Whiiiii. Ik heb het ondertussen ook eindelijk helemaal bekeken, BIG YAY!
Ik vond het echt geweldig. Echt waar. Het plot zit leuk ineen (het doet me echt gewoon aan een Pixarfilm denken ofzo) en de personages zijn geweldig. Vooral dat laatste. Ik vind heel veel personages heel erg hip. Het lijkt me best een grote productie, het steekt allemaal heel goed ineen. Die insecten zijn zoooo cool vormgegeven. En ohja, de muziek was ook weer heel erg hip.
Jaaaa. I loved it, ja :'D
Citaat:
Mijn favoriete personages zijn Taz (door Lauren Lopez), Pincer (door Dylan Saunders) en Junior (door Brian Holden). Taz is gewoon bad-ass en heeft een fantástisch accent, Pincer had het beste liedje van de hele musical en Dylans stem verraste me enorm (ik wist niet dat hij ZO goed kon zingen, moet 'ie vaker doen)
DIT! I LOVE LAUREN LOPEZ. Echt, haha, ik vind ze helemaal geweldig. Zowel in haar rol als Taz als in Bugget (hoe schrijf je het? xD). Dat meisje is zo getalenteerd. Speaking about talented. Dylan heeft me ook méér dan verrast. Als Dumbledore vond ik 'm wel oké, maar seriously, in Starship is ie in beide rollen gewoon helemaal geweldig. GENIAAL. En hij kan idd echt zoooo hip zingen. :')
En haha. Had Brian nu werkelijk zo'n roze Darren Criss-bril op? :')
Citaat:
Mijn favoriete grapje moet toch wel de Glee-grap zijn XD Vooral de manier waarop Joe Walker dat bracht en het feit dat Darren die avond in het publiek zat maken het hilarisch :') Maar ik heb heel vaak hardop gelachen terwijl ik zat te kijken, er zaten echt hele grappige dingen in waarvan ik weet dat ze net zo vaak gequote gaan worden als dingen uit AVPM en AVPS (:
Ik had die Glee-grap al tegengekomen op Tumblr en meer, maar hij bleef gewoon hilarisch. Haha, vooral hoe Joe Walker het bracht, met zo'n grimasje en zo'n kleine knipoog. GENIAAL. Haha. Hilarisch.
Voor de mensen die het nog niet gezien hebben: KIJKEN! :') Ik raakte ook gewoon echt weer even ontroerd bij deze - jaja!