Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 01, 2011 9:20 

Dan zal het tussen the voice en WIDM gaan. En ik kijk er dan niet gek van op dat the voice met de ring van door gaat. Noem mij pessimistisch, maar ik heb voor wat betreft de televizierring er weinig vertrouwen meer in. Zo vaak genomineerd, zo vaak er naast gegrepen. Het probleem daarbij is dat je vaak genoeg ziet dat een programma wint wat tot een aantal weken terug nog op de tv te zien was. WIDM is alleen van januari t/m maart te zien. Daarna zakt het weg in het geheugen van de kijker. En zit zoiets als the voice nog vers in het geheugen. En dus stemt men daarop. Toch blijf ik duimen, ooit moet WIDM toch met de ring naar huis gaan? :S Ik zal iig zoals vanouds wel weer stemmen. Vorig jaar waren er een aantal van een ander forum aanwezig op het gala :P Schijnt dat je gewoon tickets kunt kopen om aanwezig te zijn! :D

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 01, 2011 11:26 

De Televizierring zal denk ik gewonnen door The Voice, omdat dat het programma is dat het grootste publiek trekt. De nominaties van de overige twee programma's zijn denk ik vooral door een groep vaste fans. Dus bij de uiteindelijke verkiezing zal The Voice het wel winnen verwacht ik. Ik vind het trouwens helemaal niet zo belachelijk dat Voetbal International een keer genomineerd is, het trekt voor een dagelijks programma nu al vele jaren veel kijkers.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 18:01 

Vanavond om half 9 is het Televiziergala op TV (AVRO, ik vermoed NL1). Zoals jullie weten maakt WIDM dit jaar weer kans om de televizierring te winnen. Dusss, gaan jullie kijken/stemmen? Ik hoorde dat je ook via internet kan stemmen (Klik!) en dat zou gratis moeten zijn.

Ik hoop toch heel erg dat WIDM de ring dit jaar eens wint. Ze verdienen het zo! Ik moet wel toegeven dat de kans klein is, aangezien TVOH en VI (de andere genomineerden) tegelijk met het gala uitzenden en al hun kijkers dus kunnen pushen op hun programma te stemmen. Toch denk ik wel dat ik even op WIDM ga stemmen. Ik stem normaal nooit met dit soort dingen, maar als het toch gratis via internet kan...

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 20:23 

Ik heb ook op WIDM gestemd (en mijn ma gaat zo ook nog stemmen op WIDM @@ ). En via 'het tweede scherm' stond WIDM vrij ruim voor zag ik. Ik denk dat dat de stemmen via internet zijn? Zou zeer verdiend zijn als ze het nu eens winnen!

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 22:16 

Het tweede scherm liet volgens mij inderdaad alleen de internet-stemmen zien. Ik heb nog via een SMS gestemd op WIDM. Heeft niet mogen baten, dat stomme Voetbal International gaat er met de ring vandoor. Ik vind het echt belachelijk. xD Heeft echt niets met goede televisie te maken. En WIDM had het zo verdiend!

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 22:48 

Ik vind het nog wel grappig. Het laat alleen maar zien dat de Televizierring als prijs weinig voorstelt. Het is een populariteitsprijs, of eigenlijk nog meer een "probeer zoveel mogelijk sms'en en andere stemmen te scoren" prijs. Het heeft niets met een kwaliteitsprijs te maken, hoewel dat sowieso subjectief is en over smaak valt niet te twisten. Daarom vind ik ook niet jammer dat WIDM, wat ik het leukste programma van de drie vind, niet heeft gewonnen.

Weet iemand trouwens wanneer het nieuwe seizoen precies gaat beginnen of is dit nog niet bekend?

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 21, 2011 23:00 

Bij De Wereld Draait Door was vandaag de eerste trailer van het nieuwe seizoen te zien! En ik zie nu ook dat de website weer geĂĽpdatet en gepimpt is. De kandidaten zijn inmiddels ook officieel bekend:

Citaat:
Anne-Marie Jung
Dio
Frits Huffnagel
Hadewych Minis
Liesbeth Staats
Maarten van der Weijden
Marion Pauw
Marit van Bohemen
Tim Kamps
William Spaaij

Wie is de Mol? wordt vanaf 5 januari 2012 elke donderdagavond om 20:30 uur uitgezonden op Ned.1

Dus zoals altijd, de eerste donderdag van het nieuwe jaar!

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 10, 2011 9:47 

Het is inmiddels officieel bekend dat komend seizoen Pieter-Jan Hagens niet langer WIDM presenteert. In plaats daarvan gaat Art Rooijakkers het doen, de winnaar van vorig jaar. De geruchten gingen al een tijdje en ik hoopte eigenlijk stiekem dat het niet waar was, maar dat is het dus toch. Ik vind het echt heel jammer dat PJ ermee gestopt is, ik was echt heel tevreden met hem als presentator. En dat Art nu het stokje overneemt, vind ik helemaal jammer. Ik vind hem volgens mij niet zo'n hele fijne presentator en bovendien is 'ie vorig jaar gewoon kandidaat geweest, en dan is het toch een beetje raar als je het ineens moet presenteren. Bovendien zie ik hem niet echt mysterieus doen eigenlijk. Als 'ie het maar wel een beetje serieus presenteert en niet leuke babbeltjes met de kandidaten gaat staan te maken...

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 10, 2011 10:28 

De geruchten gingen inderdaad al een tijdje, dus ik ben niet echt verrast. Maar ik vind het net zoals Dennis ook niet erg geweldig. Ik vond PJ het juist zo goed doen. Hij deed leuk mee en kon ook serieus/mysterieus zijn. Ergens begrijp ik het wel omdat PJ volgens mij heel veel dingen momenteel doet, dus het kan zijn dat het niet in zijn schema past. Ik ken Art eigenlijk niet heel goed als presentator. Ik weet wel dat hij erg enthousiast is. Ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen. Ik ben opzich niet heel negatief. Ik denk dat ik een betere mening kan geven als ik de eerste aflevering gezien heb.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 12, 2011 14:20 

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd. Ik vond Art heel leuk als kandidaat maar ik heb hem nog nooit iets zien presenteren. Volgens mij heeft hij wel charisma op het scherm dus dat komt in ieder geval wel goed. Of hij inderdaad ook mysterieus en WIDM-ish kan presenteren zullen we nog wel zien. Ik denk dat het in ieder geval goed is om niet van hem te verwachten dat hij PJ gaat nadoen ofzo.

Ik heb echt heel veel zin in het nieuwe seizoen (:

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 22, 2011 10:19 

Er staat een leuk backstageverslag op http://www.wieisdemol.com:
http://www.wieisdemol.com/index.php?PHP ... hbackstage

Naar aanleiding hiervan vroeg ik me af in hoeverre de serie geregisseerd is. Het moet natuurlijk opgenomen worden, dus dat er wat geregisseerd moet worden is logisch, maar ik heb het gevoel dat het nu veel meer was dan de eerste series toen het nog met onbekende Nederlanders was. Zeker vorig jaar, toen Art met de hulp van de mol verder kwam (Patrick gaf Art zelfs jokers).

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 22, 2011 10:30 

Hoezo maak je dan uit dit verslag (erg leuk om eens te zien trouwens!) op dat het te geregisseerd zou zijn? Eigenlijk zie ik op geen enkele foto de crew met de kandidaten overleggen, om maar wat te noemen. Dus ik vind het allemaal wel meevallen, ik heb niet echt het idee dat ik naar iets "neps" zit te kijken als ik WIDM aan het kijken ben. Natuurlijk zal er af en toe wel iets opnieuw moeten, bijvoorbeeld het praatje van PJ, en dat ze dan aan de kandidaten vragen om te doen alsof ze het voor het eerst horen, of zo. Of dat een opdracht helemaal in het water valt en dat ze dat dan gewoon niet uitzenden en iets anders verzinnen. Maar voor de rest denk ik dat het allemaal wel meevalt.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 22, 2011 10:40 

Dennis Krauwel schreef:
Hoezo maak je dan uit dit verslag (erg leuk om eens te zien trouwens!) op dat het te geregisseerd zou zijn? Eigenlijk zie ik op geen enkele foto de crew met de kandidaten overleggen, om maar wat te noemen. Dus ik vind het allemaal wel meevallen, ik heb niet echt het idee dat ik naar iets "neps" zit te kijken als ik WIDM aan het kijken ben. Natuurlijk zal er af en toe wel iets opnieuw moeten, bijvoorbeeld het praatje van PJ, en dat ze dan aan de kandidaten vragen om te doen alsof ze het voor het eerst horen, of zo. Of dat een opdracht helemaal in het water valt en dat ze dat dan gewoon niet uitzenden en iets anders verzinnen. Maar voor de rest denk ik dat het allemaal wel meevalt.

Ik bedoelde meer dat ik het me weer afvroeg hoe ze het regisseren, naar aanleiding van het backstage verslag van de registratie (want dat is het eigenlijk).

Ik vroeg mij het vorig jaar af, ik vond het zeer vreemd/verdacht dat Patrick Art twee jokers gaf. Dat zou in eerdere seizoenen (met onbekende Nederlanders) nooit gebeuren, de mol gaat niet iemand bevoordelen. Ik denk ook niet dat ik naar iets neps zit te kijken, maar ik vond het vorig seizoen erg verdacht dat Art de Finale haalde met de hulp van Patrick. Ik heb ook geen verdere bewijzen ofzo. :P

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Keer terug naar Media
Ga naar: