Heaven help me.
Deze serie gaat me echt nog een hartaanval bezorgen. De laatste episode heb ik echt constant gesqueed en gehuild tegen m'n beeldscherm geschreeuwd ;_; Ik ga proberen me te herinneren wat er allemaal gebeurd is het afgelopen seizoen haha XD Lol.
- Brian. Hij blijft awesome, maar ik vind wel dat hij tegen Justin had moeten zeggen dat hij om hem gaf. Oke, op zijn manier liet hij dat wel merken, maar hij weet ook dat Justin ietsje meer nodig heeft dan dat. Ik zag het het hele seizoen al aankomen dat Justin op een gegeven moment genoeg zou krijgen van Brian's zogenaamd nonchalante houding. Iedereen weet dat Brian van Justin houdt maar Justin moet dat ook zeker weten. Maar Brian blijft mijn bb, hij is fantastisch en geweldig en sexy en wauwwauwwauw zo lief voor z'n vrienden <3
- Justin is een schatje en ik ben blij dat hij weer zo goed als genezen is van die belachelijke bashing, en samen met Brian is hij gewoon zo lief en ik wil dat ze weer bij elkaar komen. Ik snap dat hij viel voor whatshisname, Mr. Violin, want hij is hot en romantisch, as opposed to Brian die hot en niet-romantisch is. Maar ik wil dat hij hem dumpt en terug komt bij Brian want Justin x Brian is gewoon OTP FOREVER. Ik vind het wel heel gaaf dat hij samen met Michael een comic heeft gemaakt en dat dat praktisch alleen maar over Brian gaat. Also - kunstacademie FTW! <333
- Michael en Ben zijn heel lief samen maar ik ben wel nog steeds heel erg bang dat Michael op de een of andere manier infected raakt. Dat zou de hele serie wel een extreem dramatische wending geven, maar de schrijvers van QaF zouden het zomaar kunnen doen gezien de plottwists en dramadingen die er allemaal gebeuren. Wat overigens niet betekent dat ik vind dat het slecht geschreven is, integendeel - het zit zo goed in elkaar! Alles wordt afgehandeld en daar ben ik ze heel dankbaar voor. Anyway - Michael en Ben = lief.
- Ted en Emmett ben ik echt he-le-maal fan van. Ik hoop echt dat ze een stabiel koppel worden a la Mel and Linds, maar ik zie het nog wel gebeuren dat straks blijkt dat Emmett slechts dronken was toen hij Ted zoende en er plots heel veel spijt van heeft. Ik hoop het niet want ik vind ze heel schattig samen <3 Emmett heeft trouwens wel een bewogen seizoen achter de rug haha, met z'n miljonairtje die doodging (awww poor bb) en die heisa om dat geld. Go you, Emmett, f*ck 'em all. Ted vind ik nog steeds niet heel erg interessant XD
- Melanie en Lindsay vind ik wel steeds leuker worden idd, maar het zullen nooit mijn favoriete personages worden. Ze zijn samen heel lief en ik hoop dat ze ook door de hele serie heen samen blijven.
Wat ik hoop voor seizoen 3: Justin realiseert zich dat hij stom aan het doen is en komt terug bij Brian, Brian wil hem eerst niet terug maar zegt dan uiteindelijk toch EINDELIJK dat hij van Justin houdt en ze zijn weer helemaal happy en blij en samen en schattig (hoewel ik eigenlijk bang ben dat ze Justin en Brian een keer wat langer bij elkaar weghouden - misschien wel een heel seizoen, ik hóóp het niet). Ted en Emmett realiseren zich dat ze soul mates zijn en voor altijd bij elkaar moeten blijven. Michael en Ben ook. Mel en Linds ook XD Hahaha als ik het zou schrijven zou het echt een hele saaie serie zijn :')