Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 31  Volgende

Dreuzel

BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 18:01 

De site is inmiddels (gelukkig) weer online.
Mijn vraag is trouwens al beantwoord op de blog van Pottermore. ;)

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: za sep 17, 2011 20:46 

Ik heb nu inmiddels 100 punten opgeleverd voor voor Gryffindor, ben ik wel blij mee, alleen verprutsen veel mensen het. Twee mensen met 9.000 huispnten (18.000) van de 41.000, dan is de vraag wat de minimaal 50.000 andere allemaal doen.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 17, 2011 21:10 

justin98 schreef:
Ik heb nu inmiddels 100 punten opgeleverd voor voor Gryffindor, ben ik wel blij mee, alleen verprutsen veel mensen het. Twee mensen met 9.000 huispnten (18.000) van de 41.000, dan is de vraag wat de minimaal 50.000 andere allemaal doen.

Ik heb geen idee hoe ze het precies berekenen maar volgens mij nemen ze niet het totaal. De top 6 van Gryff heeft al meer punten dan het totaal van Gryffindor en daarnaast heeft de volledige top 20 meer dan 3000 punten. Het lijkt me niet dat er zoveel mensen met negatieve punten zijn.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 23, 2011 10:37 

Ik las net dit op Twitter:

Citaat:
UPDATED ON FRIDAY 23 SEPTEMBER
Pottermore will be offline from approximately 10:30am (BST) today. The downtime will last approximately three hours.

We are taking the site offline in order to apply a number of updates and bug fixes. The most important of these will allow us to invite more Beta users to the site.

We are nearing the end of September and the culmination of the Beta period that we outlined back in July. We had hoped to send out Welcome emails to all our Beta testers by this stage but, due to the phenomenal amount of activity and interaction taking place on Pottermore over the past few weeks, we have had to balance the number of Beta users against the performance and stability of the site.

As a result, we still have Welcome emails to send out. We are hoping to send out the remaining emails over the next few days and we will be updating this blog again on Monday. While we can't reply directly to questions posted on Twitter, we have been collecting your comments and queries (as well as the information you've sent us via the 'Beta feedback' button) and we'll try to answer the most-asked questions next week here on the Insider.

Thank you all for your patience and the feedback and comments you've given us so far. The reaction to Pottermore has far exceeded our expectations and we're working as hard as we can to make sure even more people can share in the Pottermore experience.

Het is dus maar goed dat ze de betaperiode gedaan hebben, want anders was het echt mis gegaan in oktober. Ik snap dat ze alles goed voor elkaar willen hebben voor oktober, maar we zijn al bij eind september en niet eens alle mensen van dag 4 zijn binnen. Meer dan de helft moet nog een welkomstmail krijgen, dus het gaat alleen maar erger worden de komende weken qua activiteit op Pottermore. Ik hoop dus echt dat ze het allemaal kunnen fixen.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr sep 23, 2011 10:53 

Idd, die betaperiode die zij voor ogen hadden bleek maar goed ook. Want anders zaten ze echt met de site omhoog wanneer ie live zou gaan. Sterker nog, in feite is de beta periode maar kort. Maar iig goed om te lezen dat ze serieus aan de slag gaan. Wat mij betreft hadden ze er meer tijd voor kunnen uittrekken. Want feit is gewoon, als je de amibitie hebt om 1 miljoen mensen early access te geven, dan moet de site dat wel kunnen verduren. Tikkeltje onderschat dus qua populariteit? Hoe het ook zij, na al die dagen van stilte is er dan eindelijk weer een status update!

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 25, 2011 14:06 

Ik was nét aan het klagen tegen Sjar dat ik er nog steeds niet inzit, maar eindelijk kan het avontuur~ ook voor mij beginnen :'). Ik behoor, als ik me niet vergis, tot de groep van de vijfde dag. Ik hoop dat ik alles zonder haperingen kan doen, want ik vrees dat de site erg snel overbelast zal zijn.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: zo sep 25, 2011 16:43 

Ik kijk echt ontzettend uit naar 2012 mede door Pottermore, omdat het tweede boek er dan op komt en je dan ook weer kan duelleren :twisted: Ik kan namelijk veel beter duelleren dan toverdranken brouwen, en in het tweede boek kan ik eindelijk een virtuele Lucius ontmoeten :love:

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 11:42 

Ik heb gisteravond laat mijn mail eindelijk gehad, dus ik ga nu op Pottermore. Als ene AshFirebolt95 je toevoegt, dan ben ik het :P

Beetje karig, zo kort voor de opening. Maarja, gelukkig geven ze nu toe dat het anders ging dan gepland en dat het niet de bedoeling was dat we zolang moesten wachten.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 12:28 

Arianna schreef:
Beetje karig, zo kort voor de opening. Maarja, gelukkig geven ze nu toe dat het anders ging dan gepland en dat het niet de bedoeling was dat we zolang moesten wachten.

Ja inderdaad, want de laatste tijd ligt Pottermore er wel super vaak eruit. Dat was eerder ook niet zo. Dus Pottermore bitcht ook, dus ik snap dat ze daar ook mee bezig zijn.

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 12:53 

Eva schreef:
Arianna schreef:

Ja inderdaad, want de laatste tijd ligt Pottermore er wel super vaak eruit. Dat was eerder ook niet zo. Dus Pottermore bitcht ook, dus ik snap dat ze daar ook mee bezig zijn.

Maar daarom heet het ook een beta. Een beta is bedoelt om de kinderziektes uit het eindproduct te halen. Het is daarom niet meer dan logisch dat pottermore niet helemaal goed werkt. Dankzij de beta zijn er nu duizenden gebruikers die fouten kunnen ontdekken die de makers zelf over het hoofd hebben gezien. Ook kunnen ze zien of de server al deze actieve bezoekers aankunnen. Stel je voor dat het uiteindelijke product te maken had met de fouten en downtimes die wij nu tegenkomen.

Laatst bijgewerkt door Roonil Wazlib op di sep 27, 2011 12:56, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 12:54 

Het zal toch wel fijn zijn wanneer ze 30 september alle mensen hebben toegelaten en dat ze de capaciteit aan kunnen. Maar ik heb enorm mijn twijfels. Met name omdat het een tijd met 200.000 mensen al problematisch was.
Daarnaast is het duelleren nog steeds niet gemaakt. Volgens mij heeft dat het maar heel even gedaan, ik heb het zelfs niet eens mee gekregen.
Ze maken er geen goede indruk mee wanneer ze met zoveel problemen 1 oktober ingaan. Dan is het wel duidelijk dat de testperiode best nog een maand of 2 a 3 langer had mogen duren.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 13:28 

Roonil Wazlib schreef:
Eva schreef:
Arianna schreef:

Maar daarom heet het ook een beta. Een beta is bedoelt om de kinderziektes uit het eindproduct te halen. Het is daarom niet meer dan logisch dat pottermore niet helemaal goed werkt. Dankzij de beta zijn er nu duizenden gebruikers die fouten kunnen ontdekken die de makers zelf over het hoofd hebben gezien. Ook kunnen ze zien of de server al deze actieve bezoekers aankunnen. Stel je voor dat het uiteindelijke product te maken had met de fouten en downtimes die wij nu tegenkomen.

Ik snap wel wat beta is. En ik snap ook waarom deze periode in is gegaan. Ik geef alleen aan dat Pottermore er nu vaak uitligt dus dat het in houd dat de beta periode wel nodig is en dat het daarom waarschijnlijk langer heeft geduurd dat alle beta leden binnen zijn gekomen. Over 4 dagen gaat Pottermore namelijk open voor iedereen. En dan moet alles goed op schema liggen. Eerder lag Pottermore niet zo vaak plat, dus je kan merken dat er wel wat mankementen aan de website zijn. Daarom heeft het ook zo lang geduurd voordat iedereen binnen is.

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 15:19 

Ik lees net op Twitter dat iedereen z'n welkomsmail heeft gekregen!

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 17:17 

OMG OMG OMG, ik zit er op!

Eindelijk, ik vind het eigenlijk wel erg dat ik hem zo laat krijg, bijna even laat als de mensen die er 1 oktober op mogen, MAAR, ik zit er op!!!

*Handjes in de lucht*

x.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 17:57 

Gefeliciteerd aan iedereen die vandaag binnengekomen is! :wizard:

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: