Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende

Professor

BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 14:28 

:shock: dat duurt dan wel erg lang idd, en ik had ergens gelezen dat boek 2 halverwege dit jaar komt..
Oke de betamensen zijn dus degene die op dag 1 en 2 zich aanmelden. Zover ik heb begrepen zijn er meer dan een miljoen mensen die zich aan hebben gemeld, maar op zich nog niet naar binnen kunnen.
Ik kan me dus wel aanmelden ook al kan ik nog niet naar binnen, of heeft dat helemaal geen zin?

Wanneer kan men er overigens in? ik las oktober vorige jaar. :S

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 22:54 

Wel erg jammer dat je nu nog steeds niet in kunt.., ik mis wat extra content. Vind het wat flauwtjes dat harry potter zo stopt.. Veels te vroeg:d:p

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 21:25 

Ik vind het zo langzamerhand irritant worden dat ze niet meer updates geven over wat ze achter de schermen aan het doen zijn. Wanneer het eindelijk open gaat voor iedereen en wanneer CoS online komt te staan. Het enthousiasme bij de mensen gaat nu wel weg. Het enige wat ze nu updaten is die fanart waar denk ik niet veel mensen op zitten te wachten.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 21:38 

Ik word er ook gek van. Er staat niks op de site. Niet eens wat nou precies de reden is dat het langer duurt! Er staat nu idd alleen fan art op. Wat is daarmee? Is dat gewoon voor de leukigheid of komt dat ook echt terug in Pottermore?

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 22:00 

ik vind nu ook wel zwaar irritant worden dat hij nog niet open is.
ook vind ik jammer dat ze dus geen updates doen over de site zelf hoe ver er mee zijn enz.

al die tekening kun je later op de site ook wel bekijken (vind ik dan)

ben wel beetje me interesse voor die site aan het verliezen, wat ik best jammer vind omdat me het best wel leuk lijkt (als het eenmaal af is).

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 15:09 

Pottermore gaat eindelijk open voor iedereen, in begin april!

Citaat:
We’re pleased to announce that pottermore.com will be open to everyone in early April 2012.

We know that the extended wait for those wishing to be part of Pottermore has been frustrating, and we’d like to thank you all for your patience so far.

Many of you are interested to know why we extended the original opening date beyond October of last year.

We always knew Pottermore would be incredibly popular, which is why we made the decision to only open to one million Beta users to begin with. We wanted to make sure that we had a really good understanding of how people want to use the site and which bits we’d need to modify before giving more people access.

We gathered some incredibly useful feedback from our Beta users, and it became clear that our original platform wouldn’t be suitable when millions more users came on to the site. So we made a big decision: to move Pottermore to an entirely different platform set up. This ‘invisible’ change has involved a lot of work behind the scenes but it will enable our users to get the best from Pottermore as it grows and develops.

There have definitely been some challenges and the whole Pottermore team has been working really hard to incorporate all the Beta activity and feedback. This means that over the coming weeks and months we’ll be adding exclusive content and many more exciting features (such as sounds) to Pottermore for you to explore, share and discover.

So get ready to join the Pottermore journey – the wait is nearly over.

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 17:28 

Nou, dat werd wel tijd zeg. Ze hebben zichzelf behoorlijk in de vingers gesneden door er eerst zo'n gigantische hype van te maken en vervolgens de opening zo ontzettend ver uit te stellen. Ik denk dat ze hier zelf ook ontzettend van balen. Maar goed, het is in ieder geval goed nieuws voor alle mensen die er nog steeds niet op konden. En fijn dat ze zeggen de komende tijd al nieuwe dingen te gaan toevoegen, misschien gebeurt er dan nog wat interessants op Pottermore voordat CoS uitkomt.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 18:16 

Dat werd inderdaad tijd, maarja, nog steeds een maand wachten! Wat ik niet snap; waarom niet wat eerder zo'n bericht uit laten gaan? Dat had al een hoop frustratie bespaart.

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 8:12 

Oh ik ik zie net dat het hier ook al in het engels staat, nouja boeiend. xD

Harry Potter-website in april online
AMSTERDAM - De Harry Potter-website van schrijfster J.K. Rowling gaat in april online.
Aanvankelijk zou Pottermore in oktober worden gelanceerd, maar toen was de website nog niet klaar voor de miljoenen gebruikers die het naar verwachting aan zal trekken, zo staat in een verklaring op de site.

Op Pottermore kunnen liefhebbers van de tovenaarsserie elkaar ontmoeten in een interactieve wereld en spellen spelen. Ook zijn via de site de Potter-boeken voor het eerst te bestellen in de vorm van een e-book en komt er een encyclopedie met veel nieuwe weetjes over de personages.

Film
De zeven Harry Potter-boeken zijn wereldwijd meer dan 450 miljoen keer gekocht. Het eerste deel van de reeks verscheen eind jaren negentig. Rowling werd door de boeken over de jonge tovenaar een van de rijkste vrouwen ter wereld.

Het laatste boek uit de serie, Harry Potter en de Relieken van de Dood, stamt uit 2007. De laatste op de boekenserie gebaseerde film kwam vorig jaar uit.

Bron: nu.nl

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 29, 2012 23:51 

Pottermore heeft sinds kort ook geluiden. Wat vinden jullie ervan?

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 30, 2012 19:13 

Ik vind het wel echt een toevoeging! Voegt toch wat toe aan het sfeertje. Ben even de eerste paar hoofdstukken doorgelopen om te kijken hoe het is, en het is wel leuk. Wel een beetje eentonig soms (veel vergelijkbare geluiden), maar het is beter dan helemaal stil. Maar misschien had het nog wel beter geweest als er nog een HP-achtig muziekje werd afgespeeld. Maar goed, het is in ieder geval fijn dat ze naar de beta's hebben geluisterd en dat hiermee laten zien.

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 07, 2012 20:49 

Ben ik 1 van de enigste mensen die eigenlijk een beetje teleurgesteld is. Ik had de site gezien op 1 middag, en nu kom ik zo om de maand eens online om te kijken of boek 2 er nog niet opstaat.
Ik vind het persoonlijk een beetje saai, het is toch telkens hetzelfde.

x.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 13:43 

badeendjex5 schreef:
Ben ik 1 van de enigste mensen die eigenlijk een beetje teleurgesteld is. Ik had de site gezien op 1 middag, en nu kom ik zo om de maand eens online om te kijken of boek 2 er nog niet opstaat.
Ik vind het persoonlijk een beetje saai, het is toch telkens hetzelfde.

x.

Ik denk dat de meerderheid het wel als een teleurstelling ziet, hoor. Vooral omwille van het feit dat de meeste mensen véél te hoge verwachtingen hadden. Zelf had ik niet echt hoge verwachtingen en het was een beetje zoals ik het me had voorgesteld. Zelf heb ik de site maar een beperkt aantal keren bezocht en ik vond het leuk om de extra informatie te lezen. Maar ik vrees dat na de sortering en de quiz over de wand het leuke er al meteen van af is.

En ik denk dat we op boek 2 nog wel een kleine eeuwigheid kunnen wachten xD. Ach, ik beschouw het als een leuk extraatje (:. En ik denk dat er ook veel mensen de site meteen niet meer bezoeken, omdat ze niet in de gehoopte afdeling terecht zijn gekomen.

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 12, 2012 18:21 

Het roze schermpje is aanwezig op Pottermore, waarin staat dat ze veranderingen aan het aanbrengen zijn! Zou het dan eindelijk zo ver zijn?

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: do apr 12, 2012 18:38 

"We have taken Pottermore.com offline to add some tweaks to the fixes we implemented last week. Pottermore will remain offline until later this evening and we will update you here once the site is back up."

Staat hier.

Dus nope, toch niet de opening. (Ik denk ook dat dat met iets meer bombarie zou gebeuren, eigenlijk.) Maar ik vind het ondertussen wel tijd worden. "Begin april", zeiden ze. Nou, ik vind het niet meer begin april hoor. :')

(Ja, ik ben een van de pechvogels die niet bij de beta users hoort. Ik wil mijn house weten, dammit! ._.)

were mine.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: