Eerlijk gezegd ben ik zwaar telleurgesteld, ik had echt verwacht dat we meer informatie zouden krijgen over Sirius
niks, helemaal niks nieuws over hem. Wel over Remus, zijn hele levensverhaal, ook leuk maar ik had het dan gepaster gevonden om in het begin die informatie vrij te geven - Remus word in boek 3 ook in het begin geïntroduceerd - en op het einde - wanneer Sirius in het boek geïntroduceerd word - informatie over hem te geven.
Ik heb al vaker gezegd dat ik teleurgesteld ben in Pottermore maar ik had me dus echt verheugd op informatie over Sirius, raakte nog even opgewonden toen het hoofdstuk Prongs kwam met het tekentje van extra informatie - dacht dat het over James zou gaan - gaat het gewoon over de patronus
Voor de rest was er weer vrij weinig aan, niks nieuws dus. De lay out van de website is wel veranderd maar ik vond de eerste lay out mooier en ook makkelijker, misschien moet ik er nog aan wennen maargoed, ik kom alleen op die website als er nieuwe hoofdstukken online komen dus echt wennen zal ook niet gaan XD
Ik zal naar die website blijven gaan met alle nieuwe hoofdstukken, gewoon omdat ik die extra informatie wil over bepaalde personages voor de rest ben ik bang dat het me elke keer zal blijven telleurstellen maargoed, het zij zo.