Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

1e jaars

BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 14:33 

Geen idee hoe dit noemt, maar dit is mijn stijl:

In het begin is het slecht, maar skip door tot ongeveer 1:00 en dan zal het al beter zijn. Deadmau5 is de DJ van dit, altijd wel lekkere muziek! :)

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 19:07 

Wat ik overigens ook heel leuk vind is tango en flamenco muziek.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma aug 22, 2011 18:03 

Ik heb een tijd lang niet echt om muziek gegeven, ik werd er slaperig van of t deed me niks, maar dat is wel veranderd. Ik kijk voornamelijk naar die album muziek dvd clips ook op tv. Live vind ik niks, en op werk of onderweg luister ik op zich wel radio maar anders niet. Dus Clips of mijn mp4.
Maar ben gegroeid en meer omgaan geven omdat het me raakt, en muziek hoort bij t leven. Waar ik niet naar luister live, schreeuw muziek, er is vast nog wel meer. En NL muziek hoewel ik dat wel leuker ga vinden al vind ik engels beter klinken.

Favoriete muziek: Ik luister naar wat ik leuk vind, naar Metal, Rock, Gothic, Pop. Japans/korea/china etc.. is ook wel iets het klinkt prachtig, ook al versta je het vaak niet wat ze zingen.
Maar vooral Keltische/Schotse muziek echt prachtig dat is echt mijn ding, het gaat me om de emotie en het gevoel, en deze muziek combineert ook o.a natuur en dergelijke.

Laatst bijgewerkt door 2daemon op za dec 31, 2011 18:22, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 13:50 

Inmiddels vind er toch wel weer een wisseling plaats in mijn muzieksmaak. Heb een tijd lang niet of nauwelijks naar metal geluisterd, maar nu ik afgelopen woensdag naar Tanzwut ben geweest, ben ik weer helemaal met het virus aangestoken.
Ik moet wel bekennen dat het concert wel heel veel sfeer had en dat ik niet elk nummer op de cd's even mooi vind. Maar ach, dat zal iedereen wel hebben. Ik denk dat ik ook gewoon weer moet wennen na al die jaren softe folk te hebben geluisterd (op Scrum na dan).

Wil overigens niet zeggen dat ik meteen het hele metal gebeuren weer mooi vind. Bij mij is het ook vaak een kwestie van de artiest zelf, heeft iemand uitstraling en hoe gemakkelijk is iemand benaderbaar na afloop van de show. Heerlijk als ze dan heel normaal blijken te zijn. :love:

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Keer terug naar Media
Ga naar: