Zelf vind ik films vaak niet slecht. Ik kan meestal wel iets vinden dat ik er leuk aan vond. Maar films die ik eigenlijk niet zou aanrijden zijn...
- Red Riding Hood. Ik had al gehoord dat hij niet zo goed was, maar het was voor 12 uur en we moesten iets, dus we besloten daar maar heen te gaan voor 5 euro. Ik was uiteindelijk blij dat ik er maar 5 euro voor betaald had. Tuurlijk, het zag er leuk uit, en tuurlijk Max Irons is een leuke knul, en het acteren was ook wel redelijk ofzo, maar... ik vond het verhaal gewoon buitengewoon vaag. Dat hele gedoe met die wolf en al die vage suggesties die nergens op sloegen. Ik weet niet xD ik zou hem alleen nog een keer kijken als ik me verveelde en om nog eens even op een rijtje te krijgen wat er ik er nou niets aan vond (vrij veel dus)
- The Other Boleyn Girl. Sommige mensen vinden het een hele toffe film, maar ik vond er zelf niet zo veel aan. Ik wist dat heel veel van het verhaal niet klopte, en daar ga ik me altijd aan zitten ergeren. Dan denk ik 'Mens, er zat zo ontzettend veel drama in, waarom moet je dan nog drama toevoegen/veranderen?' Verder... Tja, ik weet het niet. Ik kan nooit zo goed aanduiden wat ik nou precies slecht vind aan een film. I just didn't like it, okay xD