Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina 1, 2  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 22:45 

MARAUDERS RPG

Het is 1974. Van Harry Potter, Ron Weasley, Hermione Granger en Draco Malfoy is nog lang geen sprake. Hogwarts wordt op dit moment geteistert door 4 jongens die zichzelf Moony, Wormtail, Padfoot en Prongs noemen, maar beter bekend staan als Remus Lupin, Peter Pettigrew, Sirius Black en James Potter. Deze 5de jaars leerlingen staat bekend om hun wangedrag en bezorgen de leraren regelmatig enorme kopzorgen.
Daartegenover staan de Slytherins, Severus Snape (hun meest favouriete slachtoffer), Lucius Malfoy, Narcissa Black. Er heerst een hevige strijd tussen de Gryffindors en Slytherins die niet alleen tijdens Quidditch regelmatig uit de hand loopt.

De RPG volgt de dagelijkse beslommeringen van de 5de, 6de en 7de jaars Slytherins en Gryffindors uit het jaar 1974.

Dit zijn de rollen die erin zullen zitten;

Gryffindor 5de jaars:
Sirius Black - Mrs Jessica Black
Lily Evans - Margo
Remus Lupin - Pottergirl
Mary McDonald -
Peter Pettigrew - Jalf (Tijdelijk)
James Potter - Blijerd

Gryffindor 7de jaars:
Molly Prewett - AnkeRawrr
Kingsley Shacklebolt - BeeGee Kenobi
Ted Tonks -
Arthur Weasley -

Slytherin 5de jaars:
Narcissa Black - Jalf
Rabastan Lestrange - BeeGee Kenobi
Lucius Malfoy - Malou
Evan Rosier - Jalf
Severus Snape - Luna

Slytherin 6de jaars:
Andromeda Black - Michelle
Bertha Jorkins -

Slytherin 7de jaars:
Avery - Carrick_Fergus
Bellatrix Black - Agenia
Rodolphus Lestrange - Malou
Mulciber - Nevodeon
Rita Skeeter -

Bijrollen;

Spoiler:
Leraren:
Headmaster: Albus Dumbledore
History of Magic: Cuthbert Binns
Charms: Filius Flitwick
Care of Magical Creatures: Silvanus Kettleburn
Transfiguration: Minerva McGonagall - Luna
Potions: Horace Slughorn
Herbiology: Ponoma Sprout
Flying + Quidditch Ref: Rolanda Hooch
Arithmancy: Open
Astronomy: Open
Divination: Open
Defence against the Dark Arts: Open
Mugglestudies: Open
Study of Actient Runes: Open

Argus Filch
Rubeus Hagrid
Madame Pomfrey

Regulus Black

Andere random studenten en personages die we af en toe nodig hebben.

De Bijrollen zullen pas opgevuld worden als een aantal van de gewone rollen zijn vergeven. Je mag natuurlijk nu al wel je voorkeur uitspreken.

Wil je meedoen, vul dat het volgende lijstje in;

Code:
[b]Naam;[/b]
[b]RPG-paspoort;[/b]

[b]Naam Character;[/b]
[b]Leeftijd;[/b]
[b]Persoonlijkheid;[/b]
[b]Uiterlijk;[/b]
[b]Overige info;[/b]

[b]Waarom dit Character;[/b]
[b]Waarom moet ik jou kiezen;[/b]
[b]En anders nog iets;[/b]

Je mag voor meerdere rollen auditie doen. Je kunt dus ook meerdere rollen toegewezen krijgen.

Laatst bijgewerkt door Jalf op ma feb 14, 2011 21:40, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 0:51 

Naam; Jalf
RPG-paspoort; volgt

Naam Character; Narcissa Black
Leeftijd; 15
Persoonlijkheid; Narcissa is de jongste dochter van Cygnus en Druella Black. Hierdoor is haar al van jongs af aan aangeleerd om een perfecte, trotse pureblood witch te zijn. Ook weet ze daarom dat ze boven anderen is verheven en heeft ze een koude, arrogante houding tegenover de rest van de wereld. Immers, een pureblood is veel meer waard dan een muggleborn.
Toch heeft Narcissa een lieve kant, ze houdt zielsveel van haar familie, met name van haar twee zussen, die haar liefkozend "Cissy" noemen. Andromeda is degene die ze het meest vertrouwd, tenminste, nu nog. Een andere persoon die voor haar belangrijk is, is Lucius Malfoy. Ze is enorm voor hem gevallen, maar aangezien verliefdheid niet erg gewaardeert wordt in haar familie (En soms zelfs als gevaarlijk zou kunnen worden gezien) houdt ze het stil, hoewel ze het liefst zo willen showoff-en met hem als hij interesse in haar toont.
Narcissa is (als jongste in een rijk gezin) nogal verwend. Ze is dus ook gewend om altijd alles te krijgen wat ze wilt.
Uiterlijk; Narcissa heeft de standaard aantrekkelijke facial features van de Black family. Hoge jukbeenderen, fair skin, blauwe ogen en een arrogante uitstraling. Ze kan mensen een extreem geirriteerde/walgende blik toewerpen, als ze iets doen wat haar niet bevalt, wat een beetje afbreuk aan haar schoonheid doet. Daarnaast is ze lang en erg slank en lijkt heel erg op haar zussen. De enige uitzondering op de Black-features is haar hoogblonde haar dat tot aan haar onderrug komt.
Overige info; Prefect en Lid van The Slug Club.

Waarom dit Character; Narcissa is als sinds heel lang één van mijn favoriete characters om de spelen.
Waarom moet ik jou kiezen; Ik weet het niet! :O
En anders nog iets; AH TOE JALF KIES MIJ! D:

Naam Character; Evan Rosier
Leeftijd; 15
Persoonlijkheid; Zoals de meeste purebloods geloof Evan ook heilig in het feit dat Purebloods beter zijn anderen. Hij behoort ook tot het groepje leerlingen dat heel veel interesse in The Dark Arts vertoond en heeft ambitie om Death Eater te worden. Evan maakt over het algemeen een verveelde indruk, alsof niets hem kan boeien. Evan is verder als de dood voor honden, aangezien hij toen hij klein was eens door eentje is gebeten.
Uiterlijk; Evan heeft halflang, blond haar met krullen en lichtbruine ogen. Hij is iets langer dan gemiddeld en heeft een slank postuur. Al met al heeft hij zijn uiterlijk best wel mee. Hij is erg netjes op zijn kleding en kapsel, het moet er allemaal piekfijn uitzien. Op zijn schouder zit een litteken van de hondenbeet.
Overige info; Naast zijn Welshe afkomst heeft Evan ook nog Grieks bloed via z'n moeders kant. En aangezien alle Purebloods familie van elkaar zijn, is hij een directe neef van Bellatrix, Andromeda en Narcissa en dus een achterneef van Sirius en Regulus.

Waarom dit Character; Omdat ik hem al jaren speel en denk dat niemand anders hem zou willen doen XD
Waarom moet ik jou kiezen; Omdat ik vet goed ben like omg.
En anders nog iets; Nee, dank u @@

Laatst bijgewerkt door Jalf op ma feb 07, 2011 22:50, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 11:57 

Naam; BG
RPG-paspoort; komt nog

Naam Character; Kingsley (the musical) Shacklebolt
Leeftijd; 17
Persoonlijkheid; Kingsley is een ambitieuze en intelligente Gryffindor van Londonse afkomst. Hoewel hij een van de beste leerlingen van Gryffindor is, doet hij er niet extreem veel werk voor.
Kingsley ziet er misschien wat vervaarlijk uit maar heeft een hart van goud en gaat voor zijn vrienden door het vuur. Hij zal zelf niet al te snel kattekwaad uithalen, maar is ook niet iemand die vrienden (of afdelingsgenoten) zal verlinken. Hij wijst ze liever op de mogelijke (domme) gevolgen van hun daden. Hij ziet de humor er wel van in om sommige mensen juist niet tegen te houden en ze daardoor in hun eigen 'val' te laten lopen. Het is zeg maar zijn 'sense of humour'.
Kingsley is vrijgezel, maar houdt zijn ogen wel open voor mogelijke leuke meiskes (wizard of muggle).
Uiterlijk; Kingsley is lang en breed met licht kroezend zwart haar.
Overige info; Kings houdt van zingen (LOL)

Waarom dit Character; Kingsley is vanaf Order of the Phoenix een van mijn favoriete personages. (helaas is hij in de film een beetje verkloot) Een sterk karakter met interessante diepgang. Er is uit de boeken niets bekend over zijn Hogwarts jaren. Het lijkt me leuk om die (op basis van de info die we wel hebben) in te vullen in deze RPG.
Waarom moet ik jou kiezen; PSHT, niemand kent Kings zoals ik ;)
En anders nog iets; Ehm, ik kan zelf geen banners meer maken sinds mijn PC gecrashed is. Als iemand dat voor mij zou willen doen? :D

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 13:23 

Naam; Malou
RPG-paspoort; Et voilí !

Naam Character; Lucius Malfoy
Leeftijd; 15
Persoonlijkheid; Lucius is een echte aristocratische snob. Zijn sociale status komt bij hem op de eerste plek en hij is dan ook behoorlijk arrogant en egoí¯stisch. Omdat hij een reputatie heeft hoog te houden, kijkt hij uit met wie hij gezien wordt.
Als Mr Popular van het Slytherin-front heeft hij ook de reputatie van Slytherin hoog te houden, en neemt iedere gelegenheid om de tegenstander te vernederen aan.
De populariteit van Voldemort die onder zijn medeSlyths heerst is ook bij hem aangeslagen, maar hij is er lang niet zo uitgesproken over als sommige anderen.
Verder heeft hij interesse in Narcissa, maar maakt hier niet al te veel werk van, omdat zulk soort acties frowned upon zijn in de sociale kringen waarin hij zich bevind.
Uiterlijk; Perfect. Lucius heeft witblond haar, zo ergens tussen kort en halflang in, in een scheiding. Hij heeft een bleke huid en straalt doorgaans arrogantie uit. Hij heeft kille, grijze ogen. Zijn postuur is normaal. Het schooluniform dat hij draagt wordt met grote zorg behandeld en ziet er dus altijd perfect uit.
Overige info; Prefect, lid van de Slugclub & Chaser bij het Quidditch Team van Slytherin.

Waarom dit Character; Omdat ik Luus awesome vind, en hem al vaker heb gespeeld en dat ging me goed af.
Waarom moet ik jou kiezen; Omdat je dat wilt. @@
En anders nog iets; *Bribes*

Naam; Malou
RPG-paspoort; Et voilí !

Naam Character; Rodolphus Lestrange
Leeftijd; 17
Persoonlijkheid; Net als Lucius is hij van aristocratische komaf, en dat is ook te merken aan zijn manieren, houding en bloodpride. Rodolphus houdt er niet van om in de spotlight te staan, en probeert Hogwarts dus zo normaal mogelijk door te komen. Daarnaast heeft hij als oudste van twee broers de plicht om het goede voorbeeld te stellen.
Voor schooldrama voelt hij zich te volwassen, en hij heeft dan ook niet de behoefte om zich er in te mengen tenzij het echt niet anders kan en het een kwestie van eer wordt.
Hij maakt zich vooral druk om zaken die na Hogwarts in de planning staan: Zich bij Voldemort aansluiten en trouwen met Bellatrix. Dat tweede is nog hetgene wat hem de meeste zorgen baart, aangezien alle efford om het te laten werken van één kant lijkt te komen.
Hij is zeer selectief in met wie hij om gaat, iets wat voornamelijk gebaseerd is op Bloodpride. Hij heeft dan ook een hekel aan Mudbloods en Bloodtraitors en is hier beslist niet terughoudend over.
Uiterlijk; Rodolphus heeft kort, zwart haar dat naar achteren zit met zijscheiding. Lichtbruine ogen, blanke huid en een normaal postuur dat wellicht ietsje aan de dunne kant is.
Overige info; Verloofd aan Bellatrix.

Waarom dit Character; Omdat er zo weinig bekend is over Dolph, vind ik het leuk om er een karakter aan te plakken van hoe ik denk dat hij zou zijn. En same als bij Luus, heb m al vaker gespeeld.
Waarom moet ik jou kiezen; Omdat ik oprecht geí¯nteresseerd ben in Dolph en zijn relatie met Bella. @@
En anders nog iets; Graag een tasje bij.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 15:48 

Naam; Luna
RPG-paspoort; heb ik nog niet; is lastig, omdat ik niet meer precies weet waar ik allemaal aan mee heb gedaan op de vorige HPF, maar onder andere een eerdere versie van deze RPG, en the OotP. HopLí€!

Naam Character; Minerva McGonagall
Leeftijd; Midden tot eind 20
Persoonlijkheid; Streng, zakelijk, eerlijk, oprecht, loyaal, vrijwel onbevooroordeeld, impish sense of humour.
Uiterlijk; Lang, dun, smal gezicht, licht grijs-blauwe ogen, donker haar in een strenge knot, rechthoekige bril. Niet de mooiste vrouw om te zien, maar zeker opmerkelijk en elegant. Draagt overwegend donkere kleuren, meestal groen, met een feestje ook vaak tartan (Schotse ruit).
Overige info; is één van de weinige geregistreerde Animagi van haar eeuw.

Waarom dit Character; omdat ze één van mijn favoriete personages is, en ik het heel leuk vind om haar te RPG'en in verschillende tijdperken. De mogelijkheid met deze jongere versie is om haar speelse gevoel voor humor beter tot z'n recht te laten komen. En ik hou zelf ook erg van tartan.
Waarom moet ik jou kiezen; Omdat ik McGonagall te pas en te on pas het geRPGt, en haar in het dagelijkse leven af en toe channel. *perst lippen samen en kijkt je streng aan*
En anders nog iets; "Vijf punten van Huffelpuf/Ravenklauw/Zwadderich/Griffoendor! En nu mond dicht en aan het werk!"

Naam Character; Severus Snape
Leeftijd; 15
Persoonlijkheid; gesloten, koppig, inventief, getalenteerd, briljant, heeft desondanks een minderwaardigheidscomplex dat hij wil verhullen door uit te blinken in alles wat hij doet en door aan te pappen met de populaire Purebloods van Slytherin.
Uiterlijk; Lang, mager, donkere ogen, grote kromme neus, zwart haar tot op zijn schouders, onverzorgd (intellect en prestaties zijn tenslotte belangrijker). Niet moeder's mooiste.
Overige info; Heeft een stinkende hekel aan James Potter en zijn stooges. Zou stiekem graag nog vrienden willen blijven met Lily Evans.

Waarom dit Character; De complexiteit van het personages heeft me altijd aangesproken. Door hem in het verleden te RPG'en in eerdere HPF RPGs heb ik hem al pogen doorgronden. Ook al heeft JKR nu veel van zijn geschiedenis al prijs gegeven, tocht blijft hij fascineren.
Waarom moet ik jou kiezen; Zoals gezegd, ik heb hem vaker geRPGt. Ik heb ook zo'n jas met van de knoopjes, mocht dat helpen, en een aantal jaar terug vormde ik met een studiegenote een soort Lucius Malfoy en Snape duo (zij was blond en adelijk, ik broody met zwart haar en een lange zwarte wapperende jas -- en ook die heb ik nog).
En anders nog iets; "SECTUSEMPRA!"

Laatst bijgewerkt door Luna op ma feb 07, 2011 21:41, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 16:01 

Naam; Wang Fire.
RPG-paspoort; That'll do.

Naam Character; Bellatrix Black
Leeftijd; 17
Persoonlijkheid; Bellatrix is een onmiskenbare Black. Ze is arrogant, heeft purebloods hoog in het vaandel staan, een bloedhekel aan Mudbloods en ander onzuiver gespuis, en is bijzonder ambitieus. Haar uitingen van deze eigenschappen zijn alleen wat minder genuanceerd dan de andere Blacks; Bella heeft de neiging om luidruchtig, theatraal en kinderachtig te zijn. Pranks, pesterijen die behoorlijk uit de hand kunnen lopen, you name it. Behalve minachting moet ze weinig van emotie hebben. Enkel voor The Dark Lord voelt ze een bijzondere affectie, zelfs in dit stadium al. Ze heeft Rodolphus toegestaan een rol in haar leven te spelen, maar ook in hun relatie heeft ze niet bepaald een gouden hartje; en frankly, als Bella heel eerlijk is, ging het meer om zijn purebloodzijn dan om Rodolphus zelf.
Uiterlijk; Bella is redelijk lang en heeft hoge jukbeenderen, zware oogleden, dunne lippen en dik, zwart haar. Bella kent geen andere gezichtsuitdrukkingen dan arrogant en soms maniakaal.
Overige info; Bella is verloofd met Rodolphus.

Waarom dit Character; omdat krankzinnige, arrogante bitches de bomb zijn.
Waarom moet ik jou kiezen; Omdat ik awesome ben? En omdat ik in de vorige Marauders Bella ook al vertolkt heb en ik gezien mijn slight obsession toch wel een geschikte Bella-kandidaat ben ;D
En anders nog iets; @@

---

Naam Character; Severus Snape
Leeftijd; 15
Persoonlijkheid; Sev is picked on. A lot. En dat doet zijn zelfvertrouwen niet veel goed. Dit overschaduwt hij echter door stoerdoenerij (of een poging tot), snappy sarcastische opmerkingen, ter verdediging en aanval. Hij is koppig, arrogant, en verder behoorlijk op zichzelf. Hij is een meester in potions en dark arts.
Uiterlijk; Sev heeft een haakneus, diepzwarte lege ogen en halflang vettig zwart haar. Hij is lang en relatief dun en heeft een bleke/vale huid
Overige info; Sev verkoos eerder trots boven vriendschap en heeft daar heel, héél veel spijt van. Hij houdt zijn trotse schild echter hoog en doet alsof het hem niets boeit. Maar diep van binnen mist hij Lily ontzettend...

Waarom dit Character; Omdat hij na Bella mijn favo character is. En really, what's not to like van Sev? Zijn heerlijke sarcasme maakt iedereen toch blij?
Waarom moet ik jou kiezen; omdat ik nog STEEDS erg awesome ben, en bovendien heb ik me heel veel verdiept in Snape en erover geschreven.
En anders nog iets; HAHA ZOMBIES!

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 17:08 

Naam; Blijerd
RPG-paspoort; Heb ik niet. Mag ik nu wel de grens over?

Naam Character; James Potter
Leeftijd; 15
Persoonlijkheid; James barst van het zelfvertrouwen, waardoor hij snel over komt als arrogant. Hij besteedt meer tijd aan het bedenken van pranks met zijn beste vrienden (voor de debielen die niet weten wie dat zijn: Sirius Black, Remus Lupin en Peter Pettigrew), dan aan zijn schoolwerk, waardoor hij een gemiddelde student is. Als hij zich in zou zetten voor school, zou hij veel hogere cijfers halen. Het praktijk gedeelte gaat hem wel makkelijk af en dat laat hij dan ook zien aan iedereen die het wilt (of niet wilt.). Daardoor heeft hij de reputatie gekregen als zijnde een enorme show-off.
James is het type dat alles doet van zijn vrienden. Hij vertrouwt ze met zijn leven en verwacht dat dat omgekeerd ook zo is.
Hij behekst graag random mede-studenten, gewoon omdat hij het kan.
James heeft een bloedhekel aan de Dark Arts.
Verder is James smoor verliefd op Lily Evans. Bij haar in de buurt wordt hij een nog grotere show-off als dat al mogelijk is.
Uiterlijk; James heeft warrig, zwart haar dat hij zelf graag nog extra door de war maakt om het net-van-de-bezem-af-effect te krijgen. Daarbij steekt het ook nog extra uit aan de achterkant. Hij draagt een bril en heeft bruine ogen. Oow ja, en hij is lang en dun.
Overige info; James speelt Chaser in het Quidditch team, maar speelt in zijn vrije tijd liever met een Snitch, omdat dat meer indruk zou maken op het vrouwelijk geslacht. *kuchEvans*

Waarom dit Character; Omdat het James is? Nee, ik heb James al in een eerdere versie van deze RPG gespeeld en ik vond het helemaal geweldig.
Waarom moet ik jou kiezen; Because I'm awesome.
En anders nog iets; @@

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 17:46 

Naam; Janneke / Pottergirl
RPG-paspoort; Janneke

Naam Character; Remus John Lupin
Leeftijd; 15
Persoonlijkheid; Remus is een ambitieuze, intelligente jongen. Doordat Sirius en James meestal de spotlights naar zich toe trekken, hebben de meeste mensen de neiging om Remus wat onderschatten, maar hij doet absoluut niet onder voor de andere drie: hij weet zich prima te redden in zijn rol als Marauder. Zijn vrienden zijn zijn zwakke plek - doordat mensen zijn leven lang een afkeer van hem hebben gehad, waardeert hij hun vriendschap meer dan alles. Zijn vrienden doen niet snel iets fout in Remus' ogen, en hij zal ze tot het einde toe trouw zijn.
Uiterlijk; Remus heeft lichtbruin, halflang haar en bruine ogen. Hij is vrij mager en beschikt over een fiks aantal littekens over zijn hele lichaam. Hij ziet meestal wat bleekjes. Hij is van een gemiddelde lengte.
Overige info; Remus is op jonge leeftijd gebeten door de weerwolf Fenrir Greyback, omdat Remus' vader hem beledigd had. Sindsdien trekt Remus zich elke volle maan (eens per maand) terug in de Shrieking Shack om in een weerwolf te veranderen zonder een gevaar te zijn voor anderen.

Waarom dit Character; Remus is een heel interessant karakter, vooral omdat hij zo worstelt met zijn weerwolf-zijn. Zelfs in zijn latere leven heeft hij het daar nog moeilijk mee, dus ik kan me voorstellen dat hij zeker als jonge Hogwartsstudent echt niet makkelijk heeft gehad. Daarentegen maakt hij deel uit van the Marauders, wat hem toch een speelse kant geeft.
Waarom moet ik jou kiezen; Omdat ik er zeker van ben dat ik me goed in Remus kan inleven.
En anders nog iets; Stukje chocola?

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 21:12 

Naam; MissMyrna
RPG-paspoort; Verdwijnsel

Naam Character; Lily Evans
Leeftijd; 15
Persoonlijkheid; Lily is een aardig meisje voor iedereen die dat verdient. Ze heeft een hekel aan mensen die anderen pesten en voor gek zetten.
Ze gaat uit van het goede van mensen en geeft graag advies aan anderen.
Lily is niet op haar mondje gevallen en komt voor zichzelf en anderen op.
Ze heeft een hekel aan de Dark-site en is hierin zeer principieel, zelfs als ze hiervoor vrienden moet opgeven. Ze is moedig en zal door het vuur gaan voor haar vrienden en andere van wie ze houdt.
Lily is slim en getalenteerd. Ze blinkt uit in Potions en is goed in Charms, DADA en Transfiguration.
Uiterlijk; Lily is een knap meisje met dik, donkerrood haar tot aan haar schouders en heldergroene, amandelvormige ogen. Ze is slank en niet al te groot.
Overige info; Lily is muggle-born

Waarom dit Character; Lily is voor mij een superleuk personage om te spelen. Ze heeft der woordje klaar maar is toch aardig en lief. Daarnaast is ze slim, populair en ook nog eens heel knap.
Waarom moet ik jou kiezen; Omdat...Ik heel graag wil? En heel actief ben?
En anders nog iets; nope

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Dreuzel

Woonplaats: In de ballebak, met Hoofd m'n beste vriendin in íƒÅ“berhaupts Broeder
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 22:09 

Naam; Jessica
RPG-paspoort; Herp to the Derp

Naam Character; Sirius Black
Leeftijd; 15
Persoonlijkheid; Trouw, dapper, compleet toegewijd, betrouwbaar, zou sterven voor z'n vrienden, sterke wil, koppig, strijder, liefde voor leven, edgy, ogenschijnlijk zelfverzekerd, agressief, gesloten, obnoxious, charmant, flirty, zelfstandig, trots, soms wat lui, nonchalant, lichtelijk-arrogant, educatief getallenteerd, leider, kan niet tegen z'n verlies, goeie vriend wanneer goed behandeld; gevaarlijk wanneer hij je vijand word, niet/nauwelijks vergevingsgezind (naar andere maar vooral hemzelf), flap-uit, bot, snel verveeld, ongeduldig, hyper-emotive, nieuwsgierig, leergierig, ambitieus, heeft een passie voor regels breken, dieren vriend, enorme wrok naar Slytherin/Severus Snape en nog erger naar z'n familie, roekeloos, weinig tot geen geweten, ijdel, slim, snel, allert, ligt voor op z'n leeftijd, houd van ruzie zoeken, iets te slim en knap voor z'n eigen bestwil, kan tegen een stootje, fysiek, houd niet van grote druktes, lichtelijk ontspoort door traumatische jeugd, claustofobisch.
Uiterlijk; lang, slank postuur. half lang, recht (goed verzorgt) zwart haar, donker blauwe ogen, aantrekkelijk
Overige info; Hij is de oudste van Orion en Walburga Black's twee zoons. Hij draagt de naam van meest belangrijke bloed-doorgever in de familie maar heeft een aversie van zijn familie vanwege hun bevooroordeelde visie op Muggles waar hij vanaf jongs af aan al vraagtekens achter zetten maar nooit fatsoenlijk antwoord op kreeg tot hij op een dag helemaal niks meer mocht vragen. Door tegen hun visie en regels in te gaan -en in Gryffindor geplaatst te worden- is het ouderlijk huis meer hel te noemen dan thuis. Zijn vrienden James, Remus en Peter zijn z'n licht-aan-het-einde-van-de-tunnel en hij is het gelukkigst op school waar hij het meest zichzelf kan zijn. Hij is gek op eten, kan Lily niet uitstaan en is 100% heterosexueel!! Can't get them any straighter! @@

Waarom dit Character; Omdat hij me al bijna tien jaar fascineert. Ik hou van hem.
Waarom moet ik jou kiezen; Door hem zo door en door bestudeert te hebben, komt hem spelen als second nature to me. And, really, you know you will not find a better one out there.
En anders nog iets; Een venkel en een velletje postzegels, graag.

"And as Beasts go, I mean, really, I'm quite a stunner." -Lestat

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 22:54 

Oeh, ik zie al heel veel goede personages voorbij komen, maar er mogen d'r nog zeker meer bij komen.

Het belangrijkste personage dat ik op dit moment nog zoek is Peter. Ik zou dus heel erg blij zijn met solli's voor hem. Voor andere personages mag natuurlijk ook nog gesolliciteerd worden (Ook voor Characters die al genoemd zijn) dus schroom niet en solliciteer!

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 18:39 

Naam; Michelle
RPG-paspoort; Over here.

Naam Character; Andromeda Black
Leeftijd; 16
Persoonlijkheid;
Andromeda lijkt in veel opzichten op haar zusters. Ze is trots, zeker van zichzelf, weet wat ze wil en zal ook niet zomaar opgeven zonder te krijgen wat ze wil. Het enige verschil is dat ze andere dingen wil. Ze wil niet haar leven wijden aan het volgen van een Dark Lord die de wereld zal reinigen van smerig bloed.
Ze is lang niet zo fanatiek als haar familie op het gebied van blood purity, maar ze zal niet ontkennen dat er zeker resten van het 'ideaal' heeft overgehouden uit haar jeugd. Haar is geleerd dat magie sterker is bij Purebloods, dat deze beter kunnen omgaan met magie en dat zij daarom boven hen staat. Dit laatste denkt Andromeda niet. Daarvoor staan haar geliefden haar te dicht bij. Ze houdt van Ted en ze geeft heel veel om haar neefje Sirius. Ze zal hen bijstaan, wat hun keuzes of afkomst ook moge zijn. Ze heeft geaccepteerd dat houden van los staat van de afkomst van een persoon. Dit geldt ook voor haar twee zussen. Ze is het wellicht niet altijd met hen eens, maar ze houdt nog zielsveel van 'Bella en Cissy', al geeft ze toe steeds meer afstand te nemen van Bellatrix vanwege haar relatie met Ted.
Andromeda is simpeler dan haar zusters. Ze wil een rustig huisje-boompje-beestje leven leiden, maar zal ook niet terugdeinzen van een gevecht. Ze laat niet over zich heen lopen.
Uiterlijk; Ze lijkt sterk op haar zuster Bellatrix, maar met wat subtiele verschillen die je wellicht terug kunt vinden in haar jongere zusje, Narcissa. Ze heeft bruin haar, minder scherpe jukbeenderen en een minder fanatieke, strenge gezichtsuitdrukking. Ze heeft een zachte en verwelkomende uitstraling, ondanks haar lengte en intimiderende statige postuur.
Overige info; Het is haar zesde jaar. Tegen die tijd hebben zij en Ted Tonks al een geheime relatie, waar niemand behalve zij nog iets van weten.

Waarom dit Character; Ik heb een vreemde voorkeur voor Andromeda. Haar personage is niet zo uitgekauwd en uitgerekt als Sirius, maar toch zal ze later buiten het typische 'being Black' vallen. Ik ga er hierbij dus ook vanuit dat ze dit in haar jongere jaren ook al moet hebben gedaan, maar niet net zo overdreven als Sirius gedaan moet hebben. Ik hou van subtiel. Ik hou van Andromeda.
Ook is Andromeda een van de weinige personages die ook nog een band kan hebben met een Gryffindor die niet enkel gebaseerd is op haat en walging.
Waarom moet ik jou kiezen; Een van mijn fanfics heeft Andromeda in de hoofdrol, dus ik weet al precies hoe ik haar wil hebben en hoe ik haar neer moet zetten om haar interessant te houden.
En anders nog iets; Hi there! See ya!

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:38 

Naam; Margo
RPG-paspoort;+++

Naam Character; Lily Evans
Leeftijd; 15
Persoonlijkheid;
Lily probeert het leven van de zonnige kant te bekijken. Ze wil graag geloven in het goede van de mens (James Potter geniet duidelijk niet van dit voordeel) en probeert ook uit elke rotte situatie een voordeel te halen. Ze lacht graag en veel en wil een goede vriendin zijn.
Aan intelligentie ontbreekt het Lily niet, ze haalt graag goede cijfers en schroomt niet daarvoor uit te komen, zelfs al wordt ze dan bekeken als een streber (soms heeft ze wel eens last met Transfiguratie; het ergert haar dan ook mateloos dat James er beter in is). Lily is een ijverige studente en ook vrij competitief ingesteld, ze wil graag de beste zijn -onder andere op school in de lessen, maar ook daarbuiten- en gaat daarin soms een beetje te ver.
Lily neemt geen blad voor de mond en heeft altijd een gevat weerwoord klaar. Ze wijkt niet terug voor een discussie en gaat vaak door tot ze haar gelijk krijgt (of tot ze er werkelijk niet meer omheen kan dat ze ongelijk heeft). Ze hecht enorm veel belang aan trouw en neemt het ook altijd op voor haar vrienden als die haar nodig hebben.
Verder komt Lily graag zelfzeker over, maar voelt ze zich altijd een makkelijk doelwit voor de Slytherins omwille van haar afkomst. Ze schaamt zich niet voor wie ze is, maar soms denkt ze toch dat het leven op Hogwarts makkelijker was geweest als pureblood. Ze houdt zich altijd sterk en probeert haar mannetje te staan als ze haar aanpakken, maar diep vanbinnen kwetst het haar wel.
Uiterlijk;
Lily heeft lange rode haren en felgroene ogen, dat zijn wel de typische kenmerken die iedereen aan haar opmerkt en wat haar onderscheidt van de menigte. Maar Lily is tegenover haar klasgenoten ook vrij klein en oogt breekbaar door haar tengere gestalte. Ze houdt van sobere make-up en kleding, niet te experimenteel, hoogstens eens een opvallend accessoire.
Overige info; Ze zit in haar vijfde jaar, dus voorlopig zijn Severus en Lily nog vrienden, hoewel dat in de loop van het jaar zal veranderen wanneer hij haar voor 'Mudblood' uitmaakt. James en Lily zijn ook nog steeds gezworen vijanden.

Waarom dit Character;
Ik heb vroeger onnoemelijk veel fanfics over haar geschreven, dus ik ken haar character wel redelijk goed ondertussen. Ze is ook redelijk gevat en intelligent, het soort personage dat mij wel aanspreekt. Bovendien is het handig dat ze met zoveel mensen een "band" heeft: zowel met Severus als met de Marauders en Mary.
Waarom moet ik jou kiezen;
Ik weet goed hoe ik Lily wil neerzetten en ik ben best wel actief. En omdat ik al eeuwen (al van op het vroegere HPF) in een MaraudersRPG wil spelen en omdat ik heel erg lief ben? =)
En anders nog iets;
Ik weet dat er al een solli voor der tussen staat, maar ik wil toch graag voor haar solli'en =)

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 11:27 

Naam; BeeGee
RPG-paspoort; Jaja

Naam Character; Rabastan Lestrange
Leeftijd; 15
Persoonlijkheid; Rabastan is het jongere broertje van Rodolphus. Komende uit een adelijke familie heeft hem gevormd tot wie hij is. Hij is gewend aan het hebben van een zekere status en aanzien. Toch wil hij liever niet gezien worden als een jongere kopie van zijn oudere broer. Rabastan is iets feller en pittiger dan zijn oudere broer. Hierdoor zijn Rabastan's acties ook iets impulsiever dan die van Rodolphus.
Familie-eer is een belangrijk goed voor Rabastan en hij zal daar dan ook voor opkomen mocht dat nodig zijn. Hij is niet de beste student van Slytherin, maar als het nodig is kan Rabastan met een paar nachten goed doorstampen de benodigde vakken halen.
Uiterlijk; Rabastan is net als zijn broer iets aan de dunne kant. Zijn donkerbruine haar valt makkelijk om zijn ietwat puntige gezicht. Hij laat graag een stoppelbaardje staan.
Overige info; mag graag in de boeken in de 'forbidden section' neuzen.

Waarom dit Character; Het lijkt me leuk om een onbekend personage vorm te geven in deze RPG. Rabastan is onbekend maar heeft wel bekend(er)e metgezellen (Rodolphus en Bella), het lijkt me leuk om te ontdekken hoe de jonge Lestrange met zijn metgezellen omgaat (ervanuitgaande dat hij later samen met Rodolphus, Bella en Crouch de Longbottoms martelt).
Waarom moet ik jou kiezen; Omdat ik met andere personages wel bewezen heb dat ik van een 'onbekend' personage een 'bekend' personage kan maken.
En anders nog iets; Koffie?

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 15:17 

Naam; Marloes
RPG-paspoort; Carrick_Fergus

Naam Character; Avery
Leeftijd; 17

Persoonlijkheid; Avery is een sadist, hij geniet er namelijk ten volle van van het pijnigen en vernederen van anderen. Hij heeft lak aan de gevoelens en emoties van een ander, want naar zijn mening is het tonen van al die gevoelens en emoties een teken van softheid. Avery vind net zoals de meeste van z'n mede pure bloods en Slyths, modderbloedjes en halfbloedjes gespuis en degene die met hun associeert bloedverraders. Hij haalt graag grappen uit, maar die grappen zijn door vele niet goed te keuren, maar ach dat is pech voor hun, want Avery is wie hij is en daar kan niemand wat aan veranderen.

Uiterlijk; Avery heeft blond kort haar waarbij hij z'n pony in een scheiding heeft zitten, hij heeft blauw groene ogen en hij is niet al te groot van gestalte. Hij draagt redelijk nette kleding en z'n favoriete kledingstuk namelijk van die sjaaltjes kunnen daar niet aan ontbreken.

Overige info; Avery is ook bevriend met Severus Snape en dat is ter ergernis van modderbloedje Evans.

Waarom dit Character; Ik weet niet echt veel over Avery en heb het meeste van z'n persoonlijkheid dan ook beschreven hoe ik hem voor me heb. Dus het lijkt me niet alleen een uitdaging, maar ook leuk om dit personage te mogen uitwerken in de RPG

Waarom moet ik jou kiezen; Omdat ik een doos koekjes heb met een prachtige strik eromheen [a]

En anders nog iets;I know you want him

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 22 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: