WHEW! Ik ben zo blij dat de hiatus over is! (: Ik vond het een hele toffe episode, hoewel ik had gehoopt op meer Kurt screentime. Ik wist dat het niet zou gebeuren (ik lees teveel spoilers, thanks Tumblr), maar toch... Anyway, mijn hoogtepunten:
- Bills Bills Bills. HEERLIJK. Dat nummer staat echt al dagen op repeat. En Darren's stemmmmm <333 I love it when he channels his inner Beyoncé. Not Alone, anyone?
- De coffee shop scene. Kurt, Blaine, Mercedes en Rachel die samen koffie drinken? I APPROVE. Ik hoop dat het vaker gebeurt. En ooooooooooh dat warm milk moment zorgde ervoor dat ik SMOLT! 'Warm milk? Really?' <3
- Dave Karofsky begint een van mijn favoriete karakters te worden. Ik hoop echt dat hij meer screentime krijgt. Max Adler is een fantastisch acteur en vanaf het moment dat hij Kurt zoende was ik helemaal onder de indruk. En in deze ep was hij echt heel leuk (:
- Thriller/Heads Will Roll. Wooeeeeeh wat een héérlijk nummer - goeie mash-up en go Artie en Santana!
- Eigenlijk vond ik het hele Glee-girls-join-the-football-team-stukje supervet, vooral toen Tina bijna scoorde. Oh en toen ze knock-out ging en Mike helemaal bezorgd werd. Tike is my OTP! =D
Ik ben niet zo'n fan van Rachel/Finn maar eigenlijk ook niet echt van Quinn/Finn, dus ik weet niet zo goed wat ik van de nieuwste ontwikkelingen moet vinden. Ik begon juist Quinn/Sam leuk te vinden, en stiekem ship ik Rachel en Puck. Ik weet niet wat er dan met Finn moet gebeuren, maar na alle sh*t die Quinn en hij hebben doorgemaakt denk ik niet dat dit een succes is. Maar we zullen zien.
OOOOOOOOOOOOOOOOOH IK BEN ZO BENIEUWD NAAR When I Get You Alone en de nieuwste ep en ik hooooooooooooop op een Klaine kiss in de Valentijnsepisode. PLEASE PLEASE PLEASE PLEAAAAASE ó.ò