Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 12:43 

Afbeelding

Levi glimlacht even als Emma hem een compliment over zijn alcohol gebruik geeft. "Dank je," zegt hij vrolijk, "Ik moet toegeven dat dit één van mijn meest bruikbare vaardigheden is. Menig baas zit te springen om een werknemer die heel snel zijn drankje weg kan tanken." Hij grijnst even kort naar Eric en Luc. Het klonk misschien als een grapje, maar eigenlijk vertelde hij niets anders dan de waarheid. Onder normale omstandigheden zat hij waarschijnlijk nu met een dame aan een tafeltje, voerde hij haar dronken en ging hij er met haar kostbaarheden vandoor. Zijn goede weerstand tegen alcohol hielp daar goed bij. Menig toeriste in Cinn was haar geld en juwelen al op deze manier kwijt geraakt. Maar vandaag niet, immers, dat was zijn belofte aan Luc. De dames in deze groep (en heren uiteraard) waren off limit.

Hij kijkt even kort naar Emma. "Dus vertel eens, waar ben jij goed in?" Misschien als Emma zoiets zou vertellen dat Eric ook zijn mond zou opentrekken en dan zou Levi eindelijk meer over hem te weten kunnen komen.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 12:52 

ooc: Iets zegt me dat we nu hierheen moeten. ;)

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: