Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 50%  50%  [ 6 ]
A Clash of Kings 8%  8%  [ 1 ]
A Storm of Swords 33%  33%  [ 4 ]
A Feast for Crows 0%  0%  [ 0 ]
A Dance with Dragons 8%  8%  [ 1 ]
Geen 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 12

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2011 22:02 

Yup, 10 eps. Gelukkig komt deze zomer deel 5 van de boeken uit, dus de echte fans hebben iig dat nog om naar uit te kijken.

Ik ben heel benieuwd wat je van de boeken gaat vinden. Bepaalde personages krijgen een eigen hoofdstuk, en anderen niet (die wel in beeld komen in de serie). Daarnaast zijn de boeken VEUL gedetailleerder. De direwolves hebben in het boek een zeer grote rol, in de serie is die (begrijpelijk) een stuk kleiner bijvoorbeeld.

"Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2011 22:07 

BeeGee Kenobi schreef:
Yup, 10 eps. Gelukkig komt deze zomer deel 5 van de boeken uit, dus de echte fans hebben iig dat nog om naar uit te kijken.

Ik ben heel benieuwd wat je van de boeken gaat vinden. Bepaalde personages krijgen een eigen hoofdstuk, en anderen niet (die wel in beeld komen in de serie). Daarnaast zijn de boeken VEUL gedetailleerder. De direwolves hebben in het boek een zeer grote rol, in de serie is die (begrijpelijk) een stuk kleiner bijvoorbeeld.

Ik heb de eerste 100 bladzijdes van het boek gelezen en alles is tot nu toe heel herkenbaar. Is er nog niet echt iets belangrijks gebeurt wat er niet in de serie voor komt. Alleen een paar kleine dingen waren anders, daarnaast natuurlijk veel meer details in het boek. De karakters vind ik ook goed herkenbaar.

Het tweede seizoen is trouwens al bevestigd, volgens mij gaat die ook weer uit 10 afleveringen bestaan. Het lijkt me dat ze voor het dikkere derde boek meer afleveringen zullen komen. Ben ook benieuwd of Martin over het zesde boek af heeft voordat de zesde serie op tv moet komen. xD (En of hij uberhaupt de serie afmaakt).

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma mei 23, 2011 22:25 

Tweede seizoen was bevestigd al voor de eerste aflevering uitgezonden was. De hype was ENORM! En het lijkt erop dat de ratings ook goed gaan. Ik ben benieuwd of er ook een Nederlandse zender is die de serie gaat kopen. Ik hoop eigenlijk op Nederland 3 ofzo weer. Net zoals Dexter.

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 12:10 

Omg, ik ben echt helemaal spoiled to death dankzij 4chan, maar ik kan niet ophouden met discussies te lezen daar :')
Khoop dat mn boeken er snel zijn.

Nog maar wat gifjes om het topic op te fleuren:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 16:12 

Littlefinger/Sansa I ship it! :D

Hoe ver ben je gespoiled? Alleen voor dit boek of voor de hele serie. Ik probeer zo weinig mogelijk comments te lezen op de serie voornamelijk omdat er veel dingen gezegd worden over toekomstige boeken en ik ben nog maar bij deel 2.

Vanavond ep 6! W00p w00p, kan mij misschien wat afleiden van mijn verstandskiespijn. BLUH!

Heeft iemand al gekeken naar de merch trouwens? Ze hebben bij Forbidden Planet en HBO zeer leuke 'house shirts'. Baratheon ahoy!!

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 16:19 

Ik weet niet precies wat er allemaal in welk boek gebeurd, maar van Game of Thrones weet ik dit:

Spoiler:
Ned wordt onthoofd op orders van Joffrey en zijn hoofd wordt op een spies ge-eh,-spiest
Drogo gaat dood
Daenerys' kiddo wordt dood geboren

en ik wist al dat Robert dood zou gaan, maar dat is nu in ep 7 gebeurd en die heb ik dus al gezien

2e boek (Clash of Kings?) weet ik dit:
Spoiler:
Daenerys' drakeneieren komen uit

En van deze weet ik niet wanneer het gebeurd:
Spoiler:
Jaime verliest een hand
Catelyn gaat dood
Robb gaat dood
Jon wordt leider van de Nightwatch
Daenerys noemt 1 van haar draken naar Viserys
Joffrey gaat Sansa als crap behandelen
Arya wordt een BAMF die mensen gaat lopen neersteken

En verder heb ik nog wel meer dingen gehoord, maar daar van weet ik niet zeker of mensen liepen te trollen of dat het echt gebeurd, want mensen lopen nogal veel te trollen op 4chan xD

Ik heb bij HBO een beetje rondgekeken naar shirts, ik wil eigenlijk wel een shirt van GoT @@

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 16:24 

LOL, ik check de spoilers maar niet XD Wil niet gespoiled worden voor Clash of Kings of daarna. Wat wel een grote spoiler is voor het eerste seizoen is het volgende:

Spoiler:
Ned Stark wordt uiteindelijk geí«xecuteerd door Joffrey.

Ik wil tijdens mijn week in London kijken naar merch van GOT. :D Ik heb op twitter gevraagd of ze dat zouden hebben, en het lijkt erop dat ik in July lekker GOT merch kan shoppen \o/

Welk shirt vind jij het mooise Mou?

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 16:27 

ja die spoiler die je net noemt noemde ik dus ook xD

Ik vind de Targaryen, Khaleesi en Lannister shirts leuk, en die 'I made the eight' stiekem ook, maar die hebben ze alleen voor mannen xDDD

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 16:36 

Ik ben ook gespoiled, gelukkig alleen voor het eerste deel. Ik ga maar niet kijken onder de spoilers, voor ik mezelf weer meer spoil.

Die mokken op de HBO site vind ik ook heel tof, jammer dat die ook 25 dollar kosten. Zeker die van Greyjoy, Baratheon en Lannister.

@Malou: Je wilt ook niet gaan uitleggen wat het shirt betekent aan iedereen. xD

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 16:37 

hahaha ja dat is best awkward 8D Aan de andere kant is het wel grappig dat niemand het snapt en zich maar af blijven vragen waar het voor staat.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 16:42 

De dragon eggs zijn ook supergaaf!! Alleen die kon je volgens mij alleen maar winnen :(

Lannister shirt is zo mooi!! Alleen heb ik een intense haat voor de Lannisters (op Tyrion na dan). Baratheon komt dan nog het dichtste bij een mooi shirt + hippe familie.

Afbeelding

http://lh3.ggpht.com/_JjTZojojDPI/SvBmA9HXm1I/AAAAAAAAAn0/FUehVW1V7RI/s912/GRRM_Actors1.png
HOW CUTE ARE THEY?!!!

Wisten jullie btw dat Theon Greyjoy gespeeld wordt door het broertje van zangeres Lily Allen?! :D

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 16:45 

Ja dat shirt van Baratheon is erg mooi <3 Ik heb alleen vrij weinig met die familie, behalve dat King Robert zo zn hilarische momenten heeft xD
En Lannisters crack me up, of dat nou door wit, bitchyness of arrogance komt xD

Ik vind Theon Greyjoy een beetje nutteloos en vervelend tot nu toe 8D'' misschien wordt dat nog anders?

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 16:53 

Theon is nu nog ward van de Starks maar krijgt in boek twee zijn eigen hoofdstukken en daarmee zijn eigen verhaallijnen. Ik denk dat hij wel redelijk in jouw straatje past qua arrogance and bitchyness ;)

De Baratheons worden ook hipper in boek twee. Vooral Queen Renly ;)

Het voelt op de een of andere manier goed en vertrouwd om weer fan te zijn van een boekenserie die nog niet af is. The anticipation!! EEEEEP!

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 16:57 

Maar Theon is lelijk @@

Ja ik vind het ook fijn dat ik weer iets nieuws heb xD Ik hoop echt dat de boeken me liggen.

Vind het alleen wel jammer dat mn favo character
Spoiler:
gelijk al in ep 6 ge-off't wordt xD

Kheb nog geen nieuwe kunnen vinden ,_, maar misschien komt dat nog

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 24, 2011 16:58 

BeeGee Kenobi schreef:
Theon is nu nog ward van de Starks maar krijgt in boek twee zijn eigen hoofdstukken en daarmee zijn eigen verhaallijnen. Ik denk dat hij wel redelijk in jouw straatje past qua arrogance and bitchyness ;)

De Baratheons worden ook hipper in boek twee. Vooral Queen Renly ;)

Het voelt op de een of andere manier goed en vertrouwd om weer fan te zijn van een boekenserie die nog niet af is. The anticipation!! EEEEEP!

Ik hoop dat de serie wel af komt. xD De release van het nieuwe deel is volgens mij al een paar jaar uitgesteld. Als de volgende delen weer 5/6 jaren op zich laten wachten duurt het nog 11 jaar voordat het laatste deel uit komt.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 455 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: