@ kat1; The Legend of Zelda is geweldig! Ik heb alleen The Wind Waker, Twilight Princess en Ocarina of Time, maar die laatste speelt helemaal niet makkelijk op de Wii (ik heb de GC versies) Het is gewoon zo'n heerlijk fantasyspel waarin je lekker rond kunt rijden op je paard, de zon op en onder gaat, en vooral de muziek van Koji Kondo maakt het zo'n buitengewone ervaring. Ik ben zelf geen echte gamer, want ik raak echt om de haverklap vast, maar het spel is wel een mooie ervaring.

Vroeger speelde ik altijd de HP games, en ik heb er nog een zwak voor. De muziek van Jeremy Soule geeft me nog steeds dat nostalgische gevoel. Op de basisschool, tussen de middag, helemaal blij zijn omdat ik een uitdaging gehaald had. Die goede, oude tijd.
The Sims heb ik ook lang gespeeld, de laatste tijd doe ik het wat minder om dat het me wat minder trekt. Ik weet nog wel dat ik ooit een hele familie geschiedenis heb gemaakt, compleet met foto's etc, en een begraafplaats op het terrein. Ook heb ik heel onze buurt (kennissen, familie, vrienden) etc nagemaakt Ik heb minstens vijf Black-Family gemaakt, en ik ben in staat er nog veel meer te maken als ik weer in een Sims 2-bui ben, haha.