Ik vond ten eerste dit boek beter dan Got , dat was ook al goed, maar dit nog beter xD.
Ik hou van Tyrion, echt serieus, dat personage is super awesome. Ik vond zijn hoofdstukken echt altijd heel interessant, en hij zegt ook altijd van die geniale dingen. Poor Cersei xD. Wel vind ik het dom dat King's landing nog steed in handen van de Lannisters is, ik hoop dat Stannis niet dood is en Tyrion hersteld!
Ook Arya was echt kick ass. Haar hoofdstukken waren echt heel leuk, en eigenlijk doet arya me een beetje aan men zus denken en dat maakt het nog stukken leuker
. Gendry is ook echt super coowl, ik hoop dat er iets gaat bloeien tussen die twee, en ik ben benieuwd of ze alle drie veilig ergens terechtkomen.
Oja, en ik vind Theon niet leuk, vuile smeerlap. Maar hij voegde wel veel toe en hij is eigenlijk gewoon super zielig...
En jeuj Bran is niet dood, oke ik wist het al want ik had gezien dat er op het laatste nog een hoofdstuk kwam , maar toch...ben echt benieuwd hoe dat warg zijn zich verder gaat ontwikkelen, en of alle starks dat nu hebben want Jon (die ook awesome was) heeft het toch ook ?
Dan resten er mij nog 2 kleine opmerkingetjes, Danny kwam veel te weinig aanbod :@. En hoe gaan ze dat van Sansa haar eerste maandstonden verfilmen, want in de serie is ze toch al stukken ouder ?
Oja nog 1 dingetjes, Davos was saai.