Geplaatst: do jan 09, 2014 16:09
@2daemon: Wat vond jij zo goed aan Malavita? '.' Ik vond dat niet echt veel aan...
Moeilijk, moeilijk. Ik heb zulke goede films gezien dit jaar dat ik niet echt kan kiezen maar ik zal het terugbrengen naar 3. Dus geen top 3, maar die zijn mijn drie beste van dit jaar.
The way way back Ik twijfelde tussen deze of Kings of Summer. Maar ik vond deze toch net wat beter. Ik ben ook wel van Steve Carell gaan houden en... Dit is gewoon zo'n mooie feel good film. Zo'n coming-of-age story maar in een hele leuke setting!
Moonrise Kingdom Weliswaar niet van dit jaar maar ik heb hem dit jaar voor het eerst gezien, dus voor mij wel nieuw :) Dit was echt het jaar van Wes Anderson voor mij! Dat ik serieus nog nooit een film van hem had gezien... Shock! Ik ben nu echt een groot fan en kan niet wachten op The Grand Budapest Hotel. Al zal die de schattigheid van de jonge hoofdrol spelers uit Moonrise Kingdom niet kunnen overtreffen, hihi.
What Maisie Knew Dat meisje! Dat deed hem het gewoon. Onata Aprile is gewoon een kleine artiest in de wording. Hoe zij de film gedragen heeft... Ik moet hem gauw weer zien!
En dan heb je natuurlijk ook nog films zoals The Hobbit, Prisoner, The Butler, The Aquatic Life Of Steve Zissou, Gravity, Still Mine etc. Haha, heel veel oude films waren voor mij dit jaar de beste. Oops :)