Dennis Krauwel schreef:
Hoezo maak je dan uit dit verslag (erg leuk om eens te zien trouwens!) op dat het te geregisseerd zou zijn? Eigenlijk zie ik op geen enkele foto de crew met de kandidaten overleggen, om maar wat te noemen. Dus ik vind het allemaal wel meevallen, ik heb niet echt het idee dat ik naar iets "neps" zit te kijken als ik WIDM aan het kijken ben. Natuurlijk zal er af en toe wel iets opnieuw moeten, bijvoorbeeld het praatje van PJ, en dat ze dan aan de kandidaten vragen om te doen alsof ze het voor het eerst horen, of zo. Of dat een opdracht helemaal in het water valt en dat ze dat dan gewoon niet uitzenden en iets anders verzinnen. Maar voor de rest denk ik dat het allemaal wel meevalt.
Ik bedoelde meer dat ik het me weer afvroeg hoe ze het regisseren, naar aanleiding van het backstage verslag van de registratie (want dat is het eigenlijk).
Ik vroeg mij het vorig jaar af, ik vond het zeer vreemd/verdacht dat Patrick Art twee jokers gaf. Dat zou in eerdere seizoenen (met onbekende Nederlanders) nooit gebeuren, de mol gaat niet iemand bevoordelen. Ik denk ook niet dat ik naar iets neps zit te kijken, maar ik vond het vorig seizoen erg verdacht dat Art de Finale haalde met de hulp van Patrick. Ik heb ook geen verdere bewijzen ofzo.