Harry, Ron & Hermione schreef:
Skywalker schreef:
en ik snap niet hoe sommige mensen ineens zoveel punten hebben =O HRH/Joost, jij hebt er nu iets van 249, maar hoe heb je dat zo snel gedaan?
Das het geheim van de smid
Gewoon wanneer je deel 1 af hebt en hij aangeeft: wacht 80/95 minuten en kom daarna terug om te kijken, de klok op jouw computer 80/95 minuten vooruit zetten. Klik vervolgens op done en maak deel 2 af. Et voila: 5 punten in 5 minuten tijd. Cheaten? Zo kun je het noemen. Gebruik maken van het systeem? Absoluut
Tot het moment dat ze nu eindelijk eens de tijd koppelen aan de klok van de server kun je hier gewoon gebruik van maken.
Methode 2: gewoon niets doen, 1 punt pakken. Rinse en repeat.Tot ze nu eindelijk eens differientiatie aanbrengen qua moeilijkheidsgraad qua potions blijf je dit houden. Want dan kun je zeggen: cure of boils, 1 pnt en je hoeft 10 min te wachten. Antidote to Common Poisons, 2pnt en je hoeft 20 min te wachten. etc etc naargelang de moeilijkheidsgraad oploopt. Het is dat duelleren eruit ligt, maar daar heb je het nog eenvoudiger. Dus er valt zeker wel het e.e.a. te verbeteren. Maar ho maar om fatsoenlijk feedback te kunnen doorgeven. Onderaan de pagina bij help > other > need more help? kun je telkens een bericht van 360 tekens max achterlaten. Enfin, tot die tijd: mooi gebruik maken van het feit dat het kan is mijn mening.
Ah, dus toch! Ik zag ergens op tumblr dat er een truc was om de wachttijd te omzeilen, maar ik wuifde het weg met een "ik doe het gewoon eerlijk"-gedachte. Tja, ik vind het hele tijd-verandering-kunstje niet zo fair, moet ik zeggen. Uit principe zal ik het dus ook gewoon niet doen.
I know, ik ben te moreel voor deze wereld D: