Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 51  Volgende

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 12:11 

@Myrna
De jongens-common room wordt bewaakt door Sir Puntjesman. Dat is een ridder. Hij verzint telkens de meest idiote wachtwoorden, en heeft wel eens de neiging om deze wachtwoorden helemaal niet door te geven. Ofwel, Sir Puntjesman is eigenlijk helemaal niet leuk.

Dat bloemetje is van de meisjes (:

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 13:12 

Agenia schreef:
@Myrna
De jongens-common room wordt bewaakt door Sir Puntjesman. Dat is een ridder. Hij verzint telkens de meest idiote wachtwoorden, en heeft wel eens de neiging om deze wachtwoorden helemaal niet door te geven. Ofwel, Sir Puntjesman is eigenlijk helemaal niet leuk.

Dat bloemetje is van de meisjes (:

Klopt, niet goed gelezen in het solli topic. Pas ik later wel ff aan...

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 22:18 

@ Niinza:

Shawn, Alex en Matt: kamer 11
Gaspard, Adrian en Jules: kamer 12

En in je post staat dat Adrian op het bed naast die van Alex neerplofte D: Dus tenzij hij expres de verkeerde kamer is ingegaan...

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 22:29 

>< Oeps. [a]
Ik zal het even aanpassen.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 23:17 

Sorrryyyy maar ik ga tot minimaal zondag afwezig zijn ivm werk enzo :(

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 23:51 

Blijerd schreef:
Sorrryyyy maar ik ga tot minimaal zondag afwezig zijn ivm werk enzo :(

Permission om voor Matt te spreken zegmaar? Dat we iig verder kunnen? Dus dat er in Shawn's post gewoon staat dat Matt en hij dit en dat doen?

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 0:28 

Hey guys! Pottergirl is uit Beauxbatons gestapt, helaas. Duuuus we doen gewoon dat Gaspard naar een andere school is gegaan. Ik open zo het sollicitatietopic voor een nieuw iemand :mrgreen:

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 11:39 

Gym? Waarom krijgen tovenaarsleerlingen gymles?

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 12:11 

Geen idee over gym, maar Jules hoort niet te weten dat Naomi het heeft gedaan. Alleen diegenen die Shawn het heeft verteld, weten het eigenlijk. Naomi staat namelijk nergens in de krant vermeld en heeft het ook niet verteld ;).

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 16:53 

MissMyrna schreef:
Gym? Waarom krijgen tovenaarsleerlingen gymles?

Oeh dit is een leuke vraag : D To be honest heb ik er niet diep over nagedacht waarom ze gym moeten hebben. De manier waarop wij Beauxbatons doen, is zodanig gedaan dat het vooral leuk/grappig voor ons is om de lessen te spelen. Als wij bijvoorbeeld ook echt Transfiguration moeten gaan doen, dan krijg ik allemaal neigingen om iets zinnigs te posten, maar wtf weet ik nou weer over Transfiguration ='] Dus instead, doen we weird lessen met leraren die eigenlijk niet helemaal 100% zijn.

Desondanks heb ik wel een hele goede onderbouwing van waarom we nou gymnastiek hebben. Op mijn oude middelbare school, hadden we 't laatste halfjaar van 6vwo geen gymles meer. Ik persoonlijk vind dit heel erg blah en raar, omdat het eigenlijk heel erg krom is dat we, omdat we *slim* (bij gebrek aan een gepaster woord) zijn, we niet meer hoeven te sporten. Het is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid om fit te blijven, maar ik vind de boodschap die wordt gegeven hiermee erg irritant/vervelend. We zijn per slot van rekening allemaal mensen; we hebben allemaal een lichaam dat min of meer hetzelfde functioneert. Zou het wat moeten uitmaken op wat voor intellectueel niveau we verder bezig zijn?

Zo trek ik de lijn door naar dit scenario. Deze non-bestaande mensen hebben ook lichamen die ook fit moeten blijven. Toevallig zijn bijna al onze spelers Quidditch-spelers, maar dat is alleen for the sake of the RPG zo. In feite zitten niet alle leerlingen van Beauxbatons in het Quidditch team. Moeten die daarom maar geen lichamelijke oefening krijgen? Moeten die daarom maar de boodschap meekrijgen van "je hebt het niet nodig in je dagelijkse leven later, dus whatever"? Nope.

Zo. Dus daarom. [a] [/einde gym-betoog]

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 18:33 

@Sky: Nu snap ik het en ben ik het er ook mee eens. ^^

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 22:03 

Zodat ik t niet kwijtraak...

Flor -> Matt -> Lea -> Casey -> Cam -> Aimee -> Shawn -> Naomi -> Christine -> Alex -> Joost -> Adrian -> Luc -> Flor

Ladielalala...

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 22:06 

Skywalker schreef:

Flor -> Matt -> Lea -> Casey -> Cam -> Aimee -> Shawn -> Naomi -> Christine -> Alex -> Joost -> Adrian -> Luc -> Flor

Ladielalala...

Que?

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 22:49 

Tom Riddle schreef:
Skywalker schreef:

Ladielalala...

Que?

Idd @@

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 23:57 

Aanpassing:

Shawn/Naomi
Alex/Chris
Flor/Matt
Joost/Luc
Aimee/Adrian
Casey/Lea/Cam

*rent weer weg*

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 759 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: