Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

1e jaars

BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 0:20 

De serie die ik vandaag nog heb gezien is Witse. Ik hou best wel van Belgische politie reeksen. Zo was ik ook dol op FLIKKEN.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 0:48 

Shiralee schreef:
1x3 - Dexter
Mijn ouders waren een nieuwe serie aan het kijken dus ik dacht laat ik maar eens mee kijken. Best een leuke serie maar om nou echt te gaan volgen, hm, ik weet het niet.
Het is soms alleen wel erg gedetailleerd hoor, maar dat is ook wel weer leuk. ^^

Nou, laat ik je uit je twijfel verlossen: het is ook zo'n serie die nou wel écht leuk is om effectief te gaan volgen. Het heeft bij mij ook een klein poosje geduurt vooraleer ik echt helemaal into Dexter was, maar neem het van mij aan: eenmaal je Dexter-fan bent, dan kan je niet meer stoppen. Het is echt ontzettend meesleepend en verslavend, mede dankzij alle hippe dingen die Trijn al vermelde.

Ik heb als laatste Misfits, episode 1.02 gezien. Dat komt eigenlijk voornamelijk omdat mijn Tumblr-dashboard helemaal volstaat met Misfits-stuff (ik volg blijkbaar de verkeerde mensen..) en dus wou ik wel even zien wat het was. Ik vind het nog niet helemaal í¼ber ofzo, maar het begint in ieder geval niet slecht. Ik kijk denk ik wel nog verder, want elk seizoen heeft toch slechts zes afleveringen, dus dat valt reuzemee.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 1:00 

Gilmore Girls 7x07
I know, dit is oud! Maar ik kijk het nu allemaal voor het eerst en dit is dus het laatste season. Ik moet zeggen.. Rory's haar is met die roze plukjes stiekem echt wel leuk :') Maar ik vind het very stupid dat Christopher en Lorelai getrouwd zijn. Heb toch ergens het vermoeden dat het Luke/Lorelai gaat worden, maar hoe ze dat dan weer om gaan gooien in 15 eps vind ik ook wel weer knap eigenlijk. Hm. Maar ik vind het leuk dat Marty er weer in zit though. Ik hoop dat Jess nog een final episode krijgt :)

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 10:56 

Euh... Gilmore Girls seizoen drie ergens? Of Vampire Diaries 2x12. Ik weet even zo snel niet welke van de twee het laatst was. Ik kijk van alles door elkaar en vooral van GG (die ik allemaal al minstens twee keer gezien heb) kies ik er af en toe random eentje.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 15:43 

De laatse serie die ik heb gezien was Heroes season 1 chapter five..Ik had het hele seizoen al gezien, maar heb het sinds kort op dvd gekocht want het blijft uiteraard een geweldige serie om naar te kijken :D

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 18:37 

Friends s10e12
Ik kijk graag tijdens het eten films of tv series, en ik had even geen nieuwe films op mn PC staan, dus dan maar een aflevering van Friends.
Friends verveelt eigenlijk gewoon niet xD Ik blijf het grappig vinden.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 9:37 

Malou schreef:
Spartacus: Gods of the Arena p2
Een prequel op Spartacus: Blood and Sand (t eerste seizoen). Seizoen 1 is nu afgelopen en seizoen 2 staat op halt omdat de acteur die Spartacus speelt kanker heeft en ze dus een vervanger moeten zoeken, dus nu hebben ze een aantal afleveringen gemaakt die als prequel dienen voor seizoen 1. En ik vind het zooo leuk <3 xD Het is echt een heerlijke serie. Geschiedenis, geweld, drama, geroddel, gebitch, etc. in één <3

En dat is ook de laatste serie die ik gekeken heb. Ik hou echt van die serie en zodra die te koop zijn, wil ik ze hebben.
Qua geschiedenis klopt het ook nog vrij goed.
Ik vind de verhaallijn van Doctore zo interessant en zo lelijk als ik Crixus in seizoen 1 vond, zo aantrekkelijk vind ik hem nu.

Gah, ik kan niet wachten tot aankomend weekeind. :mrgreen:

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 11:02 

Ik kijk echt teveel TVseries. Als ik 's avonds vrij ben is het eigenlijk vaste prik om zoveel mogelijk TVseries te kijken. Mijn lijstje van gister was als volgt:

House
Big Bang Theory
Hawaii 5-0
Law and Order LA
Law and Order Special Victims Unit
Cold Case

*achum* Ik ben echt een sucker voor de late avond van Net5. Dan zenden ze vaak allemaal herhalingen van allerlei Law and Order spinoffs en oude Cold Case eps uit. Daar blijf ik gegarandeerd voor plakken.

