Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 9:55 

Pottergirl schreef:
Op een Pottermore Tumblr blog las ik dat J K Rowling zelf in Hufflepuff gesorteerd is (bron). Ik weet niet hoe betrouwbaar die website is aangezien het geen officiële Pottermore-blog is, maar ik vond het wel leuk om te lezen (:

Als dat waar is dan, GUIPOERUIOEURIOPG8!erjF! XD Dan is dat wel heel erg made of awesome en ga ik verder met mijn embrace-Hufflepuff-leven :'). Oeeh, I sure hope that is true!

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 11:20 

En ik ben gesorteerd in HUFFLEPUFF!

Ik ben eigenlijk wel blij na het lezen van de extra informatie : D!
Maar toch raar, na zolang een Raafje te zijn geweest '.'

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 11:25 

Sjar schreef:

NOG EEN RAVENPUFF! Haha, welkom :'). Ja, ik heb er ook ongeveer al vrede mee genomen dat ik een Huffje ben. Stiekem hebben wij wel hele mooie eigenschappen en een hippe common Room!

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 11:34 

@ Charlie: haha, idd! Hurray for Hufflepuff. Ik vind de eigenschappen echt tof!

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 11:52 

@Pim: Yay, jij bent ook een Raaf! :D

/kruipt richting het Ravenklauw-board. Je hebt gelijk, nu moet ik me wel aanmelden. Pottermore's woord is wet. :')

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 12:28 

Sjar schreef:

*high five*!

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 12:37 

Ik kan niet meer wachten maar ik heb nog steeds niet de gouden e-mail gehad... Ik ben zo benieuwd waar ik terecht kom! [/spam]

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 13:26 

Voor de Hufflepuffs:

Citaat:
Normally, Huffle Badger prides itself on its uncanny ability to not give a sh*t and do what it wants. But sometimes, Huffle Badger has to do things it doesn’t want to do, like attend functions put on by the other three school mascots. These engagements mostly consist of Huffle Badger getting really irritated by the other house mascots. On principle, Huffle Badger goes to these sorts of functions because it’s loyal to the other sh*ts, even if they annoy it sometimes. But every now and then, Ravenbird, Gryffinlion and Slythersnake can really try Huffle Badger’s infinite patience.

Like at tonight’s dinner:

Ravenbird: —AND DID YOU KNOW THAT HOGWARTS IS THE ONLY SCHOOL IN THE ENTIRE WIZARDING WORLD THAT CAN SQUAK, SQUAK SQUAK BIRD NOISES I’M JUST A FLYING, TALKING ENCYCLOPEDIA OF FACTS—

Huffle Badger: Yeah, that’s great but Huffle Badger doesn’t give a sh*t —where is the food?

Gryffinlion: YOU WANT THE FOOD? I HAVE THE FOOD. COME AT ME BRO. COME AT ME. FOR REAL, JUST HIT ME RIGHT HERE IN THE THROAT. I SWEAR I WON’T FEEL IT. LET’S FIGHT, HUFFLE BADGER, I HAVE A LOT TO COMPENSATE FOR AND AN UNHEALTHY NEED TO PROVE MYSELF AT ALL TIMES.

Huffle Badger: Huffle Badger cannot possibly convey how many sh*ts it doesn’t give right now, Gryffinlion. Huffle Badger is just hungry.

Slythersnake: Huffle Badger lookssssss like it’ssssss put on a few poundsssss. In fact, one might daressssssay Huffle Badger could do with fasssssssting tonight. Or for the resssssst of eternity.

Huffle Badger: I swear to Merlin, Slythersnake…If you spit on me one more time, I’m going to tie you up in a bow and put you at the top of this year’s Christmas Tree.

Sometimes, Huffle Badger thinks he could use an extended vacation away from Hogwarts…somewhere nice and away from England. Like the Bahamas.

/bron

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 14:43 

Het moment is daar, voor mij is dit het uur van de waarheid. Mijn sorteertest is begonnen.

Spoiler:
Ik kreeg kippevel van het korte videofragment :O

Spoiler:
...put me on! Don’t be afraid!
And don’t get in a flap!
You’re in safe hands (though I have none)
For I’m a Thinking Cap!

:lol:

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 14:52 

Je weet de spanning er wel in te houden @@

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 14:56 

Malou schreef:

MTE. xD Je maakt het allemaal wel erg spannend. Ik denk persoonlijk dat je in Ravenclaw komt Joost. Krijg ik een koekje als ik gelijk heb?

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 14:58 

Skywalker schreef:
Huffle Badger: I swear to Merlin, Slythersnake…

Merlin zat in Slytherin, neh neh neh neh NEH neh, ha ha ha ha HA ha ♪

't valt wel op dat de mensen die tegen hun zin in Huff terecht zijn gekomen ineens doen alsof ze nooit een probleem hebben gehad met Huff @@

En ik denk ook dat Joost in Ravenclaw zit.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 15:11 

Malou schreef:

(a)

Eva schreef:
Malou schreef:

MTE. xD Je maakt het allemaal wel erg spannend.

Ik hou er van om in spanning te verkeren. En nog meer om anderen in diezelfde spanning te laten verkeren (a)

Eva schreef:
Ik denk persoonlijk dat je in Ravenclaw komt Joost. Krijg ik een koekje als ik gelijk heb?

Malou schreef:
En ik denk ook dat Joost in Ravenclaw zit.

Voor als nog is de sorting hat nog niet tot een keuze gekomen :P

Mijn eerste 2 vragen...
Spoiler:
QUESTION 1

Which of the following would you most hate people to call you?

1. Ordinary - gewoontjes
>>2. Ignorant - onwetend<<
3. Cowardly - laf
4. Selfish - egoĂŻstisch

WANT: Iemand mag mij best gewoontjes noemen. Daarnaast, gewoon is zo relatief als het maar kan zijn. Wat de een gewoontjes vind, vind de ander speciaal. En vice versa. Dus tja.. als iemand mij laf noemt, een held op sokken. Dan zeg ik: ja en? Stating the obvious of captain obvious to the rescue eh? *schouder ophalen doet* En als iemand van mij zegt dat ik egoĂŻstisch ben. Dan zeg ik: ja en? Iedereen is tot in zoverre egocentrisch ingesteld, dat zoiets naar anderen kan overkomen alsof iemand egoĂŻstisch is. Maar dat kan dus ook gebaseerd zijn op een verkeerde voorstelling van zaken. En dus dito *schouder ophalen doet*

Gaat iemand zeggen van mij dat ik onwetend ben, dan kun je mij wel kwaad krijgen ja. Want daaruit vloeit meteen voort dat die ander zich verheven voelt boven mij. Zich qua bepaalde kennis/kunde zich superieur voelt aan mij. En dat mag zo'n iemand zich prima voelen. Maar voor hetzelfde geld heb ik wel het e.e.a. al gelezen over de desbetreffende kunde. En dan heb ik echt zoiets van: alles goed en wel, maar ga pas iemand onwetend noemen nadat ook gebleken is dat iemand er geen snars van begrijpt of er echt niets van af weet. En dus letterlijk onwetend is. Nee, ignorance is bliss luidt het spreekwoord. Dat blijkt maar weer. Dus daarom is dit mijn antwoord.

QUESTION 2

Once every century, the Flutterby bush produces flowers that adapt their scent to attract the unwary. If it lured you, it would smell of:

1. A crackling log fire - knisperend haardvuurtje
2. The sea - de zee
3. Fresh parchment - nieuw perkament
4. Home - thuis

Tja.. suffe vraag, want mijn antwoord zou zijn: versgemaaid gras! En hoe ruikt thuis? :S Hoe de zee ruikt of hoe een nieuw stuk papier ergo perkament ruikt daar kan ik nog wel in komen. Maar hoe een knisperend haardvuurtje zou moeten ruiken... :roll: Zit dus te dubben tussen de zee en nieuw perkament... Waar is versgemaaid gras?! @@

Enfin...

WANT:

Als ik ergens onoplettend rondloop en aan mij de vraag wordt gesteld welke geur mij zou doen weglokken van mijn huidige pad die ik bewandel dan kies ik toch echt voor de geur van vers perkament. Ik heb zelf geen geur verbonden aan thuis, daar heb ik veel meer een emotionele band mee dan iets anders. Dus zoiets zal niet de geur zijn die mij doet weglokken. De geur van een knisperend haardvuurtje zou mij evenmin weglokken. Simpelweg omdat zoiets als verbrand hout niet lekker ruikt.

Hou je over de zee en vers perkament. Als ik de geur van de zee ruik heb ik zoiets van: "hé, kennelijk ben ik in de buurt van de zee want ik ruik de zilte zee." "Interessant!" en vervolgens loop ik gewoon door, zonder mij er echt door van mijn pad te doen afleiden. En dan de geur van vers perkament. Dat doet mijn nieuwsgierigheid de overhand nemen waardoor ik erachter wil komen wat ik zou aantreffen als ik de geur zou volgen. En ja, dat doet mij wel van mijn pad af gaan. Maar meer dan alles zou dat gewoon de geur van versgemaaid gras zijn. Snap daarom dondersgoed waarom Hermione het in haar amortentia wil hebben.

Ik ben nog wel even bezig dus :nerd:

Ok, door naar vraag 3!

Laatst bijgewerkt door Harry, Ron & Hermione op za aug 27, 2011 15:27, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 15:16 

xD ik heb die test echt volledig op gevoel gemaakt en aangeklikt wat er het eerste bij me op kwam

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 15:20 

Malou schreef:
xD ik heb die test echt volledig op gevoel gemaakt en aangeklikt wat er het eerste bij me op kwam

Omdat ik de test zo "belangrijk" vind is dat wel het laatste wat ik zou willen doen. Maar ik las laatst ook weer een artikel ergens dat we vele keuzes maken doormiddel van ons onderbewustzijn (lees: gevoel) i.p.v. met ons bewustzijn (lees: ratio/verstand). Ik ga gewoon 1 voor 1 de antwoorden voorbij en ga mij afvragen: is dat voor mij van toepassing? En ik denk ergens wel dat mijn onderbewustzijn echt wel meespeelt met het kiezen van mijn antwoord. Net zoveel als mijn bewustzijn dat doet. En nu ik dit toch zo typ: ik weet mijn antwoord al op vraag 2 xD

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 203 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: