Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 31  Volgende

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 10, 2011 15:55 

Yes! I got in! Ik ben nochtans een dag 4 persoon en ik had het totaaaaaaal niet verwacht nu! YEEEEESH!

EDIT: Pottermore ligt plat, ik kan er dus nog niet echt in =( balen

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 10, 2011 16:01 

Haha, ik heb dus ook mijn email en had het nu ook niet verwacht, aangezien ik dacht dat ze nog met dag 3 bezig waren. Blijkbaar gaat het nu dan echt een stukje sneller. Jammer alleen dat PM er meteen alweer uit ligt xD

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 10, 2011 18:50 

YEEEEEY mail mail mail! Oh my ik ben wel zenuwachtig voor het sorteren nu :') SO EXCITED!

Spoiler:
Ik heb bij The Cupboard Under The Stairs iets gezien, misschien heeft wel iedereen het gezien hoor. Maar als je in de 2e laag het lampje onder de trap aandoet, staan er nummertjes naast. Eerst 1531 en als je eroverheen gaat is het 4157.. Iemand enig idee waar dit voor staat? :)

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 10, 2011 22:18 

Ik kreeg m'n mail vanmiddag ook eindelijk! Ik dacht: kan ik me lekker vanavond laten sorteren. Ligt Pottermore nu plat! Aaaaaaaargh!

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 10, 2011 23:25 

Grmpf @@ hoofdstuk 2 en ik word er weer uitgegooid. In welk hoofdstuk word je gesorteerd?

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 10, 2011 23:38 

Spoiler:
In hoofdstuk 6 kan je inkopen doen op Diagon Alley, een huisdier uitzoeken en ten slotte word je gekozen door een wand. Daarna, in hoofdstuk 7, word je gesorteerd.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 10:41 

Mijn potions mislukken steeds @@

Spoiler:
Ik snap niet zo goed wat ik verkeerd doe bij die ene om het uite te proberen.. Er staat dat je 6 snake fangs erin moet doen, betekent dat dan 2 keer zo'n hoopje (want dan staat er (6) naast de crusher), of echt 6 keer? Confusion! :')

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 10:59 

Indian Violet schreef:
Mijn potions mislukken steeds @@

Spoiler:
Ik snap niet zo goed wat ik verkeerd doe bij die ene om het uite te proberen.. Er staat dat je 6 snake fangs erin moet doen, betekent dat dan 2 keer zo'n hoopje (want dan staat er (6) naast de crusher), of echt 6 keer? Confusion! :')

Dat eerste ;) Maar het kan verwarrend zijn. Let gewoon op het getal wat naast de mortar/mortel/vijzel te zien is of naast de ketel. Als die eenmaal op het voorgeschreven aantal staan klopt het.

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 15:17 

Ik ben nu door het hoofdverhaal heen, zonder alle extra informatie te hebben gelezen. Het is wel tof, opzich. De potions maken het ontzettend leuk. Ik heb trouwens 1 vraag:

Spoiler:
Klopt het dat je nog niet kunt duelleren met andere personen? Bij mij zegt Pottermore dat namelijk.

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 15:39 

Ik zit vast in hoofdstuk 5 geloof ik. Na Diagon Alley is er een gedeelte unlocked. "Parts of the experience are locked so that the story is not spoiled for you."
En nu, weet iemand dat?

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 15:40 

Dat had mijn moeder ook, heb je Diagon Alley al gehad? As in, heb je al een wand en al inkopen gedaan?

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 15:47 

Nope. Er zijn 4 gedeeltes in hoofdstuk vijf, waarvan de eerste Diagon Alley is. Daar kan ik alleen characters en places bekijken enzo. Als ik dan onderin de balk verder wil naar Gringotts, zegt PM dat dat gedeelte 'will be unlocked very soon'. Misschien mag je maar een beperkt aantal hoofdstukken per dag doorlopen ofzo?

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 15:50 

Over diagon Alley

Spoiler:
Er ligt een boodschappen lijst ergens op de grond. Die moet je eerste oprapen voor je naar Gringotts kan.

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 15:52 

Spoiler:
Je moet de boodschappenlijst vinden. Als je die hebt gevonden weet je wat je moet kopen en kun je ook kopen. De boodschappenlijst kun je vinden op de straat als je helemaal inzoomd.

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 15:57 

Thanks! Ga ik proberen als de site het weer doet.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: