Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

1e jaars

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 17:07 

Okee dit is Awkward..
Ik luister net naar een lied van PotC :D
Ik ben echt de grootste fan die je maar kan vinden!! :D
Ik ben al jaren tot over m'n oren verliefd op Will Turner :P
Keira Knightley is mijn favoriete actrice.. Zij is echt een natuurtalent!! <3
Johnny Depp <3 hoef niks over hem te zeggen hij is echt geweldig!!
Kan niet wachten op het vierde deel :D
<3

"It's the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more."

Profiel  

6e jaars

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 1:02 

heb net in de bios de trailer gezien, ik vind potc altijd erg leuk maar toen ik de trailer keek miste ik toch will en elizabeth, al vond ik die twee op een gegeven moment ook niet meer leuk in de films. Maar voor mijn gevoel horen ze in deze serie omdat dat altijd zo was.
Nou ja je kan in elk geval wel een totaal andere kant op gaan..
Ik ben benieuwd naar de film

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 1:16 

Charlie schreef:
Ik weet nog niet helemaal of ik het leuk vind dat er een vierde deel komt, dat zien we dan wel weer. Sowieso vind ik het een beetje jammer dat Orlando en Bloom niet meer meedoen, want dat breekt toch een beetje in een reeks vind ik, maargoed. Hun verhaal was ook wel af denk ik dan. Anders ga ik vast lopen zeuren van uitmelkerij enzo en da's ook weer wat..

Hihi Orlando en Bloom? xD

Well ik vind het dus geen probleem dat Keira en Orlando niet meer meedoen. Het zal wel even anders worden, maar hun verhaal was gewoon klaar. En zolang Johnny meedoet, ben ik van de partij. Ik ben gek op Pirates. Het eerste deel is dan nog altijd mijn favoriete film. 2 en 3 waren wat minder, maar ik vond ze alsnog super leuk en ik heb er van genoten en dat doe ik nog steeds als ik de DVD's weer eens kijk.
Met PotC zit je eigenlijk gewoon altijd goed. Actie? Humor? Romantiek? Het zit er in. Daarom zijn deze films ook altijd geschikt op feestjes xD

Ik ben dus gek op Captain Jack Sparrow, maar ook ben ik altijd gek geweest op Commodore James Norrington. Ik vind zijn personage tof en de acteur goed en ik heb gehuild toen hij dood ging. Ik vond dat ook echt niet leuk =O

Ow en de duo's Ragetti&Pintel en Murtogg&Mulroy zijn geweldige toevoegingen. Lig nog altijd in een deuk bij hun scenes. =D

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 16:57 

Ik vind niet dat Keira en Orlando mee hadden moeten doen. Hun verhaal is gewoon af, dat was echt way too much geweest. En ik ben een hugeeee Keirafan, dus dat zegt wat xD

Pintel & Ragetti zitten er dacht ik niet in.. Dat was iets wat ik ook wel echt jammer vond. Vind wel dat zij erin horen eigenlijk. Ze zijn ook zo grappig :')

Ik krijg steeds meer zin in deze film <3 Ik vond 1 en 2 allebei super, 3 was ietsje minder omdat sommige dingen zo WEIRD waren. Maar alsnog :) Ik vond het wel tof.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 10:44 

Ik ben juist best blij dat Keira niet meer meedoet, ik weet niet waarom maar ik irriteerde me aan haar. Misschien omdat ze echt zo'n excuus vrouw karakter was alleen daar vanwege de romance in t verhaal en verder had ze niet echt pit of charisma.
Penélope Cruz vind ik een mooie toevoeging met meer charisma en pit :D
Bloom had van mij wel weer gemogen maar zou niet zoveel toevoegen.

Pirate zombies! Ik kijk er wel naar uit.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 10:24 

De laatste weken heb ik nog wel eens de pech dat ik in Groningen mijn bus mis en dus te voet naar huis moet. Het is of een half uur wachten en dan nog vijf minuten reizen of twintig minuten lopen.
Maar goed, dan kom ik dus steevast langs de bioscoop en daar hebben ze al enige tijd een poster hangen om mensen lekker te maken voor deel 4 van PotC.
Het lukt ze aardig, want iedere keer weer sta ik toch even stil.
De volgende zal ik wel even een fotootje van Jack Sparrow maken. (a)

Als ik die foto overigens zie van Zac Efron, ben ik enorm blij dat Johnny Depp nog altijd voor Jack Sparrow zal spelen. Gewoonweg omdat ze er anders een film voor de reeks van hadden mogen maken. Naar mijn idee hadden ze dat leeftijdsverschil nooit weg kunnen werken met make-up en kleding.
Daarnaast geeft het een heel ander karakter aan Sparrow...

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 16:29 

Er is een nieuwe, langere trailer uit!

Ik vind hem er persoonlijk wel echt gaaf uitzien. Ik hoop dat deze film weer de kwaliteit krijgt van TCotBP en DMC, zodat we AWE maar als een klein foutje in de serie kunnen vergeten :P

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 20:31 

De trailer ziet er echt gaaf uit! Ik ben zo benieuwd naar de film!

@hierboven; Waarom vond je At World's End een 'foutje' in de film? Ik persoonlijk vind de laatste twee films het leukst.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 20:37 

@Miss Zwarts: Echt? AWE was echt een ontzettend bizarre film vond ik. Oja, er zaten zat gave dingen in en hij was ook best grappig. Maar toch vond ik het allemaal een beetje weird. Jack deed echt raar met die krabben en zichzelf honderd keer zien enzo en Tia Dalma die zo groot werd op het einde - zonde. Had veel beter gekund. Dat is vooral mijn punt eigenlijk. Het had in mijn ogen beter gekund. Hetzelfde verhaal, maar sommige dingen wat subtieler ofzo. Ik weet niet.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 21, 2011 23:26 

Persoonlijk vind ik dat niks TCOTBP kan overtreffen. Maar dat komt misschien omdat die een soort van emotionele waarde heeft. Ik heb nog nooit een film zĂł vaak gezien. Ik ben zo ontiegelijk fan geworden van Johnny Depp en ik heb heel erg vaak Piraatje gespeeld xD
Maar ik heb ook heel erg kunnen genieten van de andere twee films. Die krabben vond ik trouwens leuk. Tia Dalma en dat hallucineren van Jack wat minder, maar daarom vond ik de film niet minder vermakelijk. Maar ik snap wel wat Arianna bedoelt, het is duidelijk de minste uit de serie. Al vond ik dat eindgevecht wel echt super awesome!
Maar ik houd dan ook wel een beetje van over de top-films xD

Reactie trailer:
Spoiler:
Ik heb er zo veel zin in! Het ziet er visueel erg mooi uit en Jack <33 Ik denk dat het wel even wennen is om geen Will en Elizabth te zien. Of Norrington en de gouverneur. En Pintel en Ragetti. Maar goed, de nieuwe karakters zien er awesome uit en de verhalen van de oude acteurs zijn gewoon afgesloten en dus niet afgeraffeld ofzo, dus daar heb ik vrede mee.
Verder denk ik dat hier wel lekker veel humor inzit en over de top-actie scenes xD Of dat hoop ik, want ik ben er dus dol op (a)

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 0:33 

Ooh don't get me wrong, ik vond de film echt wel leuk! Maar hij is duidelijk minder dan de andere twee in mijn ogen, om wat ik eerder al zei. Ik vind over the top waarschijnlijk inderdaad niet zo leuk. Maar wel vechtscenes. Die scenes in DMC vond ik daarom zo briljant, zoals met dat rad xD Ik denk dat DMC mijn favoriet is, hij is zo funny. Maar ik heb hetzelfde als Jessica, TCotBP heeft emotionele waarde <3 Toen hield ik van PotC.

Trailer:
Spoiler:
Ik vind het jammer dat Pintel & Ragetti er niet meer inzitten, zij horen er echt bij. Van de anderen is nog een redelijke verklaring: Keira wilde niet meedoen (en hun verhaallijn was ook wel af) en Norrington is dood bijvoorbeeld. Maar zij.. Toch jammer.
Ik ben zeer benieuwd naar Penelope Cruz. En well, zoals ik al zei. Volgens mij wordt hij weer top <3 Heb er echt zin in.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 22, 2011 9:57 

Ik heb TCOBP, DMC en AWE gezien. Daarvan vind ik TCOBP de beste. Van DMC herinner ik me helemaal niet veel meer, ik zou niet kunnen zeggen waarover het gaat. AWE weet ik dan wel nog weer en die vond ik een heel stuk minder dan TCOBP. Ik vind het jammer dat ze films blijven maken - ze zijn het nu echt wel aan het uitmelken in mijn ogen. De eerste film was goed en die kunnen ze toch niet overtreffen. Dat was voor mij ook alles bij die eerste films: ik vond hem goed, leuk om naar te kijken, maar ik zat persoonlijk niet meteen te wachten op 130 vervolgen. Uit nieuwsgierigheid zal ik de vierde film waarschijnlijk toch wel bekijken :')

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 31, 2011 14:54 

Waarom is dit topic zo stil? =O Nieuwe film is al even uit hoor!

Spoillers On Stranger Tides
Spoiler:
I loved it. Zo, dan is dat gelijk maar even gezegd. Ik weet dat veel mensen een 4e deel too much vinden en dat het gewoon een trilogie had moeten blijven of dat zelfs 2 en 3 niet gehoeven hadden. Ik ben niet zo'n persoon. Jack Sparrow is absoluut mijn favoriete personage uit ALLE films ooit gemaakt. En zolang Johnny Depp Jack zo geniaal blijft spelen, ben ik helemaal blij.

Deze 4e film was natuurlijk heel anders dan de vorige 3. Maar anders betekend niet meteen minder goed. Ik vond de scenes in Londen erg leuk en Barbossa en Jack blijven samen van het scherm af spetteren. De scene in dat schip (waarvan ik de naam even niet kan herinneren) vond ik erg komisch.

Ik vond de gevechten leuk en de hele film vermakelijk. Ik heb Will en Liz niet gemist, maar het was toch een beetje raar om ze niet te zien. Pintel en Ragetti heb ik stiekem wel een beetje gemist :'). En ik zal altijd Norrington missen, want hij is altijd een van mijn favo's geweest. RIP T_T

Ik vond het een geslaagde film. Deel 1 blijft de onbetwiste nummer 1 natuurlijk, maar ik vind dat er niks mis is met de vervolgen. Stiekem kijk ik al uit naar een 5e deel!

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo jun 12, 2011 12:39 

Toevallig kwamen de andere 3 op tv toen ik deel 4 wilde kijken dus heb ik die ook maar weer eens gezien, ze blijven goed!
Voor Willow en Elizabeth was deel 3 gewoon het einde, happy ending ofzoiets.

Hoewel ik keira knightley er zo goed in vind passen, met haar stem, gedrag enzv.. Lijkt ze net een brits/engels prinses vind ik.
Maar ze hebben een goeie vervanger voor haar Penelope cruz, hopelijk komt daar iets uit voor haar en jack!

Als je denkt dat het bij 3 gebleven was, had je het mis een 4de kwam denk je dat het hier bij blijft? denk nog eens...
Ik hoor overal berichten dat johhny depp door wil blijven gaan met Potc, en als Jack sparrow wil blijven spelen omdat het zo goed gaat (uiteindelijk ook een familie film). Tot dat iedereen er genoeg van heeft.

Snap alleen niet dat ie zegt of men, dat na een financiele mislukking van films, dit het enige goeie is? Er zijn tig films van m die echt zo goed zijn.

Spoiler:
De 3D in de film was niet echt sterk dat dingen naar voren kwamen, maar het gaf het geheel toch wel iets, zag er mooi uit.
Het is niet zo dat de film beter is dan de afgelopen reeks, die waren toch wat beter. Maar met blackbeard in the picture (die overigens dingen kan die ik niet wist) is het toch heel spannend en een ander niveau!.
Wat de romantiek betreft in die andere was het toch wat beter, het is nu niet echt afgewerkt en vooral afgekapt op goeie momenten.
Penelope cruz is ook een goeie aanvulling geweest een goeie piraat, zeker in het begin gevecht met Jack. Misschien dat hieruit wel een liefde bloeit.
De zeemeerminnen waren tof, zeker leuk omdat het eens anders is van wat je anders van ze weet.
Stukje geschiedenis/mythe van de bron des jeugd, hoewel anders dan de info die ik heb gezien/gelezen na al die tijd. Maar wel een goed voorbeeld hoe de spanjaarden vroeger waren.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Keer terug naar Media
Ga naar: