Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende

Professor

BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 8:28 

Niinza schreef:

How To Lose Friends & Alienate People
Ik had er stiekem niet zo heel erg veel verwacht, maar het viel me allemaal erg mee! Erg vermakelijk, maar goed, wanneer is Simon Pegg dat niet? Ik vond het dus best grappig, zou het wel nog een keer willen zien. Ondanks het cheesy einde.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 9:27 

Citaat:

Scott Pilgrim vs. the World
Ik wou deze film ook al een tijdje zien en nu heb ik hem dan eindelijk gekeken. Ik vond het echt een hilarische film. Echt leuk hoe ze het gefilmd hebben. Erg origineel. Het leek nu echt op een comic verhaal/video game. Echt een leuke film.

Orphan
Dit is een van de meest disturbing films die ik ooit gezien heb. Hij is gewoon echt freaky. In het begin lijkt het mee te vallen, maar die laatste 30 minuten zijn gewoon o.O #shocked. De acteurs zijn echt geweldig. Voornamelijk Esther (De Orphan) en Max (doof meisje). Echt een geweldige film, maar je moet wel tegen thrillers kunnen. xD

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 23:07 

Citaat:

14. The Edge of Love.
Hele mooie film, precies het type film waar ik van hou. En ik vind Keira Knightley sowieso prettig acteren. Ik had hem al 2 weken liggen, maar was er nog niet aan toe gekomen om de film te kijken, maar vanavond toch eindelijk gedaan. Geweldige film. :love:

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 10:23 

Pottergirl schreef:

My Blueberry Nights
Soort van roadtrip voor de ziel, deze film. Dat klinkt heel wat, en het had ook heel wat kunnen zijn, maar toch viel het me op sommige punten nogal tegen. Norah Jones verraste me wel met haar acteerwerk, maar de film was soms te traag en langdradig. En stiekem had ik gehoopt dat er wat meer Jude Law in zou zitten :')

Cherrybomb
Ik wou deze film graag zien omdat ik Rupert Grint wel eens in een andere context wilde zien acteren. Hij deed het echt heel goed! Zijn Ierse accent overtuigde en hij speelde een interessante rol. Ik vond het verhaal sowieso interessant. Ook de overige acteurs speelden indrukwekkend en ik snap nu ook waarom iedereen zo hoteldebotel is over Robert Sheehan.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 24, 2011 12:24 

Citaat:
#001. 2010 Frits & Freddy (2.7)
#002. 2007 Ratatouille (3.9)
#003. 2010 Despicable Me (3.5)
#004. 1998 A Bug's Life (3.3)
#005. 2006 The Good Shepherd (3.0)
#006. 2008 [docu.] Dear Zachary: A Letter to a Son about His Father (4.6)
#007. 2004 Un Long Dimanche De Fianí§ailles (3.1)
#008. 1927 Sailors Beware (2.6)
#009. 1927 Putting Pants on Philip (2.7)
#010. 1929 Wrong Again (2.9)

#011. 2007 [docu.] The Halfmoon Files (1.8)
#012. 2010 The King's Speech (4.7)
#013. 2001 Monster's Ball (4.0)
#014. 1998 Saving Private Ryan (4.2)
#015. 2010 127 Hours (4.5)
#016. 2010 Black Swan (4.2)
#017. 1931 Tabu, a Story of the South Seas (1.9)
#018. 2010 The Kids Are All Right (3.8)
#019. 2010 Winter's Bone (3.6)
#020. 2009 Where The Wild Things Are (4.1)

#021. 1991 Thelma & Louise (3.2)
#022. 2008 Australia (2.4)
#023. 1967 Playtime (4.1)
#024. 1997 Nowhere (0.7)
#025. 1991 Delicatessen (3.8)
#026. 2009 A Single Man (4.4)
#027. 1994 Heavenly Creatures (3.2)
#028. 2010 Han Jia (1.0)
#029. 2011 Rundskop (3.5)
#030. 2010 The Social Network (4.4)

#031. 1959 Les Quatre Cents Coups (3.0)
#032. 1991 [docu.] The Secret Life of Sergei Eisenstein (1.5)
#033. 2010 [docu.] Exit through the Gift Shop (3.9)
#034. 2010 TRON: Legacy (2.1)
#035. 2005 Jarhead (3.0)
#036. 2010 [docu.] Restrepo (3.7)
#037. 1995 The Doom Generation (2.2)
#038. 2003 Big Fish (3.8)
#039. 2005 Caché (3.3)
#040. 1988 [docu.] Jan Cox, a Painter's Odyssey (0.9)

#041. 2009 My Queen Karo (3.6)
#042. 1999 Sleepy Hollow (3.6)
#043. 2009 Do Comeí§o ao Fim (3.2)
#044. 1990 Ju Duo (3.5)
#045. 1994 Natural Born Killers (4.5)
#046. 1991 Toto le Héros (3.5)
#047. 1968 Oliver! (4.1)
#048. 1973 [docu.] The Men Who Made the Movies: Alfred Hitchcock (3.0)
#049. 2004 [docu.] Fahrenheit 9/11 (3.6)

Big Fish
Deze moest ik echt al veel eerder gezien hebben, maar ja, het was er nog niet van gekomen. Deze keer wel. Wat een heerlijke film. Hij is erg netjes gefilmd, het voelt allemaal heel erg sprookjesachtig, maar dat is volgens mij net de sterkte. Tim Burton op zijn best. Oh, en ik was ook helemaal verrast dat Marion Cotillard in die film meespeelde. Dat wist ik helemaal niet! Helena én Marion in één film, heerlijk.

My Queen Karo
Een braaf, Vlaams filmpje. En daar is op zich helemaal niks verkeerd mee, want ik vond 'm erg vermakelijk en hij ging geen enkel moment vervelen. Het geeft zeker wel een beeld van de jaren '70 (al had de problematiek er nog wat sterker door mogen komen - had niet het gevoel dat dat uiteindelijk het thema van de film was, hoeft ook niet, maar alsnog kon dat misschien harder?). Het meisje dat Karo speelt, vind ik echt heel sterk gecast: ze doet het er goed. Ik vond het in ieder geval wel een vermakelijke film, geen toppertje maar zeker leuk om te kijken!

Natural Born Killers
Deze film vind ik echt meesterlijk xD. Een film van Oliver Stone, script door Quentin Tarantino. En een fantastische Woody Harrelson (en Juliette Lewis). Ik vond het echt een fantastische film die je moet gezien hebben. Ik heb 'm in de bioscoop kunnen bekijken, dus dat was een dikke vette plus, zeker voor deze film. Heel erg knap in beeld gebracht allemaal, erg origineel, geweldige soundscape en het werkt gewoon volledig. Ik hou van deze film, hoewel het absoluut 'mijn genre' niet is. Woody Harrelson <3.

Oliver!
Ik had altijd al de Roman Polanski niet-musical versie gezien, dus ik vond dat het tijd werd om eens de echte, authentieke musicalversie te bekijken xD. En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Ik vind het verhaal sowieso erg leuk (zeker nu ik nog recentelijk naar de Vlaamse musical ben geweest en het zo fris in het geheugen zit), maar deze filmadaptatie is gewoon ook echt heel mooi, goede geacteerd en vooral heel erg sterke/aanstekelijke liedjes. Hij vloog als het ware voorbij. En dat jongetje dat Oliver! speelde had echt een veel te grappige/schattige stem als ie begon te zingen.. Ik heb ergens gelezen dat een meisje de liedjes voor 'm inzong. Dat zou best eens kunnen, want dat viel wel een beetje op hier en daar. Al weet ik dus niet of het helemaal 100% klopt. Ah, als je van muscial(films) houdt, is dit gewoon een hele sterke/leuke/originele musical. :')

Laatst bijgewerkt door Enjolras op za maart 26, 2011 23:15, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 11:38 

Genner schreef:

Charlie Bartlett
Dit is zeker geen typische komedie. Er zit een beetje een aparte sfeer in, maar daar ergerde ik me niet aan. Goed acteerwerk alleszins, een beetje absurd ook. Dit is zo'n film die wel leuk is om te zien, maar die je niet meteen een tweede keer gaat bekijken. Het einde vond ik ook nogal vaag.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 18:17 

Citaat:

The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader
Ik heb vorig jaar het begin al gezien. Ik dacht dat ik de eerste half uur al had bekeken, maar uiteindelijk bleek dat maar de eerste 7 minuten te zijn. xD Ik heb nu dus de hele film afgekeken. Ik vond het wel een leuke film. Ik vind de eerste film nog steeds het beste, maar deze film is ook wel erg vermakelijk. Wel jammer dat Susan er niet vaker in zit aangezien ik haar het leukst vind. xD

A Walk To Remember
Ik wou gewoon een romantische film kijken dus ik besloot deze te kijken. Ik heb afgelopen jaar veel Nicholas Sparks boekverfilmingen gekeken en deze had ik nog nooit gezien. Het is een schattige film. Niet zo zielig als andere Nicholas Sparks films, maar hij is wel mooi. Gewoon een mooi (en toch wel redelijk zielig) romantisch verhaal. xD

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 26, 2011 20:00 

Pottergirl schreef:

Sucker Punch
Ik hou van Zack Snyder (you know, van Watchmen en 300) dus ik had best wel hoge verwachtingen voor deze film. En ik moet zeggen dat hij me niet teleur heeft gesteld! Je moet er wel van houden, het is een heel typische film die waarschijnlijk vooral voor gamende, stripboeklezende jongens van begin de 20 bedoelt is. De soundtrack was érg goed, trouwens.

Spoiler:
De actiescí¨nes vond ik echt heel vet, en ik stoorde me helemaal niet aan de enorme hoeveelheid CGI die erin zat. Het was echt een sci-fi-film. De stukken dat Baby Doll in haar 'dans'wereldje zat - de gevechten dus - vond ik echt heeeeeel gaaf.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 27, 2011 22:05 

Genner schreef:

The Savages
Eerlijk is eerlijk, ik keek deze film enkel voor Laura Linney. En wat was ze weer geniaal bezig. Zij is één van die actrices die echt heel veel rollen aankan. Ook Philip Seymour Hoffman was heel goed in deze film - dit is de eerste film die ik met hem zie waarin ik hem echt wel apprecieer.
De film is eenvoudig van opzet, heel erg realistich en niet pretentieus. De fotografie was ook prachtig, het acteerwerk heel overtuigend. Het geheel is enorm echt geworden. I like.

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 28, 2011 23:50 

Citaat:

15. Alibi
Foute film. Zeer foute film. Toch best nog wel vermakelijk though, maar best wel vol met voorspelbare dingen. Sanne Vogel vond ik wel geweldig als het domme meisje, dat speelde ze erg goed. Tjah, deze film is verder niet echt een aanrader of zo. xD

16. Just Go With It
Ah, ook deze film hoort in de categorie voorspelbaar. Ik wist van het begin al hoe het zou eindigen, maar wel een leuke film. Grappige stukjes en de kinderen zijn leuk, net zoals de broer. Leuke grappige film.

17. Black Swan
Geweldige film, deze heeft me van het begin tot het einde geboeid. Mede door Natalie Portman denk ik, want haar acteerwerk in deze film is gewoon erg goed. Vanaf het begin tot het einde heb ik zowat in mijn scherm gezeten. Ook de dansscenes vond ik heel mooi, mooi filmwerk.

18. Mulan
Eén van die disney films die ik dus nog nooit had gezien. Daar moest verandering in komen, dus heb ik die vanavond gekeken. Mooi verhaal, leuke film. Ik hou van disney films. Oh ja en ik keek de engelse versie, ik had het idee dat Donkey (van Shrek) in de film voor kwam, zelfde stem en type personage ook wel. :mrgreen:

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 10:56 

Citaat:

My Sister's Keeper
Ik vond het eigenlijk een hele goede film. Het was mooi, een goede verhaallijn. De actrice die Kate speelde was echt heel goed. De film was wel heel erg in 'boekvorm' opgezet, het was zeer goed te zien dat het een boekverfilming was. Maar wel een goede, vond ik.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 15:41 

Citaat:
001 Trigun the Movie ***
002 10,000 BC ***
003 Vicky Cristina Barcelona **
004 The Chronicles of Narnia: Voyage of the Dawn Treader ***
005 True Grit ***
006 As Good As It Gets ***(*)
007 Road To Perdition ***(*)
008 Crank ***
009 Cold Mountain ***
010 Dear Zachary ****

011 Megamind ****
012 Crank High Voltage **(*)
013 El Orfanato ****
014 The Machinist ****
015 Insomnia ***(*)
016 Identity ****
017 The Fountain ****
018 Zodiac ***
019 The Painted Veil ***
020 Letters From Iwo Jima ***(*)

021 Miss Congeniality 2 **(*)
022 Un long dimanche de fianí§ailles ***
023 Big Momma's House **
024 Mean Girls 2 **
025 The Whole Nine Yards ***
026 Old Yeller **
027 Cujo **(*)
028 It's kind of a funny story ***
029 Orphan ***(*)
030 The Fighter ****

031 Love and Other Drugs *(*)
032 Onegin ***
033 Felidae ***(*)
034 Minoes ****
035 Plague Dogs ***
036 Groundhog Day ***(*)
037 The King's Speech ****(*)
038 Machete ***
039 Starsky and Hutch *(*)
040 Bernard and Doris ***(*)

041 Riding In Cars With Boys ***
042 The White Countess ***
043 Burlesque **
044 State of Play ***
045 3-10 to Yuma ***(*)
046 Due Date ***(*)
047 The Royal Tenenbaums ***(*)
048 The Tuxedo **(*)
049 But I'm A Cheerleader ***(*)
050 Let Me In ***(*)

051 Good ****(*)
052 Grindhouse ****
053 Burke & Hare (2010) ***
054 Dinner for Schmucks ***(*)
055 Never Let Me Go **(*)
056 Monster-in-Law **(*)
057 127 Hours ****
058 Sophie's Choice ***
059 The Next Three Days ****
060 The Haunted Mansion ***(*)

061 Trolljegeren ***(*)
062 Winter's Bone **
063 Piranha *(*)
064 Tron Legacy ****
065 Gone With The Wind ****
066 Morning Glory **(*)
067 Season of the Witch **
068 The Last Legion **
069 Quest for Camelot ***
070 The Secret of NIMH ***(*)

071 Big Mommas Like Father Like Son *(*)
072 Dinosaur **(*)
073 The Freebie *
074 The Warriors Way ***
075 Age of the Dragons **

Dinosaur
Voor zijn tijd allemaal mooie graphics enzo, maar mawn, wat een lame verhaal. xD

The Freebie
Ik heb een schijthekel aan films die één en al dialoog zijn.

The Warriors Way
't verhaal vond ik slap, maar hoe het eruit zag, de actie enzo, was erg vermakelijk.

Age of the Dragons
Saai. D:

Kheb behoefte aan een film die minstens 4 sterren is. ,_,

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 29, 2011 16:29 

Genner schreef:

Fun with Dick and Jane
Eerste deel van de film: laat maar. Het tweede deel was stukken beter. De combinatie Jim Carrey/Téa Leoni was leuk, Téa was geniaal briljant. Eigenlijk maar één boodschap: goede film, maar graag meer Téa en minder Jim. Die hebben we al zo vaak gezien.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 30, 2011 22:17 

Pottergirl schreef:

Atlantis: The Lost Empire
Ik had deze animatiefilm ooit in een ver verleden gedeeltelijk gezien, en toen vond ik wat ik zag heel tof. Ik ben blij dat ik 'm alsnog helemaal gezien heb <3 Mooi verhaal, leuke humor en ik vond de Atlantisbewoners echt zo mooi! Kida kickte ass en Milo was schattig in z'n geekyness. Een vermakelijke animatiefilm (:

True Grit
Eindelijk heb ik 'm gezien! Zal ik heel eerlijk zijn? Ik vond 'm een beetje tegenvallen. Ik denk dat ik ook gewoon te hoge verwachtingen had. Jeff Bridges was uiteraard briljant (vooral de scenes waarin hij iets teveel op had waren echt goed), maar ik vond het tempo van de film nét iets te laag liggen. Alles duurde me net iets te lang en ik had meer actie verwacht. Plus, ik keek 'm zonder ondertiteling en dat dikke Southern accent zorgde ervoor dat ik af en toe stukken helemaal niet meekreeg. Misschien moet ik 'm nog eens kijken met ondertiteling.
De muziek was wel prachtig en paste perfect bij de beelden (:

Adventureland
Ik wilde al een tijdje een film zien met Jesse Eisenberg (nadat ik The Social Network had gezien) en hier speelde Kristen Stewart ook in mee, dus kon ik haar ook eens in een non-Twilight rol zien. En ze deden het allebei goed (: Het zijn wel beide acteurs die heel goed zijn in awkward scenes, maar dat paste wel in deze film. Ik vond ze samen ook heel leuk (: En Jesse is gewoon zo scháttig. Het verhaal was best origineel en op sommige momenten heel grappig. Ja, ik vond dit een leuke film.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 31, 2011 7:46 

Citaat:

The Rocky Horror Picture Show
Ik had al enkele liedjes bekeken op YouTube en dacht dat deze musical voor mij gemaakt was. Nu ik hem heb gekeken zal ik eerlijk zijn - hij was een stuk heftiger dan ik dacht. Aan het begin is alles nog koek en ei, maar na een tijdje wordt hij steeds freakier. Hij is ontzettend gaaf, maar af en toe is het even slikken. En het is jammer dat de film halverwege gewoon minder goed en leuk wordt, wat een schril contrast is met het waanzinnige eerste deel.
Ik vond het lastig dat ik niet altijd even goed kon horen wat ze zeiden, zeker omdat ik ook geen ondertiteling had. Ik zou 'm daarom eigelijk graag nog een keer willen zien. Ook een beetje omdat het verhaal soms nogal snel ging.
Spoiler:
Ik vond de ontwikkeling van Janet trouwens erg origineel.
En hoe Frank erin slaagt om als travestiet nog serieus sexy te zijn... dat is gewoon uniek. <3

Laatst bijgewerkt door Sweet Hermione op do maart 31, 2011 15:53, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 298 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: