Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Favoriete seizoen?
S1 80%  80%  [ 4 ]
S2 0%  0%  [ 0 ]
S3 0%  0%  [ 0 ]
S4 0%  0%  [ 0 ]
S5 0%  0%  [ 0 ]
S6 20%  20%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 5

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 11:44 

*aait Janneke's post hierboven en daarboven die van Jessica*

Aaaaaargh. De finale. Echt gek dat het alweer een jaar geleden is. D: Die scene die je postte is ook absoluut één van mijn favoriete. Ik vind het trouwens echt opmerkelijk welke sfeer er hangt over die finale. En dan bedoel ik niet de hele pro/contra-shizzle among the fans, maar gewoon echt de sfeer die overgoten is over de finale. Heel puur op de één of andere manier. Elke aflevering heeft wel een bepaalde sfeer, maar deze is echt.. nog anders. Op de één of andere manier. Ja, zal wel geweest zijn omdat het de finale was zeker ofzo.

Ah ah. IK MIS HET. ECHT. Ik moet dringend verder met die rewatch, ook al heb ik er totaal de tijd niet meer voor. En ik vrees dat LOST altijd wel dat ene plaatsje in mijn hart zal hebben ofzo, want ik krijg nog steeds waterende ogen bij Life & Death of bij de Tracking Theme of bij welk stukje soundtrack dan ook maar :'). No kidding. En ja, dit was melig. Maar zo ben ik dan he :').

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 21:03 

Dat heb ik dus ook. En al helemaal met dingen die samenhangen. Je bent zo weer in die mood die je tijdens Lost had. De spanning, de humor, de tranen.
Zo zat ik laatst een film van Stephen King te kijken en tot mijn grote verbazing wandelt Terry O'Quinn voorbij. Dat is dan echt maf en je betrapt jezelf erop dat je hem constant Locke noemt. Maar ach, mijn vader heeft er ook al last van en hij heeft de serie nog niet eens uit.

Voor mij is het nog relatief pas geleden dat ik alle seizoenen heb gezien, maar ik ben echt benieuwd hoe ik alles de tweede keer ga ervaren.
De eerste twee seizoenen waren in ieder geval super om terug te zien. Je begrijpt zoveel meer. De steentjes, de twee lijken enz.
Nu ik er over nadenk is het eigenlijk best knap dat ze een serie hebben weten te maken die zelfs een tweede keer nog zo "nieuw" oogt. Maar ja, het is dan ook heel goed geschreven en gemaakt.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 20:20 

Ik kan heel uitgebreid gaan doen en het lang maken, maar dat zou in nog geen 2 posts passen! En t is nu al een tijdje gestopt ook.
Het is een van me favo series geworden hij is iedergeval uniek in z'n soort! Want er kwamen alleen maar vragen, en als er antwoorden kwamen nog meer vragen?? En er is nog zoveel wat ik zou willen weten.
En je kunt er nog jaren over praten en info uitwisselen als je t goed uitpakt op een forum.

Het einde tja was bijna geheel onverwachts en eigenlijk ook wel jammer, maar toch ook heel mooi gedaan. Hoe iedereen t weer wist en zo bij elkaar komt.

Ik weet nu wel wie de leider in Lost moet zijn:
Niet Sayid of Kate.
Ook niet Ben nu die volgt zomaar iets op en doet wat ie wil vaak.
Jack ook niet zoals je zag in het begin veel gingen dood toen ie de leiding had, en andere dingen.

Maar Sawyer hij is een goeie leider, geen dode onder zijn leiding. (afgezien van de terugkomst van de andere en all hell breaks loose)
Hij denkt eerst na bespreekt het met andere, overweegt de juiste dingen.
Locke is ook wel een goeie leider niet helemaal zeker nog, maar in het begin was het even ondekken hoe en wat, maar het ging steeds beter. Alhoewel op het laatste nu?
En van de Others die Richard, hij is er al heel lang hij is kalm op zich vriendelijk en denkt na.

Ik ben nu helemaal voor:
Jack & Kate
Sawer & Juliet
Bernard & Rose
Jin & Sun

Enige wat me rest is dit ik zet het maar in Spoilers anders wordt het te lang.
Mijn Tribute voor diegene die het niet haalde.
Spoiler:
Ergste doden:
Jin&Sun
Charlie
Locke
Juliet
Libby

Tribute aan Boone
Boone je was leuk om te zien slim en dapper en je had het beste over voor iedereen, je was een goeie broer voor shannon al had ze het niet echt verdiend
Ergens is het de schuld van locke dat je dood gegaan bent maar je deed je best om hem te helpen, en je had even radiocontact hopelijk niet vergeefs.

Tribute aan Shannon
Je was in het begin dan wel een zeurende bitch die niks deed en je bracht boone in problemen maar uiteindelijk ging je je beter gedragen.
Je was mooi en duurde even maar ook behulpzaam en slim en zo,n leuk stel samen met sayid, jullie hoorden echt bij elkaar was zo lief en hij hielp je dan ook.
Je hebt het goed gedaan met de hond van walt, hij heeft je op zich geholpen met dingen zoals boone

Tribute aan Libby
Libby je was een leuke meid voor de eerste keer al lief, behulpzaam en teder, heel jammer dat je dood ging door de schuild van micheal.
Jij en hurley waren een leuk stel het ging langzaam en was uiteindelijk veel te kort, net toen jullie echt wat kregen en iets leuks wilden doen.
Je hebt hurley geholpen met dingen en echt je best gedaan dat was lief.

Tribute aan Ana-Lucia
Ana je was een stoere zelfverzekerde vechtersbaas die soms best te snel oordeelde en niemand zowat vertrouwde.
Maar je was mooi, slim en behulpzaam en je had erg leuke streken, helaas dat het niks meer werd tussen jou en sawyer echt een leuk stel.

Tribute aan Eko
Je was behulpzaam, sterk, slim en je hebt je best gedaan tegen the others, je was ook best stil en je wist een boel dingen die uiteindelijk niet goed uitpakte voor je.
Ik geloof dat je zoiets als boete wou doen op het eiland voor de dingen in het verleden en deels heb je dat gedaan.

Nikki & Paulo
We weten niet veel over jullie maar het is niet veel goeds het is best mogelijk dat jullie aardig en slim zijn.
Maar door hebzucht en geld zijn jullie er niet beter op geworden. Niet echt tribute waard.

Tribute aan Arntz
Je was aardige en best grappig je was ook best behulpzaam en slim maar dat is ook je einde geworden.

Tribute aan Charlie
Je was aardig, slim, grappig en ook heel behulpzaam je deed dan ook je best en zeker voor Claire en later de baby.
Als het wat was geworden waren jij en Claire een leuk stel want je was erg lief voor haar en de baby, jullie pasten echt bij elkaar.
Je bent meerdere malen gered van de dood door Jack & Desmond, maar het mocht niet zo zijn hopelijk is je dood niet vergeefs.

Tribute aan Locke
Je hebt veel te verduren gehad en misleid, maar je was een taaie en niet klein te krijgen. Een sterke krachtige Lostie, met misschien een hart van goud. Hoewel wat je dacht of geloofde niet altijd goed was en misschien je dood is geworden.

Tribute aan Juliet
Je was dan wel geen Lostie maar ik reken je er toch bij. Je was stoer kon goed misleiden, maar je hart zat op de goeie plek. Je verdiende het niet om zo te gaan, en hopelijk is je dood ook niet tevergeefs.

Tribute aan Sayid
Je hebt veel meegemaakt, je liefde verloren en bent veel gebruikt tegen je wil.
Maar je hart zat wel op de goeie plek, je wilde veel dingen goed maken. Je was eigenlijk al gestorven, maar je kreeg nog een kans en je einde was heldhaftig hopelijk niet tevergeefs.

Tribute aan Jin&Sun
Julie waren het beste koppeltje in Lost, lief, schattige, aanbiddelijk en een goed voorbeeld tussen ware liefde of liefde voor elkaar. Echt heel mooi en het hield stand.
Veel meegemaakt zelfs uit elkaar. Maar bleven hopen en zoeken naar elkaar, eenmaal bij elkaar was jullie samenzijn erg kort. Maar jullie zijn samen gestorven, had niet gehoeven niet verdiend. Hopelijk komt jullie dochtertje goed terecht.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Keer terug naar Media
Ga naar: