bij deze kamer.." En haar grijns wordt nog iets groter.

But I’m being born again

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 19, 2012 12:16 

Afbeelding

Benicio kan het niet laten en grijnst bij Jessa's enthousiasme. Hij haalt zijn vingers door haar haren. Dan maakt ze zich los uit zijn armen en laat het bad vollopen. Benicio kijkt met een licht verraste glimlach naar het schouwspel, en als Jessa vervolgens haar jurk los begint te maken, loopt Benicio naar haar toe.

'Sta mij toe, schone jonkvrouw,' fluistert hij in haar oor, en hij neemt het losmaken van de jurk van haar over. Tergend langzaam, knoopje voor knoopje kleedt hij haar uit, tot de jurk in een hoopje rond haar enkels valt.

Afbeelding

Isra kijkt op als Mel lichtelijk zenuwachtig begint te ratelen over dat ze geen haar kan vlechten en dat ze niet wil dat Isra zich ongemakkelijk voelt en Isra trekt een wenkbrauw op. Volgens mij heb ik nog nooit zoveel woorden in één keer uit een persoon horen komen. Ze kan het niet laten en glimlacht lichtjes als Mel eten en drank noemt. Ze blijft even naar Mel en Emma kijken als Mel uitgepraat is.

'Eten en drank klinkt goed. Vooral de drank,' zegt ze tenslotte. Dan begint ze haar tas uit te pakken.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr okt 19, 2012 19:41 

Afbeelding

Op het moment dat hij haar zachte kus gepassioneerd en wat dwingend beantwoord, voelt het alsof haar gedachten zich volledig afsluiten en kan ze zich slechts overgeven aan het brandende gevoel van verlangen. Ze heeft geen idee waar het door komt, maar het is op dit moment absoluut niet belangrijk. Bij zijn woorden ontstaat er een glimlach.

"Dan hebben we een overeenkomst gevonden..." antwoord ze met een wat speelse ondertoon in haar stem.

[[ ... ]]

Met een handdoek om haar lichaam heengeslagen gaat ze op het bed zitten en opent haar tas. Er ligt een kleine glimlach om haar lippen, maar ondanks dat voelt ze een bepaalde spanning in haar lichaam. Een nervositeit die ze niet kan omschrijven. Uit haar tas haalt ze de laatste schone kleding en kort kijkt ze er even naar. Eigenlijk wilt ze deze blouse liever niet aan omdat bepaalde stukken wat strakker zaten dan de rest, maar het is het enige wat ze nog over heeft. Ze haalt een hand door haar vochtige haren heen. Dan staat ze op. Ze trekt haar ondergoed en spijkerbroek aan en begint in gedachten uiteindelijk de blouse dicht te knopen. Haar gedachten beginnen op volle toeren te werken, waardoor ze amper eigenlijk nog merkt wat er in de kamer gebeurd.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: vr okt 19, 2012 21:20 

Afbeelding

"Ik voel me heel bijzonder als je me zo noemt..." zegt Jessa zacht als hij haar voor de zoveelste keer vergelijkt met een schone jonkvrouw. Ja, hij zorgde ervoor dat ze zich heel speciaal voelde.

Jessa kijkt toe hoe Benicio de knoopjes van haar jurk los begint te maken. Langzaam, bijna plagend langzaam maakt hij de knoopjes los. Ze bijt even op haar lip, terwijl haar blik wisselend van zijn handen naar zijn ogen gaat. Liever wil ze dat hij sneller gaat.

Als haar jurk op de grond valt, kijkt Jessa even naar beneden. Zo in haar ondergoed en onderrok voelt ze zich even heel kwetsbaar. Ze merkt dat ze weer onzeker begint te worden. Maar waarom? Ze stapt even opzij en schuift met haar voet haar jurk aan de kant. Even kijkt ze hem aan en kust hem dan. Dan pakt ze voorzichtig zijn shirt vast en onderbreekt de kus even om zijn shirt over zijn hoofd te trekken.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2012 16:43 

Afbeelding

Na een verfrissende douche en nieuwe set kleren voelt Luc zich weer zo goed als nieuw. Hij wist niet wat hij dit keer zou vinden in Cinn, maar dat maakte niet uit. Het feit dat Eric hem verteld had over de nieuwe stukken over de sleutels was voor hem al weer genoeg reden om positief door te stappen. Elke stap in het oplossen van de mysterie van de sleutels is een stap dichter bij de waarheid over Melina, dat wist hij zeker.

Terwijl over de gang stapt hoort hij al de stemmen van Emma en Mel galmen. Blijkbaar lijkt Emma meer op Mel dan verwacht, maar in een de gammele staat waarin haar had gevonden kun je eigenlijk niets zeggen over iemands persoonlijkheid. Als hij dichterbij kom hoort hij ook Isra. Ergens voelt hij medelijden voor haar, maar ook geniet hij van de situatie. Hij staat kort stil bij de deur opening. Hij twijfelt of hij nog een opmerking wilt plaatsen, maar besluit het te laten voor wat het is en loopt door. Isra redde zich best in haar eentje en zo niet dan ziet hij haar snel genoeg beneden.

Beneden ziet hij Julius zitten en schuift naast hem aan de bar. Besteld iets te drinken voor zowel hem als Julius en schuift het voor zijn neus.

"dusss, de vlaktes van Jol hé." begint hij zijn zin. "Langs de zwarte rivier? of meer richting het westen?" Luc weet dat het een risico is om te vragen naar zijn afkomst, de vraag kan makkelijk weder gesteld worden. Toch is hij geïnteresseerd in Julius nu hij iets meer informatie over zichzelf heeft gegeven. Hij is altijd wat op de achtergrond gebleven, dus dit is misschien een kans. Een kans om meer van hem los te krijgen. De ontmoeting tussen hen en de groep is altijd wat vreemd gegaan en er is nooit duidelijk geworden wat zijn intenties en zijn kennis van de sleutels is. Niet dat de groep zo transparant is, maar de starters in Fort waren in ieder geval allemaal met het zelfde doel begonnen. Luc neemt een slokje van zijn drank en wacht af op een reactie.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2012 17:57 

Afbeelding

Als Emma Isra de kamer binnen ziet lopen, slaat ze snel haar hand voor haar mond. Ze hoopt maar dat Isra haar opmerking niet heeft gehoord. Ze bedoelde het niet slecht, maar dat zal Isra wel anders opvatten… En Emma had nog wel gehoopt dat ze vriendschap met Isra kon sluiten, nadat ze samen waren winkelen toen ze zich net bij de groep had aangesloten. Misschien moest ze in de loop van de week maar even met haar gaan praten.

Mel lijkt de situatie ook wat ongemakkelijk te vinden, want ze stamelt wat en stelt Isra dan gerust. Emma werpt een bemoedigende glimlach naar haar toe. ”Het lijkt mij inderdaad ook heel fijn als iedereen zichzelf kan zijn in deze kamer. Ik denk dat we daar allemaal wel aan toe zijn na de zware reis.” voegt ze er aan toe. Dan lacht ze als ze Mel’s brede grijns ziet. ”Zullen we dan maar eten en drank gaan inslaan? Ga jij ook mee, Isra?”

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2012 21:40 

Afbeelding

Benicio grijnst tegen Jessa's nek aan als ze zacht zegt dat ze het fijn vindt als hij haar schone jonkvrouw noemt. Hij zoent haar in haar nek en als ze hem zijn shirt uittrekt is het gedaan met zijn zogenaamde geduld. Binnen no time zijn ze allebei naakt. Benicio zoent Jessa's nek en gaat met zijn handen door haar haren. Dan maakt hij zich een beetje los uit haar omhelzing en gebaart naar het bad met warm water.

'Gaat u voor,' zegt hij. 'Voordat het water koud is.'

Afbeelding

Isra moet zich ontzettend inhouden als Emma haar steentje bijdraagt aan de ongemakkelijke sfeer. Ze heeft wel weer genoeg verzoenende praat gehoord voor een dag en het liefst zou ze een sarcastische opmerking maken. Toch besluit ze de vrede te bewaren en haar mond te houden. Ze delen tenslotte een kamer, en Isra weet dat Emma het goed bedoelt. Niet dat dat het minder irritant maakt.

Pas als Emma voorstelt om eten en drank te gaan inslaan kijkt Isra op. Ze knikt kort, grist haar geldbuidel van het bed en loopt richting de deur.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2012 22:32 

Afbeelding

Jessa hapt even naar adem als Benicio haar in haar nek begint te zoenen. Ze kan hier heel, heel slecht tegen. Zijn lippen in haar nek, zijn handen die haar snel en gretig ontdoen van haar kleding, de blik in zijn ogen, alles maakt het dat ze hem meer dat wat dan ook in de wereld bij zich wil hebben. Ze slaat haar armen om hem heen.

Als hij voorstelt het bad in te gaan, knikt ze. Ze stapt het bad in en wacht tot hij zich bij haar voegt. Dan leunt ze naar voren en kust ze hem, wetend dat ze niets liever wilt dan wat er nu gaat komen.

[...Lalala...]

Met Benicio's armen om zich heen, zit Jessa nog steeds in bad. Ze leunt wat tegen hem aan, terwijl ze haar ogen even sluit. "Het water wordt koud..." zegt ze met een glimlach.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di okt 23, 2012 9:37 

Afbeelding

Eric bekijkt zichzelf nogmaals kritisch in de spiegel, om er zeker van te zijn dat hij niets met scheren heeft overgeslagen. Met zijn hand wrijft hij nog een keer over zijn kaak, glimlacht kort en loopt dan met een handdoek om zijn heupen terug naar de kamer.

In de deuropening blijft hij staan en blijft naar Caleigh kijken, welke duidelijk in haar eigen gedachtes verzonken is. Misschien zou hij haar moeten vragen hoe het ging? Maar meteen met deze gedachten flitst het gezicht van de charlatan en de donkere plekken op haar huid voor zijn ogen en hoe egoïstisch dan ook, hij hoefde het niet te horen. Hij kende zijn eigen slechte eigenschappen maar al te goed, en jaloezie was daar zeker niet de minst erge van.

Eric loopt de kamer in en als hij achter haar staat, legt hij zijn handen op haar heupen, trekt haar wat naar zich toe en duwt een kus op haar kruin.

"Veel te snel veel te veel kleren aan.." Zegt hij zacht in haar haren. "Is dat omdat je me al zat bent, of juist een uitdaging?" Vraagt hij en zijn handen glijden langs haar taille over haar buik naar de knoopjes die ze zojuist heeft vast gemaakt en maakt deze langzaam weer los.

Afbeelding

Mel mag Emma echt graag beseft ze, als ze haar te hulp schiet met Isra. Dankbaar glimlacht ze nogmaals en als Isra haar spullen pakt om te gaan, grijpt Mel die van haar ook snel van het bed af en verlaat dan de kamer.

Beneden aan de bar ziet ze Luc in gesprek met Julius. Ze wist niet waar ze het over hadden, maar ze twijfelde er geen moment aan dat Luc zijn mond niet voorbij zou praten.. Misschien moest ze zelf vanavond het maar bij eten houden en niet drinken, dan zou ze er misschien niets uit kunnen flappen waar Caleigh of Luc boos om kon worden..

"Ik ben trouwens niet bekend hier, weten jullie waar we heen moeten?" Vraagt ze dan richting Isra en Emma.

But I’m being born again

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: