Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 31  Volgende

4e jaars

BerichtGeplaatst: ma sep 05, 2011 19:53 

Eva schreef:
Er zijn weer nieuwe emails verstuurd.

Pottermore Insider schreef:
More Welcome emails are being sent out today (Monday 5 September), from approximately 18:15pm (BST).

Dat is dus een paar minuten geleden. Ik hoop dat alle mensen van dag 2 dus snel een email krijgen. Hopelijk gaan ze snel beginnen aan dag 3.

Aaah, ik ging na dit bericht te hebben gelezen mijn mail checken, ik was heel teleurgesteld toen ik 'm niet had, en toen ging ik Pottermore zelf checken en ik kan erin! =D Éindelijk! Ik heb me dus ook op dag 2 geregistreerd, bijna gelijk toen 'ie open ging. Hehe. xD

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 06, 2011 17:39 

In 1 dag tijd is het totaal aantal toegelaten accounts omhoog gegaan naar 200.000! Dus zo, van het een op het andere moment zijn er plotsklap 50.000 accounts geactiveerd en welkom geheten :shock: :S Als gevolg van deze laatste batch is Ravenklauw niet langer de afdeling met de meeste leden maar wel weer eerste.. Ik stond er van te kijken toen ik vandaag op Pottermore keek bij de Great Hall.

Op het moment:

Students:199,673

Gryffindor: 21,603 points + 49,999 members
Ravenclaw: 22,927 points + 49,967 members
Hufflepuff: 20,694 points + 50,435 members
Slytherin: 22,920 points + 49,272 members

Huffelpuff heeft dus de meeste leden nu, Gryffindor is Ravenclaw eveneens voorbij qua ledenaantal. Maar Ravenclaw is qua punten totaal Slytherin weer voorbij. Zo min mogelijk nieuwe leden aanwas hebben doet je als afdeling dus gesterkt zijn qua punten totaal... :roll:

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 06, 2011 19:15 

Mijn mama heeft alles al gelezen tot aan Diagon Alley, maar er staat nu steeds dat het volgende stuk pas later geopend wordt? Heeft iemand dit ook al gehad? Komt het omdat je maar een bepaalde hoeveelheid mag lezen/doen op een bepaalde dag, of heeft niemand zoiets gehad?

Just asking (:

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 06, 2011 19:41 

Indian Violet schreef:
Mijn mama heeft alles al gelezen tot aan Diagon Alley, maar er staat nu steeds dat het volgende stuk pas later geopend wordt? Heeft iemand dit ook al gehad? Komt het omdat je maar een bepaalde hoeveelheid mag lezen/doen op een bepaalde dag, of heeft niemand zoiets gehad?

Just asking (:

Ik doe het even onder spoilertags
Spoiler:
Bij Diagon Alley moet je de shoppinglist vinden anders kom je niet verder. Anders kan je namelijk geen dingen kopen en zijn alle winkels gesloten. Vanaf dit punt moet je soms vinden om bepaalde teksten te openen.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 06, 2011 20:27 

Eva schreef:
Indian Violet schreef:

Just asking (:

Ik doe het even onder spoilertags
Spoiler:
Bij Diagon Alley moet je de shoppinglist vinden anders kom je niet verder. Anders kan je namelijk geen dingen kopen en zijn alle winkels gesloten. Vanaf dit punt moet je soms dingen om bepaalde teksten te openen.

Thanks a lot!

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: do sep 08, 2011 9:34 

Ik heb nu eindelijk mijn invitatie binnen.

Spoiler Vernon & Petunia
Spoiler:
Ben nu bij Diagon Alley. Ik vind de site goed opgezet en met name de tekeningen die bij de hoofdstukken horen vind ik heel mooi. Ook leuk om te lezen hoe Vernon en Petunia elkaar ontmoet hebben. Al vraag ik me wel af hoe Vernon op zo'n jonge leeftijd het heeft weten te schoppen tot directeur. Of zou hij 20 jaar ouder dan Petunia zijn? De leeftijd wordt niet genoemd.

Patricia: Ik heb je stuk in spoilertags gezien, aangezien het wel heel erg spoilerig is!

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 08, 2011 18:21 

Yay ik heb eindelijk een succesvolle Cure For Boils gebrouwd XD Ik had de hoop al bijna opgegeven maar blijkbaar is Potions toch te leren, haha.

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 08, 2011 19:38 

Ik ben zo gefrusteerd aan het geraken. Ik en mijn zus hebben op dag 6 het raadsel opgelost, en ik heb nog steeds niets gekregen!
Gaan we er wel een krijgen? Dat vraag ik me af. :(

x.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 08, 2011 19:42 

Ze zijn nu bezig met emails naar dag 3 verzenden en dus nog lang niet bij dag 6. Binnen 22 dagen zullen jullie hem wel krijgen. Geduld is een schone zaak :)

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 08, 2011 19:43 

badeendjex5 schreef:
Ik ben zo gefrusteerd aan het geraken. Ik en mijn zus hebben op dag 6 het raadsel opgelost, en ik heb nog steeds niets gekregen!
Gaan we er wel een krijgen? Dat vraag ik me af. :(

x.

Ze zijn pas net klaar bij dag 2, dus er is een vrij grote kans dat je nog een tijdje moet wachten als je op dag 6 aan hebt gemeld :\ Ik ben op dag 3 aangemeld en heb ook nog niets.

MAAR er is goed nieuws!
Citaat:
Last night, Thursday 8 September, at approximately 10:00pm (BST), we sent out some more Welcome emails.

The good news is that we no longer expect to pause sending these (as mentioned in our Beta testing and Welcome emails post). Instead, we plan to send emails out daily over the next two weeks. As always, there’s a chance that our plans may alter as we assess the site and how it is reacting to new users but we will update you if anything changes

Wat ik neit goed begrijp is het 'Last night, Thursday 8 September' want het is vandaag 8 september, maar goed, dat zal wel een foutje zijn. Er gaan dus voortaan iedere dag mails eruit, dus als het goed is gaat het nu een stuk vlotter!

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 08, 2011 19:49 

Bluh... Ik haat wachten.
Hopelijk komt hij snel, want ik heb zo'n zin erin!

x.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 09, 2011 14:21 

Ik heb gisteren pas mijn welkomstmail gekregen en ik had op dag 3 geregistreerd. Volgens mij ook nog redelijk als één van de eersten.

Anyway, ik heb het eerste boek inmiddels klaar, Chamber of Secrets is nog gesloten, dus ik zal verder moeten gaan met House Points verdienen met Duels (die er gisteren trouwens uit lagen) en Potions maken xD

Verder vind ik dat het er heel mooi uit ziet! Voor de zekerheid even onder spoiler tags:

Spoiler:
Vind het wel mooi dat je eigenlijk geen gezichten ziet, zegmaar. Net zoals op de Nederlandse kaften. Het helpt wel mee met je fantasie. Ook ga ik nog alle extra informatie lezen, want die heb ik in mijn enthousiasme even geskipt ^^"

Ravenclaw staat nog steeds aan de leiding met House Points, terwijl Hufflepuff 4e staat, maar wel de meeste members heeft. Snap dit niet helemaal, maar misschien zijn ze dus inderdaad minder hard bezig voor House Points xD

Edit: Oh, correctie..

1. Ravenclaw 28,603 points + 65,208 members
2. Slytherin 28,598 points + 64,300 members
3. Gryffindor 27,103 points + 64,962 members
4. Hufflepuff 25,951 points + 65,197 members

Ravenclaw heeft momenteel dus meer members dan Huff, maar Gryff staat nog steeds ver boven Huff. Ben wel blij dat Gryff wat meer members lijkt te krijgen, want het aantal was zo klein..

It's always darkest before the dawn.

Laatst bijgewerkt door Alice op vr sep 09, 2011 15:01, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 09, 2011 14:56 

Ik ben van dag 3, dus ik ben benieuwd of ik binnenkort mijn mail krijg. Eigenlijk is het al verpest, omdat ik er nu de tijd niet meer voor heb en toen de eerste mails verzonden werden wél. Toen wilde ik hem BADLY, nu mwah... nu wil ik vooral weten in welk house ik kom.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 09, 2011 21:42 

Spoiler:
Waarom ligt Pottermore er uit, net nu mijn Potion klaar is? Nu is hij dood. Ugh. 1 Point for trying. Awesome. 85 minuten voor niks gewacht.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: za sep 10, 2011 15:25 

Yes, ik heb eindelijk mijn mail binnen, net wanneer ik het niet verwachtte! :D De eerste hoofdstukken zien er echt geweldig uit, complimenten.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: