Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 22  Volgende

Professor

BerichtGeplaatst: do sep 22, 2011 17:02 

Bios

Cowboys & aliens
Geweldige film net als de aliens die er zo goed uit zien.
Lekker ouderwets en goeie spanning, goeie chemie tussen acteurs.
Special effects en omgeving ziet er tof uit.

Final destination 5
De laatste 2 waren wat minder, maar zoals er al gezegd werd gaat deze terug naar deel 1. En dat klopt ook.
Weer verschillende manieren hoe ze dood gaan, lekker griezelen/gruwelen en verbaasdheid.
Hoe ze in t visioen dood gaan is al heel wat, maar voor sommige in het echt nog wreder!
Alleen beetje raar dat nu pas de regels uit gelegd worden, die hadden dan weer in de vorig films gebruikt kunnen worden.

Update:
Bios

Friends with benefits
Nou zijn er naast deze film al 2 geweest van het jaar, op zich op elkaar lijkend maar toch anders.
Ik had ook op zich een bepaald idee van deze film, maar het is anders dan ik verwachte. Het gaat wat snel, dus de dingen van komisch, dramatisch etc.. volgen elkaar snel op. Waardoor het chemische liefdes gedoe een beetje lastig is erin te vinden.
Dit is echt een film met een mengeling van alles, emotie, liefde, complicaties. (en wat van de andere 2 films.)
Het verrast je op bepaalde dingen, o.a wist niet dat er vrouwen waren die zo'n trekje hadden. Leuke woordespelingen, grapjes en vele cliche's passeren de film.

Tv
Mega shark vs Gaint octopus en Mega shark vs Crocosaurus
Beide films zijn heel goed en spannend, maar het had veel meer en beter kunnen zijn.
De monsters zie je nauwelijks en zo wel zijn ze slecht gedaan, terwijl er tegenwoordig zoveel films zijn waar ze beter uitkomen. Zal wel aan de regisseur of budget liggen? aangezien ik al bepaalde films gezien heb laatste tijd die net zo zijn die eigenlijk beter kunnen.
Ook zijn ze wel heel snel op bepaalde plekken, en wordt er teveel gepraat.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 20, 2011 18:20 

De laatste film die ik gezien heb is Assepoester. En ja, Nederlands gesproken @@ Samen met een vriendin op maandagavond. We hadden zin in iets schattigs en toen ik zei dat ik Assepoester op mijn laptop had staan, moest en zouden we Assepoester kijken van mijn vriendin. En dat vond ik natuurlijk helemaal niet erg. Ik had de film gedownload, omdat ik me totaal niet meer kon herinneren wat er nou precies gebeurden enzo. Maar hij was weer fantastisch. Heerlijke film. Op en top nostalgie. Assepoester is gewoon een fijn personage en de film heeft een geweldige sfeer. En die muizen <3 En de liedjes <3 Ja, we hebben ons super vermaakt.

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: do okt 20, 2011 19:14 

Little Miss Sunshine

Ik had er al superveel goede dingen over gehoord en ik besloot hem eens te kijken op een zekere avond. Ik heb er zeker geen spijt van dat ik hem heb gezien, vond hem echt super! <33 In het begin kwam hij niet echt op gang maar naarmate de film werd hij steeds leuker. De problemen die elk personage in de film ondergaat maakt de film ook ergens realistisch.
Vond hem echt zeer leuk, op mijn lijst toegevoegd van 'favorite films'. : )

Juno

Heb ik op een zekere zaterdagavond gekeken toen ik niets te doen had en ik had ook al veel positieve reacties gehoord over deze film. Vond hem ook zeer vermakelijk, vond het einde misschien ietwat flauw maar ik vond het wel een mooie film en mooi verhaal. En Ellen Page natuurlijk. <333
En dankzij deze film heb ik ook een paar nieuwe artiesten ontdekt wat ook altijd leuk is. : D

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za okt 22, 2011 8:27 

Bios

Bennie stout
Een lekker ouderwetse sentimentele sint film, waar we eens zien hoe het er vroeger aan toe ging.
Leuke muziek zeker bij het einde. Goeie bn-ers spelen erin mee.
Het is een goeie film, beter dan die ''spannende'' niet-lollige sint sequel verhalen met bn-ers zoals o.a Gerard joling.
De muziek daarvan is wel goed, maar zonder die lui zouden het veel betere films zijn.

Mr. poppers pinguins.
Hilarisch maar ook beetje sad.. Maar wel heel leuk en die pinguins zijn lief zoals ze de meeste dingen doen.
Ik heb wel t gevoel dat er meer in kon, t was simpel en snel.
Hopelijk komen bij de dvd die extra's die er niet in zaten, ik las dat de pinguins echt waren en bij elke scene iets anders deden.

Columbiana
Goeie spannende film, Zoe speelt het sterk en krachtig (zoals in avatar). Echt een kat met creatieve stijl.
Hoewel er nog wel wat mist, als t niet romantiek is is het wel wat anders.

Flypaper
Grappig, dom, spannend en meer.
Nou deze misdaad film is echt over een ander boeg gegooid en is verfrissend anders. (hoewel er wel enkele films zijn die t zelfde plot hebben) Goeie twist draaiingen als je denkt wie het kan zijn of hoe t verloopt, dat is het sterke punt in het verhaal. Want verder is het raar.
Want dat niemand buiten iets hoort, of waar de politie blijf t is me een vraagteken?

-------
The Lion king 3D - Eigenlijk geen uitleg nodig.
Weet niet meer of ik de film de 1e keer in de bios gezien heb was toen klein, al denk ik van wel want ik heb sindsdien een grote poster ervan in me kamer hangen die al geelachtig wordt!
Deze film moet je gewoon weer op het grote scherm zien, alleen het grote scherm doet deze film recht om zo z'n ware kracht en verhaal te laten zien. Het is echt een nostalgie film en wat je er ook mee doet je kunt het niet slecht maken, het is een klassieker.
De 3D is echt top en brengt de film meer tot leven dan ooit, de natuur, de emoties en de rest ziet er beter uit. De dieren zien er levendiger uit en komen goed naar voren, helaas echter de omgeving niet helemaal.
De film mist de techniek nog van de haren en de omgeving laten bewegen, dat hadden ze ook nog kunnen doen maar dat zal ooit nog wel komen, daardoor lijkt het wat stil en zou zeggen doods. Maar doet niets af van de film omdat je er echt in zit.
Als het eerder is gebeurt dan pakt de muziek je weer en nu intenser, ik heb ieder geval op een moment een traan gelaten door al deze dingen.

The lion king 3D OV
De originele versie nu ook gezien, niet eerder gedaan. De stemmen klinken goed bij het personage het past.
En t zal wel aan de andere bioscoop liggen, maar wauw het zag er een stuk levendiger uit en veel mooier.
Het was wel jammer van de zinnen die je kunt lezen, dat is minder voor de film en de omgeving. Probeerde ook naar de stemmen te luisteren die zijn grappig enzo. En o.a de muziek wat zo Prachtig klinkt en anders natuurlijk dan de NL versie.
--------

Body language
De 1e nl dans film, wel raar dat het dan in amerika afsleept?
Ieder geval doen ze niet af van de amerikaanse dans films.
Misschien kon het nog iets beter, maar het ziet er geweldig uit.
Het is verassend ook al laat het de dagelijkse sleur etc.. zien.
En de muziek is echt te gek.

Sint en het raadsel van 5 dec.
Nou laat deze film links liggen of kijk er helemaal niet naar, het is zelfs niks voor kleine kids.
Vanaf de 1e film van deze reeks is het alleen maar bergafwaarts gegaan!
Zelfs de muziek die geweldig is, pakkend en swingend, kan deze films niet redden.
Verkeerde (on)bekende Bn-ers, domheid ten top, fouten, schurken? Eerder gezegd kruimeldieven. Weinig gebeurt er Etc…
Toch zouden deze films zoveel meer in hun mars kunnen hebben, met de juiste mensen en dergelijke dingen. Aangezien de andere sint films zoveel beter zijn.
Denk wel dat dit de laatste keer is dat ik deze reeks in de bios zie.

The three musketeers 3D
Weer een andere film ervan met een andere insteek, maar nog wel met wat historische dingen erin die kloppen.
Mooie film, omgevingen, gevechten en goeie effecten, zeker naar het einde toe wat verrassende momenten oplevert. Een goed woord om het ook te omschrijven is Spectaculair!
Milla jovovich kickt ass! zoals gewoonlijk net als in resident evil! Heel elegant, verleidelijk en dodelijk.
Orlando bloom als schurk is ook weer iets nieuws, hij komt er mee weg en is goed.
Ontbreek misschien hier en daar wat, maar door al de actie merk je er nauwelijks wat van.

Shark night 3D
Het verschilt niet veel van Jaws of nieuwe films zoals Piranha. Het heeft enkele schrik momenten maar daar blijft het bij.
Door te weinig mensen die op een afgelegen plaats zijn, weet je al gauw wat er gebeurt en is het voorspelbaar.
Wel goeie spanning en mooi beeld zeker in 3D, maar het is een matige film. De romantiek blijft ook uit voor het ook maar kan beginnen.

Edit: nieuwe films.
Spy kids 4
Het is wel een leuke film maar erg goed is ie niet, t gaat wat snel en is chaotisch. De 1e 3 films waren beter.
En je kunt de film beter OV zien dan NL, want die stemmen zijn slecht! (vooral voor jessica alba)
En er zitten wat fouten in o.a hoe t gemaakt is voelt het onwerkelijk niet echt, en dat was niet zo in de andere delen.
Maar verder is de 3D best goed (de reukkaart is niks) en de actie en natuurlijk gadgets.
Leuk was om de originele kids opgegroeid te zien, herkende ze maar was wel verbaasd hoeveel ze veranderd zijn.

Contagion
Wat kan ik over deze film zeggen, de aanhoudende spanning van geluid/muziek is ieder geval wel goed het past erbij.
Maar echt eng wordt het niet, voornamelijk veel gepraat en te lang wachten op dingen. Al zitten er een paar leuke momenten in.
Zoals ik ergens al las het speelt voornamelijk in kantoren en huizen af. Heeft wel wat weg van andere films met een doom senario maar op een andere manier.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: zo okt 30, 2011 16:47 

Ik kijk niet zo vaak films.. Maar de laatste was HP deel2, alweer een poos geleden :P

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma okt 31, 2011 7:49 

razend
een goeie spannende film, met z’n tienerproblemen.
De sfeer en de muziek zit er goed in.

Johnny english reborn
De 1e film was niet zo goed of leuk, maar deze film is beter.
De typische mr bean streken en domheid zitten er ook in
En de typisch mr bond gadgets, zijn erg gaaf.

The chang-up
Er zijn natuurlijk een paar films met een lichaams ruil, en ieder is origineel net als deze.
Wat een geweldige hilarische super goeie film is dit, verassend, verbazend, vernieuwend, verfrissend. Er komen wat dingen in voor die je nauwelijks of nooit in films ziet.
Het is ook leerzaam en laat dingen van een andere kant zien. Maar je zult wel wat kunnen herkennen in enkele films die de laatste tijd zijn uitgekomen.
Je zit er helemaal in en het had voor mij langer mogen duren, of een sequel mogen komen.
--
Ik had het al vaker maar zeker bij deze film, wat er allemaal niet gezegd wordt tegen kinderen of wat ze wel niet zien het is een film maar toch? Zo jong horen ze dit nog niet te horen/weten/zien. Je hebt nota bene een leeftijdsgrens voor films, maar vooral voor amerika zijn de dingen nogal raar hoe dingen beoordeelt wordt, geweld, sex, grof taalgebruik etc..

Kuifje
Wat een goeie detective film bijna echt en heel realistisch, en met goeie en mooie details.
De sfeer en spanning zit er goed in, net als de muziek het past er goed bij.
Het verhaal zit goed in elkaar, de spanning en actie volgen elkaar goed op.
En aan het het open einde te zien, volgt er een vervolg op.
---
Ik heb nooit echt de strips gelezen al ken ik het wel, het sprak me niet aan net als suske en wiske. Geen idee waarom want er zitten dingen in die ik leuk vind.
Zat te twijfelen om hem te zien, toch maar gezien en daar ben ik blij om.

Midnight to Paris
De film is nogal rustig voor mijn smaak, maar het kon er mee door want het is wel interessant
Of het nou echt iets van tijdreizen heeft is de vraag? Maar het kan het wel zijn.
Het is een mooie film, het laat mooie plekken zien terwijl er Franse muziek doorheen speelt. Wat je echt in Parijs doet wanen, en het doet de sfeer van de film goed!
Het verhaal is leuk en grappig, maar laat tegelijk ook stof voor na te denken op waaien.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo nov 02, 2011 11:38 

De laatste film die ik heb gezien was Sint van Dick Maas. Over deze film was afgelopen jaar zoveel te doen, omdat het een horrorfilm is. En ondertussen zie je weer overal de posters hangen.
Persoonlijk vond ik het wel een leuke film, maar echt veel diepgang was er niet te bespeuren. Wat dat betreft had Niklaas zelf ook wat meer in beeld gebracht mogen worden. Het leek nu vaak wat meer te gaan om afgehakte hoofden en doorprikte lichamen.
Maar het verhaal verder zat naar mijn idee toch wel goed in elkaar. Bovendien kan ik meestal het werk van Dick Maas wel mooi vinden. Zeker in combinatie met Huub Stapel.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma dec 19, 2011 15:12 

Bios

abduction
goeie spannende film, beter dan contagion ieder geval.

In time
Hele goeie spannende film, waaronder de acteurs goeie chemie tussen elkaar hebben.
Het is ook grappig om te zien of wel te horen, dat nu bepaalde zinnen of woorden echte betekenis krijgen als het om tijd draait.
Er zijn wat foutjes ingeslopen, aangezien het me lijkt dat sommige dingen niet helemaal kloppen of niet aan gedacht zijn.
Het is ook wel iets wat je laat nadenken over wat je nog wil doen in je eigen tijd.

Real steel
Deze film over boksen zit op een hele andere niveau dan anders.
En dat maakt de film erg sterk en goed, zeker omdat er een emotioneel verhaal doorheen zit van familie en/of liefde.
Goeie muziek en super kick ass robots, die je helemaal de film in sleuren.

Paranormal activity 3
Dit is de voorganger van de andere 2 films, maar hij doet er niet ten onder aan.
Het geeft weer een huiver wekkend thrilling gevoel, dus lekker griezelen weer.

Immortals
Het is een prima film, het heeft wel veel weg van de film 300.
Maar het is niet veel bijzonders veel gepraat en gezoek, nota bene gaat hetgeen wat ze zoeken verloren? Ik ken betere films deze is erg matig.
Mooie omgeving, goeie actie en special effects, zover die er zijn. Misschien een sequel.

Dream house
Mooie film het is rustig maar spannend, het is ook anders hoewel het op bepaalde films lijkt.
En op zich is het mooi gemaakt de verhouding van de dood en de liefde.

Tower heist
Het is een normale standaard film, de zoveelste over inbraak. En op zich niet zo bijzonder.
Maar het is een vermakelijke film, ook interessant de acteurs die zijn gekozen.

EDIT******* update

One life
Ik heb earth gemist en nog wel een, dus deze wilde ik weleens zien.
Een pracht docu over het aardse leven.

Nova zembla
Al is de 3D matig het past toch goed bij de film, het krijgt een zekere niveau.
Normaal moet ik niks van zo’n film hebben, er gebeurt weinig en veel gepraat. Maar het lijkt veel op ‘’de schippers van de bontekoe’’alleen anders.
De kracht en aantrekkingskracht zit m in de verhaallijn die boeiender wordt naar het einde.
Waaronder ook de muziek valt die er goed bij past en erg mooi is, het verveelt niet het houdt je bij de film.
Ergens mist toch de vrouwelijkheid die meestal wel in zulke films zit, al kan ’doutzen’ de film toch wat optillen al doet ze weinig. Je kan het gevoel of emotie naar thuis noemen, kom niet precies op de juiste woorden ervoor.

Wizard of oz 1939
Ik heb er al een aantal gezien in verschillende vormen, maar dit is de originele film en die is nog steeds niet overtroffen en is de beste. Die met michael jackson ‘’the wiz’’ komt er ook niet in de buurt.
Er is wel wat veranderd om de film vernieuwd weer in de bios te laten zien al weet ik niet wat. Voor een film van de jaren 30/40 is deze uitstekend gemaakt afgezien van de verbeteringen, en de muziek is ook geweldig. Het is terecht een van de beste films die er is.
Het doet niet onder aan de films vandaag de dag.

Arthur christmas
Het is een goeie film sterk gemaakt, maar wel met een andere insteek met verandering
Niet voor kinderen ieder geval, normaal is het een luchtige lach en leerzame film zeker als het een tekenfilm is. Zoiets kun je wel doen bij een dierenfilm omdat het belangrijk is.
Deze is duister, te serieus en realistisch, spannend, leerzaam op een harde maar foute manier, en te kerst bedervend (zeker als je er in gelooft).

Happy feet 2
Een aanrader zeker de moeite waard om te zien.
Ik hoop echt dat ze er meer van blijven maken, het blijft een sterke film en nog even goed als de 1e niet zeker of het zelfs nog beter is. Een pracht film die je laat smelten.
Er zit zoveel in kan de juiste woorden er niet voor vinden, maar wel inspirerend, leerzaam, vol gevoel en emotie, en ook achter gekomen liefde. Er wordt iets minder gezongen dan in de 1e film, maar het zijn wel krachtige nummers Het laat je ook ademen want het is ook weleens lachen.
Op zich is het ook iets duisterder dan de vorige film, zeker omdat de kleintjes telkens in gevaar zijn. En wat het krill verhaal erin doet aangezien het niet bij de rest van het verhaal past? Maar het heeft wel iets.

Edit***** Update.

Don’t be afraid of the dark
Goeie spannende film, de wezens zien er prima uit en anders.
Er mist wel wat het idee dat het toch niet helemaal af is.

New year’s eve
Een heerlijke film, goeie muziek en verassingen.
De bloopers op het einde zijn erg leuk, zeker niet missen.
Al had ik wat meer verwacht omdat het er zoveel grote celebs in meedoen.

Puss in boots
Ondanks dat de sprookjes/verhaaltjes van personages niet helemaal kloppen, maar het is ook een soort shrek verhaal apart van hun eigen.
Is het een heerlijke film zeker met de ov stemmen die horen er echt bij, goeie grappen en heerlijk hilarisch met wat spanning erdoor heen.
Prachtig gemaakt en vol kleur en details.

Dolfje weerwolf
Een leuke film en goed gemaakt.
Leuk om te zien de wereld van toen je nog jong was, want ik herkende veel dingen van vroegere school dat het zo ging.

Alvin and the chipmunks 3
Dit deel is net zo goed als de andere, wel wat spannender en leerzamer.
Mooie omgevingen, en dans/muziek scenes.

Sherlock holmes 2
Dit deel is beter dan de 1e, zeer goeie detective speurwerk en erg spannend/meeslepend.
Heel mooi gemaakt zeker de trage slowmotion scenes. De omgevingen zijn prachtig.
Ik heb niet alle films van Robert Downey Jr. gezien, maar hij is hier geniaal en ik denk wel dat het z’n beste film is. Na afloop begon iedereen+ik te klappen.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 19, 2011 16:16 

Rofl het is welke film heb jij het laatst gezien, niet welke films. xD

Anyhow, de laatste film die ik gezien heb, is ook Sherlock Holmes: A Game of Shadows. God, I loved it <3 Ik vond hem zo zwaar geniaal. Heb er echt van genoten. Ik vond de humor, de actie en de trieste scenes allemaal geweldig. Van mij had ie nog wel een uurtje langer mogen zijn. Robert Downey Jr. is echt een geweldig acteur. Heb me heel erg vermaakt. Ik denk dat deze film serieus 1 van mijn nieuwe favorieten is xD

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 22:58 

Ik heb ook Sherlock Holmes: A Game of Shadows als laatste gezien. En ik vond 'm heel erg tof. RDJ is een geweldig acteur en hij zet Holmes ook heel goed neer. Daarnaast... 19e eeuws Londen en Parijs in één film :') Dat vind ik wel leuk. Daarnaast zijn de grapjes ook weer geweldig en de actie is heel mooi gefilmd. Vooral de slow motion tussendoor vond ik erg mooi, hoewel soms iets te veel misschien. En het einde was echt heel grappig. :')

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 9:13 

Bios.

Mission impossible 4
Om te zeggen dat ie beter is dan de andere delen weet ik niet, maar hij is wel indrukkwekkend. Zoiezo omdat Mr. Cruise al z’n stunts zelf wilde doen, als je m dan op dat gebouw bezig ziet zit je vol spanning.
Goed gemaakt, goeie actie & ontploffingen, en spion werk.

The help. – Een aanrader moet je zien.
Een film die afspeelt ergens rond de jaren 60, over de rassen ongelijkheid en onrecht.
Een lange film die je blijft vasthouden tot aan het einde.
Het is een mooie sterke emotionele film, en ook de verdieping in personages gaat je aan het hart, je leeft echt mee met ze. Geweldige acteurs gekozen ervoor.
Er zijn wel wat films die hierover gaan maar dit is toch heel anders
Het is niet alleen maar serieus er zitten ook wel lach momenten in, zowel als treurige.
Hoe die mensen ‘’denken’’ vroeger (zowel als nu) zo fout, maar ook tegenstrijdig bovendien hoorden ze geen kids te krijgen.
Kan nog veel meer erover zeggen, maar het is een stuk historie en het is alsof je erbij bent.
Alleen het einde had iets anders gemogen.

Zulke dingen gaan me aan t hart, ik snap het gewoon niet hoe men zo kan doen.
Voor mij is ieder gelijk en doe niet aan racisme, altijd al geweest.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 9:34 

Als laatste heb ik "In Time" gezien.

Spoiler:
Het verhaal speelt zich af in de toekomst. Ze zijn medisch zo ver dat je vanaf je 25e niet meer ouder wordt en eeuwig zou kunnen leven. Dit werkt natuurlijk niet, dus krijgt iedereen een levensklok op de arm met de tijd die het nog te leven heeft. Als je werkt krijg je tijd als loon en als je iets moet betalen betaal je met tijd. In de film gaan veel mensen al binnen een jaar dood en een paar mensen leven honderden jaren. Will Salas (Justin Timberlake) krijgt van een man heel veel tijd. Hij wordt verdacht van het fijt dat hij die tijd gestolen heeft dus wordt het afgepakt. Hij ontvoerd dan de dochter van een hele rijke vader (die is bankier heeft miljoenen jaren aan tijd) en dan gaan ze samen geld stelen van die vader en teruggeven aan de mensen.

Het idee vind ik heel leuk. Dat je met tijd moet betalen waardoor geld echt tijd wordt. Ik vind het alleen niet heel goed uitgewerkt. De spannende momenten zijn erg voorspelbaar en je weet eigenlijk al hoe deze film gaat aflopen. Wel vond ik het einde heel mooi. Dan krijgen de normale werklui zoveel tijd dat ze stoppen met werken. Occupy wil dat iedereen evenveel krijgt en als je voor sommige werkzaamheden de mensen niet kan dwingen maar ze toch geld genoeg hebben doen ze het gewoon niet!

Laatst bijgewerkt door AlbertRADIO op za dec 31, 2011 13:58, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 12:40 

The Help heb ik donderdag in de bioscoop gezien, geweldige film met ook een heel goed verhaal als je het mijn vraagt!

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 13:43 

De drie delen van Millennium naar de boeken van Stieg Larsson.
Op zich hele mooie films, maar ik denk dat ik het eerste deel (Mannen die Vrouwen haten) als afzonderlijk deel toch wel het mooiste vond. Overigens heb ik het eind van de tweede film (De Man die met Vuur speelde) nog niet gezien. Daarom heb ik ze gisteren toch maar even van internet gesloopt. Ja, hadden ze de films gewoon maar op 3 dagen uit moeten zenden in plaats van 6 dagen. :mrgreen:

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr feb 03, 2012 6:21 

Bios

The darkest hour
Je kunt t best beschrijven als een ‘’a trilling sensation’’
De aanhoudende sfeer en geluid, blijft door de hele film wat ie erg goed maakt.
Er zijn maar een paar woorden om deze film te beschrijven.
Maar er had meer in gekund, en het zou best kunnen dat er nog een deel komt.

Suskind
De film is te evenaren met de film zwartboek, zoiezo omdat er wat dingen in voorkomen die hetzelfde zijn, maar de moeite waard om te kijken!
Het is emotioneel, pakkend, indrukwekkend (ik had er andere woorden voor maar kom er niet op) goed acteerwerk met her en der chemie.
De muziek is pakkend en houdt je vast, het past goed bij de film het geeft echt een sfeer eraan.

Black out
Voor een nederlandse film is deze erg goed, je kunt t vergelijken met een amerikaanse misdaad film en dat zegt al heel wat. Hoewel het nog redelijke mak is.
Goeie acteurs die een chemie hebben, maar voor een aantal van hun past het niet helemaal in het plaatje, maar dat is de grappige kant van de film.
Het is wel een constante cirkel van hot naar her, wat normaal vervelend zou zijn maar het blijft je verrassen! En katja en birgit zijn het helemaal echt geweldig!

Update****

War horse
Een pracht film het heeft veel weg van de animatie film Spirit het verhaal komt nogal overeen. Er zitten grappige dingen in maar het is vooral spannend en serieus.
Het zegt veel over het leven, het mist alleen wat muziek vind ik dat zou mooi zijn. En als het 3D zou zijn zou het er nog beter uit zien.
Het einde heeft veel weg van de films van vroeger, het is echt schitterend gemaakt en de kleuren zijn weergaloos!

Jack and jill
Ik moet zeggen het is een film waar je van moet houden, het sprak me niet zo aan.
Adam sandler films zijn de ene keer best goed, de andere keer wat minder. Denk niet dat ie echt begrijpt hoe t moet. Het is komisch maar tegelijk ook tragisch.
Het einde is best goed dan komt het op gang is mooi gemaakt, en het is lachen erna.
Ze proppen er enkele top acteurs in maar veel waarde heeft het niet.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 322 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 22  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: