Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 51  Volgende

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 0:16 

Hoi allemaal!

We gaan hier gezellig verder. Ik zal spoedig ook het 8e topic openen :D

Ik zal een beginpostje maken waarin ze de stad vinden. Ook voor de inactieve Rpgers is dit dus een mooie kans.

Laatst bijgewerkt door Angel op vr dec 28, 2012 17:01, in totaal 3 keer bewerkt.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 0:53 

Whoops. Tentamens zijn over. We gaan hier gewoon lekker verder en Dom doet gewoon weer mee!

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 1:02 

Jeeeeeej

Ik denk dat ze nu het beste naar een hotelachtig iets kunnen gaan om zich snel op te frissen en dan de stad kunnen gaan verkennen. Zelf denk ik vooral aan slangenbezweerders, handlezers (de echte, geen Feline types dus (a) ) en gezelligheid.

Het zullen wel weer grote kamers zijn zodat iedereen zich niet teveel kan opsplitsen. En veel water! Dus een badkuip zou geen slecht idee zijn. Denk vooral gezellig me alles kan, nouja bijna alles.

p.s. ik kon echt niet meer mijn oude account achterhalen maar was op Hpf dan ook niet zo actief dus...ik begin weer opnieuw maar ik ben het echt XD

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 11:21 

Ik heb er erg zin in, nogmaals excuses voor mijn afwezigheid! Ik ga een banner maken en dan posten. ^^

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 11:38 

Nog even wat achtergrond informatie, volgens mij heb ik die destijds nooit geplaatst. Nu er een en ander duidelijk is kunnen jullie het wel lezen. Let op, niet alle personages zijn volledig op de hoogte ;)

Citaat:
Noah
Noah is de bewaker van de onderwereld, oftewel de god van de onderwereld. De Onderwereld of het Schimmenrijk is de plaats waar men volgens de Alusiaanse mythologie naartoe gaan nadat men dood gaat. Hj staat aan niemand toe terug te keren naar het rijk der levenden. Hij zorgt er dus voor dat de doden de onderwereld niet kunnen verlaten en dat de levenden er niet kunnen binnentreden.

Thomas
Thomas is de god van de Geboorte. Hij wordt ook wel beschreven als de god van voortplanting en/of bevalling en/of vruchtbaarheid.

In tegenstelling tot zijn broertje is hij geen heerser van een rijk. Hij zorgt voor vruchtbaarheid, zowel bij moeders als bij de boeren. Hij is dan ook eeen belangrijke god voor vrouwen, aanstaande moeders en de natuur. Hij zorgt voor het leven.

Sammie
Sammie is de beschermer van de mensheid. Hij is de enige die een manier heeft gevonden om de gigantische muur te passeren. Hij reist dan ook tussen de twee werelden en houdt in samenwerking met zijn vrouw alles in balans. Sammie heeft vooral de taak op zich genomen om ook de muur te beschermen. Geen enkele Alusiaan mag passeren omdat zij een gevaar zouden kunnen vormen voor de mensen aan de andere kant.

Chase
Chase is de enige die heeft weten te ontsnappen uit de onderwereld. Hij werd gered door Charlie in de tijd dat Noah nog niet de god van de onderwereld was. Ongeschonden kwam hij niet uit deze strijd. Chase heeft een onverbreekbare band met Sammie gekregen, een pijnconnectie. Deze 'rivalen' van elkaar zijn dan ook niet in staat elkaar iets aan te doen vanwege deze connectie.

De huidige scheiding van de twee werelden (de aarde en alusia) is dan ook tot stand gekomen door Sammie en Chase. Hoewel Sammie de beschermer van de mensheid is betekend Chase zijn achternaam, Alessia, letterlijk beschermer van de mensheid. Is er destijds een foutje gemaakt of is het toeval...

Stella
Stella is de beschermer van Alusia. Ze beschermt haar volk tegen al het kwaad. De komst van de mensen kan ze dan ook als kwaad beschouwen en zou een onprettige uitkomst kunnen hebben voor onze menselijken. Stella wordt door haar volk ook vaak gezien als de moeder van alle moeders.

Het balans
De scheiding van de menselijke wereld en Alusia bestaat uit balans. Wordt dit balans verbroken dan kan dit ernstige gevolgen hebben. Zo vormen Noah en Thomas een balans en Stella en Sammie. Er zouden zomaar nog meer balansen kunnen bestaan waar ze nog geen weet van hebben.

Maargoed ook jullie 'simpele'menselijek personages spelen een belangrijke rol. Die zouden zomaar een handje kunnen helpen met het in balans houden van iedereen. En ook zijn er natuurlijk een hoop verborgen agenda's en zouden er ar eens twee kampen kunnen ontstaan.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 11:57 

Daisy zal ook asap terug inspringen!

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 13:43 

Ik heb aankomende week proefwerkweek, maar met de nieuwe start van HPF wil ik ook weer starten met RPG'en! Zou ik een samenvatting kunnen krijgen? Dan post ik ergens komende week =)

Profiel  

Wanted: Dead or Alive

BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 11:04 

Zou ik misschien een kleine samenvatting kunnen krijgen? (a) Het laatste wat ik me herinner is de boot, de run op de kamers enzo.

Never give up on the things that make you smile

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 12:58 

Samenvattingen zijn verstuurd :D

Misschien wel leuk om dit keer gewoon een kamer voor de dames en de heren te regelen. Dan kunnen we nog een aparte voor de volwassenen of de jongeren juist pesten door hun ook op dezelfde kamers te zetten...

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 19:06 

Omdat we nog wel eens oude feitjes terug zoeken in het archief en ik me afvroeg hoe het zat met het archief van FF hieronder voor de liefhebbers de reactie van Elleaf. Thanks!

Citaat:
Maarr, boven alle topics is inmiddels een linkje verschenen 'downloaden als PDF'. Dus als je de RPG verhalen wilt bewaren kun je ze als een PDF bestand op je eigen computer downloaden. Verder is dit forum nog tot ongeveer november te bekijken, dus tot dan is alles hier nog te lezen. Maar mocht je hem daarna nog graag bewaren dan kun je alle RPG topics dus downloaden =)

Profiel  

Wanted: Dead or Alive

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 19:09 

Nog een reactie van Elleaf; blijkbaar werkt die functie nog niet helemaal naar behoren xD Er wordt nog naar gekeken (a)

Never give up on the things that make you smile

Profiel  

Murderer

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 16:44 

Oops, Nina, foutje. Sophia dus xD

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 18:32 

Tom Riddle schreef:
Oops, Nina, foutje. Sophia dus xD

@@

Maar je bent vergeven. [a]

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 21:24 

Dom had dus ook nog sigaretten, anders had hij er voorheen geen kunnen opsteken. [/faalt] xD

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 18:54 

Wat loopt het lekker :D

Ohja, nu de groepen toch weer bijelkaar zijn kunnen ze ook blijven zitten en daar eten (op het plein). Dan hoeven alleen de volwassenen zich er nog bij te voegen. We kunnen inplaats van saai op een terrasje eten ook ervoor kiezen dat de kramen s'avonds verlicht zijn en gevuld met eten...Soort giant BBQ :cool:

En we sluiten de avond uiteraard af met vliegende tapijten die vrees ik niet meer dan 3 personen kunnen dragen. Misschien wel leuk om groepjes te loten?

Edit: Dat met de dobbelstenen heb ik al uitgeprobeerd. Erg leuk want niemand heeft er wat over te zeggen en er komen hele vreemde combinaties uit (a)

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 758 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 51  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: