Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 21:58 

Jalf schreef:
1. Pepijn (Art (Karin))
2. Art (Pepijn (Karin))
3. Art (Pepijn (Patrick))
4. Art (Pepijn (Patrick))
5. Art (Patrick (Soundos))
6. Art (Patrick (Anna))
7. Art (Patrick (Anna))
8. Art (Soundos (Patrick))
9. Art
10. Art

Ik blijf bij Art, Patrick is te mainstream @@ XD[/Hipster Kitty]

Als je gelijk hebt win je wel de Molspeurder van het Jaar award :')
Die ga je toch wel weer uitreiken he Niels/Dennis (ik ben zelfs vergeten wie t deed, want vorig jaar wassie er niet @@)?

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 22:07 

Hoe grappig is het trouwens dat morgen de Mol bekend wordt gemaakt? Morgen, op St. Patrick's Day? Patrick? =D [/spammish bericht]. Ja, ik zit dus op Patrick. Als het Art is, dan vreet ik echt al m'n schoenen op. En nog een heleboel meer. :')

@Hieronder; serieus? Ik vond het gewoon grappig. xD

Laatst bijgewerkt door Glauces op wo maart 16, 2011 22:17, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 22:16 

@Sander: Dat was ik. En ik zal eens kijken of ik er tijd voor heb dit jaar. xD En dat wil je trouwens alleen maar omdat jij 'em dan wint @@.

@Esther: Er zijn mensen die denken dat dat een hint is, en dat er daarom een elfde aflevering is dit jaar.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 16, 2011 22:28 

Olivier schreef:
En volgens mij zijn we alledrie te eigenwijs om elkaars mol te nemen, behalve nu :O Slecht teken.

Jullie zijn te eigenwijs ja xD. Maar inderdaad, het is Dennis die die Awardjes doet en hij doet die dit jaar gewoon lekker opnieuw :'). (want hij zorgt sowieso dat er een Awardje tussen zit die hij ook krijgt en dan krijg ik die ook, want wij hebben zowat praktisch hetzelfde lijstje).

Daarbij kan het gewoon niet anders dan dat het Patrick is. Al vind ik het ergens nog steeds wel vreemd, want het is echt het eerste jaar dat ik het zo overduidelijk vind en dat ik de Mol zo snel zag ofzo. Ik geloof niet eens dat het een tunnelvisie is, dit moet 'm gewoon zijn weetjewel. :') Ik baal er nog steeds van overigens dat Soundos niet meer kan winnen. Ik gun het Art ten eerste al niet, maar ten tweede was Soundos of Anna één van de weinigen die ik het écht gunde.

Enfijn. Ik kan volgens mij de aflevering vrijdagavond pas zien, dus... Als iemand mij spoilert vóór dan (ja, ik ontwijk Twitter enzo automatisch wel), dan gaat die eraan. :')

Patrick it is :').

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 19:16 

De FINALE *panics*

Ik weet niet wie het is.. Ik ga nu toch maar voor Art, omdat alle hints naar hem wijzen (behalve dan de St. Patrick's Day.. )

Aflevering 1: Karin (Art (Pepijn))
Aflevering 2: Art (Pepijn (Karin))
Aflevering 3: Art (Anna (Karin))
Aflevering 4: Pepijn (Art (Anna))
Aflevering 5: Pepijn (Karin (Art))
Aflevering 6: Pepijn (Karin (Patrick))
Aflevering 7: Karin (Patrick)
Aflevering 8: Karin
Aflevering 9: ArtPatrick *gokt*
Aflevering 10: Art

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 20:18 

Okee ik weet het echt niet meer. Ik ben echt HEEL benieuwd. Laatste aflevering heeft me compleet verward. Ik houd mijn lijstje gewoon :) Maar als Art het is, naja. We zien het wel.

Aflevering 1: Pepijn (Patrick (Miryanna))
Aflevering 2: Pepijn (Patrick (Miryanna))
Aflevering 3: Pepijn (Patrick (Art))
Aflevering 4: Pepijn (Patrick)
Aflevering 5: Pepijn (Patrick)
Aflevering 6: Pepijn (Patrick)
Aflevering 7: Patrick
Aflevering 8: Patrick
Aflevering 9: Patrick
Aflevering 10: Patrick

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 21:33 

WOOHOOO (H) Yeah (H) [/spam]

Wel opvallend veel mislukte molacties in beeld XD

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 22:15 

Olivier schreef:
WOOHOOO (H) Yeah (H) [/spam]

Wel opvallend veel mislukte molacties in beeld XD

Dat vind ik heel erg meevallen. Ik vind Patrick een hele goede mol. De molacties die hij maakte waren meteen ook goed. Het slimste van hem vond ik toch wel dat hij Art in het spel heeft gehouden en op zo'n manier dat Art pas op het allerlaatste moment door had dat hij de mol was. Eigenlijk heeft Art met zijn molacties er onbewust voor gezorgd dat hij gewonnen heeft.

Ow en Olivier, gefeliciteerd met het feit dat je van aflevering 1 op de mol zat. Ik heb niet meegedaan met raden hier, maar ik zat vanaf aflevering 3 pas op Patrick terwijl ik eerste op Horace zat.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 23:26 

Yeeeuj! Ik had het dit jaar goed! Al vanaf aflevering 2. :D Toch geen verkeerde score. Ik was dan ook wel héél erg verbaasd geweest als Patrick niet de Mol was. Ik vind dat Patrick het wel aardig goed gedaan heeft als Mol. Een beetje socializen is wel een goede tactiek, en dit kwam misschien niet zo goed over op TV, maar de kandidaten benadrukten dit wel heel erg. Het werd hem ook moeilijk gemaakt door de groep. Jan (boobytrapopdracht), Anna(In het algemeen heel goed), Miryanna(Plakopdracht) en Soundos(ook weinig verkeerd gedaan) zijn nooit echt heel verdacht geweest, dus hij had weinig dekking. Ik snap ook heel goed dat hij Art die jokers heeft gegeven. Er was op internet veel discussie over of dat wel zo eerlijk was, maar ik vond zijn verklaring goed.

Er waren ook een paar leuke molacties dit jaar. Hoe hij op de naam op z'n borst wees in het ziekenhuisopdracht, dat in z'n zak stoppen van het kokertje op het strand, en natuurlijk het pakken van de vrijstelling vond ik allemaal erg grappig. Ik vond trouwens dat 'terugspoelen' voordat bekend gemaakt werd wie de Mol was héél erg mooi gedaan.

Ik ben zeer tevreden over dit jaar WIDM! De opdrachten waren, op twee afleveringen in het midden na, zéér sterk. Ook vind ik de nieuwe 'huisstijl' (manier van filmen, leader, muziek) een grote verbetering. Zin in volgend jaar!

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 1:48 

Nou, dat was niet echt een verrassing xD.

Maar zo'n aflevering is natuurlijk altijd heerlijk om te kijken. Hoewel ik dus al heel snel op Patrick zat en het erg obvious vond, vond ik het wel een enorm hip seizoen. Zoals Horace (volgens mij) zei tijdens deze aflevering: dit was gewoon een hele leuke groep xD. En daar valt of staat een seizoen toch vaak mee vind ik. En er achteraf op teruggekeken heeft Art het uiteindelijk toch eigenlijk niet slecht gespeeld. Ik heb me mateloos aan 'm geí«rgerd, maar hij gebruikte toch meer tactiek dan ik in eerste instantie dacht xD.

De hints voor de kijkers waren op zich wel oke. Die hele grote was natuurlijk wel ontdekt, en die kleinere waren "oke, whatever"-gehalte ofzo xD. Die zijn niet zo heel erg interessant, want zo kan je voor elke kandidaat wel hints gaan verzinnen als je maar net zo lang zoekt ofzo.

Mgoed, ik weet nog niet of ik Patrick nu zo'n sterke Mol vond, al heeft hij wel een aantal heel hippe acties gedaan. Dus ik denk dat hij een 'goede Mol' was. Geen supergoede, maar ook geen slechte.

Damn.. Weer een jaartje wachten xD.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 12:15 

Ik las net dit op Twitter:

Citaat:
'Kandidaten Wie is de Mol 2012 uitgelekt'
De geruchtenmolen rond de serie Wie is de Mol draait weer op volle toeren. De namen van de kandidaten en het land van bestemming van de nieuwe reeks zijn al op voorhand uitgelekt. En er zou ook sprake zijn van een wisseling van de presentator. Dat beweert althans roddelkoning Evert Santegoeds.

Onder anderen musicalster Willem Spaaij, politicus Frits Huffnagel, komiek Anne-Marie Jung, presentatrice Marit van Bohemen, zwemmer Maarten van der Weijden en rapper Dio zouden op zoek gaan naar de saboteur in hun midden. Presentator Pieter Jan Hagens is volgens de geruchten niet meer van de partij. Hij zou na drie seizoenen het stokje doorgeven aan Art Rooijakkers, de winnaar van de vorige editie. Hij stapte dit jaar over van SBS naar AVRO.

De kandidaten zouden op dit moment in IJsland zijn voor de opnames van de serie. Het luchtruim van IJsland is momenteel gesloten voor vliegverkeer vanwege de aswolken als gevolg van de recente vulkaanuitbarsting. De AVRO was woensdagochtend niet direct bereikbaar voor commentaar.

Daar zijn ze dan wel heel snel achtergekomen. Ik neem aan dat de serie dus nog opgenomen word aangezien dat meestal rond de zomerperiode gebeurd. Het zou wel gaaf zijn als ze naar IJsland zouden gaan. Dat lijkt mij echt een mooi land en het is weer een keer iets anders. Qua namen die nu genoemd worden ken ik alleen Marit van Bohemen, Maarten van der Weijden en Dio. En opzich zou ik het ook niet erg vinden als Art het over zou nemen al denk ik wel dat Pieter Jan er meer voor geschikt is.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 16:45 

IJsland zou wel leuk zijn, meestal gaan ze naar warmere locaties. Van de kandidaten ken ik Huffnagel, Van der Weijden, Dio en Van Bohemen. Art als presentator lijkt me ook leuk.

Buiten de kandidaten die Eva noemde, heb ik ook ergens gelezen dat Louis van Gaal bij het groepje stond en dat hij ook eventueel mee zou doen. Maar ergens lijkt het me niet heel waarschijnlijk, hij lijkt me niet het type dat met dit soort programma's mee doet.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 25, 2011 18:35 

Ik vind het echt zo ontzettend jammer dat het nu is uitgelekt. Het lekt echt nóóit zo vroeg al uit. Neemt toch wel een deel van de spanning weg. Nu weten we al naar wie we volgend jaar januari zitten te kijken. xDD Beetje jammer. Ik hoop dan het niet klopt en/of dat het expres gedaan is.

Een aantal van de kandidaten ken ik wel, maar ik vind ze om eerlijk te zijn niet heel interessant. Het lijkt me trouwens heel sterk dat Louis van Gaal mee zou doen. Dat zou ik overigens ook verschrikkelijk vinden, want dat vind ik een vreselijke man. Maar goed, we wachten af. Als de eerste groepsfoto wordt vrijgegeven, zien we wel of het een leuke groep is.

Ik vind het niet zo leuk als het inderdaad klopt dat Art de nieuwe presentator is. Ik vond PJ juist zo leuk! Ik zie ook eigenlijk geen reden voor hem om te stoppen. Ik denk trouwens dat Art het prima zou doen hoor, alleen hij kan het waarschijnlijk lang niet zo mysterieus presenteren als PJ (en Karel van de Graaf) dat doet. Het is mij een iets te "hippe" presentator.

Er was op tv trouwens een hele discussie dat het uitlekken een groot probleem was voor de AVRO omdat we nu op zouden kunnen letten wie er wanneer terugkomt. Er schijnt spoedberaad geweest te zijn bij de AVRO over hoe dit op te lossen. Wat denken jullie? Ik denk dat ze alle afvallers gewoon in een hotel gooien totdat de serie helemaal opgenomen is. Dan kan iedereen tegelijk terug. Iedereen heeft toch al 3 weken vrij genomen omdat ze niet weten hoe lang ze wegblijven.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 12:35 

De geruchten zijn dus dat ze op dit moment aan het filmen zijn? Dan kan ik je vast vertellen dat het niet klopt. William Spaaij speelt namelijk zondag en maandag in Musicals Gone Mad. Hij is zelf een iniatiefnemer hiervan en organiseert dit grotendeels met Frits Sissing als ik mij niet vergis, dus het lijkt me sterk dat hij in de aanloop ervan er gewoon een paar weken tussenuit gaat..

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 15, 2011 13:05 

Arianna schreef:
De geruchten zijn dus dat ze op dit moment aan het filmen zijn? Dan kan ik je vast vertellen dat het niet klopt. William Spaaij speelt namelijk zondag en maandag in Musicals Gone Mad. Hij is zelf een iniatiefnemer hiervan en organiseert dit grotendeels met Frits Sissing als ik mij niet vergis, dus het lijkt me sterk dat hij in de aanloop ervan er gewoon een paar weken tussenuit gaat..

De kandidaten zouden 25 mei al in IJsland zijn, dus die zijn dan nu al weer een tijdje thuis. Dus het zou nog steeds kunnen. Daarnaast hoeft niet iedere naam (of het gehele verhaal) waar te zijn.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: