Geplaatst: za okt 22, 2011 8:27
Bios
Bennie stout Een lekker ouderwetse sentimentele sint film, waar we eens zien hoe het er vroeger aan toe ging. Leuke muziek zeker bij het einde. Goeie bn-ers spelen erin mee. Het is een goeie film, beter dan die ''spannende'' niet-lollige sint sequel verhalen met bn-ers zoals o.a Gerard joling. De muziek daarvan is wel goed, maar zonder die lui zouden het veel betere films zijn.
Mr. poppers pinguins. Hilarisch maar ook beetje sad.. Maar wel heel leuk en die pinguins zijn lief zoals ze de meeste dingen doen. Ik heb wel t gevoel dat er meer in kon, t was simpel en snel. Hopelijk komen bij de dvd die extra's die er niet in zaten, ik las dat de pinguins echt waren en bij elke scene iets anders deden.
Columbiana Goeie spannende film, Zoe speelt het sterk en krachtig (zoals in avatar). Echt een kat met creatieve stijl. Hoewel er nog wel wat mist, als t niet romantiek is is het wel wat anders.
Flypaper Grappig, dom, spannend en meer. Nou deze misdaad film is echt over een ander boeg gegooid en is verfrissend anders. (hoewel er wel enkele films zijn die t zelfde plot hebben) Goeie twist draaiingen als je denkt wie het kan zijn of hoe t verloopt, dat is het sterke punt in het verhaal. Want verder is het raar. Want dat niemand buiten iets hoort, of waar de politie blijf t is me een vraagteken?
------- The Lion king 3D - Eigenlijk geen uitleg nodig. Weet niet meer of ik de film de 1e keer in de bios gezien heb was toen klein, al denk ik van wel want ik heb sindsdien een grote poster ervan in me kamer hangen die al geelachtig wordt! Deze film moet je gewoon weer op het grote scherm zien, alleen het grote scherm doet deze film recht om zo z'n ware kracht en verhaal te laten zien. Het is echt een nostalgie film en wat je er ook mee doet je kunt het niet slecht maken, het is een klassieker. De 3D is echt top en brengt de film meer tot leven dan ooit, de natuur, de emoties en de rest ziet er beter uit. De dieren zien er levendiger uit en komen goed naar voren, helaas echter de omgeving niet helemaal. De film mist de techniek nog van de haren en de omgeving laten bewegen, dat hadden ze ook nog kunnen doen maar dat zal ooit nog wel komen, daardoor lijkt het wat stil en zou zeggen doods. Maar doet niets af van de film omdat je er echt in zit. Als het eerder is gebeurt dan pakt de muziek je weer en nu intenser, ik heb ieder geval op een moment een traan gelaten door al deze dingen.
The lion king 3D OV De originele versie nu ook gezien, niet eerder gedaan. De stemmen klinken goed bij het personage het past. En t zal wel aan de andere bioscoop liggen, maar wauw het zag er een stuk levendiger uit en veel mooier. Het was wel jammer van de zinnen die je kunt lezen, dat is minder voor de film en de omgeving. Probeerde ook naar de stemmen te luisteren die zijn grappig enzo. En o.a de muziek wat zo Prachtig klinkt en anders natuurlijk dan de NL versie. --------
Body language De 1e nl dans film, wel raar dat het dan in amerika afsleept? Ieder geval doen ze niet af van de amerikaanse dans films. Misschien kon het nog iets beter, maar het ziet er geweldig uit. Het is verassend ook al laat het de dagelijkse sleur etc.. zien. En de muziek is echt te gek.
Sint en het raadsel van 5 dec. Nou laat deze film links liggen of kijk er helemaal niet naar, het is zelfs niks voor kleine kids. Vanaf de 1e film van deze reeks is het alleen maar bergafwaarts gegaan! Zelfs de muziek die geweldig is, pakkend en swingend, kan deze films niet redden. Verkeerde (on)bekende Bn-ers, domheid ten top, fouten, schurken? Eerder gezegd kruimeldieven. Weinig gebeurt er Etc… Toch zouden deze films zoveel meer in hun mars kunnen hebben, met de juiste mensen en dergelijke dingen. Aangezien de andere sint films zoveel beter zijn. Denk wel dat dit de laatste keer is dat ik deze reeks in de bios zie.
The three musketeers 3D Weer een andere film ervan met een andere insteek, maar nog wel met wat historische dingen erin die kloppen. Mooie film, omgevingen, gevechten en goeie effecten, zeker naar het einde toe wat verrassende momenten oplevert. Een goed woord om het ook te omschrijven is Spectaculair! Milla jovovich kickt ass! zoals gewoonlijk net als in resident evil! Heel elegant, verleidelijk en dodelijk. Orlando bloom als schurk is ook weer iets nieuws, hij komt er mee weg en is goed. Ontbreek misschien hier en daar wat, maar door al de actie merk je er nauwelijks wat van.
Shark night 3D Het verschilt niet veel van Jaws of nieuwe films zoals Piranha. Het heeft enkele schrik momenten maar daar blijft het bij. Door te weinig mensen die op een afgelegen plaats zijn, weet je al gauw wat er gebeurt en is het voorspelbaar. Wel goeie spanning en mooi beeld zeker in 3D, maar het is een matige film. De romantiek blijft ook uit voor het ook maar kan beginnen.
Edit: nieuwe films. Spy kids 4 Het is wel een leuke film maar erg goed is ie niet, t gaat wat snel en is chaotisch. De 1e 3 films waren beter. En je kunt de film beter OV zien dan NL, want die stemmen zijn slecht! (vooral voor jessica alba) En er zitten wat fouten in o.a hoe t gemaakt is voelt het onwerkelijk niet echt, en dat was niet zo in de andere delen. Maar verder is de 3D best goed (de reukkaart is niks) en de actie en natuurlijk gadgets. Leuk was om de originele kids opgegroeid te zien, herkende ze maar was wel verbaasd hoeveel ze veranderd zijn.
Contagion Wat kan ik over deze film zeggen, de aanhoudende spanning van geluid/muziek is ieder geval wel goed het past erbij. Maar echt eng wordt het niet, voornamelijk veel gepraat en te lang wachten op dingen. Al zitten er een paar leuke momenten in. Zoals ik ergens al las het speelt voornamelijk in kantoren en huizen af. Heeft wel wat weg van andere films met een doom senario maar op een andere manier.
_________________ Support Joyce @ WIDM
|