Geplaatst: za dec 31, 2011 14:11
Op dit moment ben ik helemaal into Tanzwut. Maar dat kan bij wijze van spreken volgende week alweer anders zijn. Heeft bij mij vaak te maken met wat ik voor handen heb, welke concerten ik bezoek en ik van anderen mee krijg. Maar goed, Tanzwut ken ik nu eigenlijk een paar maanden, ben in september naar een concert van ze geweest in Arcen en dat was al erg mooi. Hoewel dat meer middeleeuwse muziek was. Toch iets anders wat in eerste instantie de opzet was. En dat was ook wel merkbaar onder het publiek. Afgelopen woensdag heb ik ze dan in Amsterdam op zien treden met hun metal/rock/folk versie en die is me heel goed bevallen. Wat een geweldige mannen die gewoon lekker gek doen en dat merk je ook wel een beetje in de muziek. Vooral veel vergelijkingen met de natuur.
Favoriete nummer op dit moment: Bei dir, Nein Nein, Bitte bitte, Im Labyrinth der Sinne, Meer, Teufel im Paradies en Augen zu.
Naast Tanzwut heb ik overigens op dit moment vrij veel Corvus Corax en Laïs aan staan. Afgewisseld met Rapalje en Omnia.
_________________ Folge deinem Herzen oder meinem Rat.
|