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 12:38 

@Charlie Oké =o ja ik moet wel zeggen dat ik bij de tweede episode die ik heb gezien het al meteen leuker vond om misschien zelfs te gaan volgen. Ik ga mijn best doen in ieder geval, bedankt! haha

S01E15 - Pretty Little Liars
Oh... Ik kan nu al niet meer wachten op volgende week. En het moeilijke was nog dat ik de serie gister nog niet online had zien staan dus ik moest tot vandaag wachten wat ik al heel moeilijk vond haha. Maar, wow.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 13:18 

Friends Seizoen 9 Episode 14

Ik heb alle seizoenen op mijn laptop/externe harde schijf staan. Ik ben verslaafd aan friends en kijk het iedere dag =) Ik ben nu bezig alles opnieuw aan het kijken en ik ben dus al bijna op het einde. En het blijft gewoon leuk en grappig. Zoals Malou al zei: het verveeld niet. Ik zou zo 10 episodes achter elkaar kunnen kijken xD

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 13:21 

The Vampire Diaries, s2ep12

Sinds vrijdag moest ik die al kijken, maar ik kwam er zondag pas aan toe. xD Hij was weer geweldig zoals altijd. (: Dit bewijst trouwens ook weer hoe weinig series ik eigenlijk kijk, dat was namelijk zondag, en sindsdien heb ik geen andere series of films meer gezien. xD"

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 13:29 

Kat1 schreef:
Malou schreef:
Spartacus: Gods of the Arena p2
Een prequel op Spartacus: Blood and Sand (t eerste seizoen). Seizoen 1 is nu afgelopen en seizoen 2 staat op halt omdat de acteur die Spartacus speelt kanker heeft en ze dus een vervanger moeten zoeken, dus nu hebben ze een aantal afleveringen gemaakt die als prequel dienen voor seizoen 1. En ik vind het zooo leuk <3 xD Het is echt een heerlijke serie. Geschiedenis, geweld, drama, geroddel, gebitch, etc. in één <3

En dat is ook de laatste serie die ik gekeken heb. Ik hou echt van die serie en zodra die te koop zijn, wil ik ze hebben.
Qua geschiedenis klopt het ook nog vrij goed.
Ik vind de verhaallijn van Doctore zo interessant en zo lelijk als ik Crixus in seizoen 1 vond, zo aantrekkelijk vind ik hem nu.

Gah, ik kan niet wachten tot aankomend weekeind. :mrgreen:

Oh! Ik wist dus niet dat die Eps er waren! Ik vind Spartacus ook helemaal geweldig en kan ook niet wachten tot S2. Ben toen Rome gaan kijken, om wel een beetje in de sfeer te blijven. :mrgreen:

Verder kijk ik Glee, House, Grey's Anatomy, How I Met Your Mother en ben dus nog bezig met Rome. En ik ga dan eens op zoek naar die afleveringen van Spartacus.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 15:49 

*huil, huil*
Ik heb net de laatste aflevering gekeken van Personal Taste.
Waarschijnlijk heel onbekend bij jullie aangezien het een koreaanse serie is. Daarom moet ik ook altijd wachten op de engelse subs.
Een man doet zich voor als homo om een kamer te kunnen huren in het gebouw welk hij nodig heeft om een design competitie te winnen. Natuurlijk is de eigenaar een vrouw en begint de fun...
Anyway, in de laatste aflevering wordt altijd alles gerushed. Daar wordt pas het proleem super groot om het ook weer op te lossen tot een goed eind. maar blijft leuk.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 16:32 

Zonet weer twee afleveringen Bones gezien. Ik heb de DVD boxen van de seizoenen 1 tot en met 4 kunnen lenen van een vriendin van me. Op het moment ben ik ergens halverwege seizoen 3 en ik begin het steeds leuker te vinden. Ik heb sowieso een zwak voor crime series, maar heb ook zo mijn favorieten. De afleveringen die ik nu gezien heb zaten goed in elkaar met ieder een hint naar een groter (seizoensomvangend) verhaal. Het leuke hieraan vind ik dat je langzaam een grote puzzel maakt terwijl je per episode een kleinere puzzel maakt.

Vanavond geen series want dan ga ik naar de bios. :lol:

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 19:10 

Vanmiddag de laatste nieuwe aflevering van Lost gekeken. Ouders waren zo vriendelijk voor me geweest om het voor me op te nemen! Het was weer heerlijk. Als er een serie is die ik niet beu word, is het deze wel.
Al vond ik seizoen één het beste seizoen van de hele serie en ook al zijn de plotten soms echt vergezocht en énorm onrealistisch, toch vind ik het heerlijk. Het doet je alles om je heen even vergeten.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: