Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Volgende

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 22:24 

@Genner: Door het te spreiden over zeven dagen heeft iedereen een kans. Als je de ene dag niet kunt, om wat voor reden ook, heb je kans op een andere dag. Wel zo eerlijk :)

Ik heb ook geen mail en ben dus ook erg bang dat ik niet meer voor de pauze erin mag. Zou echt zoooo balen zijn :(

Over dat sorteren: op zich niet raar dat de acteurs in andere afdelingen komen, toch? Evanna lijkt erg op Luna, maar Oliver en Tom misschien niet perse, dus horen ze niet automatisch in Gryff/Slyth, lijkt me ^^ Zal even naar de tweets van Oliver kijken.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 22:31 

Arianna schreef:
@Genner: Door het te spreiden over zeven dagen heeft iedereen een kans. Als je de ene dag niet kunt, om wat voor reden ook, heb je kans op een andere dag. Wel zo eerlijk :)

Ik heb ook geen mail en ben dus ook erg bang dat ik niet meer voor de pauze erin mag. Zou echt zoooo balen zijn :(

Over dat sorteren: op zich niet raar dat de acteurs in andere afdelingen komen, toch? Evanna lijkt erg op Luna, maar Oliver en Tom misschien niet perse, dus horen ze niet automatisch in Gryff/Slyth, lijkt me ^^ Zal even naar de tweets van Oliver kijken.

Welke dag heb ben je geregistreerd? Er zijn nu al een aantal mensen van dag 2 binnengelaten, daarnaast gaan ze vanaf volgende week volgens Pottermore Insider er relatief meer mensen inlaten. Ik ben zelf van dag 2 en heb een goede hoop dat ik nog voor de pauze erin zit.

Ik vind het ook logisch dat de acteurs in een andere afdeling komen, ze acteren het personage, ze zijn het niet zelf. Al is het van Evanna nog wel verrassend ja, omdat ze zo obsessief Ravenklauwerig overkomt.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 22:41 

De dag maakt geloof ik niks uit. Ik ben op dag 4 geregistreerd, maar volgens mij zijn er ook al mensen binnen die dag of later hebben geregistreerd, daar zit geloof ik geen logica in. Of is iedereen die erin is van HPF van de eerste dag?

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 22:48 

Bernou schreef:
Reflex schreef:
Op Insider staat nu een heel bericht met antwoorden op vragen.
Deze leek me wel belangrijk om te melden.

Citaat:
We are planning on giving more people early access over the next week or so and then we will pause sending Welcome emails for a while so that we can see how things are going.
Argh. Ik heb mijn mailtje nog niet, dus ik ben bang dat ik dus niet voor 'de pauze' een mailtje krijg! :( Verdulleme. Nu er zoveel HPF'ers binnen zijn wil ik ook ... x'D Maargoed; geduld is een schone zaak. Ik probeer me nu zo min mogelijk te laten spoilen verder.

My thoughts exactly! Van mijn part verhogen ze het aantal uitnodigingen per dag drastisch zodat wij er ook in kunnen :evil:

Als ik al die verhalen lees wil ik ook :(. Props voor de spoilers overigens. Ik lees ze allemaal maar het is zo beschreven dat je leuke details meekrijgt maar dat niet alles weggegeven wordt.

Overigens maakt het mij weinig uit in welke afdeling het komt. Ik zie pottermore toch meer als een encyclopedie waaruit achtergrond informatie kan worden achterhaald dan RPG. Ik heb zelf het minste met huffelpuf maar dat komt ook omdat er te weinig bekent is over die afdeling. Daarnaast heb ik het idee dat alle mensen die geen raakvlakken hebben met de andere afdelingen in huffelpuf worden geplaatst. Ik wil geen tweede viool zijn. Maar mocht ik toch bij huffelpuf worden ingedeeld, dan vind ik het ook prima. Kan ik mooi meer lezen over huffelpuf want nu is daar een beetje weinig informatie over beschikbaar.

Laatst bijgewerkt door Roonil Wazlib op za aug 27, 2011 22:51, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 22:51 

Arianna schreef:
De dag maakt geloof ik niks uit. Ik ben op dag 4 geregistreerd, maar volgens mij zijn er ook al mensen binnen die dag of later hebben geregistreerd, daar zit geloof ik geen logica in. Of is iedereen die erin is van HPF van de eerste dag?

Volgens mij gaat het aardig op volgorde, behalve misschien als je een andere taal hebt gekozen. Het grootste gedeelte hier is iig van de eerste dag. Ik heb gehoord dat gisteren ook een aantal mensen hun welcome mail hebben gekregen die vroeg op dag 2 waren geregistreerd. Het zal wel niet helemaal op volgorde gaan, maar grotendeels denk ik wel.

Ik lees de spoiler trouwens niet, ik heb alleen een aantal sorteervragen meegekregen, maar daar had ik al spijt van. Ik wil dat het vele wachten wel beloond wordt.

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 22:53 

Chris Gamgee schreef:
Arianna schreef:

Volgens mij gaat het aardig op volgorde, behalve misschien als je een andere taal hebt gekozen. Het grootste gedeelte hier is iig van de eerste dag. Ik heb gehoord dat gisteren ook een aantal mensen hun welcome mail hebben gekregen die vroeg op dag 2 waren geregistreerd. Het zal wel niet helemaal op volgorde gaan, maar grotendeels denk ik wel.

Ik lees de spoiler trouwens niet, ik heb alleen een aantal sorteervragen meegekregen, maar daar had ik al spijt van. Ik wil dat het vele wachten wel beloond wordt.

Ik zou denken dat de makers gewoon random uitnodigingen sturen. Als dit waar is, dan zijn de Amerikanen ZWAAR in het nadeel. Niet echt eerlijk lijkt me. Maar aan de andere kant zijn de mensen die de moeite nemen om gelijk de eerste dag een uitnodiging te scoren dan ook weer in het nadeel.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 22:56 

Roonil Wazlib schreef:
Chris Gamgee schreef:
Arianna schreef:

Ik zou denken dat de makers gewoon random uitnodigingen sturen. Als dit waar is, dan zijn de Amerikanen ZWAAR in het nadeel. Niet echt eerlijk lijkt me. Maar aan de andere kant zijn de mensen die de moeite nemen om gelijk de eerste dag een uitnodiging te scoren dan ook weer in het nadeel.

Misschien zenden ze ook wel uitnodigingen naar Amerikaanse Potterfans, maar hier in Nederland zijn volgens mij bijna alle uitnodigingen naar mensen gestuurd die dag 1 zijn geregistreerd. Tenminste, ik hoorde gisteren pas voor het eerst dat er Nederlanders van dag 2 zijn binnengelaten.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 23:06 

Chris Gamgee schreef:
Roonil Wazlib schreef:
Chris Gamgee schreef:
Arianna schreef:

Misschien zenden ze ook wel uitnodigingen naar Amerikaanse Potterfans, maar hier in Nederland zijn volgens mij bijna alle uitnodigingen naar mensen gestuurd die dag 1 zijn geregistreerd. Tenminste, ik hoorde gisteren pas voor het eerst dat er Nederlanders van dag 2 zijn binnengelaten.

Volgens mij gaat het ook redelijk op volgorde. Want een vriendin van mij die héél vroeg op de eerste dag had geregistreerd, mocht ook de eerste dag naar binnen. Een ander vriendin mocht een paar dagen later naar binnen, toen Pottergirl en ik pas vijf dagen later ofzo (ik had me erg laat op dag 1 geregistreerd). Dit is wel over een tijdspan van 8 dagen, dus dan doen ze wel heel lang om alleen al de mensen van dag 1 binnen te laten. Maar misschien heeft het merendeel zich wel op dag 1 ingeschreven en gaat het nu sneller? Maar idd, de Amerikanen zijn zwaar in het nadeel, aangezien zij zich pas op dag 5 konden registreren (iig, de mensen die niet zo gek waren om vroeg op te staan XD.

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 23:09 

Ik heb me, voor mijn gevoel, redelijk vroeg op dag twee geregistreerd, maar nog geen mailtje. En op tumblr kwam telkens voorbij dat er ook al mensen van dag 7 binnen waren gekomen, dus ik weet het eigenlijk niet precies. Ze doen er anders wel lang over om iedereen van dag 1 binnen te laten ... 8 dagen: dat is lang.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 23:11 

Dat is goed om te weten. Dan mag ik dus heel erg veel geduld hebben :) Ik dacht dat het zo was dat mensen van alle dagen door elkaar binnengelaten werden en daarom is het extra frustrerend. Nu weet ik dat het ergens in september zal zijn. De volgende dagen zullen sneller gaan, ze laten immers meer mensen tegelijk binnen, maar het zal niet morgen worden.

Nouja, jammer, maar het geeft niet. Ik wacht wel :P

Na het lezen van Bernou: Dat had ik dus ook gehoord! Dat mensen van latere dagen al binnen waren, dus dat het random was. Maar goed, het zou kunnen dat zij inderdaad de Spaanse versie ofzo testen.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 8:39 

De meeste accounts die ik gezien heb zijn allemaal op dag 1 aangemeld. Je kan namelijk in het profiel kijken wanneer ze geregistreerd zijn en dat is allemaal in July 2011. Dus dat is allemaal dag 1 want mensen van dag 2 hebben zich in Augustus geregistreerd. Ik heb in ieder geval geen een account gezien die op dag 2 is aangemaakt.

Daarbij zijn er echt al heel veel Amerikanen binnen. Als ik namelijk kijk naar de Great Hall en de topscores dan zijn de meeste mensen die bovenaan staan toch allemaal Amerikaans. Dus volgens mij zijn de die-hard Amerikanen gewoon 's nachts wakker gebleven. Aangezien het op de eerste dag wel bekend was dat de clue na 8.00 uur BST (9.00 uur) online zou komen. Heel veel mensen dachten ook dat het rond die tijd was. Uiteindelijk werd het 9.00 uur BST.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 9:55 

In dat geval moeten ze nu al bij dag twee zijn, want ik ben ook sinds gisteren binnen.
Maar ergens meen ik mij te kunnen herinneren dat er ook al mensen de mail hadden ontvangen, terwijl ze zich pas op de vijfde dag geregistreerd hadden. Dat zou inhouden dat het helemaal niet op volgorde is. Maar ergens kan ik me dat ook weer niet voorstellen, want je zou helemaal door de war raken met al die aanmeldingen en acceptaties...

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 12:03 

Aisling schreef:
In dat geval moeten ze nu al bij dag twee zijn, want ik ben ook sinds gisteren binnen.
Maar ergens meen ik mij te kunnen herinneren dat er ook al mensen de mail hadden ontvangen, terwijl ze zich pas op de vijfde dag geregistreerd hadden. Dat zou inhouden dat het helemaal niet op volgorde is. Maar ergens kan ik me dat ook weer niet voorstellen, want je zou helemaal door de war raken met al die aanmeldingen en acceptaties...

Ja ik was sinds gisteren (of eergisteren nacht) binnen en ik had me op dag 1 geregistreerd. Alle mensen die ik als friend heb ge-add van HPF zijn allemaal van dag 1, behalve jij Aisling, jij bent de eerste van dag 2. Ik was bijna aan het einde van dag 1 geregistreerd, dus ik denk dat ze echt op volgorde gaan : ).

Dus de mensen van dag 2 zullen deze week wel aan de beurt zijn! En trouwens: er zijn genoeg mensen die valse feiten verspreiden om iedereen een beetje in paniek te laten raken.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 13:41 

Ik heb hem vrijdag gehad en ik ben zo blij.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 14:04 

Dat zou dan om en nabij wel kunnen kloppen, dat ze een week de tijd nemen om een dag binnen te laten komen. Er zijn nu nog ongeveer 5 weken over. Mm, dat klopt dus ook niet helemaal.
Ach, wat maakt het uit. Iedereen die geregistreerd is, zal voor oktober binnen zijn. En al met al duurt dat toch nog maar een maandje.
Wat dat betreft geloof ik ook zeker dat er genoeg mensen zijn die liegen over het feit wanneer ze aangemeld waren en of ze binnen zijn. Er waren al genoeg "gefeliciteerd" plaatjes in omloop nog voordat de eerste daadwerkelijk was toegelaten. Alles is tegenwoordig zo gemakkelijk te manipuleren.

*staart al veel te lang naar een irritant rose/paars unavailable-scherm*
Ik hoop dat ze gauw klaar zijn, ik was net zo druk bezig om voorwerpen te zoeken. @@

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: