Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 31  Volgende

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 12:01 

Ik kan het me ook wel voorstellen dat ze het nadrukkelijk in de regels zetten. Vooral omdat er gewoon al accounts op Ebay worden aangeboden enzo (dat kan ik dus echt niet begrijpen). En als mensen hun dubbelaccounts niet zelf verwijderen, en ook niet de verificatieperiode laten verstrijken, ben ik er ook wel vóór dat daar iets mee gebeurt. Wou het iig even melden ^^.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 13:09 

Ik vind persoonlijk een groot verschil zitten tussen een account voor een vriend aanmaken omdat het hem/haar niet lukt of een account te maken om te verkopen op eBay. Ik hoop dat daar wel rekening mee wordt gehouden.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 13:43 

Jalf schreef:
Ik vind persoonlijk een groot verschil zitten tussen een account voor een vriend aanmaken omdat het hem/haar niet lukt of een account te maken om te verkopen op eBay. Ik hoop dat daar wel rekening mee wordt gehouden.

Maar ja hoe kunnen ze dat nou precies nagaan wat de reden is waarom je meer accounts hebt? Ik heb ook steeds verschillende namen doorgegeven. Ik denk dat ze daar geen rekening mee houden en alleen naar het emailadres kijken.

Ik las inderdaad ook dat mensen hun account op Ebay zetten. Hoe lame is dat. De week is nog niet eens voorbij. Iedereen heeft nog kans om te registreren.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 14:29 

Ik ben weer te laat, morgen hopelijk beter. @@

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 14:54 

Eva schreef:
Jalf schreef:

Maar ja hoe kunnen ze dat nou precies nagaan wat de reden is waarom je meer accounts hebt? Ik heb ook steeds verschillende namen doorgegeven. Ik denk dat ze daar geen rekening mee houden en alleen naar het emailadres kijken.

Ik las inderdaad ook dat mensen hun account op Ebay zetten. Hoe lame is dat. De week is nog niet eens voorbij. Iedereen heeft nog kans om te registreren.
Ik ga er vanuit dat ze dan gewoon kijken naar dubbele e-mailadressen. Er zijn vast mensen met dezelfde naam in de wereld, maar hetzelfde e-mailadres niet. Dan denk ik niet dat ze eerst nog gaan checken wie het voor vrienden en wie het voor e-bay deed, want dat is moeilijk na te gaan en ontzettend veel werk..
Dat het ĂĽberhaupt op Ebay wordt gezet vind ik wel raar... Er zijn nog vijf dagen over om zelf gratis je eigen account aan te maken.

Profiel  

Advizeur

BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 15:21 

Dat er mensen zijn die $152,50 er voor bieden, vind ik nog raarder :p

En controleren per emailadres zou apart zijn, want een ander adres is zo gemaakt, zeker met hotmail en dergelijke. In dat geval is controle per IP-adres logischer.

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 15:29 

Daniel schreef:
In dat geval is controle per IP-adres logischer.

Maar dat gaan ze ook niet doen denk ik, want er zijn genoeg gezinnen waar er meerdere mensen wel op Pottermore willen/zitten en zelfs op dezelfde computer (ouder + kind enzo), dus dat kan dan ook weer niet.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 16:10 

Moniek schreef:
Daniel schreef:
In dat geval is controle per IP-adres logischer.

Maar dat gaan ze ook niet doen denk ik, want er zijn genoeg gezinnen waar er meerdere mensen wel op Pottermore willen/zitten en zelfs op dezelfde computer (ouder + kind enzo), dus dat kan dan ook weer niet.

Inderdaad. Ik denk overigens dat ze er helemaal geen probleem van gaan maken, maar mensen gewoon af willen schrikken. Sorry hoor, maar dan hadden ze maar een meer waterdicht systeem moeten bedenken. Ze hadden na kunnen gaan dat mensen meerdere accounts aan zouden maken en accounts aan gingen maken voor vrienden e.d.

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 16:39 

Dus dat ze geen waterdicht systeem hebben gemaakt is dan een goed excuus om meerdere accounts te nemen? De schuld dat er zoveel mensen zijn met meerdere accounts ligt nog altijd bij die mensen zelf, niet bij Pottermore. Ik bedoel daarbij dan ook niet het maken van accounts voor vrienden/familie he, maar alle mensen die er meer voor zichzelf hebben.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 17:48 

Moniek schreef:
Dus dat ze geen waterdicht systeem hebben gemaakt is dan een goed excuus om meerdere accounts te nemen? De schuld dat er zoveel mensen zijn met meerdere accounts ligt nog altijd bij die mensen zelf, niet bij Pottermore. Ik bedoel daarbij dan ook niet het maken van accounts voor vrienden/familie he, maar alle mensen die er meer voor zichzelf hebben.

Ik zeg niet dat het een excuus is. Ik vind het alleen raar dat als ze er op tegen zijn, maar er dan geen moeite voor doen om het waterdicht te maken. Ze hadden kunnen voorspellen dat mensen meer accounts zouden aanmaken. Voornamelijk omdat het zo makkelijk gaat.

Daarbij vind ik het persoonlijk niet erg dat mensen meerdere accounts nemen. 1 miljoen is gigantisch veel en je komt er gewoon heel makkelijk door. Zo "exclusief" is het dus niet. Ik had verwacht dat het veel moeilijker zou worden om je eerder te laten registreren. Ik zat misschien nog met het idee in mijn hoofd van die coordinaten aan het begin van Pottermore. Ik had meer zoiets verwacht.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 17:56 

Wat Eva zegt: het is lang niet zo exclusief als dat ze ons willen doen geloven volgens mij. 1 miljoen mensen is echt heul veul. En op dit moment zijn het echt de Potter die hards die early access willen.

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 18:07 

Ik dacht dat er wel 10 miljoen mensen een vroeg account zouden willen hebben en dat het dus nog redelijk lastig zou zijn om een account te krijgen. Maar dat valt dus nog heel erg mee.

Ik denk trouwens dat de uiteindelijke registratie op volgorde van aanmelding zal gaan. Dat de mensen die gisteren al een account hadden het eerste aan de beurt zijn en een aantal dagen later de mensen van vandaag, enz. Zou tenminste wel het eerlijkst wezen.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 18:14 

Wat het wel is: Amerika heeft nog niet kunnen registreren so far :lol:

LOL iemand op Tumblr over het moeten wachten op Pottermore: I'VE DONE MY WAITING!! 10 YEARS OF IT! IN MUGGLELAND!!

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 18:22 

Nee inderdaad. Het zou echt hilarisch zijn als alle Pottermore aanwijzingen 's ochtends komen. De Amerikanen zijn nu al zo pissed over het feit dat het zo'n ongelukkige tijd is. xD Eindelijk heeft Europa een keer een voorsprong op iets. Dat vind ik wel hip. Voornamelijk omdat Harry Potter Brits is en ze daar dus wel rekening mee houden.

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 10:49 

@ Chris: ik had ergens een theorie gelezen dat de mensen op dag 1, in week 1 acces krijgen, op dag 2, in week 2, etc.. Maar dan is er een nogal grote kans dat er heel veel mensen uit 1 tijdszone doorkomen. Alhoewel, als je kijkt naar hoe dat voor Europa werkt, zitten daar alle talen die getest moeten worden al in.

Al zou het natuurlijk ook kunnen zijn dat iedere dag wordt verdeeld, en de eerste 20.000 mensen van iedere dag in week 1 mogen, de daaropvolgende 20.000 mensen in week 2, etc..

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: