Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 31  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 11:13 

Harry, Ron & Hermione schreef:
Gisteren om 09:00 Engelse tijd, vandaag om 10:00 uur Engelse tijd. Morgen 11:00 uur Engelse tijd? (lees 12:00 uur Nederlandse tijd) ;)

En het klopt nog steeds (a) Morgen dus 12:00 uur Engelse tijd (lees: 13:00 uur?) :P Donderdag 13:00 uur Engelse / 14:00 uur NL, Vrijdag 14:00 uur Engelse / 15:00 uur NLe tijd. En zaterdag 15:00 uur Engelse / 16:00 uur NLe tijd. Ten slotte als afsluiting zondag 16:00 uur Engelse / 17:00 uur NLe tijd.

Geen idee of Amerika hier mee geholpen is though... :roll:

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 11:20 

Gisteren om 09:00 Engelse tijd, vandaag om 10:00 uur Engelse tijd. Morgen 11:00 uur Engelse tijd? (lees 12:00 uur Nederlandse tijd) ;)

En het klopt nog steeds (a) Morgen dus 12:00 uur Engelse tijd (lees: 13:00 uur?) :P Donderdag 13:00 uur Engelse / 14:00 uur NL, Vrijdag 14:00 uur Engelse / 15:00 uur NLe tijd. En zaterdag 15:00 uur Engelse / 16:00 uur NLe tijd. Ten slotte als afsluiting zondag 16:00 uur Engelse / 17:00 uur NLe tijd.

Geen idee of Amerika hier mee geholpen is though... :roll:

Als jouw theorie klopt zal het Oosten van Zuid-Amerika de laatste clue om 13;00 krijgen, Alaska om 7;00. Een deel van Amerika is dus zeker geholpen, alleen voor Alaska en de Westcoast zou het dan een beetje ongelukkig uitkomen.

Laatst bijgewerkt door Jalf op di aug 02, 2011 13:10, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 11:22 

Ik denk dat er wel meer mensen zijn die theorie verzonnen hebben, en dan betekent dat dat er vandaag wel een aantal Amerikanen bij zullen zitten. Maar misschien gaan ze na vandaag er een aantal uur extra tussen laten zitten, zodat Amerika en Europa evenveel voor/nadeel hebben van de tijdzone-indeling.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 12:55 

Zou het trouwens niet leuk zijn wanneer de echte toegang tot de beta opengesteld wordt op 1 september, klokslag 11:00 uur BST? Dat is immers het moment waarop de Hogwarts Express vertrekt en in feite de start van het nieuwe schooljaar. Aan de andere kant denk ik dan nog eerder dat men tot 1 september in groepen mensen toelaten die nu een account hebben weten te verkrijgen. Ben erg benieuwd wanneer de eerste "batch" komt en wie van HPF daar al meteen bij zit. We kunnen enkel wachten jammergenoeg...

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 16:32 

Laat die Welcome e-mail nu maar komen =D

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 19:28 

Ik kon geen 'early access' krijgen omdat ik op de datum op vakantie was :( heeft iemand hier wel geluk gehad?

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 19:39 

Lily_flower schreef:
Ik kon geen 'early access' krijgen omdat ik op de datum op vakantie was :( heeft iemand hier wel geluk gehad?

Nou, het was niet "een datum", het duurde de hele week :P

Zoals je hier kunt zien zijn er heel veel leden hier die een account (of twee) hebben weten te bemachtigen!

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 20:11 

Ik heb door vakantie en weinig tijd (nieuwe vriendin) ook geen tijd gehad om de site van Pottermore veel in de gaten te houden... Ik wacht nu gewoon rustig af tot oktober en dan gaat het voor mij ook beginnen! Heb wel geduld. Het is jammer, het kleine voordeel is wel dat de meeste bugs er dan door de testers met een vroeg account zijn uitgehaald en dat hij het meteen goed zal doen!

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 22:45 

Zou het trouwens niet leuk zijn wanneer de echte toegang tot de beta opengesteld wordt op 1 september, klokslag 11:00 uur BST? Dat is immers het moment waarop de Hogwarts Express vertrekt en in feite de start van het nieuwe schooljaar.
Dat zou ik wel echt het leukst en het 'echtst' vinden moet ik eerlijk zeggen. Ik lees nu alleen dingen op twitter waar mensen zeggen dat ze vannacht om (bij ons) 1.00uur al mailtjes gaan versturen. Ik weet niet of ik het moet geloven of niet. Volgens mij zegt de helft ook maar wat :')

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 23:17 

Niemand weet het zeker; het zou gebeuren na de challenge. Ik ben er (bijna) zeker van dat ze niet wachten tot 1 september en dat het een dezer dagen toch wel zal beginnen, ze weten ook wel dat er heel veel fans te ongeduldig zijn om te wachten tot 1 september. Bovendien is het dan een beetje nutteloos geweest om de challenge nu al te doen.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 5:58 

Ik vond het sowieso vanaf het begin al vaag dat ze 1 oktober gekozen hadden voor Pottermore. Ik vond meteen al dat ze eigenlijk een maandje eerder moesten beginnen. Gewoon om de symbolische reden dat 1 september naar Hogwarts gaan gewoon het leukste is.
Ik denk dus ook niet dat de mensen met de "early access" dus nu pas op 1 september naar binnen kunnen. Ik hoop dat iemand van ons die welkomstmail snel krijgt overigens. Ik wil nu wel een keer weten hoe Pottermore eruit gaat zien.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 10:36 

Is het eigenlijk wel zeker dat ie echt op 1 oktober opengaat? Want ik zie nergens een specifieke datum staan. Alleen Oktober. Potterwise zou 31 Oktober de meeste logische datum zijn (Halloween, dood van Lily & James en eigenlijk de start van het hele verhaal), maar dat zou wel laat zijn.

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 10:37 

Nee, er is nooit 1 oktober gezegd, alleen "oktober" dat kan dus idd variëren van 1 tot 31.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 10:50 

Ik hoop/verwacht dat ze niet per week mensen gaan binnenlaten, maar dat het sneller gaat. Ze zeiden dat het "a few weeks" kon gaan duren voordat je uiteindelijk de welkomstmail krijgt. Als ze per week mensen gaan binnen laten betekent dat de laatste groep pas na 7 weken naar binnen mag (als ze de groepen indelen volgens het schema van afgelopen week). Maar dat versta ik niet meer onder "a few weeks".

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 11:09 

Nee dat zou ik ook denken, maar ze hebben wel gezegd dat je hem tussen nu en 30 september kan krijgen, het had dan logischer geweest om te zeggen tussen nu en 31 augustus ofzo. Maargoed, dat kan natuurlijk ook gewoon zijn om zich in te dekken voor als ze problemen ondervinden en de plannen veranderen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: