Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

4e jaars

BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 10:21 

Spoiler:
z0mg I missed thirteeeeen!!! Ik ben zo blij dat ze terug is! Ik vraag me af of ze Masters er nu uit gaan schoppen? House heeft over het algemaan maar één vrouwelijke slaaf en Thirteen is de perfecte vrouw-slaaf :love:

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 11:36 

@Nathalie, antwoord op je vraag...
Spoiler:
Masters gaat er inderdaad uit, maar omdat Amber Tamblyn dat zelf wilde (ze werkt aan een ander project las ik gister). Ze hadden haar blijkbaar wel aangeboden om te blijven.

As for 7.18
Spoiler:
Wat een hippe episode. 13's back! Yahoo. Ik vind haar een leuk personage. Aah en was het niet hip dat ze deed wat House deed bij het uit de gevangenis komen? Hehe. Met dat blikje drinken.

Ja, er zaten hele mooie scene's tussen. Vooral de scene waarin House vertelt dat hij het gekke vriendje van Cuddy is geweest en 13 het eerst niet gelooft. :') En de scene waarin ze zegt dat het niet gek is dat Cuddy het heeft uitgemaakt, die blik op House z'n gezicht. Aww.

Aah. En Damon Lindelof die een knietje krijgt. Haha. :')

Ook ik miste wel Cuddy/Wilson in deze episode. Plus, House z'n bruid. Er was nu een vage uitleg dat die bij haar vriendje was of zo. Maar ja. Dat vond ik gewoon lame.

Taub/Foreman! Aaah. Wat een leuke vriendschap is dat! Ik vind het echt grappig hoe ze die storyline verder ontwikkelen. (a)

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 17:00 

Spoiler voor 7x19
Spoiler:
Wel jammer dat Masters er al weer uit gaat. Ik vond haar karakter juist een verademing. Eindelijk iemand die heel onzeker is. Ik neem aan dat het project van Amber Tamblyn ook haast de reden zal zijn voor het feit dat Thirteen is teruggekomen.

7x18
Spoiler:
Briljant, die foute relatie tussen Taub en z'n vrouw. Die twee komen echt nooit meer van elkaar af.
Arme Foreman, dat dat allemaal in zijn huis.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 20:50 

Aisling schreef:
Spoiler voor 7x19
Spoiler:
Wel jammer dat Masters er al weer uit gaat. Ik vond haar karakter juist een verademing. Eindelijk iemand die heel onzeker is. Ik neem aan dat het project van Amber Tamblyn ook haast de reden zal zijn voor het feit dat Thirteen is teruggekomen.

Spoiler:
Zo ver ik weet zou Thirteen sowieso terug komen hoor. Want Amber Tamblyn was eigenlijk alleen maar tijdelijk heb ik begrepen en mocht ze eventueel blijven omdat ze wel beviel, zeg maar. Thirteen is er tussen uit geweest om een film op te nemen. Vanaf een hele tijd geleden was het al duidelijk dat ze in de 2e helft weer terug zou komen.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: wo apr 13, 2011 21:16 

Reflex schreef:
Aisling schreef:
Spoiler voor 7x19
Spoiler:

Spoiler:
Zo ver ik weet zou Thirteen sowieso terug komen hoor. Want Amber Tamblyn was eigenlijk alleen maar tijdelijk heb ik begrepen en mocht ze eventueel blijven omdat ze wel beviel, zeg maar. Thirteen is er tussen uit geweest om een film op te nemen. Vanaf een hele tijd geleden was het al duidelijk dat ze in de 2e helft weer terug zou komen.

Spoiler:
Olivia Wilde zou inderdaad gewoon terugkomen en ik ben er blij om! Maar Amber Tamblyn weer eens voor langere tijd op tv zien vond ik ook wel leuk. :cool:

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: za mei 14, 2011 10:02 

Zo te lezen gaat House niet verder dan seizoen 8. Tenzij ze de serie House zonder Hugh Laurie (House himself) willen opnemen.
Hugh heeft er namelijk voor gekozen om zijn carrií¨re te verleggen naar de muziek. In de serie heeft hij al aardig wat muziek laten horen, zang, gitaar en piano. Sinds begin deze maand is het dus ook te horen op zijn debuutalbum Let them talk.

Ik vind aan de ene kant wel jammer, maar om heel eerlijk te zijn vond ik House toch ook wel aan het einde van zijn Latijn. Alles is al eens gezegd. Bovendien zal House denk ik toch niet kunnen veranderen. Tenzij ze hem in de badkamer alsnog met een overdosis pillen dood aantreffen.
Daarnaast klinkt Let them talk toch ook wel heel lekker. Dus ik ben niet heel rouwig om het feit dat hij de muziek in gaat.
Goh, die man maakt nog eens carrií¨reswitches mee. Van komiek naar acteur naar muzikant. :mrgreen:

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 11:31 

Spoiler s8/Finale s7
Spoiler:
Lisa Edelstein gaat uit House. See here

Ok. Ik vind het wel heel jammer, maar ik vraag me nu echt af wat er in de Finale gaat gebeuren na die promo enzo.. XO

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 19, 2011 12:37 

Spoilers S8

Spoiler:
Ja, ik las het dinsdag toen het net bekend werd dat Lisa E. House gaat verlaten. Nooooooooooooooooooooo. Cuddy is sinds eind seizoen 1 altijd mijn favoriete character in House geweest en dat ze nu gaat stoppen vind ik dus echt niet leuk! Ik vind het zo jammer. Zeker omdat we nu waarschijnlijk geen mooi 'einde' van dat personage krijgen. I mean, de laatste episode voor seizoen 7 is opgenomen. Hoe zou dat nog moeten? *sob* Om maar niet te noemen dat S8 misschien wel eens het laatste seizoen kan zijn...

Ook zou het vreemd worden in S8. I mean, er is altijd min of meer gezegd dat House geluk heeft dat Cuddy Dean of Medicine was, omdat zij nog bereidt was delen van zijn crap toe te staan, maar zij wist ook wanneer ze hem tegen moest houden. Maar srsly, wie wordt er nu Dean of Medicine? Want als het iemand anders is dan Wilson of Foreman (wat mij van de personages die er nu in zitten de enige 2 waarschijnlijke lijken) dan gaat die echt al House zijn crap niet toe staan. En Wilson of Foreman zie ik ook allebei echt niet als Dean, Wilson, buh, en Foreman gaat zelfs de meest bizarre dingen van House toestaan.

Dus ik ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren. Dit is niet mijn favoriete seizoen geweest, zelfs al ben ik een grote Huddy fan. Ik heb altijd gedacht dat het niet erg zou zijn als ze tijdens de serie niet bij elkaar zouden komen, maar dat ze pas in de laatste episode bij elkaar zouden komen en zo. Ja. Nou. Dat vond mijn Huddy hart geen probleem. Maar. Als Cuddy weg is. Dan kan dat niet meer. En cute little Rachel gaat dan ook weg. En en en. *sob*

En ik ben benieuwd of Jesse Spencer terug komt, want dat is dus ook nog niet bekend. Wooh, hoe effed gaat de show zijn als en Jesse en Lisa niet terug komen in seizoen 8. @@ Peter Jacobson had er van mij zo uit gemogen, maar AUB niet Jesse. En zeeeeker niet Lisa. *sob*

Oke. [/rant. xD

Afbeelding

nee mijn tumblr staat niet vol met Lisa E momenteel

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 20:51 

S07E19-23
Spoiler:
:shock: House is echt compleet gestoord. Eerst dat geklooi met dat spul wat alleen maar op ratten is getest. Vervolgens zelf een operatie uitvoeren op zijn eigen bovenbeen. Hij blijft onverbeterlijk. Ik vond het overigens wel heel leuk met die dochter van Cuddy. Volgens mij wil zij House echt terug als "vader".
En dan nu House die het huis van Cuddy binnenrijdt...

Seizoen 8
Spoiler:
Cuddy eruit? Hoe willen ze dat doen nu House net haar huis is binnengereden? Of is dat voor haar een reden om haar leven en dat van haar dochter in veiligheid te brengen en te emigreren naar de andere kant van Amerika?
Ik ben bang dat het wel een beetje een soft einde zal worden...

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 26, 2011 21:05 

@Aisling, spoilers s8/finale s7

Spoiler:
De episode was al opgenomen voordat bekend werd dat Lisa Edelstein er uit zou gaan, dus ze zullen nu wat moeten bedenken. Ik ben benieuwd wat voor reden ze verzinnen, want in de finale zegt Cuddy dat ze wil dat House opgepakt wordt als hij in het ziekenhuis komt. Dat klinkt niet als iemand die dan zelf er van door gaat.

Ik ben benieuwd wat ze verzinnen... Hopelijk kunnen ze iets verzinnen dat redelijk is en een beetje waarschijnlijk. Maar na een interview met David Shore heb ik er niet zo veel vertrouwen in.

Zucht. Ik ga s8 wel kijken, maar ik hoop dat het beter is dan s7. Ondanks dat ik een Huddy-fan ben vond ik dit seizoen niet goed.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: vr mei 27, 2011 15:02 

@ Reflex, Seizoen 7/8
Spoiler:
Geen idee, maar ik kan er niet helemaal bij dat ze het laatste seizoen eruit geschreven wordt. Zeker als Hugh Laurie al heeft aangegeven om na het achtste seizoen te stoppen. Kortom, dan zou je haast al kunnen concluderen dat seizoen 8 het laatste seizoen is. En dan vind ik het helemaal vreemd dat House, Cuddy en Wilson niet nog even tot het einde blijven.

Anyway, ik was ook absoluut geen fan van seizoen 7. Er zaten dan misschien wel leuke stukken in. En ik vond het feit dat House en Cuddy het ook werkelijk samen probeerde en weer uit elkaar gingen erg mooi verwoord. Alleen had ik heel vaak het idee dat er stukken opgevuld moesten worden. Maar ergens heb ik dat al sinds het einde van seizoen 5.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 14:12 

Het is een hele goeie serie met een verhaal er door heen, het is leerzaam en er komt zoveel in voor. De personages zijn ook zo lekker verschillend, en telkens andere emoties.
Alleen jammer dat ze gelijk 2 dagen uitzenden en andere seizoen, op een gegeven moment was het verwarrend. Zeker toen ze het met 3x gingen doen.
Ben afgehaakt vaak, maar kijk zo nu en dan wel eens dat kan best.

Ik koop m wel denk ik en ga m dan kijken.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 20:12 

Hugh Laurie is AWESOME, maar ik ben niet zo'n fan meer van House. Na een aantal seizoenen ben ik de vaste formule wel zat. Ik kijk uit naar de nieuwe dingen van meneer Laurie. Hij heeft ook een boek geschreven dat me stiekem heel leuk lijkt :).

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 22:43 

Daar was ik nog niet van op de hoogte, klinkt wel enorm interessant. Ik ga daar toch eens naar op zoek en wanneer mogelijk lenen bij de bibliotheek. :D

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 13:45 

Aisling schreef:
Daar was ik nog niet van op de hoogte, klinkt wel enorm interessant. Ik ga daar toch eens naar op zoek en wanneer mogelijk lenen bij de bibliotheek. :D

http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/ ... index.html
Dit is een link naar het boek op Bol.com, het is een soort spionage parodie achtig iets :p.

On topic: Ik heb seizoen 7 nog steeds niet gezien. Is het een aanrader, of is het niet de moeite waard voor iemand die de serie toch niet meer zo geweldig vindt?

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: