Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende

Wie is je favoriete personage?
Rachel 9%  9%  [ 3 ]
Kurt 26%  26%  [ 9 ]
Finn 3%  3%  [ 1 ]
Quinn 9%  9%  [ 3 ]
Sue 12%  12%  [ 4 ]
Will 3%  3%  [ 1 ]
Artie 0%  0%  [ 0 ]
Emma 0%  0%  [ 0 ]
Mercedes 0%  0%  [ 0 ]
Santana 21%  21%  [ 7 ]
Brittany 15%  15%  [ 5 ]
Puck 3%  3%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 34

6e jaars

Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 15:38 

ik ben een echte gLeek, heb zaterdag wii karaoke glee gespeeld echt zo grappig.
Heb nu ook alle albums + de kerst cd.

wat ik ook zo grappig vind is hoe serieus sommige op gLee reageren, het is geschreven als satire en daarom is het soms ook zo onwerkelijk maar echt te grappig :mrgreen:

Ik zelf kijk ook mee met amerika toen ik eenmaal begon kon ik niet stoppen en heb ik alles gedownload.....

What else can I say?
We'll
never turn our back on you,

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 18:23 

Nee, ik vind er helemaal niks aan. En ik heb het echt geprobeerd. Ik wí­lde het leuk vinden! In de jaren 80 keek ik ook graag naar Fame, en ik hoopte datzelfde hier te vinden...

Ik vind het niet grappig, de liedjes zijn vaak al zo prima uitgevoerd door de oorspronkelijke artiesten dat er niets wordt toegevoegd, en het is allemaal zo... saai.

Maar aan de andere kant worden er nu hele volkstammen ingewijd in de muziek die je misschien niet altijd op de radio hoort, en dat is dan wel weer leuk. Voor hen. Niet voor mij.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 18:03 

Ik ben echt een enoooorme gleek. Maar je moet er van houden denk ik. Sommige van mijn vriendinnen vinden het verschrikkelijk en anderen zitten met me aan de buis gekluisterd als het op tv is. Ik heb alle afleveringen van seizoen 1 en 2 op internet gezien, maar ik volg het ook samen met mijn zusje op tv. Ik vind het leuk om alles twee keer te zien, vooral seizoen 1 dat was alweer een tijdje geleden. Ik keek er ook van op toen ze twee weken geleden al meteen begonnen met het uitzenden van seizoen 2, maar dat is wel leuk om alles meteen achter elkaar te kijken. Ik twijfel nu wel ofdat ik nu gewoon met de Nederlandse tv ga volgen of dat ik maandag toch de nieuwe superbowl ep. ga kijken. Moeilijk.... (ik denk dat ik de verleiding niet kan weerstaan, haha)

Oh, ik vind de muziek ook echt geweldig. Mijn glee soundtrack afspeellijst staat bijna altijd aan op mijn ipod. Ik vind vooral de liedjes waar Jesse in zingt leuk (hij is zóóó goed! :love: ) zoals burning up (bonus track van de madonna aflevering) en another one bites the dust.

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 18:09 

Ik ben geen enorme Gleek. Ik sla wel eens een of twee over maar ik vind het wel leuk om naar te kijken. Gister heb ik ´m gezien en ik moet zeggen dat ik dit een leuke aflevering vond maar toch ook weer niet. Britney werd wel heel erg als geweldig afgeschilderd. Ik zat al te denken hoeveel ze ervoor betaald had.
Ik vond de sneer naar hoe heet die vent ook alweer ... chris crocker geloof ik, geweldig.

Ik kijk alleen op tv dus wat er nog meer komt wil ik niet eens weten. Ik heb ook heel voorzichtig dit topic geopend en vooral niks gelezen.

Gryffindor Rule # 1: Be a hero

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 20:23 

Ik vind Glee echt super :D En Sue is eigenlijk een lief persoon, vooral met het zusje. Ahh, toen kreeg ik even kippevel <3 En er moet meer Puck komen! Hij is veeeel leuker dan Finn, dat vind ik zo'n lompe boer :')

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 1:18 

jippi zondag word de nieuwe glee uitgezonden direct na de superbowl (das echt een top tijd voor een serie) en voor de wedstrijd word er een soort pre-glee stukje laten zien zodat mensen blijven kijken (iets met de cheerios in korte pakjes las ik)

en dan word ook dinsdag nog een aflevering geshowed (valentijn-aflevering)
dus 2 in een week could it be better?

dus ik ben helemaal blij!

Spoiler:
ze gaan thriller doen van MJ maar dan in een mashup

What else can I say?
We'll

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 17:16 

GLEEEE!!! Awesome!!
In het begin dacht ik mwaahh ik weet het niet..
Maar daarna keek ik iedere episode en zijn m'n zusje en ik verslaafd geraakt..
Het is geweldig, lekker realistisch :D
<3 Will!! Aaah Handsome!! :)

"It's the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more."

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 18:15 

@Emm niet allen handsome, maar kan goed zingen, gitaar spelen, is lief, wil kinderen, en heeft een baan als docent....
mijn droom man! (a)

What else can I say?
We'll

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 9:52 

Spoiler:
Woaaaah. Finn en Quinn? :( no way, not again =c dat was wel het laatste waar ik op had gehoopt, haha.

Ik werd trouwens ook echt super vrolijk van de collab Thriller/Heads Will Roll, wat was dat gaaf zeg. Wat vonden jullie? :'D

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 14:23 

Spoilers voor S02E11

Spoiler:
Oh my god, I loved the new episode!

Ik las op twitter dat mensen hem tegen vonden vallen, maar ik vond het juist een hele toffe storyline! Het Footballteam dat de Glee Club voor een week moet joinen en dat ze dan zelf ook geslushie'd worden..

Thinks I liked the most:
- Puckleberry Duet for the win!
- Thriller! Die zombie make-up was awesome!
- Karofsky heeft ook een 'good side'
- Kurt/Blaine!
- Finn/Quinn, want dat betekent meer storyline voor Diana Agron (:

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 18:19 

New epi spoiler

Spoiler:
Loved the episode! Ik moet zeggen dat ik een beetje moe werd van Rachel/Finn, dus Quinn/Finn heeft op het moment mijn voorkeur. Ook vind ik Diana een geweldige actrice, dus van mij mag ze meer beeldtijd krijgen :)

Ik vraag me wel af of er nu eindelijk wat gaat veranderen voor New Directions. Waarschijnlijk niet. Maar het zou leuk zijn om te zien dat sommige andere studenten Glee ook wel cool beginnen te vinden. (Niet dat ik hoop op meer Glee-members hoor!)

Verder vind ik Blaine/Kurt ook erg cool.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 18:37 

Nieuwe ep. ^^

Spoiler:
Weinig Kurt! Hij kwam er maar heel sporadisch in voor. ):
Maar ja, toen hij (+ Blaine) er in voor kwamen was het wel tof. <3

En ik vond de mash-up echt geweldig! Ik stond er eerst een beetje sceptisch tegenover, maar ik vond hem echt heel tof <3. En dat dansje! En ik ben ook zo blij dat Artie & Santana zongen, want ze kunnen het echt heel goed. <3

En yay, geen Rachel/Finn. Ik ben echt allergisch voor hun volgens mij. XD
Dus ik ben net als Jaali blij met Finn/Quinn en ook dat Dianna meer screentime krijgt. :)

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 19:14 

Spoilers 2x11!

Spoiler:
WHEW! Ik ben zo blij dat de hiatus over is! (: Ik vond het een hele toffe episode, hoewel ik had gehoopt op meer Kurt screentime. Ik wist dat het niet zou gebeuren (ik lees teveel spoilers, thanks Tumblr), maar toch... Anyway, mijn hoogtepunten:

- Bills Bills Bills. HEERLIJK. Dat nummer staat echt al dagen op repeat. En Darren's stemmmmm <333 I love it when he channels his inner Beyoncé. Not Alone, anyone?
- De coffee shop scene. Kurt, Blaine, Mercedes en Rachel die samen koffie drinken? I APPROVE. Ik hoop dat het vaker gebeurt. En ooooooooooh dat warm milk moment zorgde ervoor dat ik SMOLT! 'Warm milk? Really?' <3
- Dave Karofsky begint een van mijn favoriete karakters te worden. Ik hoop echt dat hij meer screentime krijgt. Max Adler is een fantastisch acteur en vanaf het moment dat hij Kurt zoende was ik helemaal onder de indruk. En in deze ep was hij echt heel leuk (:
- Thriller/Heads Will Roll. Wooeeeeeh wat een héérlijk nummer - goeie mash-up en go Artie en Santana!
- Eigenlijk vond ik het hele Glee-girls-join-the-football-team-stukje supervet, vooral toen Tina bijna scoorde. Oh en toen ze knock-out ging en Mike helemaal bezorgd werd. Tike is my OTP! =D

Ik ben niet zo'n fan van Rachel/Finn maar eigenlijk ook niet echt van Quinn/Finn, dus ik weet niet zo goed wat ik van de nieuwste ontwikkelingen moet vinden. Ik begon juist Quinn/Sam leuk te vinden, en stiekem ship ik Rachel en Puck. Ik weet niet wat er dan met Finn moet gebeuren, maar na alle sh*t die Quinn en hij hebben doorgemaakt denk ik niet dat dit een succes is. Maar we zullen zien.

OOOOOOOOOOOOOOOOOH IK BEN ZO BENIEUWD NAAR When I Get You Alone en de nieuwste ep en ik hooooooooooooop op een Klaine kiss in de Valentijnsepisode. PLEASE PLEASE PLEASE PLEAAAAASE ó.í²

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 19:40 

Spoiler:
@Niiza: Dat dansje was inderdaad geweldig! xD

Kan nu al niet wachten op de volgende episode. Glee viel me de laatste tijd eigenlijk een beetje tegen met al die specials, maar dit was weer een goed begin voor de rest van het seizoen. Ik stem overigens voor meer Sue character development! Vind het altijd leuk als ze in een aflevering iets nieuws over haar achtergrond laten zien.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 21:36 

Spoiler:
@Pottergirl I lurve Darren too! Je bent niet alleen hoor hehe.
& Yaaaay When I Get You Alone <3 wat een geweldige audio trouwens, heb je 'm al gehoord en/of gezien? ^^

Iemand wat tegen the Warblers eigenlijk?

En wow iedereen heeft wat tegen Finchel? :') ...behalve ik weer natuurlijk XD
Ik vind Quinn echt irritant, en haar stem ook. :(
Ik hoop niet dat Quim gaat gebeuren, of het is de sleutel naar Finchel again? Nou ja, laten we het hier maar op houden..

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 273 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: