Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Favoriete personage?
Brian 47%  47%  [ 7 ]
Justin 20%  20%  [ 3 ]
Michael 0%  0%  [ 0 ]
Emmett 7%  7%  [ 1 ]
Ted 0%  0%  [ 0 ]
Lindsay 0%  0%  [ 0 ]
Melanie 7%  7%  [ 1 ]
Ben 0%  0%  [ 0 ]
Debbie 20%  20%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 15

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 22:03 

Afbeelding

QueerasFolk is een Amerikaanse TV-serie, gebasseerd op de gelijknamige Britse versie. Queer as Folk vertelt het verhaal van vijf homoseksuelen: Brian, Justin, Michael, Emmett en Ted; en een lesbisch koppel: Lindsay en Melanie; en Michael's moeder Debbie. In het tweede seizoen werd een negende hoofdpersonage geí¯ntroduceerd; Ben.

De serie kende vijf succesvolle seizoens, waarvan de eerste aflevering in 2000 werd uitgezonden en de laatste in 2005. Een totaal van 83 episodes waarvan de speeltijd varieert tussen de 44 en 58 minuten. De serie wordt momenteel niet (meer) uitgezonden in Nederland/Belgií«.

Main Characters / Acteurs

Controversie / Rating

In Belgií« en Nederland kreeg de serie een 16+ rating, omwille van de seksscí¨nes en ook het tonen van geslachtsdelen naast die seksscí¨nes (als in... saunascí¨nes etc). Amerika gaf de waarschuwing; "adult content, nudity, graphic language and strong sexual content".

Deze serie zorgde voor heel wat oproer binnen het medialandschap, alsook binnen de Amerikaanse homogemeenschap.

Op aanvraag van sommigen, bij deze dus een topic om deze spraakmakende serie te bespreken. Mijn mening komt nog wel in verscheidene/vele posts in dit topic, dus: Shoot!

Laatst bijgewerkt door Enjolras op vr mei 20, 2011 17:53, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: za maart 05, 2011 13:05 

Zal ik dan maar eens eindelijk reageren? :D

Ik vind QaF echt een geweldige serie. Zoniet zelfs mijn lievelingsserie. Ik heb hem al helemaal gezien en ben momenteel bezig met een rewatch. Ook al ben ik daarmee nog maar 2 afleveringen ver xD

En ook al is de serie al zo'n kleine zes jaar afgerond en wordt hij nergens meer uitgezonden, ik vind het echt geweldig hoe het gewoon blijft leven onder de mensen. Naar mijn ervaring toch. Ik bedoel, doe het internet maar eens open en je vindt nog altijd groepen mensen die actief bezig zijn met de serie, hem nu pas voor het eerst beginnen zien en zo.

Ik weet nog dat ik vroeger sneaky naar de televisie op mijn ouders hun kamer sloop woensdagavond om daar te kijken. Wat vaak niet lukte omdat pa vroeg naar bed moest. Dus ik zag hier en daar wel flarden van afleveringen maar ik was nooit mee met het verhaal. Ik mocht er vroeger nooit naar kijken, juist omdat het zo expliciete inhoud kan hebben. En iets wat je niet mag en wel wil, doe je toch :')

Dus heb ik vorig jaar maar eens alles op computer gehaald en het toch maar eens van begin tot eind bekeken. Ik was in het begin wel shocked van sommige dingen maar je leert achteraf wel relativeren, omdat het gewoon heel realistisch in beeld wordt gebracht. Ook vind ik het leuk dat er veel issues die gays moeten doorlopen realistisch worden uitgeschreven en gebracht in de serie: het is niet alleen de glitter and glamour of zo. Er zit echt plot in. Pesterijen, issues rond trouwen, baby's krijgen, onrecht en discriminatie en alles wat je je maar kan inbeelden.

En mijn favoriete personage is natuurlijk Brian Kinney. De í¼berman van de serie :P
Maar ik ga dringend eens verder rewatchen zodat ik weer helemaal gedetailleerd kan reageren ='D

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 23, 2011 9:05 

Ik had af en toe wel eens een filmpje gezien op YouTube met stukjes uit QaF, voornamelijk Brian/Justin-filmpjes. Dat vond ik altijd wel mooi (en HOT) dus ik dacht: laat ik maar eens met de serie beginnen. Gisteravond heb ik de pilot gekeken en ik vond 't echt heel tof! Ik vind sowieso alle mannelijke personages leuk, dat stel met die baby interesseert me nog niet echt (wie weet komt dat nog). En ik weet dus dankzij de YouTubefilmpjes dat Brian/Justin niet afgelopen is, en daar ben ik heel blij om omdat ik ze echt zo hard ship XD Haha. Ik hoop dat ik snel verder kan kijken, ik vind het nu al verslavend (:

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 26, 2011 19:00 

Ik wilde al heel lang QaF kijken, maar kon nooit een goede downloadlink vinden. Maar omdat Janneke het was gaan kijken, heb ik haar om een linkje gevraagd en nu heb ik al drie episodes gezien (en de volgende staat nu te laden). XD

And I love it. *_____* Oké, ik geef het toe. Ik ging alleen kijken vanwege eh - die scenes, maar ik vind de hele serie echt tof :) Ik vind ook alle mannelijke personages erg leuk (vooral Emmett, hij is echt geweldig) en ik ship Brian/Justin nu al. XD Ik vind Micheal ook heel erg leuk (en stiekem ship ik ook Mike/Brian, want ik heb iets voor BFF), net zoals Justin. He's hot. *____* Oh, en dat lesbische koppel interesseert me ook niet zo echt. En nu ga ik weer verder kijken, want het is inderdaad heel erg verslavend. :D

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 17:05 

Ik heb net seizoen 1 afgekeken. Dus, (behoorlijk enorme) spoilers voor seizoen 1 (:

Spoiler:
Ehm. WAT? ;____; I cried so hard during that last episode. Ik weet wel dat Justin niet doodgaat maar waaaah ;_; Ik begon echt hardop te janken toen Brian in dat ziekenhuis zat te wachten met die sjaal in z'n handen en Michael die er bij komt zitten en BRIAN DIE HUILT. Ik bedoel - wuuhhh poor thing ;_; Ik wou 'm knuffelen. Wel een gigantische enorme cliffhanger btw. Aflevering 1 van seizoen 2 staat te laden as we speak.

Wat de rest van het seizoen betreft: wauwwauwwauw. Zó verslavend. Zó goed. Zó leuk! Ik had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Justin en Brian zijn mijn favoriete karakters, vooral samen. Dat Brian alsnog naar Justins prom kwam deed mijn hart echt smelten, die dans was hot en schattig en lief :3 Dat die idioot van een Chris freakin' Hobbs dan vindt dat hij Justins mooie hoofd vervolgens moet bewerken met een ijzeren staaf is beyond me. Ik werd er zo boos om! Het enige positieve dat ik hieruit kan halen is dat de kans nu groot is dat Brian en Justin nog closer worden, maar serieus. Wát een asshole.
Emmett is heerlijk en fout en ik ben blij dat hij niet bij dat stomme See The Light gedoe is gebleven - daar werd hij echt vervelend van.
Ik ben heel blij dat Justins moeder eigenlijk heel erg lief is (:
Ted vind ik nog steeds niet zo heel interessant maar ik vond het wel heel sneu voor 'm dat die STOMME Blake zo STOM doet. Blake, you suck.
Michael en David shipte ik eerst heel erg hard, maar ik begon David een beetje í¼bervervelend te vinden en ik had het gevoel dat hij voor Michael niet de goeie persoon is - daarom vond ik het ook zo vervelend dat iedereen om hem heen hem heel erg pushte om David niet te laten gaan (omdat hij een dokter is en rijk en slim en grappig etc etc etc). Ik hoop dat Michael niet alsnog naar Portland gaat want ik vind hem echt heeeeeeel erg schattig.
Lindsay en Melanie vind ik nog steeds niet heel interessant maar ze zijn wel schattig samen, ik ben blij dat ze weer bij elkaar zijn. Ik vind hen vooral leuk als Justin over de vloer komt. En Gus is schattig :3 En dat zegt wat want ik heb echt helemaal niks met baby's XD

Overall - wauwerdewauw. Ik ga direct door met seizoen 2 :3

Btw - ik dacht ergens te lezen dat een van jullie de DVD-boxen van QaF had. Zo ja, waar heb je die gekocht? Ik heb een beetje online gekeken maar bol.com heeft ze niet en cdwow.nl ook niet ;_;

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 01, 2011 18:39 

Ik vind het zo fijn dat er nog mensen met deze serie starten, echt heel hip :'). Dus ik vind dat ik ook wel even een reactie moet plaatsen hier xD.

Want net als bovenstaande mensen hou ik dus ook helemaal van QaF. Ik heb het één keer helemaal gezien en enkele episodes (en laat ons maar zeggen scenes :')) heel erg vaak. Ik vind de serie echt heel erg sterk. Niet alleen door het hele controversií«le gebeuren van homoseksualiteit en alles wat er bij komt kijken, maar deze serie heeft gewoon stuk voor stuk sterke characters (en een erg sterke cast!) die erg mooie development kennen. En het is nog eens mooi in beeld gebracht en het voelt ook heel erg 'echt' aan. Allemaal pluspuntjes dus.

Er zijn ook hier en daar enkele verhalenlijnen die een beetje trop waren, of me gewoon minder konden boeien - maar dat is bij elke serie wel zo, dus helemaal geen big deal.

Voor de rest ben ik helemaal fan van Justin :'). Ik vind Randy gewoon de knapste, dus ja, daar had ik -indertijd- nogal een crush op. En natuurlijk is Brian het interessantste personage van de hele serie - zonder twijfel. Gale Harold speelt 'm ook fantastisch goed (haha - ik herlas nog eens een oude post op HPF1 in het QaF-topic daar en toen was ik helemaal 'ohmygoohz, no way dat Gale in het echte leven hetero is?! Je kan toch niet zo overtuigend een homo spelen als je er zelf geen bent? xD). Enfijn. Justin/Brian all the way dus. Ik ga niet spoilen voor de mensjes boven mij die het allemaal nog voor de éérste keer ervaren, maargoed. I love them.

Ook Debbie vind ik geniaal. Echt GENIAAL. Emmet ook natuurlijk :'). Michael vind ik ontiegelijk irritant. Ik vind 'm zelf stommer dan Ted, dus dat wil wat zeggen. Ik weet nog dat ik vroeger Lindsay cooler vond dan Melanie, maar ik denk dat dat ondertussen verandert is. Maar volgens mij komt dat omdat ik Michelle leuker vind dan Thea om de één of andere weirde reden. Maar oke, no big deal xD.

SPOILERS S4/S5
Spoiler:
Oh en Hunter vond ik ook hip!

Maargoed, Lacrimosa en Lana et moi gaan de hele serie rewatchen en dan komen we hier alles wel onderspammen, haha.

@Pottergirl en Changetje: ENJOY ! :D [/nog een keer]

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 09, 2011 21:28 

I JUST FINISHED SEASON 2 ja ik ga snel het is gewoon zo verslaaaaavend

Spoiler:
Heaven help me.

Deze serie gaat me echt nog een hartaanval bezorgen. De laatste episode heb ik echt constant gesqueed en gehuild tegen m'n beeldscherm geschreeuwd ;_; Ik ga proberen me te herinneren wat er allemaal gebeurd is het afgelopen seizoen haha XD Lol.

- Brian. Hij blijft awesome, maar ik vind wel dat hij tegen Justin had moeten zeggen dat hij om hem gaf. Oke, op zijn manier liet hij dat wel merken, maar hij weet ook dat Justin ietsje meer nodig heeft dan dat. Ik zag het het hele seizoen al aankomen dat Justin op een gegeven moment genoeg zou krijgen van Brian's zogenaamd nonchalante houding. Iedereen weet dat Brian van Justin houdt maar Justin moet dat ook zeker weten. Maar Brian blijft mijn bb, hij is fantastisch en geweldig en sexy en wauwwauwwauw zo lief voor z'n vrienden <3

- Justin is een schatje en ik ben blij dat hij weer zo goed als genezen is van die belachelijke bashing, en samen met Brian is hij gewoon zo lief en ik wil dat ze weer bij elkaar komen. Ik snap dat hij viel voor whatshisname, Mr. Violin, want hij is hot en romantisch, as opposed to Brian die hot en niet-romantisch is. Maar ik wil dat hij hem dumpt en terug komt bij Brian want Justin x Brian is gewoon OTP FOREVER. Ik vind het wel heel gaaf dat hij samen met Michael een comic heeft gemaakt en dat dat praktisch alleen maar over Brian gaat. Also - kunstacademie FTW! <333

- Michael en Ben zijn heel lief samen maar ik ben wel nog steeds heel erg bang dat Michael op de een of andere manier infected raakt. Dat zou de hele serie wel een extreem dramatische wending geven, maar de schrijvers van QaF zouden het zomaar kunnen doen gezien de plottwists en dramadingen die er allemaal gebeuren. Wat overigens niet betekent dat ik vind dat het slecht geschreven is, integendeel - het zit zo goed in elkaar! Alles wordt afgehandeld en daar ben ik ze heel dankbaar voor. Anyway - Michael en Ben = lief.

- Ted en Emmett ben ik echt he-le-maal fan van. Ik hoop echt dat ze een stabiel koppel worden a la Mel and Linds, maar ik zie het nog wel gebeuren dat straks blijkt dat Emmett slechts dronken was toen hij Ted zoende en er plots heel veel spijt van heeft. Ik hoop het niet want ik vind ze heel schattig samen <3 Emmett heeft trouwens wel een bewogen seizoen achter de rug haha, met z'n miljonairtje die doodging (awww poor bb) en die heisa om dat geld. Go you, Emmett, f*ck 'em all. Ted vind ik nog steeds niet heel erg interessant XD

- Melanie en Lindsay vind ik wel steeds leuker worden idd, maar het zullen nooit mijn favoriete personages worden. Ze zijn samen heel lief en ik hoop dat ze ook door de hele serie heen samen blijven.

Wat ik hoop voor seizoen 3: Justin realiseert zich dat hij stom aan het doen is en komt terug bij Brian, Brian wil hem eerst niet terug maar zegt dan uiteindelijk toch EINDELIJK dat hij van Justin houdt en ze zijn weer helemaal happy en blij en samen en schattig (hoewel ik eigenlijk bang ben dat ze Justin en Brian een keer wat langer bij elkaar weghouden - misschien wel een heel seizoen, ik hóóp het niet). Ted en Emmett realiseren zich dat ze soul mates zijn en voor altijd bij elkaar moeten blijven. Michael en Ben ook. Mel en Linds ook XD Hahaha als ik het zou schrijven zou het echt een hele saaie serie zijn :')

*gaat beginnen aan seizoen 3*

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 09, 2011 23:10 

QUEER. AS. FOLK.

Ik hou van deze serie. Ik hou van Brian, ik hou van Justin. Heb ik iets voor slet-achtige characters? Ik hou namelijk ook van Shane in The L Word.. Anyway, ik hou dus van QaF. En Brian/Justin is mijn ultieme ship, omdat ze zo hot en cute zijn samen. En Brian heeft gewoon een zwak voor Justin.

Spoiler season.. 2?
Spoiler:
Ted en Emmett vind ik ook í¼bercute samen. Ze zijn zo grappig. Nahw <3

Ik ben net klaar met seizoen.. Er.. Ik weet het niet meer. Ik ben bezig geweest met Glee en Misfits kijken en een zooi anime. Wacht.
Oké, ik ben net klaar met season 2 en volgens mij was ik begonnen met season 3. De andere seizoenen moet ik nog downloaden, maar het is zooo verslavend. En Darren zit me steeds te spoileren, omdat ze al bij season 4 is, ofzo.. Tot ik haar verslaafd maakte aan Glee, that is ~

Damn, deze post is zo kort. Ik denk dat ik meer kan posten als ik weer begonnen ben met kijken, want ik ben het een beetje kwijt. Emmett is lief en gay en David vind ik zo irritant. Met Michael heb ik ook niet zoveel. Debbie is awesome, though. Ik wil zo'n moeder. Hoewel ze zich wel een beetje teveel overal mee bemoeit xD

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 13, 2011 21:15 

Aah zal ik maar eens reageren. Ja, ik kijk nu dus ook QaF, na het aanraden door een of ander iemand. :') Ik ben ondertussen bij episode 16 van seizoen 1.

Ennnn ik vind het een hippe serie. Niet eens zozeer om 'die' scenes, maar ook omdat de verhaallijnen gewoon goed uitgewerkt worden en om nog maar niet te beginnen over de uitwerking van de personages. Ik vind echt zo'n beetje alle characters leuk. Srsly. Tot nu ben ik een fan van Michael, Melanie en Debbie. Debbie omdat haar opmerkingen gewoon geniaal zijn en omdat ze iedereen zo door heeft en gewoon een heerlijk persoon is. En Michael vind ik leuk omdat hij een peu naief is, maar wel een goede vriend en dat ongemakkelijke dat hij uitstraalt is heerlijk. En Melanie. Tja, ik weet niet wat dat is, maar ik vind haar gewoon hip. Waarschijnlijk is het grotendeels omdat zij niet de allergrootste Brian fan is en dat ben ik ook (nog) niet. xD

Verder vind ik Emmett echt heerlijk, zo fout en well, gay xD, dat hij er gewoon leuk van is. I mean, ik moet vaak zo lachen om hem. En Ted vind ik ook leuk. En Justin is schattig en stalkerig, maar toch schattig. :') Lindsay heb ik niet zo veel mee, ik heb niks met haar en niks tegen haar. Ze is gewoon. Gewoon. En Brian vind ik aan de ene kant heel intrigerend, maar aan de andere kant ook bloedirritant.

En nu ga ik weer TV kijken, dus hier ga ik het nu maar bij laten. @@

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 14, 2011 21:22 

Oef, binnen vijf dagen seizoen 3 gekeken. Natuurlijk waren het ook gewoon minder afleveringen, maar THERE'S NO STOPPING ME. Ik ben officieel verslaafd.

Spoilers voor seizoen 3, obviously (:

Spoiler:
Oooooooooooh wat was ik blij dat Justin/Ethan niet zo lang duurde (duurde me al lang genoeg). Ik begon Ethan steeds irritanter te vinden. En toen hij ook gewoon glashard ontkende dat hij met een ander was gegaan omdat hij Justin miste (wat een rotsmoes btw) was het echt helemaal klaar. Go Justin! Ik ben heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat Justin/Brian weer bestaat. Dat is echt endgame. Ik kan niet beschrijven hoe mooi, lief, leuk, sexy en geweldig ik hen samen vind.

Brian is echt BY FAR mijn favoriete personage. Alle scenes waar hij in zit vind ik fantastisch. Zeker de laatste paar afleveringen, toen hij die stomme Stockwell ging ondermijnen <3 You go baby. Het is leuk om te zien dat Justin en Brian invloed op elkaar uitoefenen - Justin is enorm snel volwassen en meer zelfstandig geworden, terwijl Brian juist wat zachter is geworden en meer om anderen denkt (zij het op zijn eigen manier). Het is zo enorm goed geschreven deze serie, ongelooflijk.

Ik ben heel blij dat Michael en Ben nog steeds bij elkaar zijn (: Ze zijn nog steeds schattig en lief en hoewel ik Hunter eerst supervervelend en ontzettend arrogant vond (en ik hem nog steeds niet helemaal vertrouw), vond ik het heel mooi van ze dat ze hem in huis haalden.

Tof dat Melanie en Lindsay nog een kindje verwachten, en dat Melanie de draagmoeder is (: Gus is ook zo'n schatje aan het worden, die ogen! Michael zou ook een hele goeie vader zijn, dus dat komt vast wel goed. Ik mis trouwens Brian/Gus scenes, dat moet nodig weer eens gebeuren.

Ted. Sjongejongejonge, Ted. Hoe stom kun je zijn? Ik was zoooo kwaad op hem. Ik werd al een beetje zat van 'm nadat hij zo depressief werd toen z'n site werd opgedoekt, maar toen hij ook nog eens aan de crystal ging was het echt even helemaal klaar. Ik heb op zich wel medelijden met hem en ik ben heel blij dat hij zichzelf bij rehab is gaan melden, maar de pijn die hij Emmett heeft aangedaan is niet te overzien. Ik denk dat Emmett mijn tweede favoriete karakter is dus dat moet hij wel op een hele bijzondere manier weer goed zien te maken. Vooral die scene dat Ted Emmett uit huis schopte was echt hartverscheurend ;_; Ik hoop wel dat ze uiteindelijk weer bij elkaar komen, want ze zijn gewoon meant to be. En dat Ted Blake's succes story zag in rehab is misschien ook wel een goed teken. Ik hoop het in ieder geval.

Maar aaaahhhhhh Brian/Justin (: I JUST LOVE THEM SO MUUUUUCH <3333 Als zij geen endgame zijn is echt de hele serie verpest voor mij, dat weet ik nu al *hoopt op een happy end*

Seizoen 4, here I come :')

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 22, 2011 17:42 

Dubbelpost, I know. Maar aangezien ik net de serie heb afgerond en de kans klein is dat hier binnen nu en een week een nieuwe post komt, leek me dat niet zo'n punt.

Anyway - in precies een maand (ja, op 22 april keek ik de pilot en vandaag heb ik 5x13 gezien) heb ik de hele serie gekeken en I loved every second of it. Ik ben nog een beetje van de kaart nu ik klaar ben, zeker na zo'n finale.

Goed.

Spoilers dus, voor seizoen 4 en 5 (en eigenlijk de hele serie):

Spoiler:
First of all: WHY? ;________; Ik had zo hard gehoopt op een happy ending en ik wist dat het bijna onmogelijk was met iemand als Brian maar met al die wedding talk de laatste paar afleveringen hadden ze me echt helemaal gelukkig en hoopvol gemaakt )': Ik moest huilen toen Justin Brian's aanzoek accepteerde en dat hij dat huis voor 'm had gekocht en wauw dat vond ik zo mooi en lief ;_; Maar ik snap dus wel dat het binnen zijn karakter niet echt past en dat ze het niet gedaan hebben is misschien ook wel mooier, maar toch ;_____; Ik had zo hard gehoopt dat ze zouden eindigen met een shot dat Brian de nieuwe Babylon uitloopt en dat hij Justin onder die lantaarnpaal ziet staan waar hij hem voor het eerst zag, dan was het voor mij echt perfect geweest ;___;

Britin is dus definitely my OTP en zal dat voor eeuwig blijven. Daarom vond ik de seizoenen waarin ze niet/minder lang bij elkaar waren ook minder leuk - ik denk dat ik seizoen 1 en 2 het tofst vond <3 Maar goed, alle scenes die Brian en Justin samen hadden vond ik heerlijk, ook de scenes waarin ze ruzie maken of whatever. Zij waren de reden waarom ik de serie ging kijken en waarom ik de serie blééf kijken. De andere koppels en characters vond ik ook tof en de hele serie is gewoon helemaal geweldig, maar Brian en Justin deden het voor mij.

Over seizoen 4 en 5 nog even in het bijzonder: dat Brian kanker kreeg brak mijn hart. Ik vind Brian zo'n knap character, hij is zo ingewikkeld en moeilijk en toch heb je medelijden met hem terwijl hij het bloed onder je nagels vandaan kan halen, dat is echt topschrijfwerk. Daarom vind ik hem ook het beste personage uit de hele serie. Ook zijn reactie op het krijgen van kanker en hoe hij Justin daarmee wegjoeg in de angst dat Justin hem niet meer hoefde nu hij damaged goods was - zo mooi en verdrietig en hartverscheurend. Props ook voor Gale. Wát een acteur.

Ik vind het jammer dat Emmett en Ted niet uiteindelijk weer bij elkaar zijn gekomen. Blake heb ik nooit zo'n interessant personage gevonden en dat hij geí«indigd is met Ted vind ik een beetje jammer. Maar ik ben wel blij dat Emmett iig niet in z'n eentje is overgebleven.

Debbie/Carl vond ik altijd schattig en ik ben blij dat ze samen zijn gebleven. Ik vind het ook mooi dat Debbie niet wilde trouwen totdat dit ook voor Michael en Ben mogelijk zou zijn.

Michael/Ben was gewoon meant to be en ik ben blij dat ze wel ruzies en moeilijkheden hebben gehad. Vooral hun situatie rond Hunter en toen hij weg was vond ik heel mooi geschreven, de manier waarop ze er verschillend op reageerden maar elkaar ook de ruimte daarvoor gaven vond ik echt tof. Hunter werd een leuker personage naarmate hij meer in beeld kwam.

Melanie/Lindsay is lief en ik ben blij dat ze alsnog weer bij elkaar zijn gekomen. Ik hoopte er al op omdat ze gewoon zo goed bij elkaar passen en voor de kinderen is het ook beter. Ik vind het een goede beslissing van ze dat ze naar Canada zijn gegaan.

Dat hele gedoe rond de custody tussen Melanie, Lindsay en Michael vond ik trouwens vreselijk. Het idee dat de hele groep uit elkaar werd gedreven door persoonlijke belangen trok ik echt slecht, zeker toen er allemaal advocaten en rechtszaken bij werden gehaald. Ik ben blij dat ze dat hebben opgelost, want dat zat me echt helemaal niet lekker. Ik heb Lindsay echt toegejuicht toen ze in dat ziekenhuis JR pakte en iedereen eens flink liet weten waar het nou eigenlijk echt om ging.

De ontploffing in Babylon was echt zo choquerend voor mij oO Ik had het totaal niet aan zien komen en ik vond het heel heftig. Ik vond wel dat Michael relatief snel weer ok was. Dat vond ik op zich niet erg maar ik dacht dat hij er veel erger aan toe was. Ik vond het stukje dat Brian 'I love you' tegen Justin zei zo mooi, toen ze elkaar omhelsden bij een brandend en rokend Babylon. Toch wel heel symbolisch voor hun relatie door de hele serie heen.

In het kort: ik heb de laatste paar episodes pretty much constant zitten janken :') Ik wou dat Brian en Justin met elkaar geí«indigd waren en dat dat niet zo is heeft me wel een beetje met een rotgevoel achtergelaten. Maar het past wel mooi binnen de verhaallijn. De schrijvers van deze serie zijn briljant, de cast net zo goed en ik ben heel blij dat ik de serie nu eindelijk helemaal gezien heb. En ik vind het heel erg jammer dat het nu afgelopen is ;___;

Pfoeh. Lange reactie is lang :')

By the way: heeft iemand de UK-versie van QaF wel eens gezien? Ik vroeg me af of dat ook iets was, of dat dat niet echt de moeite waard is.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 21:48 

Ik heb net seizoen 1 afgekeken (ja, ik heb niet veel tijd gehad en kon vandaag eindelijk pas weer verder kijken, dus meteen 3 afleveringen gezien :')).

Spoilers voor seizoen 1 dus (en dan voornamelijk de final)!
Spoiler:
Okey. Mijn favoriete personages beginnen wel een beetje te veranderen. Hoewel Debbie en Melanie nog steeds wel tof zijn begin ik nu eindelijk iets milder te worden tegenover Brian en begint Michael een beetje te zakken. Want de Michael/David crap is best wel boring en ik ben ook blij dat hij wegging of zo.

Maar liefde voor de Michael/Brian scenes in de season finale. Sowieso zat ik bij de speech van Michael tegen Brian na de scarving scene onwijs te janken. Like a baby. Really. Ik vond dat echt een mooie scene en ik vond het wel typerend voor Brian. Ofzo. Maar de scene in het ziekenhuis, ik moet gewoon weer janken als ik daar aan denk. De emoties van Brian, Mikey die er voor hem is en dát muziekje er onder. Jaaaaaank. Dat was zo mooi.

Ook die prom scene vond ik mooi. De dans. :') En dan freakin' dat. Omg. Brian die Justin zijn naam roept en die lamlul met de knuppel terug slaat en vervolgens helemaal emo over Justin buigt. Zucht.

Ow en die Blake dude. Hopelijk is hij gone forever, want ik vond hem behoorlijk irritant en Ted is veel te lievig voor hem. xO

En meer kan ik niet uitbrengen!

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 1:26 

Reflex schreef:
Spoiler:
Maar liefde voor de Michael/Brian scenes in de season finale. Sowieso zat ik bij de speech van Michael tegen Brian na de scarving scene onwijs te janken. Like a baby. Really. Ik vond dat echt een mooie scene en ik vond het wel typerend voor Brian. Ofzo. Maar de scene in het ziekenhuis, ik moet gewoon weer janken als ik daar aan denk. De emoties van Brian, Mikey die er voor hem is en dát muziekje er onder. Jaaaaaank. Dat was zo mooi.

Ook die prom scene vond ik mooi. De dans. :') En dan freakin' dat. Omg. Brian die Justin zijn naam roept en die lamlul met de knuppel terug slaat en vervolgens helemaal emo over Justin buigt. Zucht.

OMG, ik volg je daar dus volledig in! Die scí¨ne, ik zweer het je, die blijft gewoon om te janken! xO No matter how many times you've seen it! xO Ik vind het zo tof dat je mening over bepaalde mensen begint te veranderen, zowel in negatieve als in positieve zin! :') Het wordt alleen maar beter, en erger, voor andere personages.

Spoiler:
Ik vind het altijd tof om te zien hoe mensen hun mening over Brian veranderen ^^

Je gaat dus verder kijken neem ik aan! Zei ik het je niet? xO @@ Aan wie heb je je awesome tijdverdrijf nu te danken? :')
Ik moet dringend nog eens opnieuw beginnen/verder herhalen met de serie.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 9:30 

Lana schreef:
Ik moet dringend nog eens opnieuw beginnen/verder herhalen met de serie.

Ik ooook D: En daar gaan we een main bezigheid van maken tijdens de zomervakantie, niet? :') Want ik wil het echt ook dringend nog een keer allemaal opnieuw kijken. Ik mis Sunshine een beetje in mijn leven. En iets zegt me dat ik Brian dit keer hipper ga vinden. En ik wil weer strijk gaan liggen met opmerkingen van Debbie, dus hop hop!

Let's get on with it.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 12:08 

Lana schreef:
Spoiler:
Ik vind het altijd tof om te zien hoe mensen hun mening over Brian veranderen ^^

Ja, hij gaat nu van 'all the time irritant' naar 'heel af en toe is hij wel leuk'. :')

Lana schreef:
Je gaat dus verder kijken neem ik aan! Zei ik het je niet? xO @@ Aan wie heb je je awesome tijdverdrijf nu te danken? :')

Eigenlijk aan Niels die dat zei in het Kladblok. ;)
En. Ik denk dat ik wel verder ga kijken. Niet zo snel als Janneke, maar gewoon. Rustig aan af en toe een episode. :')

Spoiler:
Had ik al gezegd dat ik blij ben dat David weg is? Die storyline vond ik zo langdradig. @@

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: