Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 31  Volgende

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 17:48 

Citaat:
“The wands, I go into ridiculous detail about the wandwoods, and what the cores mean, and why it might have chosen you and every detail on wands and some of that I already had in long form and some of it I wrote anew. â€

— J.K. Rowling

Jaa, kijk, daar ben ik dus ook echt superexcited over eigenlijk :'D. En ik wou het ergens kwijt, dus dan hier maar he. Ik ben daar echt benieuwd naar, niet alleen welke wand ik ga hebben, maar ook gewoon wat de kernen een beetje inhouden zeg maar.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 17:57 

Charlie schreef:
Citaat:
“The wands, I go into ridiculous detail about the wandwoods, and what the cores mean, and why it might have chosen you and every detail on wands and some of that I already had in long form and some of it I wrote anew. â€

— J.K. Rowling

Jaa, kijk, daar ben ik dus ook echt superexcited over eigenlijk :'D. En ik wou het ergens kwijt, dus dan hier maar he. Ik ben daar echt benieuwd naar, niet alleen welke wand ik ga hebben, maar ook gewoon wat de kernen een beetje inhouden zeg maar.

Ik oooook : D Dat is na de sorteerprocedure ook wel waar ik het meest naar uitkijk. Ik ben sowieso heel erg nieuwsgierig naar details over wands, ik vond alle uitleg van Olivander in Deathly Hallows ook echt ontzettend fascinerend.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 18:12 

Pottergirl schreef:
Charlie schreef:
Citaat:

— J.K. Rowling

Ik oooook : D Dat is na de sorteerprocedure ook wel waar ik het meest naar uitkijk. Ik ben sowieso heel erg nieuwsgierig naar details over wands, ik vond alle uitleg van Olivander in Deathly Hallows ook echt ontzettend fascinerend.

DIT!

En..

Afbeelding

Dus het is een kwestie van wachten op de WELKOM!mail en dan moet je daar maar ff snel op reageren, want de eerste miljoen die dát doen; die geraken er dus vroeger in? Nou, dan hoop ik zwaar dat die mail nog ergens komende week komt en niet wanneer ik in Italië zit, want daar ga ik maar heel weinig internet checken denk ik zo D: Pleaaase, laat het volgende week al zijn, please?

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 18:20 

Daar heb ik weinig op te zeggen behalve

Afbeelding

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 18:21 

Volgens mij las ik ook ergens (op de website van Pottermore zelf) dat ze om de talen te testen mensen die de website in een bepaalde taal gebruiken ook voor gaan laten, of zo. Dat stond dacht ik ergens in de antwoorden op vragen. Volgens mij heb ik daar in ook gelezen dat Pottermore begin oktober open gaat voor iedereen. Maar daar ben ik nu niet meer helemaal zeker van. :')

Wat hier onder bij dat plaatje staat vind ik ook raar. Dat zou betekenen dat het oplossen van een clue en het wachten en zo zomaar voor niets kan zijn geweest. Ik dacht juist dat die miljoen mensen door middel van die clues gekozen waren.

Anyway. Ik ben benieuwd naar alles. Sorteren, wand, alles eigenlijk. :')

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 18:23 

@Pottergirl: lol

Maar als je inlogt op Pottermore staat er:

Congratulations!
You’ve successfully validated your early access Pottermore account. You will be one of the lucky few to shape the experience before the site opens to all in October.

Dus ik neem aan dat iedereen die deze week gelukt is om een account te activeren, al bij de eerste miljoen hoort. Dat staat ook op pottermore Insider, volgens mij de officiële blog van Pottermore. Wanneer is dit plaatje gemaakt, voor 31 juli of daarna?

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 18:33 

Chris Gamgee schreef:
Dus ik neem aan dat iedereen die deze week gelukt is om een account te activeren, al bij de eerste miljoen hoort. Dat staat ook op pottermore Insider, volgens mij de officiële blog van Pottermore. Wanneer is dit plaatje gemaakt, voor 31 juli of daarna?

Geen idee. Also, ik weet niet zo helemaal in hoeverre het te vertrouwen is. Ik denk ook nog steeds de hele tijd "één miljoen is echt gigantisch veel". Dus ja, hmm, ik weet het niet. Ik hoop in ieder geval dat de welkomstmail asap komt, maar dat hoopt denk ik iedereen wel natuurlijk. :')

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 18:35 

Ik hoop inderdaad ook dat die mail snel komt. Ik dacht ook gewoon dat iedereen die zich deze week had geregistreerd naar binnen mocht, maar naar wat ik begrijp uit de 'congratulations post' op Pottermore kan nog niet iedereen tegelijk naar binnen, dus worden deze miljoen opgesplitst en dus worden de welkomsmails in 'groepen' verstuurd...

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 18:57 

Bernou schreef:
Ik hoop inderdaad ook dat die mail snel komt. Ik dacht ook gewoon dat iedereen die zich deze week had geregistreerd naar binnen mocht, maar naar wat ik begrijp uit de 'congratulations post' op Pottermore kan nog niet iedereen tegelijk naar binnen, dus worden deze miljoen opgesplitst en dus worden de welkomsmails in 'groepen' verstuurd...

Ja, dat klopt sowieso. Al is er nog niet bekend hoe ze die groepen gaan verdelen. Het zou wat mij betreft een beetje stom zijn als ze nu weer een wedstrijdje gaan houden wie het eerst komt mag het eerst naar binnen. Dan was de afgelopen week een beetje zinloos.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 10:04 

Ik had even een vraagje. Kan iemand even samenvatten wat er nu precies gebeurde toen Pottermore open ging? Ik was op vakantie en heb dus sowieso helemaal geen account ofzo. En ik ben benieuwd. Ik snap iets met vragen beantwoorden? En dat je geen eigen username mag kiezen?

Anyways, als iemand het even kort kan uitleggen, thanks. Ik ben nieuwsgierig :) En is iedereen van HPF er nu in? (Die onduidelijkheid over die mail daargelaten :P)

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 10:12 

Pottermore is nog niet open, je kon je alleen alvast registeren. Een week lang werd er elke dag een online hint (een rekensommetje) vrijgegeven die je kon oplossen door het boek voor die dag er bij te pakken (elke dag was er een hint uit een ander boek). Het waren niet echt hele moeilijke hints XD Het antwoord op de vraag kon je aan een linkje plakken en dan kwam je op een website waar je de magical quill moest zoeken (ook niet erg moeilijk). Zodra je de quill had gevonden werd je doorgelinkt naar een registratiesite waar je je gegevens kon invullen en kon kiezen uit 5 voorgeselecteerde usernames - je kon dus inderdaad je eigen username niet kiezen. Zodra je de registratie had voltooid moest je even wachten op je registratiemailtje (bij de een duurde dit wat langer dan bij de ander) en als je op de link uit dit mailtje had geklikt was je officieel geregistreerd (:

Er zijn dus 1 miljoen mensen vroeg geregistreerd, en die kunnen vanaf nu een welkomstmailtje verwachten. Het kan echter een paar weken duren voordat je dit mailtje ontvangt. Zodra je dit welkomstmailtje hebt kun je officieel Pottermore in (:

De lijst met HPF'ers in het Usernames topic laat dus zien welke HPF'ers er allemaal een account (of twee) hebben, en die dus nu allemaal op hun welkomstmailtje zitten te wachten om early access te krijgen.

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk en ben ik niets vergeten, haha XD

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 10:14 

Pottergirl schreef:
Pottermore is nog niet open, je kon je alleen alvast registeren. Een week lang werd er elke dag een online hint (een rekensommetje) vrijgegeven die je kon oplossen door het boek voor die dag er bij te pakken (elke dag was er een hint uit een ander boek). Het waren niet echt hele moeilijke hints XD Het antwoord op de vraag kon je aan een linkje plakken en dan kwam je op een website waar je de magical quill moest zoeken (ook niet erg moeilijk). Zodra je de quill had gevonden werd je doorgelinkt naar een registratiesite waar je je gegevens kon invullen en kon kiezen uit 5 voorgeselecteerde usernames - je kon dus inderdaad je eigen username niet kiezen. Zodra je de registratie had voltooid moest je even wachten op je registratiemailtje (bij de een duurde dit wat langer dan bij de ander) en als je op de link uit dit mailtje had geklikt was je officieel geregistreerd (:

Er zijn dus 1 miljoen mensen vroeg geregistreerd, en die kunnen vanaf nu een welkomstmailtje verwachten. Het kan echter een paar weken duren voordat je dit mailtje ontvangt. Zodra je dit welkomstmailtje hebt kun je officieel Pottermore in (:

De lijst met HPF'ers in het Usernames topic laat dus zien welke HPF'ers er allemaal een account (of twee) hebben, en die dus nu allemaal op hun welkomstmailtje zitten te wachten om early access te krijgen.

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk en ben ik niets vergeten, haha XD

Thanks Jan! :) Okee, ja, dat maakt het duidelijker. Ik had wel gelezen, maar iedereen die post zat op sites te kijken en wist waar iedereen het over had en ik dus niet. Well, ik zal helaas tot oktober moeten wachten. Maarja.

Ik vind het wel suf overigens dat je niet gewoon je eigen username kunt kiezen :S

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 10:32 

Arianna schreef:
Ik vind het wel suf overigens dat je niet gewoon je eigen username kunt kiezen :S

Nou, zo suf is dat niet, ze willen het tenslotte kindvriendelijk houden en anders zal je ongetwijfeld namen krijgen als F*ckHarry enzo xD

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 11:42 

DE SIGN IN BUTTON IS WEG.

Je kunt niet meer inloggen op Pottermore op dit moment en als je al ingelogd was ben je automatisch uitgelogd, dus de kans is groot dat de eerste welkomstmails inmiddels de deur uit zijn oO

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 11:45 

Pottergirl schreef:
DE SIGN IN BUTTON IS WEG.

Je kunt niet meer inloggen op Pottermore op dit moment en als je al ingelogd was ben je automatisch uitgelogd, dus de kans is groot dat de eerste welkomstmails inmiddels de deur uit zijn oO

OMG OMG OMG OMG! Let me just freak out nu even ofzo? WTF? Srsly? En omg ik moet NU vertrekken om te gaan werken. OMG. Stel dat ik terug thuiskom en daar wacht een welkomstmail op me? OMG STEL JE VOOR. Okay. *calms down* Ik ga proberen netjes en braaf te gaan werken nu.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: