Naam; Jessica
RPG-paspoort; Herp to the DerpNaam Character; Sirius Black
Leeftijd; 15
Persoonlijkheid; Trouw, dapper, compleet toegewijd, betrouwbaar, zou sterven voor z'n vrienden, sterke wil, koppig, strijder, liefde voor leven, edgy, ogenschijnlijk zelfverzekerd, agressief, gesloten, obnoxious, charmant, flirty, zelfstandig, trots, soms wat lui, nonchalant, lichtelijk-arrogant, educatief getallenteerd, leider, kan niet tegen z'n verlies, goeie vriend wanneer goed behandeld; gevaarlijk wanneer hij je vijand word, niet/nauwelijks vergevingsgezind (naar andere maar vooral hemzelf), flap-uit, bot, snel verveeld, ongeduldig, hyper-emotive, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus, heeft een passie voor regels breken, dieren vriend, enorme wrok naar Slytherin/Severus Snape en nog erger naar z'n familie, roekeloos, weinig tot geen geweten, ijdel, slim, snel, allert, ligt voor op z'n leeftijd, houd van ruzie zoeken, iets te slim en knap voor z'n eigen bestwil, kan tegen een stootje, fysiek, houd niet van grote druktes, lichtelijk ontspoort door traumatische jeugd, claustofobisch.
Uiterlijk; lang, slank postuur. half lang, recht (goed verzorgt) zwart haar, donker blauwe ogen, aantrekkelijk
Overige info; Hij is de oudste van Orion en Walburga Black's twee zoons. Hij draagt de naam van meest belangrijke bloed-doorgever in de familie maar heeft een aversie van zijn familie vanwege hun bevooroordeelde visie op Muggles waar hij vanaf jongs af aan al vraagtekens achter zetten maar nooit fatsoenlijk antwoord op kreeg tot hij op een dag helemaal niks meer mocht vragen. Door tegen hun visie en regels in te gaan -en in Gryffindor geplaatst te worden- is het ouderlijk huis meer hel te noemen dan thuis. Zijn vrienden James, Remus en Peter zijn z'n licht-aan-het-einde-van-de-tunnel en hij is het gelukkigst op school waar hij het meest zichzelf kan zijn. Hij is gek op eten, kan Lily niet uitstaan en is 100% heterosexueel!! Can't get them any straighter!
Waarom dit Character; Omdat hij me al bijna tien jaar fascineert. Ik hou van hem.
Waarom moet ik jou kiezen; Door hem zo door en door bestudeert te hebben, komt hem spelen als second nature to me. And, really, you know you will not find a better one out there.
En anders nog iets; Een venkel en een velletje postzegels, graag.