Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 9:53 

Afbeelding

Madison grijnst schaapachtig als Dermot aan haar vraagt hoe hij kan weten of Alison nog in haar bed ligt. Helemaal vergeten. "Sorry," zegt Madison verontschuldigend. "Zo weer goed?" Ze moet glimlachen om het enthousiaste gedrag van Dermot. Die verdwijnt al snel als ze dezelfde knal hoort als Alison.

Ze haalt haar schouders op, ze weet ook niet wat het is, maar er is maar één manier om daar achter te komen. "Dan zullen we maar moeten kijken," zegt Madison, die zich veel veiliger voelt in de buurt van Dermot, dan in de buurt van Steven ^^.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 17:01 

Afbeelding
    Rachel Little - Ravenclaw

Rachek voelt zich een tikkeltje ongemakkelijk wanneer Dermot zo dicht op haar gaat staan om ook naar de schilderijen te kijken. Ze doet nog een stap opzij, als ineens de aandacht naar een stel voetstappen gaat. Kindervoetstappen. Juist, het is wel weer leuk geweest. Nu mag de deur wel weer open.

Vervolgens besluit Steven om Allison aan te vallen en wordt zijn wand van hem afgepakt. Misschien hadden ze dat al eerder moeten doen, zodat hij ook geen dingen weg kon toveren. Hoewel ze liever heeft dat iedereen zijn wand inlevert, zodat er ook geen geintjes uit kunnen worden gehaald. Maar ze moeten zich ook kunnen verdedigen, natuurlijk.

Ook Rachel loopt snel in de richting van het geluid. Had Finn zich opnieuw aan laten vallen? Waar was Steven gebleven? "Guys? Wat is er gebeurd?" Met grote ogen staart ze naar de half uit elkaar gevallen vitrinekast. "Zijn jullie nu de boel aan het slopen?"

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 17:07 

Afbeelding

Jack draait een rondje door de kamer, en ziet eigenlijk niks geks. Iedereen maakte elkaar gewoon gek, er was helemaal niks vreemds aan dit hui- HOE KAN HET DAT DIE PIANO ZOMAAR BEGINT TE SPELEN?!
Jack laat niet merken dat hij best even schrikt en duwt Amy wat steviger tegen zich aan. "Er is natuurlijk niks aan de hand, Amy, gewoon iemand die een grap me ons uithaalt," dan slaat de klep van de piano dicht. "Wow, grappig,"
zegt hij zacht.

"Zullen we maar terug gaan?" Vraagt hij aan Amy, terwijl hij haar zachtjes al een beetje in de richting van de deur duwt. "Ik heb het wel gezien hier." Dan begint een oude grammofoon te spelen en slaat de deur dicht. "WIE WAS DAT?!" Brult hij hard, terwijl hij de deur probeert open te krijgen, die niks meegeeft. "JULLIE ZIJN NIET GRAPPIG!"

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 18:32 

Afbeelding
Slytherin

Amy probeert te lachen en te doen alsof ze het niet eng vindt. Dat Jack precies hetzelfde spelletje speelt heeft ze niet door. Haar nekharen gaan overeind staan als de grammofoon begint te spelen.
"Ja, we zijn klaar in deze speelka- WHAAAAAAAA!"
Ze duikt ineen en tegen Jack aan als de deur ineens dichtslaat. Ze bijt op haar knokkels om verder gegil te smoren terwijl ze met knikkende knietjes toekijkt hoe Jack wanhopig de deur open probeert te gooien.

Ze kijkt angstig om zich heen of er geen andere deuren zijn; die zijn er niet. Haar blik glijdt over de muur. Helemaal aan de andere kant staat tegen de muur naast die man een grote staande klok tegen de muur, die luider dan normaal door de muziek heen tikt.

Wacht, een man? Naast de klok lijkt een man te staan. Hij staat met zijn hoofd wat gebogen en kijkt hen vanonder zijn wimpers duister aan. Zijn kleding is ouderwets, zijn haar kort tot halflang en lijken - maar het is moeilijk te zien in het duister.

Veel boeit Amy zijn haarkleur echter niet; wie was die man en hoe kwam hij daar? Ze weet zeker dat hij er net nog niet was.
"Jackjackjackjackjackjackjack," piept ze angstig terwijl ze zich omdraait en aan zijn mouw sjort. "Er ssssssstaat daar iemand...."
Ze wijst angstig naar de man en kijkt weer terug.

HUH! Waar was de man nou? Verbluft staart ze naar de lege plek naast de klok.
"H-hij stond daar! Hij stond er net nog! Ik zweer het, ik zweer het!"

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 21:17 

Afbeelding
Steven Fillords - Ravenclauw

Met een smak valt Steven op de grond en hij wordt op een haar na gemist door de vitrinekast die het duidelijk op hem en Finn gemunt had. Versuft schudt hij even zijn hoofd, om de sterretjes voor zijn ogen te laten verdwijnen. Hij heeft geen idee of hij Finn nu moet bedanken of niet. En om geen domme opmerkingen te maken, houdt hij zijn mond maar en staat snel op.

Wanneer Rachel de kamer binnen komt lopen en vraagt wat er aan de hand is, besluit Steven niks te zeggen. In die korte tijd dat ze nu in dit verdomde huis zaten, heeft alles wat hij heeft gezegd, tegen hem gewerkt. In plaats daarvan loopt hij naar de kapotte vitrinekast, in de hoop iets opvallends te kunnen zien. Geen wieltjes, geen touwen die de kast hebben kunnen laten bewegen. Voorzichtig gaat hij met zijn hand over de kapotte scherven, maar dat had hij beter niet kunnen doen. Met een donderend geluid herstelt de kast zich weer en schuift nu met een vaart naar achter, klaar om opnieuw aan te vallen. Steven grijpt uit een reflex naar zijn linker broekzak, maar daar is niks te vinden. Die Jack had zijn wand nog steeds. De kast zoeft gevaarlijk snel op hem af, Steven staat verstijfd van schrik te kijken en weet net op tijd naar de andere hoek van de kamer te sprinten. Maar zo te zien heeft de vitrinekast een eigen wil, want binnen de kortste keren is hij van richting veranderd en zoeft weer op hem af. Die arme Steven ontwijkt, maar valt en krabbelt snel overeind. Om nu naar de andere te hollen is niet zo'n slim idee, dat heeft hij zelf ook wel door. Daarom probeert hij zo snel mogelijk weer naar de andere kant van de kamer te rennen, zo ver mogelijk bij de andere vandaan. 'Anybody, help?!!' roept Steven in paniek. Hij weet dat ze hem niet zo aardig vinden -en hij hen eigenlijk ook niet, op zijn afdelingsgenootjes en Madison na-, maar ze kunnen hem toch niet als een dwaas rond laten rennen?

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 21:40 

Alison Fisher

Alison loopt in de richting van het lawaai en treft daar Finn, Rachel en Steven aan. Heel even onder de indruk blijft ze staan kijken hoe de vitrinekast het op Steven gemunt heeft, maar zodra ze terug bij haar volle besef komt richt ze haar wand op de kast en mompelt een spreuk waardoor de kast zachtjes op de grond tot stilstand komt. "Euhm, Steven. No offence, maar in dit geval is het wél de bedoeling om je wand te gebruiken." zegt ze, niet wetend dat Jack die heeft afgepakt omdat ze toen niet oplette.

"What happened?"
vraagt ze uiteindelijk.

Ze loopt naar Finn die daar op de grond ligt. "Alles ok?" vraagt ze lichtjes fronsend.

will hold

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 21:55 

Afbeelding
Slytherin

Finn blijft half versuft op de grond liggen- 2 klappen in minder dan een uur tijd is zelfs voor een tovenaar niet gezond - en sluit zijn ogen terwijl ie de pijn probeert te negeren in zijn hoofd.
Met enige moeite richt hij zijn hoofd op als ie plots de vitrinekast weer tot leven hoort komen, nadat Steven er met zijn vingers heeft aangezeten.
'Holy f-'
Hij tast moeizaam naar zijn toverstok, die in zijn broekzak zit, als ie merkt dat er bloed aan zijn hand hangt.
Maar goed dat Allison op de proppen komt om kleine Steven te redden.
Finn krabbelt traag overeind, en houdt zich recht aan een kastje als ie even duizelt.
'Het gaat wel. Geen probleem.' Mompelt ie en laat zijn adem langzaam ontsnappen terwijl ie naar de nu levensloze vitrinekast kijkt.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 22:50 

Afbeelding
Ravenclaw

Lily is nogal overdondert door alle gebeurtenissen en niet volledig meer mee hoe alles in elkaar zit, maar ze doet haar best.
Ze hoort Steven roepen achter hulp en loopt snel naar de desbetreffende kamer toe. Daar ziet ze hoe Alison Steven ondertussen al uit zijn benarde de-vitrinekast-achtervolgt-mij-positie geholpen heeft.

Tegelijkertijd hoort ze iemand anders beginnen roepen na een doffe bonk van een dichtvallende deur. "Is dat Jack?" Vraagt ze verward terwijl ze de kamer weer inloopt. Algauw geeft ze de gesloten deur gevonden en hoort ze gerammel aan de andere kant om ze open te krijgen. "Jack, ben je ok?! Is daar nog iemand bij je?!" Roept ze door de deur terwijl ze er op haar beurt ook aan begint te sleuren om ze open te krijgen.

Iedere spreuk die ze kent, gebruikt ze, maar met geen stokken is de deur weer open te krijgen.

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 10:54 

Afbeelding

Madison gaat onbewust, wat dichter in de buurt van Dermot staan als ze de kast ziet die het op Steven gemunt heeft. Gelukkig dat Alison de kast tot stilstand zet, want daar zou ze zelf echt geen raad mee hebben geweten. De kast is gewoon eng. Zonder haar blik van de kast af te werpen, loopt ze naar Steven toe. "Gaat het?" vraagt ze bezorgd. "Heeft de kast je geraakt?"

Meteen beseft Madison hoe raar haar vraag wel niet is. Hoe vaak wordt er nu gevraagd of een kast iemand heeft geraakt? Al snel wordt Madison aandacht echter getrokken door een doffe bonk. Ze ziet Lily al moeite doen de deur open te krijgen, maar niks schijnt te werken. "Oké, het is weer leuk geweest, die nu die deur maar weer open," roept Madison door de deur heen, die niet gelooft dat er echt iets gebeurd. Wie kan het haar ook kwalijk nemen? Ze zitten al heel de tijd te mompelen hoe ze mensen bang zullen maken. "We zijn heel bang, missie geslaagd." Madison kan haar sarcasme gewoon niet binnenhouden.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 15:41 

Afbeelding

Wanneer Alison de kast tot stilstand weet te krijgen, blijft Steven hijgend en puffend staan. 'Bedankt, Jack the Ripper heeft mijn wand afgepakt, omdat ik jou vervloekte. En dat vind ik echt naar, maar ik wist niet wat ik deed en je liet me schrikken. Vandaar.' Steven kijkt Alison niet aan, hij schaamt zich diep en hoopt dat ze niet al te boos op hem is.

Steven loopt snel naar Madison en Lily toe, want bij Alison weet hij zich geen houding te geven. Wanneer Lily vraagt of Jack in de kast zit, moet Steven hard lachen. 'Wat een ei. Hij pakt mij m'n wand af, maar laat zich wel opsluiten in een kamer. Wat een stoere gast zeg. Not.' Steven loopt naar de deur en klopt erop. 'He, Jackieboy. Ik weet dat jij hier zit. Als ik een wand had, had ik je zeker weten bevrijd, maar ja. Die heb ik niet. Dus als ik er nu voor zorg dat jij eruit komt, dan krijg ik vast en zeker mijn wand wel van je terug, niet?'

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 17:29 

Afbeelding

Jack staat nog steeds wanhopig tegen de deur te duwen en te trekken, terwijl hij verschillende spells probeert. Geen resultaat. Als Amy dan paniekerig over een man begint, draait Jack zich boos om. "Er staat daar niemand, en net ook niet, en help nu die deur open te krijgen!" OMG, nu was het niet leuk meer.

"Ja, Amy is hier ook!" Roept hij terug naar de onbekende persoon. Hij moest nu aardig zijn tegen de mensen die hem wilde helpen. Dan hoort hij de stem van die idioot. "JIJ! Jij- jij-" Jack staat hysterisch bij de deur en geeft Amy een duw "Opzij! Expulso!" Met een knal vliegt de deur uit zijn voegen, en Jack ziet hoe die idioot met een klap neer komt, de deur bovenop hem. "Vraag er niet nog een keer om, vriend."

Jack is maaaaad >D

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 18:24 

Afbeelding

Voordat Steven goed en wel kan beseffen wat er gebeurd, voelt hij een harde duw en valt hij op de grond. Met een klap komt hij neer, met de deur bovenop hem. De stem van Jack galmt door zijn hoofd en Steven springt overeind. Of eigenlijk, dat is hij van plan maar dat gaat niet, want de deur is nogal zwaar. Met veel moeite en gespartel weet Steven zich te bevrijden en gaat dreigend voor Jack staan. Niet dat het zoveel effect heeft, van hij is eigenlijk een spriet en totaal spierloos en niet echt groot. XD

'Jij geeft mij NU mijn wand terug, Jack' zegt Steven dreigend en hij voelt zijn hard bonken. Die Jack maakt Steven heel erg kwaad en haalt hem het bloed onder de nagels vandaan. 'Wanneer je dat niet doet,' zegt hij met trillende stem van woede, 'dan pak ik hem met geweld van je af.'

Steven is madderder dan Jack. =D

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 18:55 

Afbeelding

Finn gaat frustreerd met een hand door zijn haar als Lily en zowel Jack staan te sleuren aan de zelfde deur, maar beide aan een andere kant van de deur.
Dit was echt geen leuk spelletje meer, en stiekem begint Blondo beetje schrik te krijgen.
Hij haalt diep adem, niet willen tonen dat hij lichtjes de bibber heeft te pakken en wacht gespannen af tot de deur eindelijk opengaat.
Echt niet dat hij gaat helpen sleuren aan die deur, wie weet heeft dat houten misbaksel het ook al op hem gemunt.

En dan begint Steven zijn gal uit te spuwen met de nodige sarcasme- dat moet je net tegen Jack doen - en algauw vliegt de deur met een knal open en verdwijnt Steven er onder.
Nou... Wel een doeltreffende manier.
Kleine ukkie krabbelt en spartelt om daarna met enige moeite overeind te komen en meteen opnieuw Jack aan te vallen en een zeurmoment op hem af te vuren over zijn toverstok.
Finn springt dan tussen beide en kijkt Steven verwijtend aan.
'Ben je echt zo dom dat je al gaat ouderen beginnen te bedreigen?'

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: wo feb 16, 2011 19:22 

OOC: dankje Alice voor de banner =D

Afbeelding

Alison luistert geamuseerd naar Stevens uitleg en voor ze nog maar iets kan zeggen, verdwijnt hij plots. Hihi, net of hij bang is van haar. Nog geen minuut later ziet ze hoe zich een nieuwe situatie heeft gecreí«erd. Het is één en al chaos met verschillende mensen die tegen elkaar staan te roepen dus staat ze op een afstandje te observeren. Er is immers niks wat ze kan doen gezien geen spreuk lijkt te werken tegen die verdomde deur. Tot nu toe is het huis niet heel interessant gebleken. Wat voetstapjes, een rondvliegende kast en een gesloten deur. Dit kon evengoed plaatsvinden op Zweinstein, denkt ze verveeld.

Oops, de situatie dreigt een beetje uit de hand te lopen. "C'mon guys, het is zijn wand." Ok, neemt ze het nu serieus op voor Steven? "Ik bedoel- dit zorgt alleen nodeloos voor problemen. Hij is hopelijk niet zo dom om opnieuw blindelings mensen te vervloeken. Indien wel, kunnen we altijd zijn wand terug in beslag nemen." besluit ze doodleuk.

will hold

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: za feb 19, 2011 19:51 

OOC: COME ON PEOPLE! Dit wordt een niet-zo-lange-post, maar we moeten doooor!

Afbeelding
Steven Fillords - Ravenclaw

Steven knikt instemmend als hij hoort dat Alison het hem gunt om zijn wand terug te krijgen. 'En ik vind dat Alison mag bepalen, want haar heb ik hier nog het meeste mee lastig gevallen. Steven loopt naar Alison toe, kijkend naar de grond. 'Ik wil toch nog even mijn excuses aanbieden,' zegt hij op fluistertoon, zodat alleen zij het kan horen. 'Ik vind het echt heel erg naar, maar ik voel me nu eenmaal niet zo gemakkelijk in een behekst huis waar ik gedwongen ben in te gaan. Daar wordt ik nogal gespannen van.'

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: