Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 22, 2011 17:24 

Bespreek hier enkele games die je wel of niet zijn bevallen en die je misschien je forumgenoten aan zou raden.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 14:36 

Binnekort komt er een MMORPG game uit genaamd RIFT.

Ik heb gelukkig een Betakey kunnen bemachtigen, en ik moet zeggen dat dit mij erg bevalt. Het ziet er naar mijn mening leuk uit, de gameplay is goed en het zit mooi in elkaar.
Beter als WoW sowieso, alhoewel ik nooit een WoW fan ben geweest - integendeel.

Helaas word het wel een betaalde game.
http://www.riftgame.com/

Citaat:
De MMORPG Rift komt in Europa op 4 maart uit op PC, drie dagen na de release in de Verenigde Staten. Dat maakt ontwikkelaar Trion World bekend.

"De lancering van Rift is het resultaat van onze onvermoeibare pogingen van de laatste jaren om spelers de meest complete, volledige en dynamische online game ooit te geven", aldus Lars Buttler, CEO van Trion Worlds. "Met doorzettingsvermogen, creativiteit en de ongelooflijke reputatie van onze ervaren ontwikkelaars, hebben we een enorm gepolijste en immense online wereld gemaakt die gevuld is met avontuur, verrassingen en schoonheid. We kunnen niet wachten om Rift met spelers over de wereld te delen."
Huisdieren Fans van de game kunnen al vanaf vandaag de game bestellen. Degenen die dat doen krijgen één van de drie exclusieve in-game huisdieren naar keuze en kunnen in aanmerking komen om de game nog voor de release te spelen. Naar verwachting kunnen de mensen die de game van tevoren besteld hebben vanaf 24 februari al een voorproefje nemen en zullen zij ook toegang krijgen tot alle resterende bí¨ta-evenementen.
Rift is een fantasievolle MMORPG die zich afspeelt in een wereld die zwaar is beschadigd door verschillende aardverschuivingen. Spelers krijgen de keuze uit verschillende rassen en klassen om mee te spelen.

bron: http://www.gamer.nl/

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 14:53 

Ben na heel lang niet gegamed te hebben begonnen aan de Assassins Creed reeks op mijn x-box 360. Vind dat de games steeds beter worden. Het zijn er op het moment 3:

Assassins Creed
Assassins Creed 2
Assassins Creed: Brotherhood

Het gaat over een jongen wiens voorouders Assassins waren. Hij wordt door een organisatie meegenomen en in een machine gezet om deze herinneringen te herleven. Het grootste deel van de game speelt zich af in de herinneren van voorouders Altair en Ezio Auditore.

Dit is een erg leuk en redelijk uitdagend spel dat er ook nog eens geweldig uitziet. In het eerste deel lijken eigenlijk alle missies op elkaar. Dat wordt op een gegeven moment vervelend, maar in #2 en Brotherhood zijn de missies afwisselend en interessant. Echt een aanrader voor iedere gamer die van actie en avontuur houdt.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 14:30 

ik speel nu op het moment ook assassins creed brotherhood
ik vindt de waarheid puzzels erg leuk om te doen :D

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 15:37 

Hmm er zijn meerdere games die ik wel leuk vind, ik heb een hele kast vol en 6 verschillende consoles, maar het is alweer een tijdje geleden.

Iemand die van bendigheid houd, dan is Gradius geweldig, ik ben zelf opgegroeid met het spel. Gradius en Gradius Gaiden heb ik al afgemaakt :P er is ook een paraodie ervan.., Sexy Parodius(kijk dit als je wilt lachen) en ik weet niet wat ze hebben gerookt toen ze die maakte, maar hij is heel grappig en toch moeilijk. Zeker geen spel wat je in 1 dag uit kan spelen.

verder zijn een paar goedkopere games, die wel heel goed zijn:
Primal-- Hele leuke game, voor een tientje, voor de ps2. Veel moeilijke puzzles(kheb best vaak vast gezeten haha), vechten met leuke wapens en afentoe een schrikmomentje

Red Ninja, End of Honor -- ook voor een tientje te verkrijgen op de ps2. Hij heeft een hele slechte beoordeling, maar ik vind het een hele leuke game. Als je van sluipen houd en je vijanden wilt verassen, dan vind je dit vast leuk. Hijs wel een beetje bloederig :lol:

Trapt -- Ook een goedkope vechtspel, maar dit keer kan je niet vechten.. huh..:p je moet vallen neer zetten en je vijanden ernaartoe lokken. Moelijke game.. maar wel heel leuk :)

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 18:29 

Momenteel ben ik bezig met de Fable serie. Recensies zijn vrij verdeeld van een topserie tot saai. Ik kan mezelf er goed meer vermaken.

Waar ik dit jaar echt op wacht is The Elder Scroll Skyrim. Vorige deel heb ik echt kapot gespeelt!

Profiel  

5e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 18:39 

Op dit moment ben ik bezig als een elf wizard/rogue in Neverwinter Nights 2. Net begonnen, maar ik ben benieuwd of ik het uit zal spelen. Want als het te moeilijk wordt, leg ik het spel meestal voor een paar maanden goed aan de kant. De controlls zijn in ieder geval makkelijk, maar ik heb soms nog wat moeite met de camera om die voor mij op een fijne positie te houden.

Neverwinter Nights is een spel gebaseerd op Dungeons & Dragons en het spel wat ik nu speel is de regelversie 3.5.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 18:49 

Ik speel op dit moment dance central (nou ja, spelen...) Civ 4, The Sims 3, Amnesia, en een assortiment ds spellen. En eigenlijk zitten we ook nog in een tweede doorloop van Dragon Age.

En we spelen LOTRO, natuurlijk. :) VIP's die we zijn.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 9:58 

Ik ben gek op gamen Heb ook verschillende consoles staan. Ik blijf een softie voor Nintendo, met zijn Mario spellen en met name The legend of Zelda reeks.
Of die nu zijn voor de gamecube, wii, supernintendo of handheld, maakt me helemaal niks uit. (Heb ze toch allemaal tot mijn beschikking. :mrgreen: )

Op de ps2 vind ik persoonlijk Okami het leukste. (Hondsmoeilijk bij tijd en wijlen, maar goed, hou wel van een uitdaging.) Okami is een spel waarbij je als een wolf speelt en verschillende tekentechnieken leert om verder te kunnen komen in het spel. Deze uitleg is wel een heel kleine notendop. De typisch japanse invloeden vind ik prachtig en is een van de mooiste spellen die ik ooit gespeeld heb.

Komen we bij de x-box. Daar ben ik bezig met de Fable reeks. Ik heb Fable 2 en 3 waarbij ik bij het tweede deel toch een lichte voorkeur heb.
Als je echt een moeilijk spel wil spelen, raad ik Cameo aan. Dat is een van de eerste spellen die ik voor de x-box gekocht heb.

Gah! Ik wil de nieuwe legend of Zelda! *Mokt*

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 12:34 

Jaali schreef:
Ben na heel lang niet gegamed te hebben begonnen aan de Assassins Creed reeks op mijn x-box 360. Vind dat de games steeds beter worden. Het zijn er op het moment 3:

Assassins Creed
Assassins Creed 2
Assassins Creed: Brotherhood

Het gaat over een jongen wiens voorouders Assassins waren. Hij wordt door een organisatie meegenomen en in een machine gezet om deze herinneringen te herleven. Het grootste deel van de game speelt zich af in de herinneren van voorouders Altair en Ezio Auditore.

Dit is een erg leuk en redelijk uitdagend spel dat er ook nog eens geweldig uitziet. In het eerste deel lijken eigenlijk alle missies op elkaar. Dat wordt op een gegeven moment vervelend, maar in #2 en Brotherhood zijn de missies afwisselend en interessant. Echt een aanrader voor iedere gamer die van actie en avontuur houdt.

Hier ben ik het mee eens! Assassin's creed is echt een ontzettend gaaf spel, niet alleen om te spelen maar ook zeker om te kijken terwijl iemand anders speelt. Heel mooi vormgegeven.

Wat ik ook echt een heel erg leuk spel vind, is Resident Evil 5. Dit is voor mijn gevoel echt een totaal andere opzet als de eerdere resident evils die ik in mijn eentje nooit durfde te spelen . En: Je kan hem met zijn tweeí«n doorlopen. Om heel eerlijk te zijn heb ik hem nog nooit alleen gespeeld, maar voor met vrienden is het echt een aanrader en voor de mensen die net zo moedig zijn als ik: ik denk dat 'ie in je eentje minder eng is om te spelen dan de vorigen.

Verder vind ik de Mario Bros voor de Wii nogal leuk, vooral omdat je met meerdere personen het scherm onveilig kan maken en dat voor een enorme chaos zorgt. ^^

"Heaven isn't a place. Heaven is perfection. Wouldn't you think? And we don't go there, as much as we express it. Does that sound true to you?"

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 22:01 

@ kat1; The Legend of Zelda is geweldig! Ik heb alleen The Wind Waker, Twilight Princess en Ocarina of Time, maar die laatste speelt helemaal niet makkelijk op de Wii (ik heb de GC versies) Het is gewoon zo'n heerlijk fantasyspel waarin je lekker rond kunt rijden op je paard, de zon op en onder gaat, en vooral de muziek van Koji Kondo maakt het zo'n buitengewone ervaring. Ik ben zelf geen echte gamer, want ik raak echt om de haverklap vast, maar het spel is wel een mooie ervaring. :)

Vroeger speelde ik altijd de HP games, en ik heb er nog een zwak voor. De muziek van Jeremy Soule geeft me nog steeds dat nostalgische gevoel. Op de basisschool, tussen de middag, helemaal blij zijn omdat ik een uitdaging gehaald had. Die goede, oude tijd. :love:

The Sims heb ik ook lang gespeeld, de laatste tijd doe ik het wat minder om dat het me wat minder trekt. Ik weet nog wel dat ik ooit een hele familie geschiedenis heb gemaakt, compleet met foto's etc, en een begraafplaats op het terrein. Ook heb ik heel onze buurt (kennissen, familie, vrienden) etc nagemaakt Ik heb minstens vijf Black-Family gemaakt, en ik ben in staat er nog veel meer te maken als ik weer in een Sims 2-bui ben, haha.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 12:23 

Jaaa! The legend of Zelda! Dat is echt een superspel :) Ik ben bezig met Ocarina of Time, heb Wind Waker tig keer uitgespeeld en was bijna klaar met Twilight Princess (maar ik had hem geleend en moest hem teruggeven voor ik hem uitgespeeld had xO). Ik vond Wind Waker het leukst - je kan gewoon zó véél door die hele open zee met al die eilanden. Superleuk!

Bij Twilight Princess moest ik wel even wennen, want het was een hele andere stijl dan voorgaande Zelda's. Die pixelachtige vormgeving (in Twilight Zone), alles was wat futuristischer dan voorgaande Zelda's. En ik moest ook even wennen aan die wolfvorm, maar als je dat eenmaal een paar keer hebt gehad is dat ook echt een superleuke toevoeging.

Oeh, en Assassin's Creed inderdaad ^^ Ik heb laatst deel 2 gekocht omdat hij in de uitverkoop was, en ik dacht, ik probeer het gewoon :') Ik had niet verwacht dat ik hem leuk zou vinden, maar hij bleek ontzettend verslavend. Vrienden van me klagen over het slechte plot, maar hell, I don't care. Zo slecht vind ik het overigens niet. Goed, ik vond de climax een beetje lame (Minerva die de mensheid waarschuwt? Na een hele game vol Renaissance-moord en complotten in de kerk? Huh?), maar het verhaal van Ezio vond ik wel goed. En het is inderdaad mooi vormgegeven, uitdagende manier van spelen, etc. Superleuk =)

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: zo feb 06, 2011 22:44 

Agenia schreef:
Oeh, en Assassin's Creed inderdaad ^^ Ik heb laatst deel 2 gekocht omdat hij in de uitverkoop was, en ik dacht, ik probeer het gewoon :') Ik had niet verwacht dat ik hem leuk zou vinden, maar hij bleek ontzettend verslavend. Vrienden van me klagen over het slechte plot, maar hell, I don't care. Zo slecht vind ik het overigens niet. Goed, ik vond de climax een beetje lame (Minerva die de mensheid waarschuwt? Na een hele game vol Renaissance-moord en complotten in de kerk? Huh?), maar het verhaal van Ezio vond ik wel goed. En het is inderdaad mooi vormgegeven, uitdagende manier van spelen, etc. Superleuk =)

Ik denk serieus dat dat de bedoeling was. Dat gewoon na AC2 denkt van: wtf is dit voor einde? En vervolgens verder wilt spelen naar een écht einde. Ik had namelijk precies hetzelfde. Het leek mij gewoon een hele makkelijke manier om mensen te strikken om Brotherhood te kopen

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 0:25 

Ik ga hem ook kopen binnenkort, vandaag ff wat oude spellen verkocht. daar weer ff een paar andere voor halen denk fable 3, fallout 3 en ac:2

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 16:10 

Jaali schreef:
Agenia schreef:

Ik denk serieus dat dat de bedoeling was. Dat gewoon na AC2 denkt van: wtf is dit voor einde? En vervolgens verder wilt spelen naar een écht einde. Ik had namelijk precies hetzelfde. Het leek mij gewoon een hele makkelijke manier om mensen te strikken om Brotherhood te kopen

Hmm, mijn reactie zou dan juist zijn "POEP!" *boos in prullenbak smijten doet*, ware het niet dat de graphics en controls supervet zijn dus ik waarschijnlijk brotherhoord toch wel ga spelen :') Denk je dat ze daar zo over nagedacht hebben? Hmm, ik ben benieuwd.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: